Filters

10

Duidelijk verhaal.

Dat duidelijke verhaal hebben andere maatschappijen ook. Maar je hoort vaak over inkopen van CO2-rechten en vervolgens grijze stroom leveren. Daar heb ik Vandebron nog niet op kunnen betrappen. Site is duidelijk, energieverbruik en teruglevering is duidelijk. En leuk ook dat je een flinke bonus krijgt als he iemand aanmeldt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Of spraken komen ze na

Na telefonisch gesprek kreeg ik duidelijk antwoord en het was een goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Een prima Provider, groen als gras, scherpe prijs en prima service!

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vriendelijk en prima geholpen

Ik had een vraag over onze verhuizing. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door Robin en een andere collega. Ze hebben al mijn vragen beantwoord en prima geholpen om alles te regelen ! Hartelijke dank !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Goed en betrouwbaar

Goede klantenservice en gegarandeerde bio-energie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene energie bronnen.

Vandebron is top

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Dramatische club die klanttevredenheid niet serieus neemt

Vandebron is een dramatische club. Onder het mom van duurzaam en hip is het gewoon een verkoopkanaal van Essent dat klanten en service niet belangrijk vindt. Heb 5875 KWH terug geleverd aan Vandebron/Liander. Omdat ik niet had aangemeld via energieleveren.nl wordt het probleem teruggelegd bij mij. Zes keer gebeld met Liander en Vandebron, iedereen wijst naar elkaar, en niemand lost iets op. Kortom, voor 600 euro energie terug geleverd en niemand neemt verantwoordelijkheid. Iedere oplossing was okay geweest, behalve 'ik kan niks voor u doen, u moet bij de netbeheerder zijn'. Ben per direct overgestapt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Top service, scherpe prijs, snel geregeld

Vergeleken met mijn vorige energieleverancier is Vandebron een verademing. Geen "kleine lettertjes" en op vragen snel antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

goede partij

Vertrouwen, goed gevoel

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Van de bron geeft energie!

Vandebron levert niet enkel gas en elektra, ook van klantcontact krijg je energie. Vriendelijkheid en meedenken, Vandebron maakt het waar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Slecht contact

Geen telefoon contact, reageren niet op I mail, komen hun afgesproken korting niet na, ik geef een 1

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Happy but.....

Some issues with the contract details that are still not solved and damaged the company image Very polite and helpful customer care but for some unknown to me reasons, I have still pending issues to be solved. Very good prices in my opinion Detailed overview in the application I would prefer to have language selection though

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
10

Dit is een bedrijf waar de klant centraal staat.

Dit bedrijf,daar ben je echt welkom. Ik heb nog nooit ervaren, buiten het bedrijf van mijn oudste broer..dat een klant krijgen niet moeilijk is,maar houden. Je levert goede producten en de klant staat altijd centraal. Dat doet welkom energie. Als je de woorden waar maakt,ben ik klant voor het leven. Jammer dat ik jullie niet eerder in het Vizier had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

In eerste instantie géén, in tweede instantie adequaat antwoord gekregen van jullie medewerker.

Uiteindelijk, na 3 x ‘geen gehoor-toon’, heb ik uitgebreid antwoord op mijn vraag gekregen, ik heb de benadering van de medewerkster als zeer geduldig en vriendelijk ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Contact loopt helder

Helder alleen prijs technisch kan het beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

betrouwbaar

3 jaar op pretiige wijze klant bij vd bron geweest: tijdige en duidelijke communicatie over aanbiedingen, jaar-afrekening. Opzeggen na 3 jaar heeft niet van doen met ontevredenheid met vd bron, maar behoefte om ook andere groene leveranciers kans te gunnen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijk, overzichtelijk en energie uit de buurt!

De overzichten maandelijks zijn overzichtelijk en duidelijk. Wat mij het meeste aanspreek is lokale energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede service en goed advies

Goede service en goed advies en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima bedrijf

Krijg goede informatie maandelijks over gebruik en opbrengst opgewekte energie. Ook tips over bezuinigingen op energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Het goede doel van duurzame energie is een reden om voor Vandebron te kiezen

Alles is duidelijk, alleen het maandoverzicht is nog weleens puzzelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Altijd prettig contact

Fijne leverancier, doet wat ze zegt en altijd plezierig contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

PriMa bedrijf

Binnen een week jaarafrekening na overstap. Zeer overzichtelijk. Keurig terugbetaling borg en welkomspremie.Tijdens contract periode geen klachten over van de bron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Excellent customer service

I would like to express my appreciation for the excellent customer service which I had received from Vandebron today. I had called them up because I wanted to make some changes in my contract. When I picked up the phone, I was greeted in Dutch and then I asked if we could switch to English, since my Dutch is still limited. The lady on the other end of the phone was Anne, who was warm and accommodating, saying that of course it is possible to speak in English. She was very helpful and solved three different problems of mine, with a lot of patience and kindness. I am very pleased with the service I was given today. I hope that this is the kind of service that will be present in Vandebron permanently as this is what the customers want to have.

  • Would you recommend us? Yes
9

Klantvriendelijk geholpen

Wat andere dan normale materie die ze dagelijks tegenkomen. Heeft deze medewerker netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Zakelijk laden en verrekenen waardeloos en fiscaal fout

Ik heb een zakelijke laadpaal bij huis. Ik krijg zakelijk het verbruik gecrediteerd waardoor ik privé de stroom betaal van de zakelijke auto. Dit twee gemeld en nu, 2 maanden later, geen enkele reactie op de meldingen hierover. Ook de reminder van 2 weken geleden wordt niet opgepakt. Omdat dit fiscaal risicovol is, overweeg ik weg te gaan ook al wil ik graag groene stroom.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.