Filters

2

De maandbedragen kloppen niet met werkelijk gebruik

Van de Bron hanteert irreële maandbedragen die niet gebaseerd zijn op je werkelijk gebruik, maar op 'historisch gebruik' (van vorige bewoners, inmiddels jaren geleden, die hier met veel meer mensen woonden). Ondanks diverse malen contact met de klantenservice weigert Van de Bron uit te gaan van de nieuwe situatie. Inmiddels zijn er zonnepanelen geïnstalleerd en gebruiken we alleen maar gas voor (een beetje) warm water voor 2 personen. We betalen nu 200 euro p.m., maar 3/4 van het jaar is het gebruik aanzienlijk lager, we krijgen dus geld terug. Niettemin wil Van de Bron vrolijk het maandbedrag verhogen naar 785 euro! Het slaat nergens op! Wat een slechte service en wat een asociaal beleid. Bovendien blijkt dat de meterstanden die ze hanteren helemaal niet kloppen. Ga het maar eens controleren. Ze sjoemelen er gewoon wat bij. Het mag dan groen zijn dit bedrijf, maar wat een geldkloppers zijn het. Blijf weg van dit bedrijf!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Valt niet mee om direct antwoord te krijgen

Pas na meerdere mailtjes en een telefoontje kreeg ik een bevredigende oplossing voor mijn vraag. In eerste instantie kreeg ik ongevraagd al een nieuw contract met een veel te hoog nieuw maandelijks voorschot. Na enig aandringen mijnerzijds werd dit realistischer aangepast aan mijn verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Goede energie leverancier die doet wat wordt belooft

Goed bereikbaar omdat ik mijn tarief wilde aanpassen, omdat ik sinds kort beschik over zonnepanelen. Dit was met een telefoontje geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbaar bedrijf.

Nooit geen klachten. Geven elke maand een zeer overzichtelijke factuur met gebruik gegevens van dit jaar en vorig jaar. En ze geven regelmatig tips en nieuwtjes in hun bedrijfsvoering. Kortom : betrouwbaar bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Super app!

Ik kan heel goed zien wat mijn verbruik is met de app is en dat vind ik met deze huidige prijzen wel handig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijk, duurzaam en vriendelijk!

De transparantie, eerlijke en schone energie maar dito marketing maken dat ik groot fan ben. Ga zo door Vandebron en wordt de grootste!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

Nochtans hoopvol

Nog afwachten doch vol vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Superfijne service

Nog los van het duurzame aspect ben ik superblij met de service van Vandebron. Als je belt krijg je direct iemand aan de telefoon. Ik heb al meerdere keren een vraag gehad en steeds weer snel en geduldig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel, vriendelijk en kundig geholpen met mijn probleempje.

Ik had iets dom en verkeerd ingevuld online. Eerst probleem voorgelegd aan virtuele medewerker, rap doorgesluisd naar real person, mijn fout binnen de kortste keren rechtgezet…hoedje af !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijke, groene energie.

Van de Bron heeft oprecht aandacht voor het milieu, zijn goed bereikbaar en de vriendelijke medewerkers denken mee zodat je vragen naar tevredenheid beantwoord worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede communicatie en duurzame insteek

Altijd duidelijke communicatie en de duurzame insteek vind ik heel waardevol. Daarnaast heb ik een concreet idee waar mijn energie vandaan komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede service

Keurig overstap geregeld en ondanks de huidige energieprijzen in juli nog een eenjaarscontract aangeboden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Ik vind de propositie goed, de uitvoering en klantvriendelijkheid erg slecht

Slechte ervaring als ik contact zoek of vragen heb, ongetrainde en onvriendelijk personeel, niet goed werkende processen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Energieleverancier die duidelijke taal spreekt

Geen verassingen, een overzichtelijke website en goede service zorgen ervoor dat ik graag bij VandeBron blijf voor mijn energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vanaf de start ben ik een tevreden klant

Bellen, mailen of contact via de site; altijd adequate hulp op weg naar een groene duurzame wereld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijne duurzame energie aanbieder

Ik heb niet veel contact met Vandebron maar als dit in een zeldzaam geval nodig is word ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Ook vind ik de website van Vandebron erg goed. Ik kan hier vanalles regelen zoals het verlagen of verhogen van het termijnbedrag en goede inzage van mijn energieverbruik. Een aanrader voor mensen die duurzaam opgewekte energie willen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Alleen maar positief

Altijd goed bereikbaar, heldere informatie en duidelijke facturatie. App werkt ook goed, alleen inzage in verbruik loopt 1 tot 2 dagen achter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijk antwoord.

Bij telefonisch contact,geen verkoop praatjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaam goed

Erg tevreden over de dienstverlening en vooral ook over de werkwijze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede service en prijs voor schone energie.

Ik ben zeer tevreden over het contract wat ik heb voor verantwoorde energie in deze roerige tijd. Tevens is de klantenservice erg behulpzaam en meewerkend om zaken te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima nutsbedrijf

Fijn dat we ooitgekozen hebben voor dit milieuvriendelijk energiebedrijf. Nooit problemen gehad en zo transparant als mogelijk in alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Helder, simpel, makkelijk, eerlijk.

Leesbare uitleg. Geen poespas, Duidelijke website. Simpele nota's. Groen = groen. Je wordt gewoon aangesproken in heldere taal. Waarom moeilijk als het makkelijk kan. Misschien niet de allergoedkoopste maar je weet wat je krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Doen wat ze beloven en dan beter!

Altijd bereikbaar, deskundige medewerkers en dat zorgt ervoor dat je als klant gewoon tevreden bent met VandeBron!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Adequaat

Adequaat =Adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima service.

Geen op- of aanmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.