Filters

10

Goed gesprek

Een goed en gezellig gesprek gehad met de medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

heel erg prettig en correct

besprokene direct uitgevoerd en afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede prijs, heldere communicatie, een overzicht wat te begrijpen is. Groen

Prima, geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Alles prima geregeld!

Overstappen ging zonder problemen. Je wordt niet overspoeld met mailtjes. En ten slotte: wie wil dat nou niet, groene energie voor een groene prijs?

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

zeer tevreden met mijn van de Bron

zeern tevreden over van de Bron

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Slecht

Je betaald bij een jaarcontract 13 maanden voor levering! Had de 13x gestorneerd omdat mijn nieuwe leverancier ook al incasseerde. Als ik deze niet betaalde verviel mijn welkomstpremie! Hoezo chantage!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel positief over van de Bron

Heel duidelijk inzicht in verbruik en kosten. Het gevoel van samen iets goeds doen is een plus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaam en milieuvriendelijk

Prima betrouwbare leverancier waar ik een goed gevoel van krijg tegen een schappelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goed gevoel bij

ook klantenservice is prima meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goeie service, betaalbaar en goed voor de planeet

Veel mogelijkheden en opties qua abonnement. Klanten service zijn altijd vriendelijk en helpen goed. Nooit geen problemen gehad met verhuizen en aanpassen van he5 abonnement.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Een vriendelijk en service gericht energie leverancier.

Inmiddels enkele malen contact gehad met het serviceteam van dit bedrijf en tot nu toe worden de misverstanden en enkele kleine schoonheidsfoutjes op een vriendelijke en correcte wijze recht gezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed en overzichtelijk

Een goede app, maandelijks overzicht en het verminderen van de CO2-uitstoot zijn belangrijke punten om bij Vandebron Energie af te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Gewoon goede ervaringuiui

Uitleg duidelijk over afkoppele gasmeter we worden talloos op dit adres

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijk en goed

Duidelijk en goed, helder overzicht en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Klantgericht

Vorig jaar overgestapt van NUON en het dagelijks inzien van mijn verbruik is verhelderend !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

In een woord : prima

Door de drukte van mijn verhuizing, (77 jaar ) was alles een beetje oververhit. Mijn gesprekspartner aan de telefoon kon mij direct geruststellen en mij zeggen dat alles nu in orde was en dat ik daar bericht over zou krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Goede bereikbaarheid, meedenken met de klant, support

Voor mij is het erg gemakkelijk om af en toe telefonisch advies te kunnen vragen aangezien het niet altijd te vinden is op de website!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer klantvriendelijk

Komen altijd terug op je vraag. Nieuwe ontwikkelingen zoals slim laden laten helaas wel te lang op zich wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

betrouwbaar en geen gedoe

Al jaren neem ik mijn energie af via vandebron. Mooit gezeur met kleine lettertjes en prima prijzen. Ook mooi om lokale leveranciers met groene energie een steuntje in de rug te geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groen en goede service

Goede overzichten zodat je weet hoe het staat met je verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene energieleverancier voor eerlijke prijs

Fijne communicatie, makkelijk om wijzigingen door te voeren en concurrerende prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Geen verdere toelichting

Geen verdere toelichting !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Goede duurzame levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

positief

De - bijna 3 jaar - achter ons, en ik deelnemer van Van de Bron geworden omdat het leveringsproduct mij aansprak. Zojuist voor 3 jaar verlengd want de positieve benadering van natuur en milieu blijft staan. Bij eventuele ragen, snel en duidelijk antwoord. Hier hou ik van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Schoon geweten

Ben blij te weten dat mijn energie bij de boer vandaan komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.