Goede energie, goede service, raad vandebron iedereen in mijn omgeving aan!
Fijne service. De app mag duidelijker zijn betreft exacte gebruik en (totaal) kosten/verbruik.
Vorig jaar is een leuke welkomskorting toegezegd. Nu bij de afloop van mijn contract is het tarief elders goedkoper.
Prima ervaring, goede service. Duidelijke taal, je weet meteen waar je aan toe bent.
Al jaren goed en direct contact met de Servicedesk mogelijk zonder doorverbinden of ruggespraak of terugbelbeloftes; tegenwoordig door drukte wat langere wachttijden. Maar toch steeds correct de vragen beantwoord en eventuele problemen opgelost. En dat was juist bij mijn vorige leverancier de reden om op te stappen.
goed product en informatie
Goed bereikbaar, en snel antwoord op mijn vragen bij afsluiten contract. Inzichtelijk waar je energie vandaan komt. En overzichtelijk gebruiksoverzicht.
Gren bijzonderheden
Blij met v/d Born. Heel goed 1 x p.m overzicht van je verbruik
Een duidelijk overzicht van je verbruik elke maand. Fijn dat dit bedrijf ook echt groene energie voorop wil zetten en investeert in hoe we zuiniger kunnen zijn met onze brandstoffen en daarmee onze planeet!
Tot mijn verbazing gaan de tarieven van electriciteit ook bij vandenbron schandalig omhoog. Vreemd als je leest dat je stroom hebt van wind en zonne-energie. De zon of wind is niet duurder geworden. Alleen olie en gas. Mijn zonnepanelen werken ook niet op olie. Ik voel me dus belazerd.
Er was een incasso niet gelukt. Dat had ik zelf ontdekt en daarom opgebeld. Binnen enkele minuten bleek dat ik daarover dezelfde morgen een mail had ontvangen waardoor ik alsnog snel; kon betalen.
Zie bovenstaande
Prettig contact, heldere voorlichting
Goede ervaring met de telefonische hulp. Duidelijke uitleg. Aanmelden ging makkelijk. Erg blij mee!
Het is lang geleden dat ik met een bedrijf zaken doe, die zo goed, snel en vriendelijk zijn. Alles op tijd in de mail. En geen overbodige mails. Heel klantgericht. Wat mij betreft maken ze alles waar dat ze beloven. En als er dan iets is krijg je snel en vriendelijk antwoord.
Wanneer je geduld hebt, dan word je uiteindelijk geholpen.
Ze doen wat ze beloven, betrouwbaar en consument gericht. Voor mij een voorbeeld voor anderen.
Vandebron is werkelijk de meest belabberde partij waar ik ooit klant van ben geweest. Omdat Vandebron haar administratie niet op orde heeft krijg ik aanmaningen voor een dienst die ik helemaal niet bij hen afneem. E-mails, telefoontjes en verzoeken om een klachtprocedure op te starten worden vakkundig genegeerd. Schandalig. Ga absoluut niet met deze partij in zee, tenzij je het prettig vindt om tegen het equivalent van een muur aan te praten.
Probleemloos. Maandelijks overzicht via mail. Goede website.
Ivm verhuizing moet ik een nieuw contract afsluiten. Een stevige uitdaging in deze tijd helaas! De dame aan de andere kant van de lijn, ik ben helaas haar naam kwijt, heeft oprecht met me meegedacht. Wellicht vanzelfsprekend, maar naar mijn inzien onbetaalbaar. De klant/prospect echt centraal zetten is een vak. Dit Vak verstond de medewerkster van VandeBron volkomen. Chapeau!
Ik heb nooit geen problemen , nu heb ik ze ook nooit nodig .
Bij de tijd, klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend voor verduursamen.!!
Van de bron heeft mij als klant verrast in de communicatie, dienstverlening en klimaat gerichtheid. Heldere verhalen, geen irritante verhalen maar zakelijk en neutraal.
Zie boven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.