Sinds februari 20220 klant bij Vandbron, ben zeer tevreden. Het is bij eventuele vragen, eenvoudig om contact op te nemen en snel een antwoord op de vraag te krijgen. Elke maand een overzicht van het verbruik en de jaarafrekening is duidelijk en overzichtelijk.
Wat fijn dat het zo bevalt sinds je klant van ons bent geworden, we hopen dat de samenwerking nog lang mag doorgaan!
Nvt
Bedankt voor de positieve review, Niek!
Ik kan natuurlijk niet zeggen dat Vandebron betere gas en elektriciteit levert dan andere energieleveranciers, en het feit dat het duurzaam geproduceerd wordt vind ik persoonlijk een must in deze tijd. Waar Vandebron wat mij betreft in uitblinkt is de kundige en enthousiaste medewerkers bij de klantenservice.
Wat goed om te horen dat je ons enthousiasme zo ervaart, dat is ook precies wat we willen uitstralen! Dankjewel :)
GOED !!!
Zeer goede ervaring met alles.
Duidelijke overzichten. En bij een vraag, snel antwoord gekregen.
Al die jaren dat ik bij van de Bron zat zeer goed behandeld.
Ik ben heel blij met Van de Bron. Elke maand gaat prima. Ik ontvang mijn gebruiksrapport is altijd duidelijk. Elke jaar krijg ik geld terug. Ik ben heel tevreden.
Goede webpagina , maandelijks goed geïnformeerd en vriendelijk geholpen !
Prijs is redelijk. Vriendelijk te woord gestaan
Alles gaat regelmatig prima, heb geen klachten!
Heb een goed contract
Goede energie, goede service, raad vandebron iedereen in mijn omgeving aan!
Fijne service. De app mag duidelijker zijn betreft exacte gebruik en (totaal) kosten/verbruik.
Vorig jaar is een leuke welkomskorting toegezegd. Nu bij de afloop van mijn contract is het tarief elders goedkoper.
Prima ervaring, goede service. Duidelijke taal, je weet meteen waar je aan toe bent.
Al jaren goed en direct contact met de Servicedesk mogelijk zonder doorverbinden of ruggespraak of terugbelbeloftes; tegenwoordig door drukte wat langere wachttijden. Maar toch steeds correct de vragen beantwoord en eventuele problemen opgelost. En dat was juist bij mijn vorige leverancier de reden om op te stappen.
goed product en informatie
Goed bereikbaar, en snel antwoord op mijn vragen bij afsluiten contract. Inzichtelijk waar je energie vandaan komt. En overzichtelijk gebruiksoverzicht.
Gren bijzonderheden
Blij met v/d Born. Heel goed 1 x p.m overzicht van je verbruik
Een duidelijk overzicht van je verbruik elke maand. Fijn dat dit bedrijf ook echt groene energie voorop wil zetten en investeert in hoe we zuiniger kunnen zijn met onze brandstoffen en daarmee onze planeet!
Tot mijn verbazing gaan de tarieven van electriciteit ook bij vandenbron schandalig omhoog. Vreemd als je leest dat je stroom hebt van wind en zonne-energie. De zon of wind is niet duurder geworden. Alleen olie en gas. Mijn zonnepanelen werken ook niet op olie. Ik voel me dus belazerd.
Er was een incasso niet gelukt. Dat had ik zelf ontdekt en daarom opgebeld. Binnen enkele minuten bleek dat ik daarover dezelfde morgen een mail had ontvangen waardoor ik alsnog snel; kon betalen.
Zie bovenstaande
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.