1 Februari loopt mijn vaste contract af. Ik wilde weten hoe het verder ging. Antwoorden gekregen op mijn vragen via Chatbot. Prima.
Goede, duidelijke website met uptodate overzicht verbruikscijfers. Heldere communicatie.
Ik kan me geen betere energie leverancier wensen! Duidelijke site , correct , vriendelijk , Dus een 10 !
Prijzen zijn hoog. Vandebron is niet de goedkoopste maar heeft naar mijn inzien een goede klantenservice afdeling. De communicatie is helder, ook de e-mails. Daarnaast hebben ze een overzichtelijke app om verbruik in te zien of om maandbedrag te bepalen. Kleine ruimte voor verbetering: verwacht gebruik in app klopt in mij geval niet. Namelijk geen mogelijkheid om warmtepomp oid aan te geven. Gevoelskwestie: wel jammer dat ze zijn overgenomen door grote energie leverancier. Misschien noodzakelijk maar neemt wel iets af van het "wij doen het anders dan de grote jongens" gevoel van enkele jaren geleden. Begin van energiecrisis viel het mij tegen dat ook lokale, duurzame energie zo flink in prijs moest stijgen. Maar dit blijkt door de bijzondere (jammerlijke) energiemarkt te komen.
Al jaren is Vandebron onze energie leverancier en naar tevredenheid, mede door aantrekkelijke tarieven en voorwaarden. Maar ook omdat ze werken aan de toekomst en daadwerkelijk bezig zijn met energie. Verder duidelijke en vriendelijke communicatie en inzichtelijke rekeningen.
De keren dat we contact hebben gezocht met Vandebron zijn we steeds optimaal bejhandeld!
Van de Bron was eerst onafhankelijk en steunde lokale ondernemingen die investeerden in duurzame energie. Ben benieuwd of ik dat nog herken als het energiecontract afloopt volgend jaar. Hoop dat Van de Bron een voorbeeldfunctie gaat vervullen door energie aan te bieden die voor iedereen betaalbaar blijft onafhankelijk van de grillen in de wereld.
voelt goed
voelt goed
voelt goed
Ze presteren het zelfs om een nog lopend vast contract stomweg duurder te maken. Protesteren helpt niet! Wat een zooitje schurken!
Ze presteren het zelfs om een nog lopend vast contract stomweg duurder te maken. Protesteren helpt niet! Wat een zooitje schurken!
Ik ben heel tevreden
No-nonsense organisatie, competente medewerkers die met je mee denken. Prima app om je te helpen het energie-verbruik te optimaliseren.
Bij van de Bron heb ik het gevoel dat het team aan de goede doelstellingen werkt. Het draait niet primair om geld, maar zeker ook om hoe we verantwoord met het energievraagstuk om gaan. Als klant heb ik het gevoel een bijdrage te leveren.
Wonderful communication, sincere and no waiting on the phone Great service with very positive result Highly recommended
Wonderful communication, sincere and no waiting on the phone Great service with very positive result Highly recommended
Niet meedenken, geen communicatie, eigen bedachte regels zonder wettelijke grondslag. Deze mensen zaaien dood en verderf
Ik ben al jaren een zeer tevreden klant
Een no-nonsens bedrijf: geen onnodige (dure)reclames. Fijn om elke maand een duidelijk overzicht van je gebruik te ontvangen.
Fijn te weten waar m'n gas en stroom vandaan komen
Ik moest energiezaken met spoed afhandelen en ben door de klantensevicemedewerkster ook dusdanig geholpen.
Een erg fijne ervaring. Medewerker kon mij goed en direct helpen. Gaf duidelijk uitleg en regelde alles direct.
Ik heb een tijdje geleden aangegeven dat mij maandbedrag te hoog is. Zeker nu ik allerlei maatregelen heb genomen om mijn energie gebruik te minderen. Ik kon mijn energie nota met een bepaald percentage verminderen. Dat heb ik gedaan maar gisteren kreeg ik weer een hele hoge nota. dat bedrag heb ik meteen gestorneerd.
Hi Frans, bedankt voor je review! Helaas is jouw review ons ontschoten, vandaar deze verlate reactie. Hopelijk is je probleem ondertussen opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan helpen wij je graag verder. Echter kunnen wij via deze weg geen actief contact met je opnemen, je kan wel contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze live chat of via Twitter DM of Facebook PB. 💪
Heel tevredenstelt visie, werkwijze en contact
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.