Goed bereikbaar, duidelijke communicerende medewerkers die niet op de automatische piloot lijken te functioneren, behulpzaam.
Hi Thijs, bedankt voor je review. We gaan ervoor zorgen dat je compliment terecht komt bij onze medewerkers.
Ik heb voor Vandebron gekozen vanwege hun visie en kan zeggen dat ik altijd met plezier klant ben geweest. Goeie service, betrouwbaar, makkelijk te bereiken, overzichtelijke informatie. Erg klantvriendelijk.
Hi Linde, we zijn blij om te lezen dat je zo'n goede ervaring met ons hebt!
Teleurgesteld, in de administratie-afdeling van, in de klantenafdeling van Van de Bron. Antwoorden worden niet gegeven of vooruitgeschoven, de zelfreflectie van de werknemers is behoorlijk onder maat.
Hi Ilja, bedankt voor je beoordeling. Zo te lezen heb je een negatieve ervaring gehad met Vandebron, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Uit je beoordeling kunnen we niet precies opmaken wat er is gebeurd. Als de situatie nog niet is opgelost kun je contact met ons opnemen per e-mail ([email protected]), telefonisch (0880 444 555), via onze livechat, via Facebook PM of via Twitter DM. We zoeken dan graag voor je uit wat er is gebeurd hoe we je verder kunnen helpen.
Sustainable energy provider & user-friendly online platform/ client account where it's easy to see how much you spend per month, make changes & you receive tips on how to save energy & live more eco-friendly. Customer support via phone was helpful, nice & quick, I could solve everything on the phone.
Hi Carlotta, thank you for your kind review! We are happy to read that you had such a good experience with our customer service 💚
Op vragen wordt er snel en adequaat gehandeld.
En eerlijk
Bedankt voor je goede beoordeling, Sylvie!
als ik vragen stel is er snel een correcte beantwoording
Hi Evert, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent, hier krijgen wij goeie energie van 🌞
Ik ben nu zo'n drie jaar klant bij vandebron. Initieel heb ik vandebron gekozen omdat ik opzoek was naar groene stroom. Ik krijg altijd netjes een overzicht van mijn verbruik en word op de hoogte gehouden wanneer er iets aan mijn contract zou veranderen. Als ik een vraag had kreeg ik vrijwel direct contact met de klantenservice en werd ik snel en prettig geholpen. Dat is stukken beter dan bijv. mijn leverancier voor warmte waarbij ik eerst naar de FAQ moet, vervolgens met een chat bot moet praten om dan alsnog doorverwezen te worden naar de helpdesk, waarvoor je eerst nog in de wacht moet staan :( Bij vandebron nooit zulke taferelen gehad!
Hi Derek, bedankt voor deze review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service 💚
Goede klantenservice en response.
Hi Cees, bedankt voor je goede beoordeling 💪
Geen eerlijkheid, slecht klantservice. aanbod gestuurd, daarna ingetrokken, de antwoord in verlopen terwijl ik binnen de termijn was, helaas had beter kunnen gecommuniceerd zegt de medewerker. alles de markt beter wordt raad ik iedereen weg te gaan van deze slechte leverancier.
Hi Yamen, bedankt voor je beoordeling. Zo te horen heb je een negatieve ervaring met ons gehad. Een verleng aanbod is altijd beperkt geldig. Gezien een plotselinge prijsstijging op de energiemarkt hebben wij helaas de keuze moeten maken om na twee weken te stoppen met het aanbieden van vaste contracten. We nemen de feedback mee en in de toekomst zullen we duidelijker zijn over de beperkte geldigheid van onze aanbiedingen.
Een welkomstbonus beloven en deze niet uitkeren omdat de incasso is gestorneerd. Pretenderen duurzaam te zijn, maar naaien je als ze de kans krijgen. Boevenstreken.
Hi Lucas, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met Vandebron. In onze voorwaarden staat dat je maximaal een keer per jaar betalingsverzuim mag plegen, bij twee storneringen vervalt je korting dus. Ook mag er geen bedrag openstaan op het moment dat de afrekening wordt opgemaakt. Als je niet aan deze voorwaarden voldoet heb je helaas geen recht op de korting.
Altijd een snelle reactie bij vragen, een net antwoord en mooie maandelijkse overzichten qua verbruik etc. Echt een nette club met een positieve benadering is mijn ervaring tot nu toe. (1 jaar klant, ga nu verder met een variabel tarief met ze.)
Hi Daan, bedankt voor je goede beoordeling. Wij zijn blij te horen dat alles je zo goed bevalt 🌞
Van alle energie-aanbieders is Van de Bron echt groen. Door hen te kiezen dore ik zelf ook weer iets voor het milieu.
Hi Geertje, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo begaan bent met het milieu en dat je tevreden over ons bent 💚
Voor ons was het niet makkelijk om er door te komen misschien de leeftijd ?? maar uiteindelijk de dochters hebben het opgelost
Hi Toon, bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles inmiddels is afgehandeld. Mocht je ons in de toekomst willen bereiken kan dit telefonisch (0880 444 555), per e-mail ([email protected]), via Facebook FB, via Twitter DM of via onze live chat.
Binnen 10 minuten had ik antwoord, werd ik direct geholpen en hoefde ik niks meer zelf te doen om mijn vraag te behandelen! Ga zo door Vandebron :)
Hi Sjoerd, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons, hier doen wij het voor 🌞
Klantenservice al dagen onbereikbaar. Beeindiging contract blijkt niet doorgekomen. Zowel telefonisch als per mail. Hoe komt dit bedrijf aan zulke goede beoordelingen
Hi Wim, bedankt voor je beoordeling. Zo te horen heb je een negatieve ervaring met Vandebron, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Vodafone heeft momenteel last van een storing, hierdoor kan een deel van onze klanten ons telefonisch niet bereiken. Wel zijn we bereikbaar via e-mail ([email protected]), livechat, Facebook PM of Twitter DM. Als je via een van deze kanalen contact met ons opneemt kijken we graag met je mee hoe we deze situatie voor je op kunnen lossen.
Duidelijke informatie online en goede klantenservice
Hi Paul, bedankt voor je beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat Vandebron zo goed bevalt 💚
Imagine how wonderful the world would be, if we meet this kind of people at any corner where we live. It's been an excellent choice since I've met Van De Bron in Nijmegen. Bless you good people for us and for the Nature.
Thank you so much for your kind words. We really appreciate it! 💚
Netjes en duidelijk rapportages van de maand verbruiken en de tips om verder te bezuinigen dus mee denken super.
Hi Piet, bedankt voor je goede beoordeling. Hier krijgen wij goeie energie van🙌
In één woord een tevreden klant
Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden over ons bent. 💚
Goed
Hi Jansje, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve beoordeling achter te laten! 💚
Goed!
Die kan echt wel minder en harde gitaar niet om aan te horen. Mooi rustig klassiek muziekje zou beter zijn.
Hi Frans, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en duurzaamheid! Ik heb intern een melding gemaakt over het volume van de wachtmuziek, we gaan kijken of we dit kunnen aanpassen.
Geen duur tel.nr.
Ik ben vriendelijk te woord gestaan en kreeg antwoord op al mijn vragen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.