Filters

10

Fijne energieleverancier!

Al jaren klant bij vandebron. Fijne klantenservice en denken ook goed met je mee qua contract. Wij gaan weer mooi met een jaar vast verlengen. Echt een aanrader voor mensen die twijfelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima.

...

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Milieu - vriendelijk én klant - vriendelijk

Kiezen voor alternatieve energie bronnen is in deze tijd meer dan belangrijk . En zal steeds belangrijker worden..

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede leverancier

Totaal geen probleem gehad met mijn verhuizing

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

zeer tevreden

Schone energie Prijsgunstig Vlotte antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gewoon goed zonder fratsen en bewust bezig!

Ik zit niet dagelijks aan de telefoon met mijn energie leverancier en dat was ik ook zeker niet van plan. Wanneer ik wel een vraag heb en ik bel heb je binnen een mum van tijd een werknemer van Vandebron aan de lijn (welke maatschappij kan dat nog zeggen?) en direct een duidelijk, vriendelijk antwoord. Top hoor voor het relatief kleine team dat er zit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Heel goed

Ik waardeer de betrouwbaarheid en duidelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Vriendelijke,open en betrouwbaar

Jullie geven het gevoel om duurzaamheid samen te doen. Open en transparant zijn. Ik krijg niet het gevoel om alles te moeten controleren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede energieleverancier

Fijne energieleverancier. Goed bereikbaar. Onzettende vriendelijke klantenservice. Geen absurde hoge borgsommen dus begaan met mensen. Iets waar andere energieleveranciers nog wat van kunnen leren! Groene energie zonder schuldgevoel wat zeker tegenwoordig meer als belangrijk is. Enige minpuntje is de té lage vergoeding voor teruggeleverde stroom via zonnepanelen. Helaas geldt dit voor zo goed als álle energieleveranciers maar zeker een leverancier die zich zo sterk maakt voor natuurlijke energiebronnen zou zich hierin moeten onderscheiden. Ik hoop dat dat nog komt ;-) Dan zou het absoluut 5 sterren zijn!! Ik ben sowieso een klant voor het leven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Transparantie, eerlijkheid en bereikbaarheid zijn belangrijk.

Alles ok

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Geen fossiele brandstoffen, goede prijs, betrouwbaar, goed contact.

Zeer tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima , nonsens

Geen negatieve ervaringen gehad in de afgelopen energie problematiek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Een betrouwbaar bedrijf met groene doelen die ik van harte ondersteun.

Prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima leverancier

Prima leverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekende service.

wij hebben gekozen voor Van de Bron omdat de energie wordt geleverd door zon- en windenergie en daardoor de boeren gesteund worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

ik ben tevreden met van de Bron

goede behandeling en bereikbaarheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Knevelarij en afpersers

Prijzen worden constant verhoogd. Daarom zelf het gas uitgezet en alle elektriciteit verbruikers zoveel mogelijk uit de stekker gehaald. Zelfs als je kunt bewijzen met foto’s dat je verbruik lager is, moet je toch te hoge voorschotten betalen. Als je betaalt wat je verbruikt, dan krijg je hoge incassokosten te betalen. Vervolgens rekenen ze je verbruik voor het grootste deel tegen het hoogste tarief af, terwijl je toen veel minder gebruikt hebt. Dat scheelt al snel honderdvijftig euro! Dat is knevelarij en afpersing! De klantenservice praat alleen en luistert niet en komt zeker niet met een oplossing

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer tevreden.

Tevreden over de communicatie in het algemeen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top.

Stap over naar deze maatschappij. Ze doen het goed en eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer tevreden

Hopelijk draag ik hiermee ooien steentje bij aan groene energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed bereikbaar, heldere communicatie en duurzame energie

Alle contactmomenten zijn tot nu toe altijd goed bevallen: juiste ondersteuning, je wordt vriendelijk te woord gestaan, heldere communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Betrouwbare en betaalbare leverancier

Energie wordt geleverd tegen een goede prijs. Gemaakte afspraken zijn altijd nagekomen. Bovendien geeft de app duidelijke info.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Oplichters!

Na maanden van problemen on contract opgezegd. Tientallen uren met hun gebeld. Bij de eindafrekening heeft Vandenbron ons op 1 dag 493 m3 berekend, terwijl het verbruik bewijsbaar 0m3 was. Dat is € 1.350,00 teveel! Telefonisch kregen wij te horen dat zij niet wisten of ze dit konden corrigeren. Daarna verschillende brieven gestuurd. Geen enkele reactie gekregen. Nu naar een incassobureau gestuurd. Nooit mee in zee gaan! Grotere oplichters bestaan niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Klasse bedrijfsleven

Helder zaken doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vandebron is een duuzame, betrouwbare energieleverancier.

Ik heb de afgelopen drie jaar een vast contract gehad bij Vandebron, en dat is ondanks alle externe prijsstijgingen niet in prijs verhoogd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.