De contacten met jullie verlopen altijd snel en de antwoorden zijn simpel en duidelijk. Wel mogen jullie prijzen meer concurrerend zijn de verschillen met andere partijen zijn erg groot. Wij wachten een nieuw voorstel af.
Ik ben sinds een aantal jaar klant bij vandebron. De afgelopen 4 jaar heb ik erg positief ervaren. Als ik vragen had werden deze snel beantwoord en duidelijk uitgelegd door de klantenservice medewerkers.
Informatie over verbruik maandelijks is erg prettig
Uitstekend !
Je wordt altijd correct en voor mij duidelijk geholpen.
Prima geholpen door klantvriendelijke mensen aan de telefoon.
Goed en tevreden overleg met verrassende uitkomst
Ik hoop dat de steun voor zonne en windenergie zal bijdragen aan het bewust maken dat kernenergie in de huidige vorm een slecht idee is.
Hi Michel, bedankt voor je positieve beoordeling. Wij doen hard ons best om heel Nederland van 100% duurzame stroom te voorzien, fijn dat jij ons daarin steunt!🌞
Mooie regeling zoals jullie groen energie stimuleren! Fijn dat jullie ook trees for all supporten
Heb nog geen officiële overstap gemaakt maar tot dusver ben ik erg positief en hopelijk dat dit heel snel kan worden geregeld! Groetjes!
Gewoon goed en overzichtelijk door de app met dagelijks info over mijn verbruik en ook goed bezig met het Milieu.
Ik ben zeer tevreden
Zeer goed alles gaat soepel.
Ten gevolge van een herseninfarct is het soms lastig om tijdens een gesprek alle informatie te registreren maar de medewerker van vd Bron legde mij geduldig uit hoe het eindbedrag tot stand was gekomen en paste op mijn verzoek het maandbedrag aan (iets dat voor mij via de website onmogelijk was). Ben zeer tevreden met bovenstaande.
Bevalt prima
hier en daar aanloopproblemen met het koppelen van de laadpaal en de verwerking van de gegevens, maar de aanhouder wint en zeker als iedereen vriendelijk blijft.
Ik wilde graag telefonisch mijn contract verlengen. Dat resulteerde in een opnieuw vastgesteld bedrag, wat voor mij gunstiger bleek. Ik werd zeer prettig te woord gestaan.
Vandebron is bijzonder duurzaam en neemt je als klant daar uitstekend in mee. Advies en tips over hoe je zelf duurzamer kunt leven maken daar onderdeel van uit. Aanrader als je echt verandering wil.
Deskundig en klantvriendelijk personeel Goede prijs voor elektra
Ben zelf erg tevreden over de duidelijke communicatie, helder inzicht in eigen verbruik door maandelijkse update per mail. Goede informatie over waar de groene energie opgewekt wordt. Nette tarieven. Stabiele leverancier.
Geen klachten
Zorg dat je bij het afsluiten van een nieuw contract, je gegevens van je jaarlijkse verbruik van gas- en elektra bij de hand hebt. Bij mijn gesprek waren deze niet correct in haar systeem. Heb de medewerkster 2x gecorrigeerd, waardoor het nieuwe maandbedrag omlaag ging. Verder een goed gesprek.
Hi Ria, bedankt voor je bericht en je goede beoordeling. Wij gaan bij een nieuwe aanmelding uit van het standaard jaarverbruik, dit is het gemiddelde verbruik over de afgelopen 2 a 3 jaar. Als het actuele verbruik hiervan afwijkt is het inderdaad verstandig om dit door te geven bij de aanmelding, dan kunnen we het termijnbedrag daarop aanpassen. Fijn om te horen dat het verder een goed gesprek was!
Prima!
Goede service, reageren altijd, doen wat ze beloven, scherpe tarieven, klantvriendelijk
Uitstekend geholpen door uiterst vriendelijk medewerker om een verhuizing van het contract te realiseren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.