Dat duidelijke verhaal hebben andere maatschappijen ook. Maar je hoort vaak over inkopen van CO2-rechten en vervolgens grijze stroom leveren. Daar heb ik Vandebron nog niet op kunnen betrappen. Site is duidelijk, energieverbruik en teruglevering is duidelijk. En leuk ook dat je een flinke bonus krijgt als he iemand aanmeldt.
Dankjewel voor deze mooie woorden en de hoge score, Martijn! 💚
Na telefonisch gesprek kreeg ik duidelijk antwoord en het was een goede uitleg
Fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt met ons, Gertrud! 💚
Zie boven.
Bedankt voor de mooie woorden Sam!🌱
Ik had een vraag over onze verhuizing. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door Robin en een andere collega. Ze hebben al mijn vragen beantwoord en prima geholpen om alles te regelen ! Hartelijke dank !
Wat een mooi compliment voor Robin! Succes met de verhuizing📦
Goede klantenservice en gegarandeerde bio-energie
Goed om te lezen dat je tevreden bent Elisabeth!🤩
Vandebron is top
Wauw, dankjewel voor deze hoge score, Jo! 💚
Vandebron is een dramatische club. Onder het mom van duurzaam en hip is het gewoon een verkoopkanaal van Essent dat klanten en service niet belangrijk vindt. Heb 5875 KWH terug geleverd aan Vandebron/Liander. Omdat ik niet had aangemeld via energieleveren.nl wordt het probleem teruggelegd bij mij. Zes keer gebeld met Liander en Vandebron, iedereen wijst naar elkaar, en niemand lost iets op. Kortom, voor 600 euro energie terug geleverd en niemand neemt verantwoordelijkheid. Iedere oplossing was okay geweest, behalve 'ik kan niks voor u doen, u moet bij de netbeheerder zijn'. Ben per direct overgestapt.
Hi Chris, bedankt voor het delen van je review. Aan de hand van je review kunnen we echter niet inzien wat precies is gebeurd. Mocht je vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. We wensen je nog een fijne dag!
Vergeleken met mijn vorige energieleverancier is Vandebron een verademing. Geen "kleine lettertjes" en op vragen snel antwoord
Bedankt voor de mooie review. Hier krijgt Vandebron veel energie van💚
Vertrouwen, goed gevoel
Hoi Andre, bedankt voor het vertrouwen. Mocht je nog tips hebben om onszelf te verbeteren, horen we het natuurlijk graag!
Vandebron levert niet enkel gas en elektra, ook van klantcontact krijg je energie. Vriendelijkheid en meedenken, Vandebron maakt het waar.
Geen telefoon contact, reageren niet op I mail, komen hun afgesproken korting niet na, ik geef een 1
Bedankt voor het delen van je review. We betreuren het ten zeerste dat je het zo hebt ervaren. Aan de hand van je review kunnen we echter niet inzien wat precies is gebeurd. Mocht je vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. We wensen je nog een fijne dag!
Some issues with the contract details that are still not solved and damaged the company image Very polite and helpful customer care but for some unknown to me reasons, I have still pending issues to be solved. Very good prices in my opinion Detailed overview in the application I would prefer to have language selection though
Hi Vasileios, thanks for the honest review and thank you for the compliment towards our customer service team!😄 However, we sure need to solve your issues. Due to privacy concerns, we can't go into it through klantenvertellen. You can contact us via phone (088 044 4555), via mail ([email protected]), our new live chat or through Twitter (https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=2285054700) and Facebook (m.me/vandebron).
Dit bedrijf,daar ben je echt welkom. Ik heb nog nooit ervaren, buiten het bedrijf van mijn oudste broer..dat een klant krijgen niet moeilijk is,maar houden. Je levert goede producten en de klant staat altijd centraal. Dat doet welkom energie. Als je de woorden waar maakt,ben ik klant voor het leven. Jammer dat ik jullie niet eerder in het Vizier had.
Uiteindelijk, na 3 x ‘geen gehoor-toon’, heb ik uitgebreid antwoord op mijn vraag gekregen, ik heb de benadering van de medewerkster als zeer geduldig en vriendelijk ervaren.
Hi Mira, wat een mooi compliment naar onze medewerker! Fijn om te horen☺️
Helder alleen prijs technisch kan het beter
Goed om te horen dat je tevreden bent Lex! Hopelijk kunnen we je bij een contractverlenging een nog scherpere prijs aanbieden🤩
3 jaar op pretiige wijze klant bij vd bron geweest: tijdige en duidelijke communicatie over aanbiedingen, jaar-afrekening. Opzeggen na 3 jaar heeft niet van doen met ontevredenheid met vd bron, maar behoefte om ook andere groene leveranciers kans te gunnen
Hi Han, bedankt voor de mooie review! Hopelijk mogen we je in de toekomst weer voorzien van 100% goeie energie! ☀️🌱
De overzichten maandelijks zijn overzichtelijk en duidelijk. Wat mij het meeste aanspreek is lokale energie.
Hi Ellen, leuk dat jij net zo enthousiast wordt van onze aanpak als wij!🙌
Goede service en goed advies en goed geholpen
Hoi Frank, bedankt voor de positieve review! Daar zijn we erg blij mee🤩
Krijg goede informatie maandelijks over gebruik en opbrengst opgewekte energie. Ook tips over bezuinigingen op energie.
Hoi Anneke, bedankt voor de mooie reactie! Daar worden wij erg blij van💚
Alles is duidelijk, alleen het maandoverzicht is nog weleens puzzelen.
Hoi Bas, goed om te lezen dat je tevreden bent met Vandebron! Laat het ons weten als we iets voor je kunnen doen om het maandoverzicht te verduidelijken☺️
Fijne leverancier, doet wat ze zegt en altijd plezierig contact.
Bedankt voor de mooie review Lilian! Hier krijgen we goeie energie van💚
Binnen een week jaarafrekening na overstap. Zeer overzichtelijk. Keurig terugbetaling borg en welkomspremie.Tijdens contract periode geen klachten over van de bron.
Bedankt voor de lovende woorden Corrie. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen bij Vandebron🙌
I would like to express my appreciation for the excellent customer service which I had received from Vandebron today. I had called them up because I wanted to make some changes in my contract. When I picked up the phone, I was greeted in Dutch and then I asked if we could switch to English, since my Dutch is still limited. The lady on the other end of the phone was Anne, who was warm and accommodating, saying that of course it is possible to speak in English. She was very helpful and solved three different problems of mine, with a lot of patience and kindness. I am very pleased with the service I was given today. I hope that this is the kind of service that will be present in Vandebron permanently as this is what the customers want to have.
What a compliment Andrea! Glad to hear you had a good experience with our customer service🤩
Wat andere dan normale materie die ze dagelijks tegenkomen. Heeft deze medewerker netjes opgelost.
Fijn dat je probleem is opgelost Bertus! Nog een fijne dag☀️
Ik heb een zakelijke laadpaal bij huis. Ik krijg zakelijk het verbruik gecrediteerd waardoor ik privé de stroom betaal van de zakelijke auto. Dit twee gemeld en nu, 2 maanden later, geen enkele reactie op de meldingen hierover. Ook de reminder van 2 weken geleden wordt niet opgepakt. Omdat dit fiscaal risicovol is, overweeg ik weg te gaan ook al wil ik graag groene stroom.
Hoi Bart, wat vervelend om te lezen dat je een nare ervaring hebt met de facturen van je laadpaal. Dit willen we natuurlijk graag voor je oplossen! In verband met je privacy kan dat niet via klantenvertellen.nl. Zou je je gegevens in een berichtje naar ons kunnen sturen, bijvoorbeeld via Twitter (https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=2285054700 ) of Facebook (m.me/vandebron)? Dan kunnen we dit zo snel mogelijk voor je regelen! Fijne dag nog!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.