Dat geheel niet a-sociale dat meedenken ervaar ik als super fijn
Sinds ik bij van de bron ben, nog nooit problemen gehad
Lange tijd was van de Bron voor mij de beste. Nu, met de "energie oorlog" was contractverlenging echter niet de beste keuze. Helaas voor van de Bron ben ik overgestapt.
Klant vriendelijke
positief
Aan de telefoon werd ik geholpen door een zeer klantvriendelijk persoon, met kennis van zaken. Klein minpuntje vind ik dat ze mij met “je” aansprak. Daar heb ik wat moeite mee, ik ben een klant en zij kent mij niet.
Maandelijks goede info omtrent verbruik.
Werken alles netjes af ook als je net verhuist bent. Goede afhandeling en perfect contact bedankt
Als er vragen zijn Snel antwoorden
Mooie duidelijke facturen en overzichtelijk web site waar je alles terug kan vinden en zelf kan aanpassen . Tevens groen en goed en eerlijk bezig
snel alle info gekregen
Altijd duidelijk, snelle afhandeling jaarrekening, goede klantenservice en een duurzame energieleverancier
Zeer ervaren medewerkers goed luisteren en professioneel
Goede service en vriendelijkheid is niet te koop
fijne contact met klantencontact alles snel en duidelijk uit gelegd .
Snelle hulp. Blokkering gestolen pas en hulp met aanvragen nieuw exemplaar.
In eerste instantie per abuis overgestapt, door een telefonische acquisitie, maar tot heden heb ik alleen positieve ervaringen, onder andere door de klantvriendelijke medewerkers van de helpdesk.
Super
Ik was telefonisch overgehaald door een tussenpartij om over te stappen naar een goedkoper alternatief (DGB). Dit was een en al ellende. Uiteindelijk werd mijn contract vanuit henzelf opgezegd vanwege de oplopende energieprijzen. Dusss… Om die reden ben ik weer terug overgestapt naar VanDeBron. Ik ben enorm tevreden over het klantcontact en de manier waarop ze me aan de telefoon hebben geholpen. Ook fijn dat ze in de top 10 staan van duurzame energieleveranciers. Aanrader dus :)
Je wordt goed op de hoogte gehouden van veranderingen
Niks mis mee alles goed geregeld
Ze doen wat ze beloven.
Zie voorgaande
Snelle afrekening jaarkosten, duidelijk en volledig. Site klantvriendelijk. Goede service
Vandaag voor de 6e keer gebeld om te vragen naar een oplossing voor het feit dat de laadpaal het nog steeds niet doet, na weer een week te hebben gewacht op reactie van Vandebron. Ze hadden het na de 1e dag over een spoed opdracht. Maar we zijn dus al wat weken /maanden verder. Zoals het nu gaat, lijkt het dat Vandebron storingen niet kan verhelpen.
Zo te lezen heb je een negatieve ervaring gehad met Vandebron. We willen dit dan ook graag oplossen. Helaas kunnen wij je niet direct helpen via een review. Ik wil je dan ook vragen of je contact kan opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch (088 044 4550). via e-mail, via Live Chat, via Twitter DM of Facebook PB. Alvast bedankt! 🌞
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.