De contacten met van de Bron zijn als prima te noemen. Klantvriendelijk en de prijs is aantrekkelijk om met van de Bron zaken te doen
goed is bij mij een 8.
Overstap snel gemaakt!
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Elke maand een overzicht van wat er gebruikt is Goed contact bij vragen
Ben nu overgestapt maar heb er nu al spijt van, zeker omdat van de Bron niet te bereiken is op een telefoonnummer. Inmiddels tweemaal een mail gestuurd maar ook geen respons op. Ik hoop dat dit beter beter word in de toekomst.
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de service van Vandebron. In verband met je privacy kunnen we je niet via klantenvertellen.nl helpen. Wellicht kunnen we je vragen via de live chat of via Twitter (https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=2285054700) of Facebook (m.me/vandebron) beantwoorden. Fijne dag
Ben een paar jaar geleden overgestapt en geen dag spijt. Overzichtelijk en geen geen verrassingen.
Ik ga voor de meest groene energie
Open en direct
Tot nu nog nooit problemen…
Ik was blij met jullie, sta nog steeds achter de filosofie en wat jullie leveren maar ben zeer teleurgesteld over het niet telefonisch kunnen bereiken van de klantenservice en met een voor mij essentiële vraag te blijven zitten Gemaild, een antwoord gekregen,voor mij niet toereikend. Met een visuele beperking kost mij dit erg veel energie en gedoe. Ik hoop dat jullie hier nog contact met mij over opnemen. Ik heb t helemaal gehad met contact zoeken met jullie, dat voelt niet goed 0629553442
Dankjewel voor je bericht, Christel. Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat het uiteindelijk, op 8-6-21, wel is gelukt om je meterstanden door te geven aan ons. Excuses voor de lange wachttijden aan de telefoon, het is momenteel erg druk bij ons waardoor onze bereikbaarheid niet voldoet aan datgene wat je gewend bent van ons. Mocht je nog verdere vragen hebben dan kan je ons altijd bereiken via onze nieuwe live-chat, social media of per mail. Fijne dag!
tot op heden zeer positieve ervaring met nuttige informatie
Bedankt voor de review, hier worden we erg blij van!
Alleen bij inloggen Vandebron vind ik dat je geen helder en concreet overzicht krijgt van je eigen gegevens
Goedemiddag, bedankt voor je positieve review. We hebben je feedback over de website genoteerd. We vinden het belangrijk om te horen wat onze klanten van onze service vinden, bedankt hiervoor!
Correctie tarieven, duidelijke facturen, prettige online omgeving en vriendelijke medewerkers.
Hi Mart, bedankt voor de positieve woorden. Fijn dat je zo tevreden bent over Vandebron!
Als wat is ze helpen me en behandelen me niet als een last.
Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring. Daar krijgen we goeie energie van!
duidelijk in de communicatie.
Goed om te horen dat je het zo ervaart, Richard. Bedankt voor het delen.
Goede en duidelijk rekening en stookkosten overzicht. En de prijs was de goedkoopste.
Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring Leo!
Handige overzichten. Goede website. Duidelijk verhaal.
Fijn om te horen dat je het zo ervaart. Bedankt voor het delen van je ervaring.
Tevreden
Hi Marianne, bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
duidelijk in de keuzes
Netjes behandeld en goed opgelost
Hi Gerrit, hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
niet bereikbaar telefonisch, komen afspraken niet na
Hi Yvonne, bedankt voor het delen van je review. Aan de hand van je review kunnen we echter niet inzien wat precies is gebeurd. Mocht je vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. We wensen je nog een fijne dag!
Zo veel gezeur gehad met Vandebron. Door een fout aan hun zijde zitten wij nu met een veel te hoge rekening van de afgelopen twee jaar. Er is een minimale tegemoetkoming vanuit hun kant. Slechte communicatie vanuit hun klantenservice.
Hoi Merle, wat vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring met Vandebron hebt gehad. Helaas kunnen we het, in verband met privacy, niet via deze site oplossen. Zou je ons een bericht willen sturen met je postcode en huisnummer of klantnummer? Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze nieuwe live chat of via Twitter (https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=2285054700) of Facebook (m.me/vandebron). Dan kunnen we kijken hoe we het zo goed mogelijk kunnen oplossen. Fijne dag!
.Medewerker was vriendelijk en behulpzaam. Nam alle tijd en was deskundig.
Bedankt voor het compliment over onze medewerker, Rob! Daar worden wij super blij van😀😀
Bij Van de Bron krijg je een goede internetsite waarin je dagelijks je verbruik kun monitoren voor elektra, gas en financieel. Erg handig in deze tijd.
Goed om te lezen dat de website zo overzichtelijk is!🌞
Zowel het overstapproces en daarna nog een keer de verlenging verliepen probleemloos.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ari! Als jij dat bent, zijn wij dat natuurlijk ook. Fijne dag!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.