Zeer te vreden.
Hoi Albert, goed om te horen dat je zo tevreden bent. Jammer dat je ons moet gaan verlaten, maar weet dat je altijd welkom bent om weer terug te komen :) Geniet van het weekend!
Ik neem nu een half jaar energie af van Van de Bron en het gaat tot nu toe allemaal van een leien dakje. Naar de overstap had ik geen omkijken, ik heb niks gemerkt en alles werkt prima. Af en toe een duidelijke verbruiksupdate en sporadisch een leuke nieuwsbrief. De klantenservice heb ik nog niet hoeven te benaderen dus geen idee of die goed bereikbaar zijn.
Hoi Olga, dankjewel voor het delen van je ervaring en goed om te horen dat je tot dusver een goede ervaring hebt, dat houden we graag zo. Mocht je ons in de toekomst willen bereiken kun je ons van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereiken via 0880 444 555, een mailtje sturen naar [email protected], een Twitter of Facebook DM sturen of gebruik maken van onze nieuwe live-chat functie op de website. Prettig weekend!
Ben zeer tevreden . Ter Zake kundig , vriendelijk ,professioneel , gemaakte afspraken nagekomen. Kortom UITSTEKEND
Hoi Jan, dankjewel voor het delen van je ervaring en het mooie cijfer! Fijn weekend alvast :)
Ik ben compleet verbaasd dat ik bij een energiebedrijf vooraf een borgsom moet betalen. Dat heb ik in mijn 70 jaar nog nooit meegemaakt. Ik ben absoluut geen wanbetaler. Nooit niet en nu ook niet. Wanneer ik dit geweten had dan zou ik voor een andere energie leverancier gekozen hebben. SLECHTE BEURT vandeBron
Hoi Ties, bedankt voor het delen van je ervaring. Net als bij veel andere energieleveranciers betaal je bij Vandebron voorafgaand aan de levering een bedrag ter hoogte van je termijnbedrag. De betaling vooraf zorgt ervoor dat we onze producenten zekerheid bieden en de inkoop en levering van energie kunnen garanderen. Hierdoor heb je als klant de flexibiliteit om zelf je termijnbedrag aan te passen én zelf je incassodatum te bepalen via Mijn Vandebron. Na de eerste afschrijving wordt vervolgens elke maand het termijnbedrag afgeschreven voor dezelfde maand. Dit bedrag wordt natuurlijk weer volledig uitgekeerd op je eindafrekening, vermeld onder teruggaves. Deze informatie wordt ook met je gedeeld als je je bij ons aangemeld hebt. Je kunt er voor kiezen om de waarborgsom niet te betalen, dan wijzigt de incassodatum en kun je het termijnbedrag zelf niet meer aanpassen. Als dit jouw voorkeur heeft willen we je vragen om contact met ons op te nemen. Dit kan via de mail ([email protected]), telefonisch via 0880 444 555, via een privé-bericht op Twitter of Facebook, of via onze nieuwe livechat functie op de website. Alvast bedankt!
Doen wat ze beloven, de prijs is stabiel in een veranderde markt. Ik betaal al enkele jaren het zelfde.
Ben bij met de groene stroom
zie onder
Ik heb slechte ervaring met vandebron. Ik kreeg mijn eind afrekening, ik krijg 560 euro terug, tenminste zo schreef men mij. Ik zou dit rond 14 maart krijgen, niet dus. Ik heb 1 van de medewerkers telefonisch gesproken, ja de nieuwe software werkte niet naar behoren. Ik zou het in ieder geval 20 maart over gemaakt krijgen, zo vertelde een andere medewerker mij. 23 maart, dus niet over gemaakt. Ik heb een mail gestuurd met mijn klacht dat het bedrag niet over gemaakt is. Het antwoord van bandenbron is, de software werkt niet goed, vooral wtb de btw, het kan nog wel even duren. Ik vind dit ronduit schandalig, dan kunnen ze wel een goede beoordeling krijgen, als je die cijfers mag geloven, het is wat mij betreft een onbehoorlijk en slecht bedrijf.
Hoi Hans, op basis van je review kunnen we niet met je meekijken. Zou je contact met ons op willen nemen? Dit kan via de mail ([email protected]), telefonisch via 0880 444 555, via een privé-bericht op Twitter of Facebook, of via onze nieuwe livechat functie op de website. We kijken graag met je mee.
Mijn verbruik is laag, maar ik ben toch blij dat ik kan bijdragen aan het klimaatprobleem. Ga zo door!
Geluk met een langlopend contract , geen spijt van.
Levering zelf gaat net als bij alle andere leveranciers vlekkeloos. De laatste tijd zijn de electra prijzen sterk gestegen als gevolg van de gestegen gasprijs.. Omdat vdBron deze energie van locale bedrijven en windmolens betrekt zou dit hier dus niet van toepassing moeten zijn. echter de tarieven stijgen wel degelijk. Dan kan betekenen dat die lokale groene leveranciers meer geld hiervoor ontvangen, wat goed zou zijn, of dat vdBron de extra inkomsten in eigen zak steekt, wat feitelijk op bedrog uit komt, want er wordt dan niet meer tegen kostprijs (met klein percentage voor vdBron). Hierover wordt geen duidelijkheid gegeven.
Keurig bedrijf, wat zijn afspraken nakomt. Duidelijk maand overzicht met tips. Prima, een aanrader
Vanaf het begin, altijd een goed en fijn contact!!!
Houden zich uitstekend aan hun afspraken
Fijn overzicht van verbruik in combinatie met zonnepanelen
Uitstekend!
We zijn bij VAnde Bron. We merken niets, loopt prima zo.
Makkelijke overstap en goede communicatie.
Gelukkig werd mij twee jaar geleden geadviseerd om een contract van drie jaar te nemen. Hopelijk over een jaar weer meer reëele energieprijzen dan nu.
Zie vorig commentaar
Goed dat v.d. Bron duurzaamheid op de eerste plaats zet.
Ik ben te vrede
Bij het eindejaar rekening krijg je het geld niet op tijd uitgekeerd. Ze laten je langer dan 2 weken wachten.
Dag Willem, vervelend om te horen dat je het bedrag van de eindafrekening niet binnen de gewenste tijd op je rekening ontvangen hebt. Helaas kunnen we via deze weg niet direct meekijken naar jouw situatie. Zou je contact met ons op willen nemen via de privé-bericht functie op Facebook of Twitter, ons een e-mail willen sturen via [email protected], ons willen bellen of een bericht willen sturen via de livechat functie op de website? Dan kunnen we via die weg met je meekijken. Alvast bedankt!
Bij vragen word je snel geholpen door ervaren personeel. En natuurlijk milieuvriendelijke energie. Daar krijg ik energie van.
Wij voelen ons veilig en vertrouwd bij VandeBron. Daarnaast verstrekken zij ruime en goede informatie over verbruik en kosten. Geruststellend in deze hectische periode.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.