Filters

9

Terzake kundig vriendelijk!

Snel telefonisch contact, vakkundig en meedenkend , geen gehaast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Snelle en adequate reactie!!!

Ik had mij vergist en per ongeluk aangemeld voor een vast contract van 1 jaar. Bedoelde dit helemaal niet en stuurde een schrijven naar de klantenservice; de telefoons waren buiten bedrijf (na 17.00 uur). Kreeg vrij snel de andere ochtend antwoord op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Jullie geven ons een goed gevoel

Jullie komen sympathiek over

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima.

Een kanttekening: bij de laatste vraag kun je kiezen uit zeer waarschijnlijk en zeer waarschijnlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Geweldige service

Toen ik over wou stappen was dat zo snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Uitstekende ervaring

Zie hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

vriendelijke service lange wachttijd

als je de klantenservice aan de lijn krijgt, is de service vriendelijk. ik vind de telefonische wachttijd wel veel te lang...soms heb je de tijd niet meer om na 20 minuten nog langer in de wacht te blijven en verbreek je toch maar de verbinding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Levert wat het belooft

Ik heb een paar keer contact gehad met de klantenservice en afspraken worden goed nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

samenwerken aan versterken duurzaamheid

fijn om te weten waar mijn energie vandaan komt. mijn dochter en schoonzoon zijn ook klant geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

overzichtelijk

Goed inzicht in verbruik, wat weer motiveert om op bepaalde tijdstippen dat verbruik te laten minderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede prijzen, goede service en altijd goede informatie

Goede prijzen, goede service en altijd goede informatie over het maandelijks verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

wachttijd te lang, gesprekken prima

Wachttijd voordat je daadwerkelijk iemand te spreken krijgt duurt te lang. (minimaal 8 minuten !) Ik wilde ons contract opzeggen, misschien in dit geval ook handig om dit via de site te kunnen regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Tot nu toe zeer goede service

Overstap snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Antwoorden snel

De klanten service is digitaal makkelijk te bereiken. En het is uiteraard duurzame energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Fijne club waar ik graag aan deelneem als consument

Alleen wel schokkend hoe maandbedrag bijna is verdubbeld. Maar ik begrijp de oorzaak. Zou wel als leverancier hier inhoudelijke toelichting op geven. Is nu niets over oorzaak terug te lezen op de website

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer professionele energieleverancier

Vriendelijke en zeer servicegerichte medewerkers. Duidelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

positief

Mijn vraag om verduidelijking mbt voorschotbedrag werd duidelijk en snel beantwoord. Vriendelijke benadering door Vandebron-personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Altijd goed geholpen, helder, prettig. Fijn idee dat we echt groene energie gebruiken. Fijn ook om iedere maand overzicht van verbruik te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Prima geholpen

In februari was mijn maandtermijn niet geïncasseerd. Door Vandebron duidelijk gemaakt dat er een wisseling van incassant heeft plaats gevonden en dat in maart alles weer normaal is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

De overstap naar VandeBron is goed verlopen.

Deze keer ben ik vanuit een variabel contract overgegaan naar 1 jaar vast bij VandeBron. Dit is goed verlopen. Het duurzame karakter van deze leverancier spreekt me erg aan, klantenservice is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Schandalig....Zeer onaangenaam verrast !!

Ik ben sinds deze maand Februari 2022 een nieuwe klant van vandebron..... Tot mijn afschuw zag ik dat er ongevraagd 2 maandbedragen zijn afgeschreven van mijn bankrekening in plaats van 1 !! 1 x de termijn voor Februari en 1 x een waarborgsom voor het bedrag van een hele maandtermijn die zou ik dan aan het einde v/d periode van het contract weer terugkrijgen. Hoezo een waarborgsom daar heb ik helemaal niets over afgesproken. Ik vind het nogal onbeschoft om ongevraagd een zo een hoog bedrag van mijn rekening proberen te innen. Ik heb de bank gevraagd de waarborgsom terug te vorderen en de klantenservice hiervan op de hoogte gebracht.... Ze gingen er (hoe kan het ook anders) mee akkoord maar nu kan ik desgewenst mijn maandtermijnen niet meer via de website aanpassen maar zou dat dat telefonisch moeten....

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

perfecte informatie maan

juiste informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene energie tegen een goede prijs.

Duidelijke info en website. Goede communicatie en overstap snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Een juiste groene format. Kleinschalig en afname van betrokken leveranciers.

Het was gemakkelijk een leverancier uit te kiezen in mijn woonomgeving. Dat maakt het wat persoonlijker. En dicht bij. Dat is ook nog eens goed voor het plaatselijk initiatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.