Filters

10

Helder en zeer klantvriendelijk

Vandebron communiceert altijd helder op de website (in mijn persoonlijke omgeving) en in haar e-mails. Ook de klantenservice is vriendelijk en kundig. Ik vind het een verademing om bij een vraag die ik had, gewoon direct een helder antwoord te krijgen. Vriendelijk en gedreven personeel dat gemotiveerd is. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Heldere afspraken en goede levering

Soepel overgang naar van de Bron; houden zich aan het contract.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Alles loopt soepel bij Vandebron

Vanaf het moment dat ik klant werd tot nu loopt alles soepel. Er was wel wat storing op de app maar dat lijkt weer verholpen. Jullie kunnen ook niet overal wat aan doen. Ben héél blij dat ik vorig jaar een driejarig contract heb afgesloten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Blij dat van de Bron de energiecrisis overleefd.

Een energieleverancier die de menselijke maat hanteert en daardoor benaderbaar is voor een gepast tarief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar

Betrouwbare energieleverancier met duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vandebron geeft duidelijke informatie

Vandebron werkt mee om de wereld te verbeteren

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

betrouwbaar

Geen problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

No nonsense leveringen

Grote tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Overzichtelijk en duidelijk

Fijne ervaring en mooie app met verbruik on in te zien

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede service

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar en erg klantvriendelijk.

Ik ben al jaren klant bij vandebron. Ik geloof dat ik in die tijd 1 keer iets aan de hand heb gehad, maar dat is toen prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Probleemloos.

Goede informatie over mijn verbruik. Ook de vergelijkingen met andere gezinssamenstellingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Tot nog toe mijn beste energieleverancier

In het verleden diverse energieleveranciers gehad. Vandebron vind ik echter de beste omdat je op de mobiele telefoon altijd je verbruik kunt inzien en bovendien krijg je periodiek een schriftelijk bericht over het verbruik. Al het bovenstaande waardeer ik als klantvriendelijk. Hopelijk kan ik na het verloop van mijn 3 jarig contract weer een aantrekkelijk financieel nieuw contract afsluiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed overzicht van het verbruik.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

correct en attent

Goede en duidelijke uitleg m.b.t. de facturen en hun achtergronden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Hele goede klantenservice, Goede prijzen, Doen wat ze beloven.

Vattenfal, daar hoor ik zoveel klachten over. Over jullie heb ik nog nooit klachten gehoord. Al mijn vrienden zijn bij Vandebron Ga zo door, Vandebron. Duim omhoog.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed voor een gezond milieu

Overzichtelijk account., duidelijk inzicht in je energiegebruik, overzichtelijke jaarlijkse eindafrekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geen klachten sinds overstap

Zonder enig probleem overgestapt van energie leverancier. Duidelijke website en de app werkt goed om het verbruik te kunnen checken. Nog geen minpunt kunnen ontdekken. Wel nog in gunstige tijd contract kunnen afsluiten. Dat helpt zeker bij het gevoel van tevreden zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

super nice

You guys are super nice, and I would happily come back if you find a way to keep the prices down for the green energy. But as your prices are dictated by non-renewables, it's unaffordable... Please find a way to lobby for cheaper prices for green energy.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Hele goeie

Ik heb 2 jaar bij Vandebron gezeten & ik heb een hele goede ervaring gehad. Ik heb het aangeraden aan vrienden en zal dit ook blijven doen. Klantenservice is top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Vriendelijk en snel geholpen..

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Een energieleverancier die er zijn mag.

Van de Bron likt me een goede energiele erancier. En ook nog een leverancier die duurzaamheid hoog in het vaandel heeft staan. Een groene leverancier dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
3

Onnodig kosten

Bij het begin was ik zeer te spreken over vandebron. Maar naar dat ik overstapte naar een andere energieleverancier, werd er ineens onnodig veel kosten in kaart gebracht. Nu moet ik ineens €300,- bij betalen in 1 a 2 maanden tijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer goede ervaring bij het nakomen van de afspraken

Een via internet afgesloten contract om 23;55u. bleek door een technische overgangssituatie op/na 24:00u niet meer afgesloten te kunnen worden. Echter na verzoek mijnerzijds en overleg met het management van VdB toch het toegezegde contract ontvangen. De communicatie met de klantenservice verliep uitstekend, met name Floris was deskundig en handelde zeer klant- en oplossingsgericht! Nogmaals dank en met vriendelijke groet, J.G. Landzaad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ervaring is top

Altijd geduldig en provesioneel , makelijk tot oplossing, pervect zo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.