Ben blij te weten dat mijn energie bij de boer vandaan komt.
Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring, Daniel.
Via vandebron heb ik een laadpas, de service als je belt, of aanvraagt is persoonlijk en goed, dus toen wij gingen verhuizen was het voor ons direct een gegeven dat we ook energie van Vandebron zouden nemen en een laadpaal zouden laten installeren. Als je belt wordt er persoonlijk advies gegeven, er zijn dingen mogelijk buiten het standaard proces, en als er een email gestuurd wordt na telefonisch contact, is dat een persoonlijke email, geen geutomatiseerde. Hele fijne service!
Hi Jennie, heel erg bedankt voor het delen van je ervaring.
Geen klachten
Goed om te horen. Hier krijgen wij 100% goeie energie van🌳
Ga ervan uit en heb er alle vertrouwen in dat alles goed gaat verlopen.
Bedankt Ria! Daar gaan wij ook vanuit🙌
Overstap was en werd keurig geregeld. Goede service
Bedankt voor de mooie review Anita!💛
Luisterend, begrijpend en know how van hun zaken
Bedankt voor het goede cijfer en de mooie review Elizabeth!☀️
My household changed to Vandebron because I wanted easy-to-follow, transparent invoicing and helpful, excellent customer service, and because the concept behind Dutch-based energy production is something I feel strongly about. I connect strongly with knowing where "my" wind turbines and solar panels are, and with phasing out fossil fuels wherever possible and as quickly as possible. It is important to me to be able to continue to improve my energy consumption practices and to gather energy, if possible, myself (rooftop solar panels and new-generation wind generators are on my radar). I want Vandebron to be a partner in these developments. We are all in this together. Since I have been a client, have contacted customer service once or twice and it has always been helpful, kindly, and forward thinking allowing me to plan for my future consumption as intelligently as I can. So far, so good. Keep thinking about new REAL ways to do better (I don't want to see any greenwashing!) and you will have my business for many years.
We're in this together Jane! 💚💛
Onbereikbaar Een energieleverancier is onontbeerlijk. Van der Bron en prive gebruikt. Van der bron is niet bereikbaar, zowel via noreply mails, telefonisch en hun site ff werk om al je gegevens in te vullen. Verkeerde meterstand. Jammer,
Het is de laatste tijd erg druk bij Vandebron, waardoor het kan komen dat je langer op antwoord moet wachten dan dat je van ons gewend bent. Sorry daarvoor! Echter kan ik via deze manier niet actief contact opnemen met je. Zou je contact met ons kunnen opnemen? Dat kan naast telefonisch (088 044 4555) en de mail ([email protected]) ook via onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook.
Duidelijk, makkelijk maandelijks verbruik overzicht, indien minder verbruikt op jaarbasis netjes op tijd terugbetaling ontvangen. Alles goed voor elkaar !
Bedankt voor de mooie review! Fijn dat alles overzichtelijk is🤩
Vandebron is een sympathieke energieleverancier. Zonder eindeloze keuzemenu’s snel een medewerker aan de telefoon die ook snel en effectief handelde. Top!
Bedankt Leendert! We helpen je graag☺️
Plaats windmolenss ij ooatbloklanden
Bedankt voor het mooie cijfer Christiaan!
Ik ben goed en vriendelijk geholpen
Fijn Tiny! 💚
Destijds klant geworden omdat de aanbieding prima was. Na enige jaren kreeg ik opnieuw een 'super' aanbieding. Na enig vergelijk bleek dit absoluut niet zo te zijn dus ben ik overgestapt. Het probleem is dat alles dan ineens zeer traag verloopt. Bel je de klantenservice dan kun je beter vast brood smeren... De dame die ik uiteindelijk sprak was trouwens uiterst vriendelijk en correct. Ze vertelde dat de processen niet veranderd konden worden? Toen ik haar vroeg wie deze processen dan bedacht had moest ze het antwoord schuldig blijven. Ik verwijt haar niks hoor het is alleen jammer dat men doet of ze het iets interesseert.....
Hi, aan de hand van je review kunnen we niet inzien wat er precies is gebeurd. We zouden dit dan ook graag voor je willen nakijken. Je kan hierover contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. Alvast bedankt en nog een fijne dag!
Geen gezeur, standen online doorgeven en in no-time de rekening. Alles helder en duidelijk!
Bedankt voor de mooie reactie Herbert. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!
Ik heb alleen maar goede ervaringen met vandebron gehad.
Fijn Maarten. Hier doen we het voor🤩
Ik was tevreden met mijn keuze ! Wat ik jammer vind dat ik niet eerder geadviseerd was om mijn maandelijks termijn te verhogen en in t eind een behoorlijk bedrag moest betalen !
Bedankt voor de mooie review en de tip Shahryar! Je kan ons altijd tussendoor een bericht sturen via mail ([email protected]), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. Dan kunnen we een tussentijdse herberekening maken en dit in de toekomst voorkomen!
Een fijn gevoel om met meer mensen bezig te zijn en te werken aan een meer verantwoord beheer van de aarde.
Samen werken we aan een wereld met 100% goeie energy, Tilly!
Ik ben heel blij met Vandebron. Ik krijg altijd adequaat antwoord op mijn vragen, de service gaat ver omdat de medewerkers met mij meedenken in het verstandig gebruik van energie en de kosten daarvan. Eerlijk en geduldig.
Goed om te lezen, Marjan!💚
vandebron is niet bereikbaar per telefoon of digitaal
Het is de laatste tijd erg druk bij Vandebron, waardoor het kan komen dat je langer op antwoord moet wachten dan dat je van ons gewend bent. Sorry daarvoor! Echter kan ik via deze manier niet actief contact opnemen met je. Zou je contact met ons kunnen opnemen? Dat kan naast telefonisch (088 044 4555) en de mail ([email protected]) ook via onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook.
Duidelijke, aardige en bevredigende beantwoording van mijn vraag.
Fijn dat je zo tevreden bent Rene!
Kan terrecht met vragen. Fijn contacht. Goede service. Prima prijzen. Een en al tevreden !
Als jij tevreden bent, zijn wij dat ook Mandy!☀️
is prima
Daar zijn wij blij om!☺️
Ik had voor een tijdelijk adres mij aangemeld met een variabel contract en kon eenvoudig aanmelden. Ook het opzeggen ging snel en eenvoudig. Ik kreeg snel reactie en ze hadden ook meteen de bevestiging gestuurd. Ook met mijn huidig adres zit ik bij vandebron omdat ik het belangrijk vindt zonne-energie lokaal te bevorderen. Ik vind het een goed initiatief.
Bedankt Janneke! Samen gaan we voor 100% goeie energie🌳☀️
Na ruim 5 jaar bij dit bedrijf te zijn is het geen probleem mijn contract te verlengen. Ben nog steeds heel tevreden.
Een trouwe klant! Daar zijn wij blij mee Eddy. Op nog vele jaren🙌
Geachte mevrouw, heer, Op zaterdag 15 mei jl. heb ik naar aanleiding van mijn email met klachten over niet nagekomen afspraken contact gehad met mevrouw Maria van Boom. Mevrouw Van Boom heeft toegezegd alles uit te zoeken. Bij het afsluiten van het contract met uw bedrijf heeft mevrouw Van Boom beloofd dat de maandelijkse termijn 83,-€ zou bedragen en dat de boete voor het overstappen van Innova naar Vandebron door Vandebron voldaan zou worden. Beide afspraken zijn niet nagekomen. De maandelijkse termijn blijkt maar liefst 200,-€ te bedragen en de volledige boete is voor mijn rekening gekomen. Hierop heeft mevrouw De Groot op zaterdag 15 mei telefonisch contact opgenomen en aan mij bevestigd dat dit inderdaad afgesproken is. Zolang deze kwestie niet opgelost is, zal ik mijn maandelijkse betalingen aanhouden. De houding van Vandebron is zéér onprofessioneel en getuigt tot nu toe van louter leugens en loze beloftes. Ik verwacht per omgaande reactie van Vandebron danwel mevrouw Van Boom waarbij de gedane beloftes per direct uitgevoerd worden. Zo niet, dan ga ik aangifte doen tegen uw bedrijf wegens oplichting. Hoogachtend, Rafel Ameller Esbert
Zo te lezen heb je helaas een negatieve ervaring gehad met Vandebron. Dat vind ik erg jammer om te lezen. We willen dit dan ook graag voor je oplossen, echter kan ik via deze manier niet actief contact opnemen met je. Zou je contact met ons kunnen opnemen? Dat kan telefonisch (088 044 4555), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.