fijne contact met klantencontact alles snel en duidelijk uit gelegd .
Snelle hulp. Blokkering gestolen pas en hulp met aanvragen nieuw exemplaar.
In eerste instantie per abuis overgestapt, door een telefonische acquisitie, maar tot heden heb ik alleen positieve ervaringen, onder andere door de klantvriendelijke medewerkers van de helpdesk.
Super
Ik was telefonisch overgehaald door een tussenpartij om over te stappen naar een goedkoper alternatief (DGB). Dit was een en al ellende. Uiteindelijk werd mijn contract vanuit henzelf opgezegd vanwege de oplopende energieprijzen. Dusss… Om die reden ben ik weer terug overgestapt naar VanDeBron. Ik ben enorm tevreden over het klantcontact en de manier waarop ze me aan de telefoon hebben geholpen. Ook fijn dat ze in de top 10 staan van duurzame energieleveranciers. Aanrader dus :)
Je wordt goed op de hoogte gehouden van veranderingen
Niks mis mee alles goed geregeld
Ze doen wat ze beloven.
Zie voorgaande
Snelle afrekening jaarkosten, duidelijk en volledig. Site klantvriendelijk. Goede service
Vandaag voor de 6e keer gebeld om te vragen naar een oplossing voor het feit dat de laadpaal het nog steeds niet doet, na weer een week te hebben gewacht op reactie van Vandebron. Ze hadden het na de 1e dag over een spoed opdracht. Maar we zijn dus al wat weken /maanden verder. Zoals het nu gaat, lijkt het dat Vandebron storingen niet kan verhelpen.
Zo te lezen heb je een negatieve ervaring gehad met Vandebron. We willen dit dan ook graag oplossen. Helaas kunnen wij je niet direct helpen via een review. Ik wil je dan ook vragen of je contact kan opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch (088 044 4550). via e-mail, via Live Chat, via Twitter DM of Facebook PB. Alvast bedankt! 🌞
altijd een redelijk tot goede uitleg en argumentatie
Altijd vriendelijk, weten waar ze het over hebben en zeer klantgericht
Bedankt voor deze positieve review, Rosalie! Daar krijgen wij goeie energie van 💚🙌
Mijn vraag, die niet onder meest gestelde vraag viel, werd binnen een paar uur deskundig en naar mijn tevredenheid beantwoord.
Ik ben al jaren vaste klant maar nu ik verplicht een variabel contract moet krijgen, is er weinig te zien aan klantvriendelijkheid., ten eerste moet ik 270 betalen en denkt vandebron niet mee hierin. Niks over regelingen gehoord van de nsr bijvoorbeeld. Ik moet voor 312 euro aan waarborgsom betalen, terwijl ik een betrouwbare klant ben en zeker geen nieuwe klant.vorige week werd er door medewerkers gezegd dat het is afgeschaft en niet nodig is. Nu is het ineens wel weer nodig. Nier iederen krijgt 800 euro van de overheid om dergelijke bedragen te betalen. Ik val er net buiten met m'n inkomen. Dan komen ze nog met de optie om het bedrag over drie maanden te verdelen. 105 euro boven mijn 270 ha wat een grap. Hoe dan? Ik heb dat niet even klaar l liggen hoor. En als ik kritischd vragen stel, krijg ik het zelfde domme riedeltje. zo voel je je helemaal niet serieus genomen. Als ik onderstaande reviews zie, betwijfel ik of ze echt zijn. Als de markt rustiger is, ben ik weg hier. Ik zoek dan een organisatie die wel meedenkt en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan.
Je wordt hier nog als koningklant behandeld
Maandbedrag goed aan te passen. Goede energie vanuit een goede bron
Staat hier al boven.
Zeer behulpzame medewerker. Alles in een middag geregeld.
Het eerlijke verhaal, en het gevoel dat je samen voor hetzelfde staat. Dat wil je toch? Nou, dat ervaar ik bij Vandebron. En dat vind ik belangrijk en fijn. Dat ik een mens ben en met een ander mens contact heb. We zijn geen nummers of data. We leven niet in een spreadsheet. Dus daar wil ik ook niet tot gereduceerd worden.
Mijn problemen waren snel opgelost
zie boven
Zie bovenstaand
Telefonisch contact opgenomen, zeer vriendelijk en correct te woord gestaan. Na overleg is er een handmatige herberekening gemaakt met een zeer bevredigende uitkomst. Top!
Nooit problemen, overzichtelijke app!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.