Prima adequaat geholpen
Heel vriendelijk medewerkers. Het overstapproces is ook heel makkelijk.
Informatie oogt toegankelijk maar is het niet. In het maandoverzicht wat Vandebron stuurt staat ‘iets’ te veel informatie. Als je niet op het onderwerp ‘gepromoveerd’ bent is het best moeilijk te lezen . Jammer
Hi Maarten, bedankt voor je beoordeling. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van hun verbruik, daarom sturen we elke maand een verbruiks- en kostenoverzicht. Als je niet goed snapt wat er allemaal in de maandelijkse overzichten staat kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Een van onze medewerkers kan dan rustig uitleggen hoe je het overzicht moet lezen, ons telefoonnummer is 088 044 4550. Ook zal ik een melding maken van je feedback bij de afdeling die over deze overzichten gaat, zij kunnen dan kijken of ze de overzichten overzichtelijker kunnen maken.
Gewoon goed geregeld, nooit problemen gehad. Soepel contact en niets ingewikkelds. Duidelijk overzicht elke maand.
Zeer goed
Reageren direct
Top
Gewoon eerlijk
Onze ervaring is prima, geen onnodige communicatie.
gewoon goed
prettige benadering!
Sinds 1 jaar klant
Zie mijn mail naar het service team
Service en Diensten zijn uitstekend beter dan alle andere grote namen ga zo door van den bron bedankt
Nooit problemen en duidelijke verslaglegging.
Zaken snel geregeld en prima markt conform prijzen.
Goede service mbt de antwoorden op mijn vragen
Prima
Benaderbaar en goede informatie en het licht gaat nog steeds aan.
Betrouwbaar en duidelijke comunicatie
I recently became a customer by getting a new contract on the website. Only 7 days after activation at my new address, which is an apartment where I live alone, a deposit of 435€ was automatically debited from my account. I wasn’t expecting to pay a deposit to my energy company, let alone one this high, which was also charged a mere week after activation and was more than twice as high as the monthly cost estimate on the website when creating a new account. I have since called customer service twice to at least get this in line with actual expected consumption costs and the agents I spoke to were very quick and helpful. Now hopefully I do get part of my deposit refunded soon.
Na het overlijden van mijn man had ik wat vragen en ik ben snel en kundig geholpen. Werd fijn meegedacht en alles is aangepast
Na wst porren kreeg ik een helder antwoord op mijn vraag over teruggave Energiebelasting ivm de Postcode roos regeling
Ik stuurde een mailtje met een vraag en werd dezelfde dag gebeld met het antwoord. Top!
Zeer goed en vlug met andwoorden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.