Van de Bron hanteert irreële maandbedragen die niet gebaseerd zijn op je werkelijk gebruik, maar op 'historisch gebruik' (van vorige bewoners, inmiddels jaren geleden, die hier met veel meer mensen woonden). Ondanks diverse malen contact met de klantenservice weigert Van de Bron uit te gaan van de nieuwe situatie. Inmiddels zijn er zonnepanelen geïnstalleerd en gebruiken we alleen maar gas voor (een beetje) warm water voor 2 personen. We betalen nu 200 euro p.m., maar 3/4 van het jaar is het gebruik aanzienlijk lager, we krijgen dus geld terug. Niettemin wil Van de Bron vrolijk het maandbedrag verhogen naar 785 euro! Het slaat nergens op! Wat een slechte service en wat een asociaal beleid. Bovendien blijkt dat de meterstanden die ze hanteren helemaal niet kloppen. Ga het maar eens controleren. Ze sjoemelen er gewoon wat bij. Het mag dan groen zijn dit bedrijf, maar wat een geldkloppers zijn het. Blijf weg van dit bedrijf!
Hi Marit, bedankt voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat we in eerste instantie een berekening maken aan de hand van het historische verbruik. Echter kunnen we altijd een herberekening maken als je minimaal 4 maanden klant bij ons bent. De herberekening gaat dan uit van het actuele verbruik, zo betaal je toch een passend termijnbedrag.
Pas na meerdere mailtjes en een telefoontje kreeg ik een bevredigende oplossing voor mijn vraag. In eerste instantie kreeg ik ongevraagd al een nieuw contract met een veel te hoog nieuw maandelijks voorschot. Na enig aandringen mijnerzijds werd dit realistischer aangepast aan mijn verbruik.
Hi Kees, bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat er meermaals contact nodig was voor er een goede oplossing werd gevonden. We nemen je feedback mee voor de toekomst!
Goed bereikbaar omdat ik mijn tarief wilde aanpassen, omdat ik sinds kort beschik over zonnepanelen. Dit was met een telefoontje geregeld.
Hi Gert, bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je het contact met onze klantenservice als positief en efficiënt hebt ervaren!
Nooit geen klachten. Geven elke maand een zeer overzichtelijke factuur met gebruik gegevens van dit jaar en vorig jaar. En ze geven regelmatig tips en nieuwtjes in hun bedrijfsvoering. Kortom : betrouwbaar bedrijf!
Bedankt voor deze mooie beoordeling, Henk💚
Ik kan heel goed zien wat mijn verbruik is met de app is en dat vind ik met deze huidige prijzen wel handig.
Hi Einar, wat fijn om te horen dat je zo blij bent met onze app. Wij zijn ook erg blij met jouw beoordeling!
De transparantie, eerlijke en schone energie maar dito marketing maken dat ik groot fan ben. Ga zo door Vandebron en wordt de grootste!
Bedankt voor je mooie review Anouk! We zijn erg blij met je steun 💚
Nog afwachten doch vol vertrouwen.
We hebben er alle vertrouwen in dat je tevreden zal blijven!
Nog los van het duurzame aspect ben ik superblij met de service van Vandebron. Als je belt krijg je direct iemand aan de telefoon. Ik heb al meerdere keren een vraag gehad en steeds weer snel en geduldig geholpen.
Hi Marieke, we zijn blij om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze klantenservice 🌞
Ik had iets dom en verkeerd ingevuld online. Eerst probleem voorgelegd aan virtuele medewerker, rap doorgesluisd naar real person, mijn fout binnen de kortste keren rechtgezet…hoedje af !!
Hi Michèle, bedankt voor je goede beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door ons 💚
Van de Bron heeft oprecht aandacht voor het milieu, zijn goed bereikbaar en de vriendelijke medewerkers denken mee zodat je vragen naar tevredenheid beantwoord worden.
Hoi Henriëtte, wat fijn om te lezen! Bedankt voor je positieve woorden.
Altijd duidelijke communicatie en de duurzame insteek vind ik heel waardevol. Daarnaast heb ik een concreet idee waar mijn energie vandaan komt.
Bedankt voor je positieve beoordeling Lucia! Hier krijgen we bij Vandebron positieve energie van! (:
Keurig overstap geregeld en ondanks de huidige energieprijzen in juli nog een eenjaarscontract aangeboden
Hi Laila, bedankt voor je review! Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We hopen je nog lang als klant bij ons te houden!
Slechte ervaring als ik contact zoek of vragen heb, ongetrainde en onvriendelijk personeel, niet goed werkende processen.
Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice, dat is niet de bedoeling. Excuses! Mochten we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn horen we het graag. (:
Geen verassingen, een overzichtelijke website en goede service zorgen ervoor dat ik graag bij VandeBron blijf voor mijn energie.
Hoi Teun! Wat fijn om te horen, bedankt!
Bellen, mailen of contact via de site; altijd adequate hulp op weg naar een groene duurzame wereld!
Bedankt voor je woorden Richard! Hier krijgen we bij Vandebron goede energie van.
Ik heb niet veel contact met Vandebron maar als dit in een zeldzaam geval nodig is word ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Ook vind ik de website van Vandebron erg goed. Ik kan hier vanalles regelen zoals het verlagen of verhogen van het termijnbedrag en goede inzage van mijn energieverbruik. Een aanrader voor mensen die duurzaam opgewekte energie willen.
Hoi Sander! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat je tevreden over ons bent, daar doen we het voor!
Altijd goed bereikbaar, heldere informatie en duidelijke facturatie. App werkt ook goed, alleen inzage in verbruik loopt 1 tot 2 dagen achter.
Bedankt voor je positieve review Joeri! We werken iedere dag hard aan een verbeterde app. We gaan hiermee aan de slag!
Bij telefonisch contact,geen verkoop praatjes.
Hi Adriaan, bedankt voor je review! (:
Erg tevreden over de dienstverlening en vooral ook over de werkwijze.
Hoi Hans! Bedankt voor je positieve review, hier doen we het voor!
Ik ben zeer tevreden over het contract wat ik heb voor verantwoorde energie in deze roerige tijd. Tevens is de klantenservice erg behulpzaam en meewerkend om zaken te regelen.
Hi Johan, wat fijn dat je tevreden over ons bent! We hopen dat je nog lang klant bij ons blijft.
Fijn dat we ooitgekozen hebben voor dit milieuvriendelijk energiebedrijf. Nooit problemen gehad en zo transparant als mogelijk in alles.
Bedankt Hans! Hier worden we blij van.
Leesbare uitleg. Geen poespas, Duidelijke website. Simpele nota's. Groen = groen. Je wordt gewoon aangesproken in heldere taal. Waarom moeilijk als het makkelijk kan. Misschien niet de allergoedkoopste maar je weet wat je krijgt.
Hi Willem, bedankt voor je positieve review! Je beschrijft precies waar wij iedere dag met z'n alle op focussen. Goed om te zien dat jij dat als klant ook daadwerkelijk ervaart.
Altijd bereikbaar, deskundige medewerkers en dat zorgt ervoor dat je als klant gewoon tevreden bent met VandeBron!
Hoi Joris! Bedankt voor je review. Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over onze service, zo blijven we gemotiveerd!
Adequaat =Adequaat
Bedankt Arthur! Fijn dat je tevreden over ons bent. (:
Geen op- of aanmerkingen.
Bedankt voor je goede beoordeling, Klaas!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.