Wachttijd voordat je daadwerkelijk iemand te spreken krijgt duurt te lang. (minimaal 8 minuten !) Ik wilde ons contract opzeggen, misschien in dit geval ook handig om dit via de site te kunnen regelen.
Overstap snel geregeld
De klanten service is digitaal makkelijk te bereiken. En het is uiteraard duurzame energie.
Alleen wel schokkend hoe maandbedrag bijna is verdubbeld. Maar ik begrijp de oorzaak. Zou wel als leverancier hier inhoudelijke toelichting op geven. Is nu niets over oorzaak terug te lezen op de website
Vriendelijke en zeer servicegerichte medewerkers. Duidelijke informatie.
Mijn vraag om verduidelijking mbt voorschotbedrag werd duidelijk en snel beantwoord. Vriendelijke benadering door Vandebron-personeel
Altijd goed geholpen, helder, prettig. Fijn idee dat we echt groene energie gebruiken. Fijn ook om iedere maand overzicht van verbruik te krijgen.
In februari was mijn maandtermijn niet geïncasseerd. Door Vandebron duidelijk gemaakt dat er een wisseling van incassant heeft plaats gevonden en dat in maart alles weer normaal is.
Deze keer ben ik vanuit een variabel contract overgegaan naar 1 jaar vast bij VandeBron. Dit is goed verlopen. Het duurzame karakter van deze leverancier spreekt me erg aan, klantenservice is goed.
Ik ben sinds deze maand Februari 2022 een nieuwe klant van vandebron..... Tot mijn afschuw zag ik dat er ongevraagd 2 maandbedragen zijn afgeschreven van mijn bankrekening in plaats van 1 !! 1 x de termijn voor Februari en 1 x een waarborgsom voor het bedrag van een hele maandtermijn die zou ik dan aan het einde v/d periode van het contract weer terugkrijgen. Hoezo een waarborgsom daar heb ik helemaal niets over afgesproken. Ik vind het nogal onbeschoft om ongevraagd een zo een hoog bedrag van mijn rekening proberen te innen. Ik heb de bank gevraagd de waarborgsom terug te vorderen en de klantenservice hiervan op de hoogte gebracht.... Ze gingen er (hoe kan het ook anders) mee akkoord maar nu kan ik desgewenst mijn maandtermijnen niet meer via de website aanpassen maar zou dat dat telefonisch moeten....
Hoi Eugenie, bedankt voor het achterlaten van een review en jammer om te horen dat je tot dusver niet tevreden bent met onze service. Het incasseren van de waarborgsom wordt vermeld in punt 2.5 van leveringsvoorwaarden. De leveringsvoorwaarden worden naar je toegestuurd met het contract. Je betaalt bij Vandebron voorafgaand aan de levering een bedrag ter hoogte van je termijnbedrag, de waarborgsom. De betaling vooraf zorgt ervoor dat we onze producenten zekerheid bieden en de inkoop en levering van energie kunnen garanderen. Hierdoor heb je als klant de flexibiliteit om zelf je termijnbedrag aan te passen én zelf je incassodatum te bepalen via Mijn Vandebron. Na de eerste afschrijving wordt vervolgens elke maand het termijnbedrag afgeschreven voor dezelfde maand. Dit bedrag wordt natuurlijk weer volledig uitgekeerd op je eindafrekening, vermeld onder teruggaves. Je kunt er voor kiezen om de waarborgsom niet te betalen, maar dan wordt de incassodatum aangepast naar de 1e van de maand en kun je het termijnbedrag niet meer zelf wijzigen. Wel kun je altijd contact met ons opnemen zodat we op basis van jouw meterstanden een herberekening van het termijnbedrag kunnen en dit eventueel aan kunnen passen. Je kunt ons daarvoor bereiken door e-mail te sturen naar [email protected], te bellen naar 0880 444 555 (van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur), of een Facebook of Twitter DM te sturen.
juiste informatie
Duidelijke info en website. Goede communicatie en overstap snel geregeld.
Het was gemakkelijk een leverancier uit te kiezen in mijn woonomgeving. Dat maakt het wat persoonlijker. En dicht bij. Dat is ook nog eens goed voor het plaatselijk initiatief.
helder duidelijk en de teruggaaf regeling goed verzorgt.
Kundig en vriendelijk.
Ik heb het gevoel 100% serieus te worden genomen!
Betaal gewoon per maand,zijn vriendelijk en als ze het niet kunnen afschrijven dan hebben ze veel geduld,alleen vind ik zelf aan de prijzige kant,maar ja wat is tegenwoordig niet duur.
Goede afspraken die worden nagekomen bij vragen altijd goed bereikbaar en beantwoording altijd gezocht naar goede oplossing Dikke pluim voor vande bron
Alles wel
We zijn een paar jaar geleden (na de auction van de vereniging Eigen Huis) overgestapt van Essent naar van den Bron. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.
Niets aan bovenstaande toe te voegen.
Goede communicatie: ik word regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken wat betreft verbruik etc. Toon en schrijfstijl zijn prettig. Verder een product met een duidelijke missie erachter die ik volledig onderschrijf. Kan Vandebron aan iedereen aanbevelen.
Prettig in de communicatie, helder en toegankelijk, betrouwbaar.
Super bedrijf
Makkelijk overstappen, inzicht in verbruik, duurzaam en geëngageerd
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.