Filters

8

Altijd een duidelijk antwoord.

De contacten met jullie verlopen altijd snel en de antwoorden zijn simpel en duidelijk. Wel mogen jullie prijzen meer concurrerend zijn de verschillen met andere partijen zijn erg groot. Wij wachten een nieuw voorstel af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Altijd goede klantenservice

Ik ben sinds een aantal jaar klant bij vandebron. De afgelopen 4 jaar heb ik erg positief ervaren. Als ik vragen had werden deze snel beantwoord en duidelijk uitgelegd door de klantenservice medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend

Informatie over verbruik maandelijks is erg prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel en duidelijk en goed beantwoording van mijn vraag !

Uitstekend !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend

Je wordt altijd correct en voor mij duidelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed en snel geholpen!

Prima geholpen door klantvriendelijke mensen aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Perfect

Goed en tevreden overleg met verrassende uitkomst

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Mijn bijdrage aan een kernenergie vrije wereld.

Ik hoop dat de steun voor zonne en windenergie zal bijdragen aan het bewust maken dat kernenergie in de huidige vorm een slecht idee is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede organisatie!

Mooie regeling zoals jullie groen energie stimuleren! Fijn dat jullie ook trees for all supporten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Is nog wat te vroeg

Heb nog geen officiële overstap gemaakt maar tot dusver ben ik erg positief en hopelijk dat dit heel snel kan worden geregeld! Groetjes!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Prima voor mekaar

Gewoon goed en overzichtelijk door de app met dagelijks info over mijn verbruik en ook goed bezig met het Milieu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

alles prima geregeld

Ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Heel goede ervaring met van de Bron

Zeer goed alles gaat soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vriendelijk, hulpvaardig en efficiënte

Ten gevolge van een herseninfarct is het soms lastig om tijdens een gesprek alle informatie te registreren maar de medewerker van vd Bron legde mij geduldig uit hoe het eindbedrag tot stand was gekomen en paste op mijn verzoek het maandbedrag aan (iets dat voor mij via de website onmogelijk was). Ben zeer tevreden met bovenstaande.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Bevalt prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

zoals het moet!

hier en daar aanloopproblemen met het koppelen van de laadpaal en de verwerking van de gegevens, maar de aanhouder wint en zeker als iedereen vriendelijk blijft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Net telefonisch contact gehad; het gesprek verliep helder, klantgericht en positief.

Ik wilde graag telefonisch mijn contract verlengen. Dat resulteerde in een opnieuw vastgesteld bedrag, wat voor mij gunstiger bleek. Ik werd zeer prettig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel duurzaam

Vandebron is bijzonder duurzaam en neemt je als klant daar uitstekend in mee. Advies en tips over hoe je zelf duurzamer kunt leven maken daar onderdeel van uit. Aanrader als je echt verandering wil.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top!

Deskundig en klantvriendelijk personeel Goede prijs voor elektra

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbare energieleverancier en goede klantenservice

Ben zelf erg tevreden over de duidelijke communicatie, helder inzicht in eigen verbruik door maandelijkse update per mail. Goede informatie over waar de groene energie opgewekt wordt. Nette tarieven. Stabiele leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Heldere communicatie, vriendelijke uitstraling

Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Gegevens jaargebruik waren niet correct.

Zorg dat je bij het afsluiten van een nieuw contract, je gegevens van je jaarlijkse verbruik van gas- en elektra bij de hand hebt. Bij mijn gesprek waren deze niet correct in haar systeem. Heb de medewerkster 2x gecorrigeerd, waardoor het nieuwe maandbedrag omlaag ging. Verder een goed gesprek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima leverancier

Goede service, reageren altijd, doen wat ze beloven, scherpe tarieven, klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Snelle telefonische hulp, ondanks verzoek tot ‘zelf regelen’

Uitstekend geholpen door uiterst vriendelijk medewerker om een verhuizing van het contract te realiseren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.