Gebeld voor een vast contract in plats van een variabel contract. Kreeg binnen een paar minuten de beloofde mail met het aanbod. TOP
Hoi Cor, dank je wel voor je positieve review! We zijn blij dat we snel aan je verzoek voor een vast contract konden voldoen.
Sind 1 juni heb ik de elektriciteit opgezegd, tot op heden geen eindnota mogen ontvangen. Ze zeggen dat ze dit binnen 6 weken doen ,dat klopt dus niet. Na veel hoge voorschotten te hebben betaald, ontvang ik geld terug, tot op heden geen cent gezien. Klantenservice kan ik me ook niet helpen omdat deze geen contact hebben met de financiele administratie. Zij kunnen niet escaleren en geven de standaard antwoorden.
Hi Wim, bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de vertraging bij het ontvangen van de eindnota en terugbetaling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! In verband met privacy kunnen we je helaas via deze weg niet verder helpen. We zouden je daarom willen vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen je zaak monitoren en helpen je graag verder! We zijn maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur op +0880 444 555 of per mail via [email protected].
Altijd goed bereikbaar (wachtrij verteld je ook hoeveelste je bent, erg fijn), vriendelijke service, superduidelijk in wat ze communiceren. Gewoon prettig!
Hi Jeroen, bedankt voor je goede beoordeling. We waarderen het om te horen dat je onze bereikbaarheid, communicatie en klantenservice zo op prijs stelt!
groen, niet duur en betrouwbaar
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden over ons bent.
Ben al jaren klant bij Van de Bron en er is altijd heldere communicatie over verbruik, tarieven. Daarnaast denkt bedrijf mee met mij als klant (over duurzaamheid). Altijd hele aardige en deskundige mensen aan de lijn.
Hi Harry, wat fijn om te lezen dat je al jaren klant en tevreden bent :) Heldere communicatie en met je meedenken vinden wij ook erg belangrijk! Bedankt voor je positieve beoordeling 💚
Gerichte en concrete invulling van mijn vragen zonder nutteloze franje en versiering. Aandachtspunt is dat bij verlenging de cashback regeling automatisch wordt meegenomen. Nu dien ik dat via een tweede contactstation zelf op te pakken, daar gaat voor niemand toegevoegde waarde vanuit.
Hi Jan-Michiel, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je gerichte en concrete antwoorden krijgt op je vragen. Vervelend dat het niet gelijk goed is gegaan met de cashback regeling bij het verlengen van je contract. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! Gelukkig geef je aan dat het nu wel is opgelost en de cashback verwerkt is. Mochten er hier nog onduidelijkheden over zijn of mocht je andere vragen hebben, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder! Dit kan telefonisch via +0880 444 555, per mail naar [email protected] of via de livechat.
Ben nu 1 jaar klant, ben zeer tevreden over hun diensten. Ze zijn goed bereikbaar en hun verbruiksapp werkt heel handig.
Hi Liesbeth, bedankt voor je goede beoordeling. We zijn blij om te horen dat je al een jaar lang tevreden klant bij ons bent!
Goede ervaring
Hi Paul, bedankt voor je goede beoordeling. Mocht je nog feedback voor ons hebben horen we het graag!
Mijn vragen over een dynamisch contract werden adequaat beantwoord en er werd goed meegedacht.
Hi Flora, bedankt voor je goede beoordeling. We zijn blij om te horen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice!
Ik ben al jaren klant bij Vandebron en heb daar nooit spijt van gehad. Heldere communicatie, leuke acties, scherpe prijzen en milieubewuste energieopwekking.
Hi Louise, bedankt voor je goede beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat je al jaren tevreden bent over onze service!
Ik heb goede ervaringen met Vandebron. Betrouwbare leverancier van duurzame energie. Ook wisselen naar dynamisch contract ging heel soepel.
Hi Hans, bedankt voor je goede beoordeling. We zijn blij om te horen dat je tevreden over ons bent en dat de overstap naar een dynamisch contract soepel is verlopen.
Als je iets te vragen hebt krijg je duidelijke antwoorden. Draaien nergens omheen. Correct met het afgesproken contract.
Hi Jozee, bedankt voor je goede beoordeling. We zijn blij om te horen dat je onze service zo waardeert!
Had in goed overleg, december 2022 nog middenin de energiecrisis, mijn contract (na een aflopend 3-jaars contract) met een jaar verlengd. Toen ik later vernam dat een kennis met eenzelfde contractvoorstel maar 3 maanden later daarbij een premie aangeboden had gekregen, heb ik de vraag gesteld waarom dat bij de ene klant wel gebeurd was en bij de ander niet. Na een prettig telefonisch contact daarover kreeg ik alsnog een cashback toegekend!
Hi Klaas, bedankt voor je goede beoordeling. Fijn om te horen dat je het contact met onze klantenservice als positief hebt ervaren en dat jullie deze situatie goed hebben kunnen oplossen.
Binnen no-time mijn overstap geregeld.
Hi Henk, bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat de overstap snel geregeld was. Mocht je in de toekomst tips hebben over hoe we onze service kunnen verbeteren horen we het graag.
Vriendelijk personeel en telefonisch goed bereikbaar
Hi Wout, bedankt voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat je zo tevreden over ons bent!
Na overstap via PriceWise binnen een paar uur gegevens gekregen. Hierna telefonisch contact omdat ik nog wat vragen had en deze werden snel en adequaat beantwoord c.q. opgelost. Eerste kennismaking was dus prima.
Hi Peter, welkom bij Vandebron! Wat leuk om te horen dat je hebt gekozen voor een contract bij ons en dat de eerste indruk positief was. Die lijn zetten we graag voort!
Mijn vraag kon ik niet vinden op de website en heb daarom telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Werd vrij vlot op nette manier geholpen en het antwoord op mijn vraag direct beantwoord en opgelost, binnen no time had ik ook al een mail, met bevestiging van mijn vraag . Ik beveel transparante Vandebron aan.
Hi Adriaan, wat fijn dat je zo snel en goed geholpen bent door onze klantenservice! Transparantie en klantvriendelijkheid vinden wij ook erg belangrijk. Bedankt voor de positieve review en je aanbeveling 💚
Duidelijke informatie op de website, efficiënt bestelproces en snelle plaatsing na opdracht.
Hi Mari, fijn onze website duidelijk is en de bestelling van je laadpaal soepel en snel verliep! Bedankt voor je positieve beoordeling 🚘⚡️💚
Het geeft mij een goed gevoel hoe klein ook dat ik groene energie afneemt van windmolens. Ik ben wederom netjes te woord gestaan door een medewerker van de klanten service. Van de Bron is voor mij gewoon een fijne club.
Hi Dirk, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en bewust een duurzame keuze maakt! Daar krijgen wij ook weer goeie (groene) energie van :)
Ben en was tevreden met vdBron vandaar ook gisteren contract aanbod verlengd en heb nog 14 dgn bedenk tijd.! Bij het aanbod zou ik bij 1 jr vast een korting van € 100 krijgen. Heb het nieuwe contract gisteren ook direct in mijn mail ontvangen echter nérgens staat die €100 korting vermeld..! En zie het ook niet terug in de berekeningen. Probeerde net daarover te bellen met vd Bron maar een bandje begint telkens opnieuw zonder dat je door verbonden wordt...! Ik krijg dus geen contact. Wil wel graag "uitsluitsel" over die € 100 euro korting.
Hi, bedankt voor je review. Wat leuk dat je je contract bij ons verlengd hebt! Vervelend dat er aanvankelijk een probleem was met de verwerking van de korting. Vandaag hebben we een goed bezette telefoonlijn, dus je kunt ons bereiken op +0880 444 555. Als dat niet lukt, kun je ons ook een e-mail sturen naar [email protected]. We helpen je graag verder en zorgen ervoor dat het probleem wordt opgelost!
Na een telefoongesprek met Vandebron-medewerker aangegeven dat we graag een Variabel contract willen behouden, net zoals we dat het afgelopen jaar ook hadden. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een mail met daarin de bevestiging dat we een 3-jarige contract hebben afgesloten. Heel apart. Er was zelfs geen enkele discussie. Het gesprek ging als volgt: “Meneer, wilt u een 1-jarig contract bij ons afsluiten?”. “Nee, dit willen wij niet, we blijven graag variabel”. Aparte fout die er daarna toch in is geslopen. Als ik die mail niet op tijd had gelezen zaten we nu vast aan een 3-jarig contract. Daarna door een andere collega prima geholpen, maar is het vanwege het systeem (nog) niet mogelijk het direct te wijzigen.
Hi Ivo, bedankt voor je beoordeling. Wij nemen deze klacht erg serieus. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je zomaar een vast contract krijgt zonder dat je dit wil. Uit je bericht begrijpen wij dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice hierover en dat we al aan het onderzoeken zijn wat er precies fout is gegaan. We zullen zo snel mogelijk bij je terugkomen met een terugkoppeling en het contract zal uiteraard worden ontbonden als blijkt dat je inderdaad nooit een contract hebt willen afsluiten. Onze excuses voor het ongemak.
Echte groene stroom, CO2 wordt hier in NL gecompenseerd ipv vage projecten in verre landen, goede tarieven ook voor terugleveren (zonnepanelen). Duidelijke website, duidelijk over tarieven, geen kleine lettertjes. En bereikbare klantenservice, je hebt snel iemand aan de lijn en je wordt goed en vriendelijk geholpen. Ik krijg allerlei goedkopere aanbiedingen maar voor een klein prijsverschil kies ik voor duurzaamheid, kwaliteit en service.
Hi Ad, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! We hechten veel waarde aan een snelle, goede en klantvriendelijke service. Het doet ons goed te horen dat je ook zo'n groen hart hebt en als klant zijnde meedoet aan onze missie om zo snel mogelijk 100% groene energie, 100% van de tijd beschikbaar maken in heel Nederland! Bedankt voor je positieve review 💚
Geen lange wachttijden bij een telefonisch contact.
Hi Jan, bedankt voor je review! Wat goed om te lezen dat je zo snel geholpen bent door onze klantenservice 🙌
Kundig en zeer vriendelijk te woord gestaan met duidelijke antwoorden in begrijpbare taal. Echt een aanrader voor toekomstige klanten.
Hi Huub, wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent en ons aanbeveelt! Bedankt voor je positieve beoordeling 💚
De medewerker tutoyeert je ongevraagd en ik ben tenslotte de cliënt enfin zal wel beleid zijn binnen het bedrijf . De aanbieding werd in 2 dagen 5,00 duurder betreft het maandbedrag. Onduidelijk wat je werkelijk moet betalen in de app staat alleen bedrag exclusief prijsplafond vermeld liefst inclusief prijsplafond.
Best Jan, Bij Vandebron hebben we ervoor gekozen om in alle correspondentie de 'je' vorm te hanteren. Dit is niet omdat we geen respect voor u als klant hebben. Dit is omdat wij, als jong bedrijf, op een persoonlijke manier met onze klanten willen communiceren. We krijgen hier vaak positieve reacties op. Maar we begrijpen dat niet iedereen dit op prijs stelt. U kunt dit aangeven bij de klantenservice zodat we je account op "formeel" kunnen zetten, zodat wij u op de voor u prettigste toon kunnen bereiken. Wat betreft de tarieven van variabele contracten, deze kunnen regelmatig veranderen omdat de tarieven op de energiemarkt ook fluctueren. Het termijnbedrag wordt afgerond, dus in werkelijkheid hoeft het niet precies een verschil van €5 te zijn. Het prijsplafond wordt niet weergegeven in de app omdat het tarief van het prijsplafond niet van toepassing is op het verbruik boven 1200 m3 gas en 2900 kWh elektriciteit per jaar. Dit kan alleen achteraf worden verrekend, wanneer het verbruik over het gehele jaar bekend is. Om te voorkomen dat klanten een hogere jaarafrekening ontvangen dan verwacht, geven we geen schatting van de kosten met betrekking tot het prijsplafond in de app. We tonen echter wel een lijn in de verbruiksgrafiek om inzicht te geven in het prijsplafond. We hopen dat dit verduidelijking biedt. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan voor u klaar om te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.