Prettige manier van communiceren.Jullie zijn open en transparant met oog op de toekomst.
Dank je wel Ditty! We helpen je graag! 🙌
Over het algemeen goed. De wachttijd aan de telefoon is lang
Hoi Henri! We zijn bezig met het verbeteren van onze bereikbaarheid. Bedankt voor je beoordeling en fijn dat je ons aanbeveelt. 💚
Sinds een jaar of 5 klant bij Vandebron. Tijdens de afgelopen periode totaal geen gezeur over contractwijzigingen of toeslagen gehad. Nu één maand variabel gehad en inmiddels weer een vast contract afgesloten. Duidelijke inzage in het maandelijks en dagelijkse verbruik.
Leuk om te lezen Henk, bedankt voor de review!
Fijn om in deze tijd te kunnen zien wat je bespaart met panelen maar ook een duidelijk beeld hebt van de kosten..
Al jarenlang een tevreden klant.
Wat fijn dat je tevreden bent als trouwe klant Bert!
Ondank dat de prijzen in de wereld markt laag staan gaat de bron bijna niet mee naar beneden.
Hoi Fred, bedankt voor je positieve beoordeling! Jammer dat minder tevreden bent met de prijs-kwaliteit verhouding. Onze tarieven zijn gebaseerd op de tarieven op de nationale energiemarkt, die kunnen variëren afhankelijk van de inkoopmomenten van energieleveranciers in Nederland. We streven er naar om onze tarieven zo laag mogelijk te houden.
Transparante info. Enthousiast team. Groen. Dit motiveert om bewust met energie omgeving gaan. Elk jaar bespaar ik.
Wat een leuke reactie om te lezen Herma! Hier krijgen we goede (én groene) energie van om door te gaan met onze missie, naar 100% groene energie in heel Nederland. 🌱😄
Ondanks dat het contact voornamelijk via de mail verloopt heb ik bij van de bron het gevoel dat ik persoonlijk betrokken word. Ik wordt gewaardeerd als klant en ben geen nummer in de rij.
Dankjewel Aafke! We doen ons best om zo persoonlijk mogelijk met onze klanten te communiceren. Goed om te horen dat je dat ook zo ervaart. 💚
Goede leverancier en nette prijzen en goede duidelijke App Goed overzicht qua kosten en verbruik inzicht
Wat leuk dat je ons vijf-sterren geeft. Dankjewel! ☘️
Als boven omschreven.
Hoi Geertje, wat fijn dat u onze communicatie kan waarderen. Bedankt voor uw positieve review! 💚
Ze doen wat ze afgesproken hebben
Dankjewel voor je positieve review 💚.
Helaas toont de van de bron app geen energiegebruik vergelijk mogelijkheid van vorige jaren. Juist in deze tijd van energiebesparing is vergelijk van je huidige energieverbruik tov vorige jaren zeer interesant
Nooit problemen en goede voorlichting en prijzen . Zijn goed bereikbaar
100% Duurzaam, prima service, goede prijs!
Sinds enkele jaren ben ik klant bij Vandebron. Ik ben heel blij dat ik alleen 100% groene stroom ontvang en zo bijdraag aan de energietransitie
Geen klachten
Nou, ik ben niet tevreden! De vergoeding die ik krijg voor de teruglevering van stroom, opgewekt door mijn zonnepanelen, vind ik schandalig laag. Tijdens de energiecrisis hebben jullie eenzijdig het contract gewijzigd, met een forse reductie van de teruglevering vergoeding.
Hi Rombout, bedankt voor je beoordeling. Een van de grootste uitdagingen op de energiemarkt is de opslag van elektriciteit. Hierdoor zou je kunnen zeggen dat deze elektriciteit 'slecht houdbaar' is. Doordat de pieken in vraag en aanbod van elektriciteit (met name zonnepanelen) ver uit elkaar liggen zorgt dit ook voor gigantische schommelingen in de reële energieprijs gedurende een dag. Je kunt je waarschijnlijk voorstellen dat overdag (Wanneer de zonnepanelen vaak volop produceren en de vraag relatief laag is) de reële elektriciteitsprijzen een stuk lager zijn dan s'avonds (Wanneer zonnepanelen minder/niks opleveren en de vraag hoger is). Hierdoor komt het zelfs voor dat de reële elektriciteitsprijzen onder 0 duiken. Dit zou betekenen dat men in dit geval zou moeten betalen om elektriciteit te leveren. Om dit te voorkomen hebben wij ervoor gekozen om voor een gemiddeld teruglever-tarief te gaan.
Vandebron wekt op duurzame manier energie op wat mij erg aanspreekt. Ik word als klant goed op de hoogte gehouden van nieuwe ontwikkelingen in de energiemarkt en natuurlijk mijn verbruik. Ook kan je via hun website je energieverbruik en contract zelf bekijken en aanpassen. Erg tevreden dus.
Ik heb niets te melden : alles is prima zo.
Hi Lucie, wat fijn om te horen dat je tevreden over ons bent! Als je nog tips voor ons hebt over hoe we van die 7 een 10 kunnen maken horen we het graag 😉
Ik ben overtuigd overgestapt op Vandebron, om 100% duurzame energie te gebruiken. Na een vast contract van 3 jaar, heb ik dat nu kunnen verlengen met 1 jaar, in deze onzekere tijden. Ik ben 72, met een bescheiden inkomen. Dan is het fijn om te weten waar je financieel aan toe bent. Vandebron is bijzonder toegankelijk en duidelijk met haar informatie. En het belangrijkste: Vandebron werkt aan een betere toekomst voor ons allemaal.
Goed gevoel qua groen, complete service incl zonnepanelen en laadpas voor auto, aardige mensen aan de telefoon, goede website, prijzen zijn ook nog eens goed
Zeer tevreden over jullie. Alles klopt en is goed zichtbaarvin decapp. Dank
Plezierig!
Duidelijk, alles wordt goed weer gegeven
Prima ervaringen met energie van Vandebron
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.