Ik moest mijn contract veranderen, met een paar vragen beantwoord ging support aan de slag. Later op de dag belde ze mij om te laten weten dat het toch wat moeilijker lag en probeerde mij door te verbinden. Dat lukte niet en boden mij aan om mij terug te bellen. De volgende morgen werd ik teruggebeld en kon de actie uitgevoerd worden.
Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice! Daar worden wij alleen maar blij van🤩
Wel ff moeten wachten..maar toen prima te woord gestaan
Fijn, Jetty! Bedankt voor de mooie review, daar krijgen wij goeie energie van🌱
Duidelijk in communicatie en heel prettig, vriendelijk en duidelijk als je belt .
Dankjewel Trees, voor deze mooie woorden en geweldige score!☀️
Behulpzaam
Dankjewel voor het delen van je ervaring met Vandebron!
De energie die Vandebron levert is duurzaam opgewekt en niet duurder dan andere leveranciers.
Zo is dat, Gerard! En zo werken we samen aan ons doel: Nederland naar 100% groene energie ☀️
Heb nu ruim een half jaar ervaring met Van de Bron. Krijg een duidelijk overzicht van het energieverbruik. In het contract wordt een goed overzicht gegeven van de prijsopbouw.
Dankjewel voor het delen van je ervaring met Vandebron, Marinus! ☀️
Zeer goed
Wauw! Dankjewel voor deze hoge score en mooie woorden, Pim☀️
na tig keer lastig gevallen te zijn door een ander energiemaatschappij,heb ik vragen gesteld aan een teamlid. Het heeft mij verder geholpen. Het ging als volgt ,je word gebeld door een energiemaatschappij en die beweren dat v d Bron ook bij hun hoort. Het leek allemaal heel echt ,ze hadden ook veel informatie over mij. Echter het voelde niet goed ,dus heb ik maar even gebeld ,enja hoor,ik was misleid. Had ik toch bijna 3 jaar aan hun vast gezeten. Dus mijn dankbaarheid is groot. Ik wil niet weg bij u ,gewoon omdat het goed is ,ik geen klachten heb enz.
Wat fijn om te horen dat alles goed is afgelopen, Annelies! Dankjewel voor het delen van je ervaring met Vandebron☀️
Ik ben nu zo'n 3 jaar geleden overgestapt naar Vandebron en het bevalt uitstekend. Vooral omdat ik er echt geen omkijken naar heb; Vandebron informeert mij proactief en er zijn nagenoeg geen onduidelijkheden. Als ik vragen heb, krijg ik direct antwoord via mijn gekozen kanaal. Ik heb er niks dan alleen maar goede ervaringen mee. Hou dit vol!
Dankjewel voor deze mooie review, Kristel! Hier krijgen wij nou 100% goede energie van☀️
Goede service en eerlijke prijzen
Dankjewel voor deze review! ☀️
Ben sinds juli 2029 klant. Nog geen enkel leveringsprobleem of adm. toestand gehad. Gewoon zoals het hoort dus.
Dankjewel voor het delen van je ervaring met Vandebron!
Gemakkelijk te bereiken en de voorlichting over het gas en elektriciteitsverbruik is uitstekend.
Dankjewel voor je review, Ed! ☀️
Bij het afsluiten van de overeenkomst een leuke korting gehad. Tarieven zijn concurrerend.
Dankjewel voor het delen van je ervaring met Vandebron!
Doodgooien met radioreclame over een welkomskorting en hem vervolgens niet uitkeren omdat er bij het afsluiten van het contract niet specifiek door mij naar is verwezen volgens de klantenservice. Daar baal ik van. Voel me beetje bedonderd.
Hi Marnix, bedankt voor het delen van je review. Aan de hand van je review kunnen we echter niet inzien wat precies is gebeurd. Mocht je vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. We wensen je nog een fijne dag!
Goed
Dankjewel voor het delen van je ervaring met Vandebron!
Duidelijke app.... Goed overzicht!
Dankjewel voor de hoge score, Jannie! 😎
wacht nog steeds op antwoord op mijn vraag waarom ik geen dag, jaar- en (vorige)maand overzicht van mijn verbruik meer kan vinden op de site van van den bron. Dat was eerst wel mogelijk maar nu niet meer. Dus, m.b.t. de communicatie valt er nog wel e.e.a. te verbeteren.
Dankjewel voor je review, Willem. Het is op dit moment ontzettend druk bij Vandebron, we doen ons uiterste best om onze klanten zo snel mogelijk te helpen, maar helaas lukt ons dat niet altijd zoals je van ons gewend bent. Je kan proberen om via onze live chat (te vinden op onze website: www.vandebron.nl) contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!🌞
Indien nodig, fijn gesprek met medewerker.
Goed om te horen dat je een fijn gesprek met onze collega's hebt gehad, Thecla! 🌞
Goede communicatie met consument d.m.v. nieuwsbrief
Dankjewel voor het delen van je review, Geert! Daar krijgen wij goeie energie van 🌞
Wij zijn al ruim 4 jaar klant bij Van de Bron en vinden het fantastisch dat ze duurzaamheid en groene energie voorop zetten. De communicatie is helder, duidelijk en bovenal toegankelijk. Er wordt snel gereageerd en bovenal mee gedacht.
Dankjewel voor deze geweldige review, Iwan! Daar krijgen wij nou goeie energie van 💚
op de site van van de Bron staan niet de netto prijzen van gas en stroom dat is jammer, zo is het moeilijk te vergelijken
Dankjewel voor het delen van je ervaring met Vandebron, Coby! Als je naar www.vandebron.nl/bron gaat, dan klik je een bron aan en dan op 'details tarieven'. Op die manier kan je per onderdeel de prijs zien, dat is dan incl. btw dat wel. Je kan rechtsonder in het scherm deze optie uitzetten, zodat je de prijzen excl. btw kan zien. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. We wensen je nog een fijne dag!
Meterstanden gestuurd (uitlezen meter schijnt niet te lukken) krijg je na 11 dagen bericht dat de meterstanden verwerkt zijn maar helaas ik kan deze nergens terug vinden heb spijt van mijn overstap.
Hi Erik Jan, bedankt voor het delen van je review. Aan de hand van je review kunnen we echter niet inzien wat precies is gebeurd. Mocht je vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. We wensen je nog een fijne dag!
Vooral het maandelijkse overzicht vind ik fijn. En de vergelijking hoe doen we het ten opzichte van vergelijkbare huizen en huishoudens.
Fijn om te horen dat je tevreden bent, Marga! En dankjewel voor deze hoge score 💚
Ik wordt continue gebeld door allerlei bedrijven die van alle en nog wat beloven.Gisteren werd ik gebeld door iemand die zei te werken voor Vandebron. Wat moet ik hiermee ? Doet Vandebron allen zaken met gebruikers via een mail ?
Hoi Humphrey, bedankt voor het mooie cijfer! In principe nemen wij via de mail contact op met onze klanten. Zo kunnen zij op ons antwoorden wanneer het uitkomt. Soms is dit telefonisch, maar dat is meestal naar aanleiding van eerder contact. Hopelijk brengt dit meer duidelijkheid. Fijne dag🌞
Super energie van eigen bodem!
Bedankt voor de mooie review, Max!😎
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.