Filters

9

Doen wat ze zeggen

Ik moest mijn contract veranderen, met een paar vragen beantwoord ging support aan de slag. Later op de dag belde ze mij om te laten weten dat het toch wat moeilijker lag en probeerde mij door te verbinden. Dat lukte niet en boden mij aan om mij terug te bellen. De volgende morgen werd ik teruggebeld en kon de actie uitgevoerd worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima te woord gestaan!!

Wel ff moeten wachten..maar toen prima te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prettige energie leverancier

Duidelijk in communicatie en heel prettig, vriendelijk en duidelijk als je belt .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantvriendelijk

Behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaam en niet duur.

De energie die Vandebron levert is duurzaam opgewekt en niet duurder dan andere leveranciers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Geeft duidelijk inzicht in de prijsopbouw van de energierekening

Heb nu ruim een half jaar ervaring met Van de Bron. Krijg een duidelijk overzicht van het energieverbruik. In het contract wordt een goed overzicht gegeven van de prijsopbouw.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Alles goed geregeld, van klantvriendelijkheid tot tips voor energiebesparing.

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Je word meteen goed geholpen ,waardoor je verder kan.

na tig keer lastig gevallen te zijn door een ander energiemaatschappij,heb ik vragen gesteld aan een teamlid. Het heeft mij verder geholpen. Het ging als volgt ,je word gebeld door een energiemaatschappij en die beweren dat v d Bron ook bij hun hoort. Het leek allemaal heel echt ,ze hadden ook veel informatie over mij. Echter het voelde niet goed ,dus heb ik maar even gebeld ,enja hoor,ik was misleid. Had ik toch bijna 3 jaar aan hun vast gezeten. Dus mijn dankbaarheid is groot. Ik wil niet weg bij u ,gewoon omdat het goed is ,ik geen klachten heb enz.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede informatievoorziening en proactieve tips

Ik ben nu zo'n 3 jaar geleden overgestapt naar Vandebron en het bevalt uitstekend. Vooral omdat ik er echt geen omkijken naar heb; Vandebron informeert mij proactief en er zijn nagenoeg geen onduidelijkheden. Als ik vragen heb, krijg ik direct antwoord via mijn gekozen kanaal. Ik heb er niks dan alleen maar goede ervaringen mee. Hou dit vol!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goede service en eerlijke prijzen

Goede service en eerlijke prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede concurrende prijs, duidelijk & duurzaam product.

Ben sinds juli 2029 klant. Nog geen enkel leveringsprobleem of adm. toestand gehad. Gewoon zoals het hoort dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Een goede groene energieleverancier.

Gemakkelijk te bereiken en de voorlichting over het gas en elektriciteitsverbruik is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijne klantenservice,

Bij het afsluiten van de overeenkomst een leuke korting gehad. Tarieven zijn concurrerend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

Welkomskorting nooit ontvangen.

Doodgooien met radioreclame over een welkomskorting en hem vervolgens niet uitkeren omdat er bij het afsluiten van het contract niet specifiek door mij naar is verwezen volgens de klantenservice. Daar baal ik van. Voel me beetje bedonderd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Goed.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima energieleverancier!

Duidelijke app.... Goed overzicht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

verkrijgen van energie zonder milieuvervuiling steun ik van harte

wacht nog steeds op antwoord op mijn vraag waarom ik geen dag, jaar- en (vorige)maand overzicht van mijn verbruik meer kan vinden op de site van van den bron. Dat was eerst wel mogelijk maar nu niet meer. Dus, m.b.t. de communicatie valt er nog wel e.e.a. te verbeteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Duidelijke informatie en een duidelijk maandelijks overzicht met tips.

Indien nodig, fijn gesprek met medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Al jaren een betrouwbare en duurzame leverancier van gas en elekta

Goede communicatie met consument d.m.v. nieuwsbrief

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ontzettend tevreden!

Wij zijn al ruim 4 jaar klant bij Van de Bron en vinden het fantastisch dat ze duurzaamheid en groene energie voorop zetten. De communicatie is helder, duidelijk en bovenal toegankelijk. Er wordt snel gereageerd en bovenal mee gedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

vriendelijk te woord gestaan

op de site van van de Bron staan niet de netto prijzen van gas en stroom dat is jammer, zo is het moeilijk te vergelijken

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

Zeer trage reactie op email

Meterstanden gestuurd (uitlezen meter schijnt niet te lukken) krijg je na 11 dagen bericht dat de meterstanden verwerkt zijn maar helaas ik kan deze nergens terug vinden heb spijt van mijn overstap.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed energiebedrijf

Vooral het maandelijkse overzicht vind ik fijn. En de vergelijking hoe doen we het ten opzichte van vergelijkbare huizen en huishoudens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

vraag

Ik wordt continue gebeld door allerlei bedrijven die van alle en nog wat beloven.Gisteren werd ik gebeld door iemand die zei te werken voor Vandebron. Wat moet ik hiermee ? Doet Vandebron allen zaken met gebruikers via een mail ?

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Super energie!

Super energie van eigen bodem!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.