Filters

6

wachttijd te lang, gesprekken prima

Wachttijd voordat je daadwerkelijk iemand te spreken krijgt duurt te lang. (minimaal 8 minuten !) Ik wilde ons contract opzeggen, misschien in dit geval ook handig om dit via de site te kunnen regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Tot nu toe zeer goede service

Overstap snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Antwoorden snel

De klanten service is digitaal makkelijk te bereiken. En het is uiteraard duurzame energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Fijne club waar ik graag aan deelneem als consument

Alleen wel schokkend hoe maandbedrag bijna is verdubbeld. Maar ik begrijp de oorzaak. Zou wel als leverancier hier inhoudelijke toelichting op geven. Is nu niets over oorzaak terug te lezen op de website

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer professionele energieleverancier

Vriendelijke en zeer servicegerichte medewerkers. Duidelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

positief

Mijn vraag om verduidelijking mbt voorschotbedrag werd duidelijk en snel beantwoord. Vriendelijke benadering door Vandebron-personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Altijd goed geholpen, helder, prettig. Fijn idee dat we echt groene energie gebruiken. Fijn ook om iedere maand overzicht van verbruik te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Prima geholpen

In februari was mijn maandtermijn niet geïncasseerd. Door Vandebron duidelijk gemaakt dat er een wisseling van incassant heeft plaats gevonden en dat in maart alles weer normaal is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

De overstap naar VandeBron is goed verlopen.

Deze keer ben ik vanuit een variabel contract overgegaan naar 1 jaar vast bij VandeBron. Dit is goed verlopen. Het duurzame karakter van deze leverancier spreekt me erg aan, klantenservice is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Schandalig....Zeer onaangenaam verrast !!

Ik ben sinds deze maand Februari 2022 een nieuwe klant van vandebron..... Tot mijn afschuw zag ik dat er ongevraagd 2 maandbedragen zijn afgeschreven van mijn bankrekening in plaats van 1 !! 1 x de termijn voor Februari en 1 x een waarborgsom voor het bedrag van een hele maandtermijn die zou ik dan aan het einde v/d periode van het contract weer terugkrijgen. Hoezo een waarborgsom daar heb ik helemaal niets over afgesproken. Ik vind het nogal onbeschoft om ongevraagd een zo een hoog bedrag van mijn rekening proberen te innen. Ik heb de bank gevraagd de waarborgsom terug te vorderen en de klantenservice hiervan op de hoogte gebracht.... Ze gingen er (hoe kan het ook anders) mee akkoord maar nu kan ik desgewenst mijn maandtermijnen niet meer via de website aanpassen maar zou dat dat telefonisch moeten....

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

perfecte informatie maan

juiste informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene energie tegen een goede prijs.

Duidelijke info en website. Goede communicatie en overstap snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Een juiste groene format. Kleinschalig en afname van betrokken leveranciers.

Het was gemakkelijk een leverancier uit te kiezen in mijn woonomgeving. Dat maakt het wat persoonlijker. En dicht bij. Dat is ook nog eens goed voor het plaatselijk initiatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima

helder duidelijk en de teruggaaf regeling goed verzorgt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Kundig en vriendelijk

Kundig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Heel laagdrempelige benadering

Ik heb het gevoel 100% serieus te worden genomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vriendelijkheid

Betaal gewoon per maand,zijn vriendelijk en als ze het niet kunnen afschrijven dan hebben ze veel geduld,alleen vind ik zelf aan de prijzige kant,maar ja wat is tegenwoordig niet duur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima energie leverancier doet wat er afgesproken wordt

Goede afspraken die worden nagekomen bij vragen altijd goed bereikbaar en beantwoording altijd gezocht naar goede oplossing Dikke pluim voor vande bron

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Alles perfect geregeld

Alles wel

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Adequate informatie. Geen klachten!

We zijn een paar jaar geleden (na de auction van de vereniging Eigen Huis) overgestapt van Essent naar van den Bron. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Levering prima, communicatie naar de afnemer over veranderingen niet.

Niets aan bovenstaande toe te voegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prettige communicatie, goed bedrijfsconcept.

Goede communicatie: ik word regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken wat betreft verbruik etc. Toon en schrijfstijl zijn prettig. Verder een product met een duidelijke missie erachter die ik volledig onderschrijf. Kan Vandebron aan iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede ervaringen

Prettig in de communicatie, helder en toegankelijk, betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top je wordt overal mee op de hoogte gehouden

Super bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Helemaal prima

Makkelijk overstappen, inzicht in verbruik, duurzaam en geëngageerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.