Filters

10

Alleen maar positief

Op deze manier hoop ik een beetje bij te dragen aan het bevorderen van het gebruik van zonenergie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geen omkijken naar...goed geregeld...

Ik vind het altijd heel prettig als je niet teveel of geen problemen ondervind. Dat is bij van de Bron het geval. En het idee goed bezig te zijn zonder pijn lijden is helemaal in mijn straatje. Kortom...een dikke 10

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

prima service, prima groene tarieven

vanaf dag 1 ben ik goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen op de energiemarkt en hoe Vandebron hiermee omgaat. gesproken medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. kortom: perfect !

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima service

Geen opdringerig gedoe, nette overstap service, hele transparante maandelijkse overzichten over actueel verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Alles overzichtelijk, en duidelijk

Ook het overzicht van de maandelijkse verbruikkosten, helder en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gode prijs kwaliteit verhouding en ik doe graag mee in groene energie.

Prima en duidelijke rekeningen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Klantvriendelijk!

Op mijn vragen/opmerkingen is op een zeer prettige manier gereageerd en naar volle tevredenheid beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel en duideljjk antwoord

Ik had een vraag over verlengen contract. Snel en vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed product en goede communicatie!

Ik vind t belangrijk om duurzame energie te gebruiken en vond t concept om uit afval energie te genereren geweldig. Wel jammer dat dat gestopt is. Maar daar werd goed over gecommuniceerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Prima ondernemer

Prettig persoon aan de telefoon. Kreeg een duidelijk antwoord op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Soepele overgang en goed alternatief voor Eneco.

Prima alternatief voor Eneco sinds dit in handen is gevallen van Aziatische investeerder. Overgang soepel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima energiebedrijf

Probleemloze overstap. Blij om bij te dragen aan een schonere wereld

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Niks mis mee. Gewoon goed.

Je blijft goed op de hoogte van alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Zeer goed.

Vandebron is begaan met het milieu. Dat is voor ons zeer belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top

Ronduit Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Betrokkenheid

Telkens steeds beter proberen te worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Zeer onvriendelijk, niet duidelijk en slechte communicatie, komen afspraken niet na

Sommige werknemers zijn onvriendelijk en beloven dingen die zij niet nakomen zoals mail sturen voor bevestiging. Ook vertellen ze je niet wat de voorwaarden zijn als je een contract telefonisch bespreekt. (Wel in de mail, maar sommige afspraken zie je er ook niet heel duidelijk in naar voren komen) hierdoor ga je mogelijk andere besluiten nemen. Er worden afschrijvingen gedaan, waarvan je niet weet wanneer deze wordt afgeschreven, ook daarvan stelleb ze jou niet op de hoogte. Prijs kwaliteit verhouding moet nog blijken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Ik zou graag eerder op een vraag antwoord willen hebben.

goede ervaringen maar wel VEEL berichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Geen problemen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

tevreden

er treden tot nu toe geen problemen op, dus ben ik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super klantenservice

Na een eeuwigheid wachten werd ik te woord gestaan door een zeer vriendelijke mevrouw Anna, zij nam alle tijd voor me, voerde het gesprek zakelijk en hielp mij voortreffelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed alternatief voor duurzame energie

Komt niet als goedkoopste uit de vergelijkingen maar voor mij is duurzame energie ook belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

uitstekend

soepele overgang en prettig dat iedere maand een duidelijk overzicht wordt verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Cijfers en afrekening kloppen perfect!

Ik check regelmatig mijn verbruik en kom tot conclusie dat de cijfers qua gebruik weinig tot geen verschillen laten zien. Service is goed en de gedachte dat ik bijdraag aan een schonere wereld maken het plaatje compleet positief. Zouden meer mensen moeten doen, energie afnemen bij V/d. Bron..

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.