Filters

10

Groene energie en goede klantenservice

Betaalbare groene energie, met een goede klantenservice. Wat wil je nog meer? (en ik werk er niet |-))

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantenservice is top

Ik ben nog maar een half jaar geleden klant geworden maar het overstappen ging vlekkeloos. Net contact gehad met de klantenservice omdat ik me afvroeg of mijn termijnbedrag in overeenstemming is met mijn maandelijkse kosten. Het duurde ongeveer tien minuten voordat ik een heel aardige vrouw aan de lijn kreeg. Zij had snel antwoord op mijn vragen, maakte een proefberekening, dacht met mij mee en paste na overleg mijn termijn aan. Zeer tevreden tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
5

Te late reactie op mail 1

Ruimte voor (verwachtte) verbetering. Succes

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Snel en duidelijk

Snapte iets niet, stuurde even een bericht via de app. Kreeg snel antwoord met duidelijke inlichting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima kontakt

Goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijk

Na ruim een half jaar gebruik te maken van leverantie ben ik zeer tevreden over vooral de duidelijke maandelijkse uitleg over het verbruik. Mijn zonnepanelen zijn al aan het terug leveren en dat levert het meeste op bij Vanderbron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goeden service

Ben al een hele tijd een prettige klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbare energie leverancier

Goede hulp bij verhuizing, geeft goed adviezen en suggesties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede service en overzicht via de van de bron app.

Prima geholpen met overstappen (net op tijd) aan een goede leverprijs waar ze ook aan vasthouden aangezien de prijzen de pan uit rijzen. Het afgesloten contract blijft dus ondanks de hoge energie prijzen geldig voor 3 jaar. TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Snel contact met klantenservice.

Zoals altijd goed. Concurrerende tarieven. Klantenservice snel bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prettige contacten, gelijkwaardig niveau

Prettige contacten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijk antwoord en altijd vriendelijke service

Ik belde over een vraag over mijn eind afrekening en termijn bedrag. Beide vragen zijn beantwoord. Het was een vriendelijke dame. Ik ben goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed tarief via consumentenbondcollectief

Goed tarief via consumentenbondcollectief en periodiek helder inzicht in je verbruik. Dat laatste in relatie tot gelijksoortige woningen/bewoners.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Zeer slecht bereikbaar voor nieuwe klanten. 15 minuten in de wacht gestaan toen maar opgehangen

Totaal niet bereikbaar voor nieuwe of bestaande klanten. 15 minuten in de wacht gestaan om nieuwe klant te worden. Toen maar opgehangen. En geen klant geworden. Zal zeker wel meer voorkomen en klanten kosten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goed geholpen, duidelijk antwoord!

Het was zeer gemakkelijk om klant te worden bij jullie. Ik kreeg direct een email dat er nog informatie ontbrak. Na mijn zorgen over de hoe snel mijn reply email behandeld zou worden werd ik gerustgesteld dat mijn antwoord was aangekomen en in behandeling is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede service

Heel erg vriendelijk geholpen aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Efficiënt concreet duurzaam verhelderend en ondersteunend

Van de Bron is een efficiënte, concrete, duurzame, verhelderende en ondersteunende energieleverancier, die adequaat inspeelt op de energietransitie en de klimaatverandering

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

prima

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene stroom en prima service.

Totaal niets mis mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer goede service

Op zoek naar een nieuwe energieleverancier, kwam ik uit bij Vandebron. Aanvankelijk was het telefoonnummer sle ht bereikbaar door de drukte, maar een dag later was dit probleem al opgelost. Per abuis was mij wat foutieve informatie verstrekt en dit is direct verholpen. Prima klantenservice, vriendelijk, en zeer behulpzaam. Nu nog wat lagere tarieven, maar daar hebben meer mensen last van :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vlotte eerlijke behandeling inzake duurzame energie

Al diverse jaren lopen mijn contracten over groene energie bij Vandebron. Ik heb nooit problemen gehad, wel altijd een vlotte behandeling bij vragen of bij het opstellen van het volgende contract. Toen ik voor de nieuwe periode een contract wilde afsluiten, adviseerde men mij nog wat langer te wachten en inderdaad toen ik het nieuw contract afsloot was de prijs van met name het gas nog wat verder gedaald. Men is ook altijd best vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijke app

Duidelijk kostenoverzicht in de app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Goede dienstverlening met sterk concurende prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Doen wat ze beloven

Bij Van de Bron weet ik in ieder geval zeker dat ik echt GROEN opgewekte stroom uit Nederland krijg, en dat het geld wat ik daarvoor betaal weer in Nederlandse GROEN opgewekte stroom word geïnvesteerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

waardeloos

Eerste bedrag wordt ineens gezien als waarborgsom. Nergens vermeld . Ben al aantal jaren klant en bij verlenging contract ineens dit. nooit betaling oid gemist. Had graag mijn tarieven oud en nieuw willen vergelijken maar dit was niet mogelijk vanwege zogenaamde storing in het systeem. Op de dag dat nieuwe contract inging waren tarieven ineens wel zichtbaar. Herroepingstermijn was vervallen. Waardeloos omdat ik geen goede vergelijking meer heb kunnen maken. Telefonisch contact gehad en zeggen dat daar nu niets meer aan te doen is. Dus mensen kijk uit met verlengen van je contract want je wordt belazerd. Nu zit ik vast aan mijn nieuwe contract en heeft er mi geen kans op herroeping plaats kunnen vinden. Denk in het vervolg wel twee keer na voor ik met hen in zee ga.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.