heldere maandelijkse overzivhten en aanbevelingen
Tot nu ervaar ik proces om klant te worden als erg plezierig. Er wordt echt naar je geluisterd.
Gewoon een goede duurzame energie maatschappij die het beste met zijn klanten omgaat .kan niet beter
Duidelijke communicatie
Heel erg onzeker en op dit moment totaal niet geschikt om op de klantenservice te werken!
Hallo Bernard, bedankt voor het achterlaten van een review. Jammer dat je ons dit cijfer hebt gegeven. De energiemarkt is inderdaad behoorlijk onzeker de afgelopen tijd, maar wij doen ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en prettig te woord te staan. Natuurlijk is en blijft klantenservicewerk mensenwerk en is het mogelijk dat de manier waarop de telefoon opgenomen werd voor jou niet was zoals je verwachtte. We staan altijd open voor input en verbetering, dus als je nog meer feedback kwijt wil kun je een bericht sturen naar [email protected]. Hoe dan ook een fijne dag!
Is goed
Ik had mij als klant aangemeld maar ik wist niet dat mijn kontrakt bij vattevall nog tot maart 2024 liep dus hebben ze mij geholpen mijn kontakt direkt weer af te zeggen al kost het mij wal een boete van 100 euro maar dat is mijn eigen schuld.
Al jaren ben ik gelukkig met de stroom- en gaslevering van Vandebron. Ik heb er een goed gevoel bij dat ik duurzaam bezig ben hiermee.
Tot nu een fijne leverancier met heldere communicatie en inzicht. Reële prijs denk ik, niet de allergoedkoopste maar zeker niet de duurste.
Zeer positief dat er onmiddellijk een antwoord op mijn vraag kwam en dat jullie de moeite hebben genomen om gelijk een herberekening te maken.
-
Ik ben net nieuw maar zover alles goed gegaan.Duidelijk antwoord en aanpassingen ook meteen gedaan.In afwachting hoe het verder zal lopen zie ik met vertrouwen tegenmoed.
Tarieven zijn fair, ook voor teruglevering, maar er worden veel fouten gemaakt, en ze zijn lastig te bereiken.... Das JAMMER.
Zat met een niet werkende incasso. Lossen ze op.
Goede communicatie, duidelijke app. Betrouwbaar
Goeie service, groene service. Als we niet gingen emigreren nog vele jaren met plezier klant gebleven. Altijd vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen.
Uitgebreide informatie over de doelstellingen van Vandebron over duurzaamheid.
Uitstekende energie leverancier.
Helder antwoord op mijn vragen.
Toegezonden informatie over verbruik energie en besparingsmogelijkheden zeer overzichtelijk. Ben wel benieuwd naar de variabele verbruikerskosten de komende maand nu ik pas een maand na mijn beëindiging vast contract de overstap kan maken ivm een goedkopere aanbieding elders, die pas een maand later in kan gaan vanwege de onzekere energieprijzen. vandebron is immers niet zo afhankelijk ivm groene energie. Toch?
Alle afspraken worden nagekomen. De informatie over Vandebron en de organisatie is helder.
Ik ben heel tevreden met Vandebron. Ze zijn klantvriendlijk en duurzaam. Ik voel mij goed verzorgd door hun.
Sinds 2.5 jaar komt onze energie van van de bron. Zij doen hun naam eer aan. De informatie die zij maandelijks geven evenals de info op de website is eerlijk en duidelijk. Wij zijn tevreden.
Fijn bedrijf, zeker ook betaalbaar voor de kleinere portemonnee. Sinds kort heb ik ook slimme meters in mijn huis, via de website kan ik mijn eigen verbruik bekijken
Al jaren een tevreden klant.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.