Heel goed
Als klant ontvang ik veel service door het gebruiker overzicht met de slimme meter en de terugkoppeling van Van de Bron welke (groene) energie ik ontvang. Ook de verlenging werd tijdig aangeboden en was heel helder wat betreft kosten en bealstingen/vergoedingen. Mijn respect!
Een negen aangezien het perfect verloopt, geen klachten, duidelijk maandelijks overzicht, prima !
Geen slechte ervaring gehad tot nu toe
Goed geregeld. zeker in deze tijd belangrijk. Flexibel met verhuizing.
Binnen 24 uur ontving een duidelijk antwoord.
Goed en degelijk.
Groen, duurzaam, goed
Vandebron is echt om aan te bevelen. Het heeft een groene visie, is goedkoop en de klantenservice is vriendelijk en welwillend. Absoluut een aanrader.
Beter voor het milieu om groene energie via Vandebron te gebruiken . Denken met je mee en overleggen helder met het verlengen van mijn contract in deze instabiele tijd wat betreft de gasprijzen en de daaraan gekoppelde electriciteitsprijzen .
Het meest betrouwbare energie bedrijf dat ooit heb gehad
goede prijs voor gas en elektriciteit
heldere maandelijkse overzivhten en aanbevelingen
Tot nu ervaar ik proces om klant te worden als erg plezierig. Er wordt echt naar je geluisterd.
Gewoon een goede duurzame energie maatschappij die het beste met zijn klanten omgaat .kan niet beter
Duidelijke communicatie
Heel erg onzeker en op dit moment totaal niet geschikt om op de klantenservice te werken!
Hallo Bernard, bedankt voor het achterlaten van een review. Jammer dat je ons dit cijfer hebt gegeven. De energiemarkt is inderdaad behoorlijk onzeker de afgelopen tijd, maar wij doen ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en prettig te woord te staan. Natuurlijk is en blijft klantenservicewerk mensenwerk en is het mogelijk dat de manier waarop de telefoon opgenomen werd voor jou niet was zoals je verwachtte. We staan altijd open voor input en verbetering, dus als je nog meer feedback kwijt wil kun je een bericht sturen naar [email protected]. Hoe dan ook een fijne dag!
Is goed
Ik had mij als klant aangemeld maar ik wist niet dat mijn kontrakt bij vattevall nog tot maart 2024 liep dus hebben ze mij geholpen mijn kontakt direkt weer af te zeggen al kost het mij wal een boete van 100 euro maar dat is mijn eigen schuld.
Al jaren ben ik gelukkig met de stroom- en gaslevering van Vandebron. Ik heb er een goed gevoel bij dat ik duurzaam bezig ben hiermee.
Tot nu een fijne leverancier met heldere communicatie en inzicht. Reële prijs denk ik, niet de allergoedkoopste maar zeker niet de duurste.
Zeer positief dat er onmiddellijk een antwoord op mijn vraag kwam en dat jullie de moeite hebben genomen om gelijk een herberekening te maken.
-
Ik ben net nieuw maar zover alles goed gegaan.Duidelijk antwoord en aanpassingen ook meteen gedaan.In afwachting hoe het verder zal lopen zie ik met vertrouwen tegenmoed.
Tarieven zijn fair, ook voor teruglevering, maar er worden veel fouten gemaakt, en ze zijn lastig te bereiken.... Das JAMMER.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.