Filters

10

Voelt goed!

Goede energie, goede service, raad vandebron iedereen in mijn omgeving aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Top bedrijf. App mag duidelijker

Fijne service. De app mag duidelijker zijn betreft exacte gebruik en (totaal) kosten/verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goed instaptarief vorig jaar

Vorig jaar is een leuke welkomskorting toegezegd. Nu bij de afloop van mijn contract is het tarief elders goedkoper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima ervaring

Prima ervaring, goede service. Duidelijke taal, je weet meteen waar je aan toe bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Een goede en mij eerlijk gebleken leverancier zonder kleine lettertjes.

Al jaren goed en direct contact met de Servicedesk mogelijk zonder doorverbinden of ruggespraak of terugbelbeloftes; tegenwoordig door drukte wat langere wachttijden. Maar toch steeds correct de vragen beantwoord en eventuele problemen opgelost. En dat was juist bij mijn vorige leverancier de reden om op te stappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

tevreden

goed product en informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbaar

Goed bereikbaar, en snel antwoord op mijn vragen bij afsluiten contract. Inzichtelijk waar je energie vandaan komt. En overzichtelijk gebruiksoverzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Geen problemen

Gren bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Tevreden

Blij met v/d Born. Heel goed 1 x p.m overzicht van je verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

groene energie voorop en helder overzicht elke maand

Een duidelijk overzicht van je verbruik elke maand. Fijn dat dit bedrijf ook echt groene energie voorop wil zetten en investeert in hoe we zuiniger kunnen zijn met onze brandstoffen en daarmee onze planeet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Was goed

Tot mijn verbazing gaan de tarieven van electriciteit ook bij vandenbron schandalig omhoog. Vreemd als je leest dat je stroom hebt van wind en zonne-energie. De zon of wind is niet duurder geworden. Alleen olie en gas. Mijn zonnepanelen werken ook niet op olie. Ik voel me dus belazerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Snelle oplossing na (te begrijpen) lange wachttijd.

Er was een incasso niet gelukt. Dat had ik zelf ontdekt en daarom opgebeld. Binnen enkele minuten bleek dat ik daarover dezelfde morgen een mail had ontvangen waardoor ik alsnog snel; kon betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ik ben heel tevreden over de Bron

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed geregeld

Prettig contact, heldere voorlichting

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Makkelijk kunnen aanmelden!

Goede ervaring met de telefonische hulp. Duidelijke uitleg. Aanmelden ging makkelijk. Erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Alles perfect geregeld en heel vriendelijk

Het is lang geleden dat ik met een bedrijf zaken doe, die zo goed, snel en vriendelijk zijn. Alles op tijd in de mail. En geen overbodige mails. Heel klantgericht. Wat mij betreft maken ze alles waar dat ze beloven. En als er dan iets is krijg je snel en vriendelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Gewoon maar niet bijzonder

Wanneer je geduld hebt, dan word je uiteindelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Geen problemen.

Ze doen wat ze beloven, betrouwbaar en consument gericht. Voor mij een voorbeeld voor anderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Nul sterren is helaas niet mogelijk

Vandebron is werkelijk de meest belabberde partij waar ik ooit klant van ben geweest. Omdat Vandebron haar administratie niet op orde heeft krijg ik aanmaningen voor een dienst die ik helemaal niet bij hen afneem. E-mails, telefoontjes en verzoeken om een klachtprocedure op te starten worden vakkundig genegeerd. Schandalig. Ga absoluut niet met deze partij in zee, tenzij je het prettig vindt om tegen het equivalent van een muur aan te praten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed en makkelijk

Probleemloos. Maandelijks overzicht via mail. Goede website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klant centraal!

Ivm verhuizing moet ik een nieuw contract afsluiten. Een stevige uitdaging in deze tijd helaas! De dame aan de andere kant van de lijn, ik ben helaas haar naam kwijt, heeft oprecht met me meegedacht. Wellicht vanzelfsprekend, maar naar mijn inzien onbetaalbaar. De klant/prospect echt centraal zetten is een vak. Dit Vak verstond de medewerkster van VandeBron volkomen. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima bedrijf

Ik heb nooit geen problemen , nu heb ik ze ook nooit nodig .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer aan te bevelen.!!

Bij de tijd, klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend voor verduursamen.!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Proactief en zeer klantgericht

Van de bron heeft mij als klant verrast in de communicatie, dienstverlening en klimaat gerichtheid. Heldere verhalen, geen irritante verhalen maar zakelijk en neutraal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel groen met een Overzichtelijke afrekeningen

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.