Filters

7

Betrouwbaar

Altijd goed bereikbaar en goede informatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

komt afspraken na

Goed,reeds twee adressen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

goed

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Opzeggen en overgaan op adres, geen probleem

Super aardige en meedenkende medewerker aan de telefoon gehad over opzeggen, meenemen van het contract en verhuizen gesproken. Ik ben erg fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Fijn bedrijf

Duidelijkheid op de site en eerlijke informatie. Je verbruik is goed inzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

8

Goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

betrouwbaar en duurzaam

al jaren naar tevredenheid klant, hoop op nog vele jaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gewoon goed

Goed en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

nooit narigheid gehad, dat is toch wat je wil

het is groen en het is er

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Goed

Bij ‘problemen’ netjes geholpen, al laat het antwoord soms wat lang op zich wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede prijs en bereikbaarheid

zie bovenstaand

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Mijn mijn ervaring is de beste sinds jaren!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt: de overdracht ging geruisloos het contact en de uitleg waren duidelijk en transparant Het uiteindelijke contract bevalt goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vriendelijk, overzichtelijk en duurzaam

Mijn ervaringen met Vandebron zijn positief. Medewerkers aan de telefoon ervaar ik als klantvriendelijk en ze weten waar ze mee bezig zijn. Website vind ik overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Attent, alert, duidelijk

Jarenlange goede ervaring. Gelukkig 3 jarig contract afgesloten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima energie leverancier

goede contacten per telefoon en internet. Overzichtelijke website en jaarafrekening,

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede ervaring met de service en adviezen

Ben inmiddels 1 jaar klant bij Vandebron en ik ben tevreden .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar, duidelijk dus klantvriendelijk

Goed en duidelijk op de hoogte houden van alle mogelijkheden en aanbevelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

zwaar teleurstellend

Medio vorig jaar een PV-installatie thuis in bedrijf genomen. Volgens energieleveren.nl was vervangen van de (niet slimme)meter niet nodig. September vorig jaar toch een slimme meter laten plaatsen zodat ik mijn verbruikgegevens makkelijker in kon zien met een energieverbruiksmanager en op mijn persoonlijke pagina bij Vandebron. Alle telwerken van de oude meter, die ook de teruglevering van de PV-installatie registreerde, zijn keurig opgenomen door de monteur van de netbeheerder en vastgelegd op een opnamekaart. Na verwerking van de gegevens door Vandebron blijkt de meterstand van de teruglevering niet geregistreerd te zijn in mijn verbruik. Na twee maanden moeizame communicatie is de administratieve fout rechtgezet en is ook de meterstand van de teruglevering zichtbaar in mijn verbruiksgegevens bij Vandebron. Krijg ik begin februari de jaarrekening 2022 en blijkt deze teruglevering, 3303kWh, in het geheel niet verwerkt te zijn en de door de monteur opgenomen meterstand van teruglevering is opeens weer verwijderd uit mijn verbruiksgegevens. Na weer een aantal malen mailen en telefonisch contact blijft het nog steeds heel duurzaam stil bij Vandebron. Slechts één getal kunnen ze niet verwerken in hun administratie. Precies dat getal wat mij nu meer dan duizend euro kost. Nu lever ik gelukkig wel een bijdrage aan de energietransitie maar heeft mijn PV-installatie een oneindige terugverdientijd. Geen idee meer van waar Vandebron nu eigenlijk voor staat, je duurzaam een oor aan naaien ?

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed en duidelijk

Communicatie fijn, reacties snel. Positief team

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Betrouwbare, 100% groene energieleverancier

Door energie bij VandeBron af te nemen, dragen we bij aan een duurzame en groene leefomgeving en toekomst. Dus naast bewust met energie om te gaan, is dit voor ons de juiste keus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer tevreden

Al jaren vaste klant en naar volle tevredenheid. Duurzaam en toch goede prijzen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

duidelijkheid

als ik vragen heb krijg ik een eerlijk antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vandebron doen!

Duidelijke heldere communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

altijd bereikbaar

Telefonisch vrij goed bereikbaar en zeker per mail. Uitstekende, overzichtelijke jaarnota; acceptabele energieprijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Nog nooit problemen gehad

Totaal geen klachten, na een overstap weer heel snel teruggegaan naar van den Bron

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.