Uitstekend!!!
Paul, dank je wel voor je positieve woorden! Hier krijgen we energie van. Nogmaals dank!
Goed inzicht in gebruikskosten en duidelijke app.
Hi Henk, dank je wel voor je feedback! Goed om te horen dat je de app duidelijk vindt.
Goede communicatie via email mogelijk. Na inloggen duidelijke en overzichtelijke gegevens over verbruik. Groene energie, duurzaamheid!
Yes! Wat fijn om te horen. Zo snel mogelijk naar 100% duurzame energie in Nederland! 🙌
nvt
Dank je wel!
Als je belt, krijg je een medewerker te spreken met inhoudelijke kennis. Dus geen extern telefoonteam met standaard antwoorden. Heel fijn!
Hoi Corrie, blij om te horen dat je onze service op deze manier ervaart. Deze woorden doen ons goed! Op naar 100% groene energie in Nederland. 🙌
Maandelijks overzicht en inzicht van mijn verbruik.
Willy, dank je wel voor je review! 💚
Ik ben tevreden over werkwijze van Van de Bron m.b.t duurzaamheid, prijs, communicatie en informatie.
Bedankt voor je review Rob! Samen zo snel mogelijk naar 100% duurzame energie in Nederland.💚
Erg vriendelijke juffrouw Lana erg behulpzaam ik zou zo een keer met haar uit eten gaan erg vriendelijk
Fijn dat je Lana haar hulp als behulpzaam hebt ervaren Frans! Bedankt voor je review 🙌
Nvt
Bedankt Jeroen! 🙌
Transparante organisatie, goede prijs kwaliteit verhouding. Na komen van de afspraken en duidelijk overzichten.
Hoi Ton, wat goed om te horen! Bedankt voor je woorden. We hopen je nog lang van groene energie te kunnen voorzien. 🙌
Prima
Fijn Maarten! Kort maar krachtig 💚
Goed en duidelijk inzicht in verbruik en prijs.
Bedankt voor je review Frans! We zijn blij om te horen dat je onze service op deze manier ervaart! 💚
Vandebron staat garant voor duurzaamheid. Voor mij het belangrijkste gegeven in de strijd tegen klimaatverandering. Het gebruik van schone energie komt op de eerste plaats.
Dat zijn we met je eens Geertruida! Bedankt voor je review. 🙌
Goed bereikbaar + meedenken + vriendelijkheid + terzake kundig!
Wat fijn om te horen Marion! Hier krijgen we goeie energie van! 💚
Eerlijk en keurig omgaan met je klanten
Hoi Coos, bedankt voor je woorden! 💚 Samen zo snel mogelijk naar 100% duurzame energie!
Ik ben al jaren bij van de Bron en het bevalt mij prima. Nooit gedoe en je wordt goed op de hoogte gehouden over de ontwikkelingen die er aan de gang zijn. Ik vind het ook belangrijk dat je naar een bedrijf kunt bellen en goed te woord gestaan wordt.
Dat zijn we met je eens Ariadne! We helpen onze klanten graag verder. 💚
Blanla
Yes! Bedankt Chris. 🙌
Van de Bron geeft goede ondersteuning, advies en duidelijke overzichten per maand. Kortom; hier kun je wat mee en dat vooral in de afgelopen crisis.
Je positieve review geeft ons goeie energie, bedankt Yvette! 🙌
Redelijk snel tel. contact en goede antwoorden op mijn vragen. Waar direct geen antwoord beschikbaar was werd direct navraag gedaan.
Fijn om te horen dat je onze service zo positief ervaart! Bedankt voor je woorden. 💚
Ik had goede prijs afgelopen jaar en een uitstekende klanten service.
Bedankt Emina! Goed om te horen dat je blij bent met onze klantenservice.💚
Super vriendelijke mensen aan de telefoon die je goed helpen en meedenken! Informatie via de mail is helder!
Hoi Marieke, bedankt voor je lovende woorden! Hier krijgen we energie van. Nogmaals bedankt! 🙌
Goed bereikbaar.
Bedankt Hans! 💚
Werkende alleenstaande betaal 545 per maand, mail gestuurd hierover..vragen ze klantnummer, alle gegevens verder erbij gezet! Ik stap op…na al die jaren zo je klanten houden vind ik diep triest!
Hoi! Wat vervelend om te horen. Het is niet de bedoeling om je dit gevoel te geven. We hopen dat we je in de toekomst een lager maandbedrag kunnen aanbieden!
Mijn probleem werd direct begrepen maar de eerste vriendelijke medewerkster moest even overleggen met een collega en daarmee ging er ergens iets fout met het doorverbinden, een tweede poging bij een andere medewerker gaf wel direct het antwoord op het eerste probleem en na even overleg werd ook het tweede probleem met de jaarafrekening opgelost
Hi Jan, goed om te horen dat we samen tot een oplossing hebben kunnen komen! We helpen je graag. 💚
Onvoldoende kennis wanneer er vragen gesteld worden aan medewerkers.
Hoi Matijs, jammer dat onze service niet aan je verwachtingen voldeed. We hopen je in het vervolg beter te woord te kunnen staan! 🙌
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.