Kijk bij de buren is het gras altijd groener dmv allemaal zogenaamde kadootjes en actie tarieven als je maar over doet stappen wij zijn daarvoor niet weg gegaan bij vdbron gaan we nu voor de lange termijn ivm zij op lange termijn wel solide en betrouwbaar zijn doe daar ook je voordeel mee als het tegen zit nm.
Goed om te lezen dat jullie een trouwe klant zijn bij Vandebron! 💚
Fijne ervaring. Jullie dien wat jullie beloven
Bedankt voor deze positieve review, Rini! 🙌
Vandebron kan ik, met mijn ervaring, iedereen aanbevelen. Heb er nog steeds geen moment spijt van gehad dat ik jaren geleden ben overgestapt.
Goed om te lezen dat je al zo lang een trouwe en tevreden klant bent, Renée! 💪
Nvt
💪
Ben er tevreden .
Bedankt voor het hoge cijfer! ⚡️
Wij zijn sinds een paar weken van het gas af, leander kan ons, wegens personeelsgebrek,nog niet van het gas afsluiten. Van den bron weigerd ons een bewijs te geven dat we geen gas meer gebruiken. En wij dus geen subsidie kunnen aanvragen voor de inductie kookplaat.
Bedankt voor je review en goed om te lezen dat je van het gas af gaat! Wij kunnen je hier helaas geen bewijs voor aanleveren, hiervoor moet je bij je netbeheerder zijn. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan kan je contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze live chat of via Twitter DM of Facebook PB.
Ik had een 3 jarig contact en nu weer een vast contract tegen een redelijke prijs. Iedere maand krijg ik te zien wat ik verbruik en vooral de vergelijking met vorig jaar is fijn om te zien.
Goed om te lezen dat je tevreden bent met Vandebron!
De communicatie is persoonlijk en menselijk
Fijn dat je tevreden bent met onze klantenservice, Peet! 🙌
gaan ons 3e jaar in met deze leverancier, bevalt ons.
Goed om te lezen dat je een trouwe klant bent, Inge! 💚
Bij Vandebron krijg ik helder inzicht in mijn energieverbruik en is het contact, zowel digitaal als telefonisch goed geregeld!
Van deze review krijgen wij zeker goeie energie! ⚡️
Tot op heden geen problemen ondervonden !
Goed om te lezen, Theo!
Van het begin af aan om hun ideeen en doelstellingen op hen gestemd.
Goed om te lezen dat duurzaamheid ook bij jou hoog in het vaandel staat, Marcia! 💪
Geen doorverbinding naar verweg klantenservice maar gewoon ook telefonisch goed bereikbaar. Maar bellen is eigenlijk niet nodig omdat website en Vraag&Antwoord goed bijgehouden worden. Zonder meer aan te raden energieleverancier.
🙌💚
Had vragen over mijn contract en die waren goed beantwoord en ik was netjes te woord gestaan.
Goed om te lezen dat je goed verder bent geholpen door onze collega's van de klantenservice!
Geen klachten, geen problemen, goede informatie verstrekking.
Bedankt voor deze positieve review!
Zou graag terug willen naar een vast contract dan weet ik waar ik aan toe ben.
Hi Bas, we bieden weer vaste contracten aan sinds kort! Voor vragen hierover kan je onze verlengafdeling contacten. Zij zijn te bereiken via 088 044 4555.
Door de ervaring tot nog toe
Hi Thei, wat kunnen wij verbeteren om van een 6 een hoger cijfer te maken? (:
Uitstekend
💚💪
Al jaren een vast energiecontract.Eerlijke prijzen.Denken met je mee en geven adviezen.
Wat goed om te lezen dat je al zo lang vaste klant bent, Leo! Daar worden we erg blij van 💚
Na afloop van mijn contract, bleek ik niet langer als klant te worden gezien, dit terwijl de financiële eindafrekening nog niet heeft plaats gevonden. Daardoor geen inzicht meer in belangrijk deel van mijn gegevens. Met name de historische verbruiksgegevens zijn niet meer in te zien. De toezegging van Vandebron dat ik die alsnog zullen worden gemaild zijn niet gestand gedaan. Zoals wel vaker is de chatbot niet al te slim, waardoor je na de simpele vraag wanneer de eindafrekening komt in een soort endless loop terecht komt waarbij de chatbot steeds dezelfde vragen stelt. Kortom jammer, voor het overige ben ik vele jaren tevreden geweest.....
Daar lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, dat is vervelend om te lezen! We willen je graag verder helpen. Echter kunnen wij via deze weg geen actief contact met je opnemen, je kan wel contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze live chat of via Twitter DM of Facebook PB. 💪
We zijn tevreden
Goed om te lezen, Michael!
Prima tevreden
Ons groene hart gaat sneller kloppen van deze positieve review 💚
Goeie ervaringen
Fijn Jan! 🙌
goede info, transparant beleid en vooral duidelijkheid over contract en prijs.
Transparantie staat inderdaad hoog in het vaandel bij ons! 💪
Vande Ron gekozen voor hun duidelijke keuze voor Hollandse groene stroom
Goed om te lezen dat je zo bewust bezig bent met waar je energie vandaan komt, Ellen! 💪
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.