Filters

9

Prima

Sinds februari 20220 klant bij Vandbron, ben zeer tevreden. Het is bij eventuele vragen, eenvoudig om contact op te nemen en snel een antwoord op de vraag te krijgen. Elke maand een overzicht van het verbruik en de jaarafrekening is duidelijk en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Nvt

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede klantenservice.

Ik kan natuurlijk niet zeggen dat Vandebron betere gas en elektriciteit levert dan andere energieleveranciers, en het feit dat het duurzaam geproduceerd wordt vind ik persoonlijk een must in deze tijd. Waar Vandebron wat mij betreft in uitblinkt is de kundige en enthousiaste medewerkers bij de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Komt afspraken na.

GOED !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Ik heb met jullie altijd een goed contact over alle vragen gehad.

Zeer goede ervaring met alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

goed

Duidelijke overzichten. En bij een vraag, snel antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Een mooie bedrijf dat gaat voor schoone/groene energie

Al die jaren dat ik bij van de Bron zat zeer goed behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Mijn maandelijkse totaal bedrag is altijd laag.

Ik ben heel blij met Van de Bron. Elke maand gaat prima. Ik ontvang mijn gebruiksrapport is altijd duidelijk. Elke jaar krijg ik geld terug. Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Prima

Goede webpagina , maandelijks goed geïnformeerd en vriendelijk geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede ervaring mee

Prijs is redelijk. Vriendelijk te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Alles prima!

Alles gaat regelmatig prima, heb geen klachten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Tevreden

Heb een goed contract

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Voelt goed!

Goede energie, goede service, raad vandebron iedereen in mijn omgeving aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Top bedrijf. App mag duidelijker

Fijne service. De app mag duidelijker zijn betreft exacte gebruik en (totaal) kosten/verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goed instaptarief vorig jaar

Vorig jaar is een leuke welkomskorting toegezegd. Nu bij de afloop van mijn contract is het tarief elders goedkoper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima ervaring

Prima ervaring, goede service. Duidelijke taal, je weet meteen waar je aan toe bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Een goede en mij eerlijk gebleken leverancier zonder kleine lettertjes.

Al jaren goed en direct contact met de Servicedesk mogelijk zonder doorverbinden of ruggespraak of terugbelbeloftes; tegenwoordig door drukte wat langere wachttijden. Maar toch steeds correct de vragen beantwoord en eventuele problemen opgelost. En dat was juist bij mijn vorige leverancier de reden om op te stappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

tevreden

goed product en informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbaar

Goed bereikbaar, en snel antwoord op mijn vragen bij afsluiten contract. Inzichtelijk waar je energie vandaan komt. En overzichtelijk gebruiksoverzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Geen problemen

Gren bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Tevreden

Blij met v/d Born. Heel goed 1 x p.m overzicht van je verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

groene energie voorop en helder overzicht elke maand

Een duidelijk overzicht van je verbruik elke maand. Fijn dat dit bedrijf ook echt groene energie voorop wil zetten en investeert in hoe we zuiniger kunnen zijn met onze brandstoffen en daarmee onze planeet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Was goed

Tot mijn verbazing gaan de tarieven van electriciteit ook bij vandenbron schandalig omhoog. Vreemd als je leest dat je stroom hebt van wind en zonne-energie. De zon of wind is niet duurder geworden. Alleen olie en gas. Mijn zonnepanelen werken ook niet op olie. Ik voel me dus belazerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Snelle oplossing na (te begrijpen) lange wachttijd.

Er was een incasso niet gelukt. Dat had ik zelf ontdekt en daarom opgebeld. Binnen enkele minuten bleek dat ik daarover dezelfde morgen een mail had ontvangen waardoor ik alsnog snel; kon betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ik ben heel tevreden over de Bron

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.