Filters

1

Zeer slecht bereikbaar voor nieuwe klanten. 15 minuten in de wacht gestaan toen maar opgehangen

Totaal niet bereikbaar voor nieuwe of bestaande klanten. 15 minuten in de wacht gestaan om nieuwe klant te worden. Toen maar opgehangen. En geen klant geworden. Zal zeker wel meer voorkomen en klanten kosten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goed geholpen, duidelijk antwoord!

Het was zeer gemakkelijk om klant te worden bij jullie. Ik kreeg direct een email dat er nog informatie ontbrak. Na mijn zorgen over de hoe snel mijn reply email behandeld zou worden werd ik gerustgesteld dat mijn antwoord was aangekomen en in behandeling is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede service

Heel erg vriendelijk geholpen aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Efficiënt concreet duurzaam verhelderend en ondersteunend

Van de Bron is een efficiënte, concrete, duurzame, verhelderende en ondersteunende energieleverancier, die adequaat inspeelt op de energietransitie en de klimaatverandering

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

prima

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene stroom en prima service.

Totaal niets mis mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer goede service

Op zoek naar een nieuwe energieleverancier, kwam ik uit bij Vandebron. Aanvankelijk was het telefoonnummer sle ht bereikbaar door de drukte, maar een dag later was dit probleem al opgelost. Per abuis was mij wat foutieve informatie verstrekt en dit is direct verholpen. Prima klantenservice, vriendelijk, en zeer behulpzaam. Nu nog wat lagere tarieven, maar daar hebben meer mensen last van :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vlotte eerlijke behandeling inzake duurzame energie

Al diverse jaren lopen mijn contracten over groene energie bij Vandebron. Ik heb nooit problemen gehad, wel altijd een vlotte behandeling bij vragen of bij het opstellen van het volgende contract. Toen ik voor de nieuwe periode een contract wilde afsluiten, adviseerde men mij nog wat langer te wachten en inderdaad toen ik het nieuw contract afsloot was de prijs van met name het gas nog wat verder gedaald. Men is ook altijd best vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijke app

Duidelijk kostenoverzicht in de app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Goede dienstverlening met sterk concurende prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Doen wat ze beloven

Bij Van de Bron weet ik in ieder geval zeker dat ik echt GROEN opgewekte stroom uit Nederland krijg, en dat het geld wat ik daarvoor betaal weer in Nederlandse GROEN opgewekte stroom word geïnvesteerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

waardeloos

Eerste bedrag wordt ineens gezien als waarborgsom. Nergens vermeld . Ben al aantal jaren klant en bij verlenging contract ineens dit. nooit betaling oid gemist. Had graag mijn tarieven oud en nieuw willen vergelijken maar dit was niet mogelijk vanwege zogenaamde storing in het systeem. Op de dag dat nieuwe contract inging waren tarieven ineens wel zichtbaar. Herroepingstermijn was vervallen. Waardeloos omdat ik geen goede vergelijking meer heb kunnen maken. Telefonisch contact gehad en zeggen dat daar nu niets meer aan te doen is. Dus mensen kijk uit met verlengen van je contract want je wordt belazerd. Nu zit ik vast aan mijn nieuwe contract en heeft er mi geen kans op herroeping plaats kunnen vinden. Denk in het vervolg wel twee keer na voor ik met hen in zee ga.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super snelle oplossing

Stelde een vraag per mail, binnen 11 minuten kreeg ik antwoord en is mijn probleem opgelost. Erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Een uitstekende energieleverancier

Van de bron is een energieleverancier die contact houdt met de klant. En dit in positieve zin. Of het nu over isolatie gaat of het duurzaam opwekken van energie: Van de bron is van de partij. Ook geen onverwachte prijsverhogingen, Van de bron houdt zich aan de afspraken. Dat hoor je weleens anders. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

No nonsens, top!

Uitstekend en vriendelijke service, denken mee met hun klanten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Helemaal goed!

Het serviceteam gaf bijna per omgaande een reactie inclusief de gegevens waar ik m gevraagd heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer goede communicatie en voldoet in alles aan mijn verwachting

Hier kan ik alleen maar positief op antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Tevreden met het totaal pakket.

Duidelijke website waardoor we kunnen zien wat ons verbruik per dag is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Overzichtelijk, helder en een goede prijs

Overzichten zijn helder. Dat was bij vorige aanbieders wel anders. Prijs is goed en het is groen. Nuttige informatie in nieuwsbrieven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Snel antwoord op je vraag

Binnen een uur antwoord op een vraag via vraagformulier, dik in orde en meteen een bruikbaar antwoord. Dat noem ik TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Overal gewoon goed

Ben nu 5 jaar klant geweest van Vandebron. Ik ben erg tevreden. De informatievoorziening is uitstekend - elke maand een overzicht met vergelijkingen met vorig jaar en met gemiddeld gebruik in NL. Bovendien de garantie dat de energie zo groen mogelijk geproduceerd wordt vind ik aansprekend. Mijn verhuizing regelen was eveneens erg makkelijk en ging heel soepel. Telefonische klantenservice was heel behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede service, goed inzicht in je verbruik. Zijn lekker schoon bezig.

Heb goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Ik heb geen klachten over mijn energie leverancier. Wel over alle mensen die mij andere energieprodukten willen aan smeren over ander energieleveranciers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Je voelt je als klant serieus genomen

Zeer vriendelijke mensen die mij te woord staan. Ze geven direct duidelijke informatie of zoeken het voor je uit. Ze nemen de tijd en geven je het gevoel dat ze je waarderen als klant en met je mee willen denken! Zo hoort het! Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Topbedrijf!

Altijd bereikbaar via de mail of telefoon. Kundige mensen en een geweldig, duidelijk inzicht in je verbruik! En vooral niet te vergeten: wát een aardige mensen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.