Waardeloos!
Hey Jan, vervelend dat je ontevreden bent en je een drastische verandering in termijnbedrag ziet in vergelijking met de aanbieding. We kunnen ons voorstellen dat dit schrikken is. Wij maken een schatting op basis van je historische verbruik, dit doen we omdat we willen voorkomen dat je aan het einde van het jaar moet bijbetalen op je jaarafrekening. Je kunt je termijnbedrag gelukkig altijd weer aanpassen naar het gewenste bedrag, dit kan via de Mijnvandebron app of telefonisch. Mocht je hier hulp bij nodig hebben dan horen wij het graag, je kunt ons bereiken via 088 044 4555.
Overstappen was snel en eenvoudig, ze hadden de beste aanbieding. Na het ontvangen van het contract een foutje ontdekt maar dit was met 1 telefoontje snel opgelost, vriendelijke klantenservice.
Hi Kees, welkom bij Vandebron! Fijn dat je goed en snel geholpen bent. Samen gaan we voor groen. 💚
Het overstappen van energieleverancier was (buiten mijn schuld om) verkeerd gegaan. Na 3 maanden (en tig keer bellen, foto's sturen met dagtekening enz. enz.) was de overstap nog steeds niet geregeld dus bleef ik maar bij mijn oude leverancier. Nu wil van de Bron een opzegboete in rekening brengen. Ik heb nog nooit voor een stuiver energie van ze afgenomen, maar toch een opzegboete.
Hey Laura, wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Heel graag gaan we met je in gesprek over de situatie, hiervoor hebben we je klant account nodig en willen we je vragen contact op te nemen via 088 044 4555, zo kunnen we direct met je meekijken en de situatie beter begrijpen. We horen graag van je om samen te zoeken naar een eventuele oplossing!
Verschillende leveranciers gehad in het verleden. Van de Bron nu al sinds jaren en absoluut geen behoefte meer om nog over te stappen. Solide, milieubewust bedrijf, goede prijs/kwaliteitsverhouding en goede klantvriendelijke bereikbaarheid.
Hey Timmie! Fijn om te horen dat je tevreden bent, mocht je in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij het graag. 💚
Ben klant met zonnepanelen, dus was al teleur gesteld over de teruglever vergoeding , maar goed toch gebleven. Werd toen gezegd we zetten u in een bepaald tarif maar als u minder terug leverd dan krijgt u het geld terug, dit bleek een leugen. Nu tussentijds overgestapt nogg geen 300 kWH terug geleverd maar toch afgerekend voor de 4000+ terief. Klachten worden niet serieus genomen en/of niet op gereageerd, Enkle jaren geleden was dit een goed bedrijf maar volgens mij zit er een nieuwe eigenaar in, jammer Dus al met al weg blijven, zeer naar gevoel over gehouden aan dit bedrijf
Hey Hans, wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent en je een naar gevoel aan Vandebron hebt overgehouden. Dit horen we niet graag natuurlijk! Je geeft aan dat er niet gereageerd wordt op klachten en/of dat ze niet serieus genomen worden, dat is niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Heel graag kijken we met je mee, daarvoor hebben we je klant account nodig en vragen we je even contact op te nemen via 088 044 4555 zodat we inhoudelijk met je mee kunnen kijken en eventueel samen tot een oplossing kunnen komen. We horen graag van je!
Ben naar VandeBron overgestapt vanwege de tarieven en de bonus na 1 jaar. Helaas vind ik de app niet heel erg handig, waardoor het me minder uitdaagt om te bezuinigen op gas en stroom. Dat was ik bij Oxxio anders gewend.
Hoi Irma, wat jammer om te horen dat je onze app niet handig vindt. We waarderen je feedback en horen graag wat we kunnen verbeteren. Zou je ons dit willen laten weten door een e-mail te sturen naar [email protected] of een privébericht te sturen via Facebook, Twitter of Instagram? Alvast heel erg bedankt!
Al 4 maanden geleden ingestapt met goede verwachtingen uit het verleden, maar tot nu toe geen verbruik bekend!!
Hey Michiel, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Zou je contact met ons willen opnemen? Hoogstwaarschijnlijk moet je nog het een en ander toestaan voordat wij je meters de hele dag mogen uitlezen, of er is iets van een storing aan de hand. Graag zoeken we samen naar een oplossing, zodat je zo snel mogelijk je verbruik in kan zien.
Duidelijk en overzichtelijk Weet precies waar je aan toe bent. En mocht er toch wat zijn wordt je goed en duidelijk geholpen
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Renaldo! Samen gaan we voor een groene toekomst. 💚
Stroom is stroom en gas is gas. Dat verandert niks aan. Wel op de manier zoals je communiceert met je klanten. Er is een kleine verandering gekomen in de energiebelasting en mijn verbruik is wat hoger geworden, dat werd meteen alert op gereageerd. Helder en duidelijk. Ook de app is helder en duidelijk. Na de tweede dag kan je precies zien wat je verbruik is. Zelfs per uur. Top.
Hi Arthur, wat prettig om te lezen dat je tevreden bent en onze service als helder en duidelijk ervaart. Mocht je in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen voor ons hebben, dan horen wij het heel graag. Geniet van je dag! 💚
Prima levering, duidelijke kosten, prima overzichtelijke app. Ben zeer tevreden over Vandebron.
Fijn om te horen Jeroen! Mocht je in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben, neem gerust contact op. 💚
Ik ben al jaren bij Vandebron omdat ik vertrouwen in hen heb omdat ze goede stroom leveren.
Hey Ria! Wat fijn om te horen, samen gaan we groener. 💚
Klantenservice is goed bereikbaar, gaat uit van Nederlandse energiebronnen, tot dusverre goede ervaringen. Prijzen zijn overal idioot hoog. Nu het prijsplafond verdwijnt, kan je maar beter een partij kiezen die betrouwbaar is gebleken. Voor 3 jaar vast.
Hey Marjan, dankjewel voor je positieve review. We gaan er alles aan doen om deze drie jaar zo gemakkelijk mogelijk voor je te maken. Mocht je vragen hebben, weet je ons te vinden!
Lekkere vlotte mensen, geen nonsense, alles gewoon duidelijk.
Goedemiddag, wat goed om te horen! Samen naar een duurzamere toekomst. Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan horen we het graag van je💚
Ik vraag mij vaak af hoe duurzaam we als mens kunnen zijn. Niet ademen of leven zal dan het beste zijn misschien maar we zijn hier nu eenmaal en in deze situatie zoals die nu is, geboren. Hoe ik dan als mens toch zo goed mogelijk met de natuur om kan gaan is mijn continue onderzoek. Een energiebron gebruiken die wat minder aarde plunderend is, is dan een super klein verschil wat ik kan maken.
Hi Dhanya! Heel mooi om te horen dat je zo bewust en zoekt naar hoe je als mens zo goed mogelijk met de natuur om kunt gaan. Dat is erg waardevol, alle beetjes helpen. Samen gaan we voor een groenere toekomst! 💚
Slecht bedrijf ik moest Vlgs hun 24 x zo veel betalen dan wat ik nu doe. Dus laat maar lekker voorbij gaan !!!!!!!
Hey Gerrit, vervelend dat je geen positieve ervaring hebt. Graag kijken we met je mee zodat we je beter kunnen begrijpen. Hiervoor vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice via 088 044 4555 zodat we het verificatie proces door kunnen lopen en mee kunnen kijken naar je situatie.
Snelle oplossing van mijn probleem. En absoluut flexibel. Ik verwachtte een respons van "sorry, dat kan ons systeem niet", maar ze hebben mij positief verrast!
Hi Georgios! Super om te horen dat je zo goed geholpen bent, als je in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebt horen wij het graag. 💚
Heldere website met optimale informatie per uur t/m maand zowel in Kwh als in euro's. Advies voor het inschakelen van stroom op de juiste tijden.
Samen naar een innovatieve groene toekomst!
Ik was al klant met electrisch rijden en heb nu ook energie bij Vandebron, vanwege de tarieven
Hey Narin, welkom en dankjewel voor je review. Mocht je nou nog tips hebben, zodat we volgende keer 5 sterren verdienen, dan horen wij dit graag!
We willen graag gebruiksgevens e.d. downloaden. Dat kan nog niet, maar... wie weet!
Hey Cor, dankjewel voor je positieve beoordeling. Ook je opmerking is waardevol en klinkt als iets dat we moeten kunnen regelen. We zetten het door als tip aan de juiste afdeling. Mocht je nog andere tips hebben, dan horen wij dat uiteraard graag.
In tegenstelling tot mijn vorige energieleverancier (Budget Thuis), word ik bij Vandebron wel direct geholpen door een professionele medewerkster via de chat. Ook deze wijze van contact was bij mijn oude leverancier niet mogelijk. Daarbij is mijn vraag is direct beantwoord. Ook de informatie via de portal is duidelijk en overzichtelijk en de energie is nog duurzaam ook. Ik ben zeer tevreden.
Hi Jeroen! Heel fijn om te horen dat je zo positief bent over Vandebron. Samen gaan we voor een groene toekomst! 💚 Mocht je in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben horen wij het graag!
Goed en duidelijk
Hoi Michael, goed om te horen! 💚
Erg goed geholpen bij de overstap naar Vandebron, waarbij een probleem speelde met de overdracht tussen mijn oude leverancier en mijn nieuwe contract. De medewerker luisterde goed, dacht goed mee, en kon het probleem oplossen. Compliment en zo fijn dat je meteen persoonlijk te woord wordt gestaan in plaats van door een chatbox of via sociale media berichten moet versturen.
Hey Chris, fijn om te horen dat onze collega je zo goed heeft kunnen helpen. Welkom bij Vandebron. Als je in de toekomst ergens tegen aanloopt, weet je ons te vinden!
Goed te woord gestaan
Dankjewel voor je beoordeling Christiaan 💚
Het is fijn als een groot bedrijf gewoon wel de telefoon opneemt, en vriendelijk met een helder uitleg zijn/haar “foutje” toegeeft. (In dit geval een per abuis fout gestuurde mail. Heerlijk!! Zo hoort het. Dan is er niets aan de hand. Fijn VandeBron!
Leuk dat je ons vijf sterren geeft! Fijn om te horen dat je snel iemand aan de lijn had en dat je ook duidelijke uitleg hebt gekregen.
Na vele jaren klant te zijn geweest, krijg ik nog steeds vrijwel direct iemand aan de lijn, die goed meedenkt en een duidelijk advies geeft. Bij Vandebron blijft de service dus na ook vele jaren nog steeds supergoed. Bij prijsvergelijking doet een vast contract bij Vandebron niet onder voor een contract bij vervuilende energieleveranciers.
Bedankt voor je positieve feedback, Anna Maria! Fijn om te horen dat je na vele jaren nog steeds tevreden bent met onze service en ook blij bent met onze tarieven :)
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.