Stelde een vraag per mail, binnen 11 minuten kreeg ik antwoord en is mijn probleem opgelost. Erg tevreden!
Van de bron is een energieleverancier die contact houdt met de klant. En dit in positieve zin. Of het nu over isolatie gaat of het duurzaam opwekken van energie: Van de bron is van de partij. Ook geen onverwachte prijsverhogingen, Van de bron houdt zich aan de afspraken. Dat hoor je weleens anders. Chapeau!
Uitstekend en vriendelijke service, denken mee met hun klanten!
Het serviceteam gaf bijna per omgaande een reactie inclusief de gegevens waar ik m gevraagd heb.
Hier kan ik alleen maar positief op antwoorden
Duidelijke website waardoor we kunnen zien wat ons verbruik per dag is.
Overzichten zijn helder. Dat was bij vorige aanbieders wel anders. Prijs is goed en het is groen. Nuttige informatie in nieuwsbrieven.
Binnen een uur antwoord op een vraag via vraagformulier, dik in orde en meteen een bruikbaar antwoord. Dat noem ik TOP!
Ben nu 5 jaar klant geweest van Vandebron. Ik ben erg tevreden. De informatievoorziening is uitstekend - elke maand een overzicht met vergelijkingen met vorig jaar en met gemiddeld gebruik in NL. Bovendien de garantie dat de energie zo groen mogelijk geproduceerd wordt vind ik aansprekend. Mijn verhuizing regelen was eveneens erg makkelijk en ging heel soepel. Telefonische klantenservice was heel behulpzaam.
Heb goede ervaring
Ik heb geen klachten over mijn energie leverancier. Wel over alle mensen die mij andere energieprodukten willen aan smeren over ander energieleveranciers.
Zeer vriendelijke mensen die mij te woord staan. Ze geven direct duidelijke informatie of zoeken het voor je uit. Ze nemen de tijd en geven je het gevoel dat ze je waarderen als klant en met je mee willen denken! Zo hoort het! Top!
Altijd bereikbaar via de mail of telefoon. Kundige mensen en een geweldig, duidelijk inzicht in je verbruik! En vooral niet te vergeten: wát een aardige mensen!
Op 9 februari telefonisch een vraag gesteld over de verbruiksoverzichten. Foto's van scherm opgestuurd t.a.v. Luuk. Echter, op 15 februari nog geen antwoord ontvangen
Tja, mijn beoordeling, jammer van de verarming van onze Nederlandse taal, waarom "let's get started! en "Reviews" ?
We hebben een mooi contract op maat gekregen en zijn zeer tevreden.
Vlot en correct
Geen klachten
Wij zaten met een probleem rond de btw teruggave bij uitbreiding van zonnepanelen. De medewerking die we van hen kregen was echt waardevol. Dank daarvoor.
moeilijk te bereiken mede door de drukte denk ik
Vriendelijk , kennis van zaken en makkelijk geregeld
Zoals hier boven
Erg fijn om m’n verbruik te kunnen volgen in de app
Goede zaak dat er wordt ingezet op groene energie, duidelijke website; en wat mij extra aansprak was dat Vandebron zich aansloot bij een groter bedrijf zodat mijn contract van 3 jaren een solide basis heeft, ik zit veilig met mijn vaste en nog voordelige tarief!
Geweldig goed top
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.