Filters

10

Schoon geweten

Ben blij te weten dat mijn energie bij de boer vandaan komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Persoonlijke service

Via vandebron heb ik een laadpas, de service als je belt, of aanvraagt is persoonlijk en goed, dus toen wij gingen verhuizen was het voor ons direct een gegeven dat we ook energie van Vandebron zouden nemen en een laadpaal zouden laten installeren. Als je belt wordt er persoonlijk advies gegeven, er zijn dingen mogelijk buiten het standaard proces, en als er een email gestuurd wordt na telefonisch contact, is dat een persoonlijke email, geen geutomatiseerde. Hele fijne service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Aangemeld en ging heel goed

Ga ervan uit en heb er alle vertrouwen in dat alles goed gaat verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goede prijs, goede service

Overstap was en werd keurig geregeld. Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

het is zoals het is

Luisterend, begrijpend en know how van hun zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Transparency! Netherlands-sourced energy!

My household changed to Vandebron because I wanted easy-to-follow, transparent invoicing and helpful, excellent customer service, and because the concept behind Dutch-based energy production is something I feel strongly about. I connect strongly with knowing where "my" wind turbines and solar panels are, and with phasing out fossil fuels wherever possible and as quickly as possible. It is important to me to be able to continue to improve my energy consumption practices and to gather energy, if possible, myself (rooftop solar panels and new-generation wind generators are on my radar). I want Vandebron to be a partner in these developments. We are all in this together. Since I have been a client, have contacted customer service once or twice and it has always been helpful, kindly, and forward thinking allowing me to plan for my future consumption as intelligently as I can. So far, so good. Keep thinking about new REAL ways to do better (I don't want to see any greenwashing!) and you will have my business for many years.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

onbereikbaar

Onbereikbaar Een energieleverancier is onontbeerlijk. Van der Bron en prive gebruikt. Van der bron is niet bereikbaar, zowel via noreply mails, telefonisch en hun site ff werk om al je gegevens in te vullen. Verkeerde meterstand. Jammer,

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Alles duidelijk en prima geregeld

Duidelijk, makkelijk maandelijks verbruik overzicht, indien minder verbruikt op jaarbasis netjes op tijd terugbetaling ontvangen. Alles goed voor elkaar !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene klantvriendelijkheid

Vandebron is een sympathieke energieleverancier. Zonder eindeloze keuzemenu’s snel een medewerker aan de telefoon die ook snel en effectief handelde. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Keep going

Plaats windmolenss ij ooatbloklanden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

Ik ben goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
1

wil je klant worden kan alles maar indien je opzegt gaar alles tergend langzaam

Destijds klant geworden omdat de aanbieding prima was. Na enige jaren kreeg ik opnieuw een 'super' aanbieding. Na enig vergelijk bleek dit absoluut niet zo te zijn dus ben ik overgestapt. Het probleem is dat alles dan ineens zeer traag verloopt. Bel je de klantenservice dan kun je beter vast brood smeren... De dame die ik uiteindelijk sprak was trouwens uiterst vriendelijk en correct. Ze vertelde dat de processen niet veranderd konden worden? Toen ik haar vroeg wie deze processen dan bedacht had moest ze het antwoord schuldig blijven. Ik verwijt haar niks hoor het is alleen jammer dat men doet of ze het iets interesseert.....

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gewoon goed, bij de tijd en voordelig.

Geen gezeur, standen online doorgeven en in no-time de rekening. Alles helder en duidelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gewoon goed zoals je verwacht.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met vandebron gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima service en snelle reacties meestal

Ik was tevreden met mijn keuze ! Wat ik jammer vind dat ik niet eerder geadviseerd was om mijn maandelijks termijn te verhogen en in t eind een behoorlijk bedrag moest betalen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Een goede ervaring

Een fijn gevoel om met meer mensen bezig te zijn en te werken aan een meer verantwoord beheer van de aarde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene stroom met klasseservice

Ik ben heel blij met Vandebron. Ik krijg altijd adequaat antwoord op mijn vragen, de service gaat ver omdat de medewerkers met mij meedenken in het verstandig gebruik van energie en de kosten daarvan. Eerlijk en geduldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Slecht

vandebron is niet bereikbaar per telefoon of digitaal

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Vriendelijk en klantgericht

Duidelijke, aardige en bevredigende beantwoording van mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Helemaal super

Kan terrecht met vragen. Fijn contacht. Goede service. Prima prijzen. Een en al tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

ik vind dat ik prettig behandelt wordt

is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snelle reactie, ook als je op wilt zeggen

Ik had voor een tijdelijk adres mij aangemeld met een variabel contract en kon eenvoudig aanmelden. Ook het opzeggen ging snel en eenvoudig. Ik kreeg snel reactie en ze hadden ook meteen de bevestiging gestuurd. Ook met mijn huidig adres zit ik bij vandebron omdat ik het belangrijk vindt zonne-energie lokaal te bevorderen. Ik vind het een goed initiatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Hier wordt je blij van.

Na ruim 5 jaar bij dit bedrijf te zijn is het geen probleem mijn contract te verlengen. Ben nog steeds heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Nog niet ervaring, twee maanden lang

Geachte mevrouw, heer, Op zaterdag 15 mei jl. heb ik naar aanleiding van mijn email met klachten over niet nagekomen afspraken contact gehad met mevrouw Maria van Boom. Mevrouw Van Boom heeft toegezegd alles uit te zoeken. Bij het afsluiten van het contract met uw bedrijf heeft mevrouw Van Boom beloofd dat de maandelijkse termijn 83,-€ zou bedragen en dat de boete voor het overstappen van Innova naar Vandebron door Vandebron voldaan zou worden. Beide afspraken zijn niet nagekomen. De maandelijkse termijn blijkt maar liefst 200,-€ te bedragen en de volledige boete is voor mijn rekening gekomen. Hierop heeft mevrouw De Groot op zaterdag 15 mei telefonisch contact opgenomen en aan mij bevestigd dat dit inderdaad afgesproken is. Zolang deze kwestie niet opgelost is, zal ik mijn maandelijkse betalingen aanhouden. De houding van Vandebron is zéér onprofessioneel en getuigt tot nu toe van louter leugens en loze beloftes. Ik verwacht per omgaande reactie van Vandebron danwel mevrouw Van Boom waarbij de gedane beloftes per direct uitgevoerd worden. Zo niet, dan ga ik aangifte doen tegen uw bedrijf wegens oplichting. Hoogachtend, Rafel Ameller Esbert

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.