Filters

10

Houdt zich aan afspraken

Energiecontract blijft gehandhaafd, ook nadat de energieprijzen sterk zijn verhoogd. Periodiek wordt je op de hoogte gehouden door nieuwsbrief over zaken die de energie betreffen en op welke wijze je energie kunt besparen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Na de overname hele slechte service

Begin er niet aan. Je wordt gelokt met mooie kortingen maar achteraf wordt naar de voorwaarden gewezen waarom je hier geen recht op hebt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer goed

Na een onverwachte overname van mijn contract wat opgezegs werd bij Vandebron. had ik ineens drie leveranciers in één maand. Twee trokken zich meteen terug maar de derde de farma O weigerde dit. Dus persoonlijk opgezegd en bijna meteen weer aangemeld bij Vandebron. Zij namen ook de boete over. Ik zal nooit meer beleefd zijn naar de z.g. praatjes van bemiddelaars. Vande bron bedankt, geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede energie, goede prijs

Zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vriendelijke leverancier en houden zich aan de afspraken.

Vriendelijke leverancier en houden zich aan de afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ik heb eigenlijk nooit contact met vandebron

Ik kies uit overtuiging voor groene energie van de bron

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

steeds overzicht in verbruik.

Maandelijks overzicht in verbruik. Gemak in evt. aanpassen van het maandbedrag. Gelukkig tijdig een drie-jarig contract afgesloten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Moeizaam proces naar contract , vriendelijke mensen

Moeilijk proces om contract te sluiten It gebrekkig Behulpzame vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Nieuwe pas is niet te activeren; melding maken via site naar klantenservice werkt niet.

Nieuwe pas is niet te activeren (pas nummer onbekend); melding maken via site naar klantenservice werkt niet; bericht wordt niet verstuurd

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

betrouwbaar

zou deze zeker aan bevelen aan kennissen en vrienden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Menselijk en meedenkend

Ik ben al een tijd een tevreden klant en had een vraag. Ik ben hierin echt bijzonder goed geholpen door verschillende medewerkers. Ze waren ontzettend meelevend en meedenkend en hebben mij erg gerustgesteld. DANK

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Groen en vriendelijk, maar onduidelijk overzicht

Fijn dat de stroom zo lokaal en groen wordt opgewekt; vriendelijk personeel wanneer je opbelt; fijne prijzen; alleen de site vind ik als leek erg moeilijk te lezen. Het zou fijn zijn als er staat waar de vaste kosten uit zijn opgebouwd bijvoorbeeld (met een i om aan te klikken voor meer info bijvoorbeeld). Ook vind ik het moeilijk om mijn aanbieding bij mijn nieuwe contract duidelijk terug te vinden in het contract zelf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Ben netjes geholpen door de medewerker

Ik ben netjes te woord gestaan en had eigenlijk geen echte vragen. Mijn contact is verlengd

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Kwaliteit en prijsvriendelijk

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Groene en betaalbare stroom en gas

Als klant ontvang ik veel service door het gebruiker overzicht met de slimme meter en de terugkoppeling van Van de Bron welke (groene) energie ik ontvang. Ook de verlenging werd tijdig aangeboden en was heel helder wat betreft kosten en bealstingen/vergoedingen. Mijn respect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima, geen klachten !

Een negen aangezien het perfect verloopt, geen klachten, duidelijk maandelijks overzicht, prima !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Is Oke

Geen slechte ervaring gehad tot nu toe

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

prima portal

Goed geregeld. zeker in deze tijd belangrijk. Flexibel met verhuizing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel en duidelijk antwoord

Binnen 24 uur ontving een duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima!

Goed en degelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Goede service - groene stroom

Groen, duurzaam, goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

vriendelijk en welwillend

Vandebron is echt om aan te bevelen. Het heeft een groene visie, is goedkoop en de klantenservice is vriendelijk en welwillend. Absoluut een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Betrouwbaar en milieuvriendelijk

Beter voor het milieu om groene energie via Vandebron te gebruiken . Denken met je mee en overleggen helder met het verlengen van mijn contract in deze instabiele tijd wat betreft de gasprijzen en de daaraan gekoppelde electriciteitsprijzen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

zeer goed

Het meest betrouwbare energie bedrijf dat ooit heb gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede prijs voor gas en elektriciteit

goede prijs voor gas en elektriciteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.