Ik werd goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ik kreeg de indruk dat de aardige dame echt haar best deed om het probleem op te lossen en uitleg te geven bij een foutief verstuurde e-mail vanuit Vandebron. Werd ik overal maar zo geholpen.
Hoi Simone, wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de hulp. We streven ernaar om onze klanten goed van dienst te zijn en het probleem met de foutief verstuurde e-mail op te lossen. Bedankt voor je positieve feedback!
Waarom krijgt een nieuwe klant € 150 bonus bij het aangaan van een driejarig contract en een bestaande klant niet? En dat terwijl precies dezelfde tarieven gehanteerd worden voor electra, gas en vastrecht. Vandebron geeft toch aan heel blij te zijn met het feit dat ik blijf; is Vandebron dan blijer met een nieuwe klant dan met een die trouw blijft. Waarom ontvang ik dan die bonus niet. Zie die ook graag tegemoet! Anders voel ik me werkelijk negatief behandeld door Vandebron en doet Vandebron eigen woorden geweld aan. Toch?! Heel benieuwd naar uw reactie.
Dag Johan, wij waarderen klanten die blijven minstens net zo veel als nieuwe klanten. Onze kortingen zijn voor iedereen anders. Als je het niet eens bent met je korting, kan je altijd contact met ons opnemen. Dan kunnen we samen kijken en er samen uitkomen. Hopelijk horen we snel van je!
Fijne app die meteen duidelijk inzicht geeft in je verbruik. Groene energie dus je helpt mee met de verbetering van het milieu. Goede tarieven.
💚
Er wordt geluisterd en actie ondernomen.
Hey Mark Peter, fijn om te horen dat je ons harde werk waardeert. Daar doen we het uiteindelijk om.
Is Vandebron de goedkoopste? Het lijkt eerst van niet totdat je met ze belt. Online hebben ze niet dezelfde deals als telefonisch. Verder helpen ze je altijd met al je problemen. De aantal keren dat ik toch even moest bellen kwam er altijd een goede oplossing. Ze zijn klantvriendelijk, duidelijk en begripvol. Ik raad ze zeker aan.
Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, horen we het graag!
Duidelijke informatie en app, vriendelijk personeel, goede aanbiedingen qua prijs en heel belangrijk (voor mij); telefonisch bereikbaar!
Goed om te horen, samen naar een duurzamere wereld!💚
Fijn om met echte mensen te praten die willen helpen!
Goedemorgen Margaret! Super om te horen dat je tevreden bent met het gesprek dat je gehad hebt, mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben horen wij het graag.💚
Geen toelichting meer nodig
Hey Ruud, dankjewel voor je review. Als er dingen zijn waarmee we jouw ervaring kunnen verbeteren, dan horen we dit graag. Fijne feestdagen!
Ik hoop dat het gaat zoals het in de emails staat
💚
Ná al diverse jaren heb ik het nog steeds naar mijn zin bij van der Bron. Wordt keurig èn duidelijk tewoord gestaan.
Goed om te horen, hier doen we het voor. Samen voor een duurzamere wereld!
Makkelijk afgesloten!
Hey Teun, leuk dat je klant bij ons bent geworden. Als je in de toekomst vragen hebt horen wij het graag.
Mijn huidige variabele contract loopt af. Ik heb alleen voorstel voor nieuw variabel contract gekregen, terwijl - als je open en eerlijk communiceert - er ook andere contractvormen zijn. Het was mooier geweest, dat van al deze contractvormen een voorstel was gekomen, dan kan men daaruit een keuze maken.
Hey Herman! Dankjewel voor je beoordeling, fijn dat je je laat horen. Erg begrijpelijke feedback, we willen je zeker informeren over de andere contractvormen - excuses dat dit nog niet gebeurd is. We kunnen je telefonisch via de verleng-afdeling helpen en een zo passend mogelijk aanbod doen. Je kunt van maandag t/m vrijdag telefonisch contact opnemen via 088 044 4555. Nogmaals dankjewel voor je feedback over contractverlenging. Wij nemen dit mee! Een hele fijne, duurzame donderdag gewenst! 💚
Fijne bron heeft een fijne en klantgerichte service. Je hebt onder andere doormiddel van de app altijd een duidelijk overzicht van je verbruik! Je wordt snel en vriendelijk geholpen en ik zal hen dan ook zeker aanraden aan anderen!
Hoi Katarina, wat leuk dat je ons aanraadt en tevreden bent met onze service!
Enegieleveranciers hebben een zeer slechte naam: 'kleine lettertjes', onvolledige informatie en gewoon 'oplichten' is vaak eerder regel dan uitzondering. (neem bijvoorbeeld de vergoeding die ik plots aan Vandebron moest betalen ivm het terugleveren van energie met mijn 60 zonnepanelen: die zag ik dus NIET aankomen! Voelde me zwaar belazerd! ) Dus toen ik het nieuwe aanbod kreeg ben ik (daarom) toch even online gaan vergelijken! Kijk, ik hoef helemaal niet de goedkoopste leverancier, ik wil een faire prijs en geen gekonkel; en vooral geen noodzaak om te switchen naar een andere maatschappij: gaat doordaans ook niet goed. Maar bij het vergelijken zag ik dat de prijs van Vandebron zeker in lijn lag met de prijs van (even overdreven gesteld) 'al die andere dubieuze aanbieders' dus besloot ik om dan toch maar in te stemmen met het 1-jaars aanbod. Hoop dat ik nu geen 'addertjes onder het gras' ga vinden :-) groeten van Geert van Dijk
Hoi Geert, we begrijpen dat de terugleveringskosten verrassend kan zijn. Met de voortgang van de energietransitie staan we voor uitdagende vraagstukken, waaronder de kosten die gepaard gaan met de teruglevering van klanten met zonnepanelen. Het aantal zonnepanelen en het aandeel zonne-energie zijn recentelijk explosief gestegen, waar we natuurlijk heel blij mee zijn. Echter, op zonnige dagen, wanneer er veel groene stroom wordt opgewekt, ontstaat er steeds vaker een overschot aan zonne-energie. Op dit moment kunnen we dit overschot nog niet volledig opslaan, daarom wordt deze stroom teruggeleverd aan het net. Aan terugleveren aan het net zijn bepaalde kosten verbonden, waaronder onbalans- en profileringskosten. Doordat klanten met zonnepanelen, die deze kosten immers veroorzaken, deze kosten nu betalen, kunnen we de stroomprijs nu lager aanbieden. Voorheen werden de terugleveringskosten namelijk verwerkt in de stroomprijs. Maar we vinden het niet langer houdbaar dat klanten zonder zonnepanelen meebetalen aan het rendement van klanten met zonnepanelen. We zijn blij dat je er toch voor hebt gekozen om een vast contract bij ons af te sluiten. We streven ernaar om zo transparant mogelijk te zijn. Dank je wel voor je beoordeling! 💚
Vanaf mijn inschrijving's-overstap op straat in 2018 is mijn ervaring bij VANDEBRON zonder uitzondering telkenmale een verrassende verademing omdat bij elk contact blijkt dat er (nog steeds) echte mensen bij VANDEBRON werken. HOUDEN ZO SVP Floris van Spronsen
Hoi Floris, we zien deze feedback als een groot compliment. Dank je wel voor het delen! 💚
Een heel mooi contract gekregen en voor de telefoon ook goed geholpen.
Wat leuk om te horen en welkom bij de club :)
Ben sinds kort klant geworden en ben zeer tevreden. Duidelijke afspraken van het energiecontract en een goede makkelijke app.
Dankjewel voor de positieve feedback! 💚
Wat voor een aanbiedingen ik ook krijg, ik blijf bij VANDEBRON!
Hoi Joop, daar worden we blij van!
Good
Vast tarief gerefareerd aan de laatste 4 maanden , naar het laagste punt kan brengen wel het risico loopt om bij te moeten betalen De Bron U daarop wijst vooruitstrevend vind TOP
Hi Simon, Super om te horen dat je zo tevreden bent! Dankjewel voor het uitspreken van je mening, dit waarderen wij. Samen gaan we voor groen! 💚
Snel te bereiken en doen net dat stapje extra
Hey Gert, Dankjewel voor je positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat je ons snel kon bereiken en je net dat stapje extra ervaart, daar doen we ons best voor! Op naar een groenere toekomst samen! 💚
al een aantal jaren bij vander Bron goed geregeld en zou ook niet weten waarom ik ergens anders heen zou gaan die zegt dat die t beter kan zeer tevreden
Hey Rene, dankjewel voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de overzichtelijkheid en de prijs. Hier doen wij uiteraard ons uiterste best voor, goed om te lezen dat je bij ons blijft. Samen gaan we voor groen! 💚
één telefoontje en alles is geregeld
Goedemiddag Marco, Dankjewel voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je onze service als goed ervaart, hier besteden wij dan ook veel aandacht aan. Mochten er ooit nog opmerkingen of vragen zijn, bel gerust weer. Samen gaan we voor een zo groen mogelijk Nederland! 💚
Snelle en goede communicatie
Hey Wim, Dankjewel voor je positieve feedback! Goed om te lezen dat je onze communicatie als snel en goed ervaart, hier doen we ons uiterste best voor. Samen gaan we voor groen! 💚
Elke maand krijg ik een duidelijk overzicht van mijn energieverbruik. Bovendien wordt het vergeleken met het verbruik van dezelfde maand van het vorige jaar. Op die manier zie ik zelf snel of het lukt om me aan mijn voornemen te houden.
Goedemiddag Alie, Dankjewel voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden klant bent bij ons en je het het verbruiksoverzicht als duidelijk ervaart. We wensen je een hele fijne week! 💚
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.