Filters

8

zeer goed!

Bij mijn vragen over invoeren van de meterstand en het al of niet verhogen van de maandelijkse betaling werd ik heel prettig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed klantenservice

Heel blij met de vriendelijke mensen die hebben me geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantvriendelijk en denken met klant mee.

Klantvriendelijk en denken met klant mee, er wordt maatwerk geleverd. Duurzame energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed gedachtengoed, fijne service en inzichtelijke levering

Ben vanaf dag 1 goed telefonisch dan wel digitaal te woord gestaan en geholpen, zeer overzichtelijke klantpagina en fijn gevoel dat je bijdraagt aan verduurzaming

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Malafide bedrijf

Ondanks het invullen van het ontbindingsformulier binnen 1 dag na ontvangst (omdat men mij op de site een contract van 277 euro aanbood en mij uiteindelijk een contract wilde aansmeren voor 380 euro!!) heeft van de Bron toch mijn contract bij mijn andere energieleverancier opgezegd óndanks divers mail- én persoonlijk telefonisch contact.... erg aggresieve manier van zaken doen

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Snelle en duidelijke respons op mijn vragen

Mijn vragen snel afgehandeld en mij potentiële problemen snel en goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede klantenservice

Al jaren klant en elke keer wordt ik goed geholpen als er een vraag is. Denken goed mee en zijn altijd vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijke leverancier!

Duidelijke voorwaarden, klantvriendelijke en betrouwbare leverancier!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede en snelle afhandeling van het gevraagde.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Betrouwbare leverancier met zeer goede communicatie.

Met de website, de app en de mail worden wij luid en duidelijk op de hoogte gehouden over alles wat met energie te maken heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Dit bedrijf verloochend zijn missie en klanten

Ik heb bewust voor Vandebron gekozen omdat ik echt dacht dat zij anders zouden opereren t.o.v. de andere energiebedrijven. Sinds de overname door Eneco in 2019 opereren ze rüchtsichlos en volgen ze 1-1 het beleid van de moederholding. Je ziet dit in het verhogen van de tarieven waarbij niet wordt voldaan aan de minimale communicatietermijn. Daarnaast kunnen ze niet goed uitleggen waarom ze geen vast contract meer kunnen aanbieden of waarom hun 100% groene energie zo hard mee stijgt. Als producten kun je prima met termijn contracten het tarief enige tijd vastzetten. Dit bedrijf verdient nu mega veel over de ruggen van trouwen klanten die gelogen in de energie transitie. Qua communicatie zijn ze niet bereikbaar. Als ik dit had geweten dan was ik hier nooit klant geworden. Ik ben diep teleurgesteld in dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantvriendelijke groene stroomleverancier

Tegenwoordig is het uitzonderlijk als een bedrijf direct bereikbaar is via telefoon. Ik stond in deze drukke tijd 1 minuut in de wacht en ben daarna erg vriendelijk en goed geholpen. Ook de website vind ik zelf erg prettig in gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

6 jaar trouw bij vandebron nu de topprijs betalen, is dat klantenbinding?

Na 6 jaar energie levering via vandebron met diverse contracten ga ik nu variabel de hoofdprijs betalen, geen trouwe klanten korting, geen enkel begrip, tja zo werken wij meneer. Sorry maar dan WIL je dat je klanten weglopen !! Erg jammer want ze voldeden wel aan mijn idealen maar als het zo moet, jammer maar dan zoek ik graag een andere provider zodra ik kan overstappen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Gewoon goed

Ik ben al aantal jaren klant en bevalt tot nu toe goed. Alleen schrok ik enorm van de termijnverhoging. Sinds een jaar een variabel contract en zou vanaf 1 okt aanstaande de prijs met 323% verhoogd zien. Na contact met de klantenservice goed geholpen en de verhoging is van de baan omdat ik zonnepanelen heb sinds een aantal maanden. Klantenservice heel goed bereikbaar en vriendelijk. Wat ik wel vreemd vind is dat ook bij Vandebron de prijzen zo door het dak gaan terwijl alle energie wordt gewonnen uit zon- en wind etc en het geleverde gas (volgens mij) niet uit Rusland komen. Daarom voor prijs/kwaliteit 2,5 ster. Het zijn roerige tijden maar als ik dingen over andere maatschappijen hoor en lees ben ik heel blij dat ik klant ben bij Vandebron!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer goede ervaring met de klantenservice

Mijn contact met Esmee vd klantenservice was enorm goed, zij gaf geduldig antwoord op mijn specifieke vragen en nam de tijd om alles uit te leggen. Het is een drukke en moeilijke tijd met alle verhogingen, vragen en frustraties die er bij mensen zijn. Dan heb je echt zo’n medewerker als Esmee nodig die de angel eruit kan halen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

slechte klantenservice

Een zeer grote prijsverhoging kwam er zonder de wettelijke minimumaankondiging. Ik accepteerde de voorwaarden niet en volgde hun procedures om onze relatie te beëindigen, om vervolgens te horen te krijgen dat dit niet mogelijk is omdat het niet wettelijk is. Het is ook niet legaal om prijsverhogingen onvoldoende van tevoren aan te kondigen - het kiezen van de wetten die gevolgd moeten worden laat zien wat voor soort bedrijf dit is. Reactietijden op e-mails zijn ook erg traag (behalve toen ik opzegde). Een slechte provider vanuit klantenservice oogpunt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede website

Overzicht is duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Wij zijn erg blij dat we nu al weer 6 jaar klant zijn bij Vandebron.

Het is prettig te weten dat Vandebron volgens klimaat- en milieu-inzichten werkt die ook de mijne zijn. Het betekent dat het bedrijf maximaal inzet op hernieuwbare bronnen van energie. Het bedrijf speelt een rol als voorloper in de meer dan noodzakelijke energietransitie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima advies

Na een paar nare dagen omdat een Energiebedrijf ons onder valse voorwendselen had overgehaald bij van de Bron op te stappen en bij hen klant te worden, werden wena een telefonisch onderhoud met van de Bron, gerustgesteld en goed geadviseerd!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Schone energie en transparant en uiterst klantvriendelijk.

Zie eerder commentaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Van de bron is een green washing machine!

ik heb deze partij ooit genomen uit ecologisch standpunt. Mijn stroom is 100% verzekerd uit hernieuwbaar. Naar nu blijkt betaal ik meer dan een gas en kolen leverancier, dit ondanks dat zon en wind niks met Ukraine te maken hebben. Met andere woorden jou stroom wordt gewoon opgewekt met gas en als dat niet zo is en het wordt opgewekt met hernieuwbaar betaal je alsnog de gasprijs!! De elektrische auto staat vanaf nu stil! Van de Bron bedankt lang leve het milieu...:-(

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Buitensporige verhoging als klant

We hebben een variabel contract bij de bron Per 1 oktober moeten we extreme bedragen betalen. Dit gebeurde al een keer eerder. Kijk uit als je klant bent, ze plukken j Zodra we kunnen stappen we over.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gewoon TOP Maatschappij

Met alle energie verhogingen die er gaande is op dit moment ‘ heb ik voor van der bron gekozen . Lage energie prijzen , op basis van de het verbruik van has en energie hebben ze redelijke prijzen . Ik ben al meer dan een jaar bij van der bron . Nooit te veel betaald , gewoon een top bedrijf . Gezien mijn ervaringen met van der bron ‘ zou ik Velen aanbevelen het te proberen . Van der bron doet wat ie beloofd en houd woord .. mensen “ gewoon proberen . Het is een aangenaam eerlijk Bedrijf , die ook aan onze portemonnee denk ..

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Een 100% duurzame energiemaatschappij met maar een negatief verwijt.

Je mag als klant je energiebron kiezen, en velen kiezen dan voor de plaatselijke duurzame energieleverancier. Maar als je contract is afgelopen en je het gaat vernieuwen word je plotseling een energiemaatschappij toegewezen die niet jouw eerste keus is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prettig contact

pduurzame energie prettig contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.