Filters

10

Prima service en klantvriendelijk

Gebeld voor een vast contract in plats van een variabel contract. Kreeg binnen een paar minuten de beloofde mail met het aanbod. TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Slechte ervaring

Sind 1 juni heb ik de elektriciteit opgezegd, tot op heden geen eindnota mogen ontvangen. Ze zeggen dat ze dit binnen 6 weken doen ,dat klopt dus niet. Na veel hoge voorschotten te hebben betaald, ontvang ik geld terug, tot op heden geen cent gezien. Klantenservice kan ik me ook niet helpen omdat deze geen contact hebben met de financiele administratie. Zij kunnen niet escaleren en geven de standaard antwoorden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Bereikbaar, vriendelijk en efficiënt

Altijd goed bereikbaar (wachtrij verteld je ook hoeveelste je bent, erg fijn), vriendelijke service, superduidelijk in wat ze communiceren. Gewoon prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

heel goed

groen, niet duur en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Topbedrijf! Goed en betrouwbaar

Ben al jaren klant bij Van de Bron en er is altijd heldere communicatie over verbruik, tarieven. Daarnaast denkt bedrijf mee met mij als klant (over duurzaamheid). Altijd hele aardige en deskundige mensen aan de lijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

goed

Gerichte en concrete invulling van mijn vragen zonder nutteloze franje en versiering. Aandachtspunt is dat bij verlenging de cashback regeling automatisch wordt meegenomen. Nu dien ik dat via een tweede contactstation zelf op te pakken, daar gaat voor niemand toegevoegde waarde vanuit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer tevreden

Ben nu 1 jaar klant, ben zeer tevreden over hun diensten. Ze zijn goed bereikbaar en hun verbruiksapp werkt heel handig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Ok

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goede uitleg en advies

Mijn vragen over een dynamisch contract werden adequaat beantwoord en er werd goed meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Laagdrempelige organisatie

Ik ben al jaren klant bij Vandebron en heb daar nooit spijt van gehad. Heldere communicatie, leuke acties, scherpe prijzen en milieubewuste energieopwekking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar en duurzaam

Ik heb goede ervaringen met Vandebron. Betrouwbare leverancier van duurzame energie. Ook wisselen naar dynamisch contract ging heel soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar bedrijf.

Als je iets te vragen hebt krijg je duidelijke antwoorden. Draaien nergens omheen. Correct met het afgesproken contract.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Duurzame en klantvriendelijke energieleverancier

Had in goed overleg, december 2022 nog middenin de energiecrisis, mijn contract (na een aflopend 3-jaars contract) met een jaar verlengd. Toen ik later vernam dat een kennis met eenzelfde contractvoorstel maar 3 maanden later daarbij een premie aangeboden had gekregen, heb ik de vraag gesteld waarom dat bij de ene klant wel gebeurd was en bij de ander niet. Na een prettig telefonisch contact daarover kreeg ik alsnog een cashback toegekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Top

Binnen no-time mijn overstap geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vriendelijk personeel en goed telefonisch bereikbaar

Vriendelijk personeel en telefonisch goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Na overstap snel en goed geholpen.

Na overstap via PriceWise binnen een paar uur gegevens gekregen. Hierna telefonisch contact omdat ik nog wat vragen had en deze werden snel en adequaat beantwoord c.q. opgelost. Eerste kennismaking was dus prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed bereikbaar energiebedrijf

Mijn vraag kon ik niet vinden op de website en heb daarom telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Werd vrij vlot op nette manier geholpen en het antwoord op mijn vraag direct beantwoord en opgelost, binnen no time had ik ook al een mail, met bevestiging van mijn vraag . Ik beveel transparante Vandebron aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Binnen een paar weken een laadpaal geplaatst.

Duidelijke informatie op de website, efficiënt bestelproces en snelle plaatsing na opdracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Contact weer verlengd voor 1 jaar.

Het geeft mij een goed gevoel hoe klein ook dat ik groene energie afneemt van windmolens. Ik ben wederom netjes te woord gestaan door een medewerker van de klanten service. Van de Bron is voor mij gewoon een fijne club.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Contract verlengd, maar......

Ben en was tevreden met vdBron vandaar ook gisteren contract aanbod verlengd en heb nog 14 dgn bedenk tijd.! Bij het aanbod zou ik bij 1 jr vast een korting van € 100 krijgen. Heb het nieuwe contract gisteren ook direct in mijn mail ontvangen echter nérgens staat die €100 korting vermeld..! En zie het ook niet terug in de berekeningen. Probeerde net daarover te bellen met vd Bron maar een bandje begint telkens opnieuw zonder dat je door verbonden wordt...! Ik krijg dus geen contact. Wil wel graag "uitsluitsel" over die € 100 euro korting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Ik wilde een variable contract, maar kreeg een 3-jarige contract

Na een telefoongesprek met Vandebron-medewerker aangegeven dat we graag een Variabel contract willen behouden, net zoals we dat het afgelopen jaar ook hadden. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een mail met daarin de bevestiging dat we een 3-jarige contract hebben afgesloten. Heel apart. Er was zelfs geen enkele discussie. Het gesprek ging als volgt: “Meneer, wilt u een 1-jarig contract bij ons afsluiten?”. “Nee, dit willen wij niet, we blijven graag variabel”. Aparte fout die er daarna toch in is geslopen. Als ik die mail niet op tijd had gelezen zaten we nu vast aan een 3-jarig contract. Daarna door een andere collega prima geholpen, maar is het vanwege het systeem (nog) niet mogelijk het direct te wijzigen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Echte groene stroom, goede tarieven en bereikbare klantenservice

Echte groene stroom, CO2 wordt hier in NL gecompenseerd ipv vage projecten in verre landen, goede tarieven ook voor terugleveren (zonnepanelen). Duidelijke website, duidelijk over tarieven, geen kleine lettertjes. En bereikbare klantenservice, je hebt snel iemand aan de lijn en je wordt goed en vriendelijk geholpen. Ik krijg allerlei goedkopere aanbiedingen maar voor een klein prijsverschil kies ik voor duurzaamheid, kwaliteit en service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend.

Geen lange wachttijden bij een telefonisch contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

klantvriendelijk

Kundig en zeer vriendelijk te woord gestaan met duidelijke antwoorden in begrijpbare taal. Echt een aanrader voor toekomstige klanten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Onduidelijke bedrag exclusief of inclusief prijsplafond

De medewerker tutoyeert je ongevraagd en ik ben tenslotte de cliënt enfin zal wel beleid zijn binnen het bedrijf . De aanbieding werd in 2 dagen 5,00 duurder betreft het maandbedrag. Onduidelijk wat je werkelijk moet betalen in de app staat alleen bedrag exclusief prijsplafond vermeld liefst inclusief prijsplafond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.