Filters

1

Binnenhalen met mooi maandbedrag, maar vervolgens obv dezelfde verbruikscijfers dit bedrag drastisch

Waardeloos!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

beste aanbieding en goede service

Overstappen was snel en eenvoudig, ze hadden de beste aanbieding. Na het ontvangen van het contract een foutje ontdekt maar dit was met 1 telefoontje snel opgelost, vriendelijke klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Oplichters

Het overstappen van energieleverancier was (buiten mijn schuld om) verkeerd gegaan. Na 3 maanden (en tig keer bellen, foto's sturen met dagtekening enz. enz.) was de overstap nog steeds niet geregeld dus bleef ik maar bij mijn oude leverancier. Nu wil van de Bron een opzegboete in rekening brengen. Ik heb nog nooit voor een stuiver energie van ze afgenomen, maar toch een opzegboete.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima club

Verschillende leveranciers gehad in het verleden. Van de Bron nu al sinds jaren en absoluut geen behoefte meer om nog over te stappen. Solide, milieubewust bedrijf, goede prijs/kwaliteitsverhouding en goede klantvriendelijke bereikbaarheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

negatief, zijn alleen bezig met winst

Ben klant met zonnepanelen, dus was al teleur gesteld over de teruglever vergoeding , maar goed toch gebleven. Werd toen gezegd we zetten u in een bepaald tarif maar als u minder terug leverd dan krijgt u het geld terug, dit bleek een leugen. Nu tussentijds overgestapt nogg geen 300 kWH terug geleverd maar toch afgerekend voor de 4000+ terief. Klachten worden niet serieus genomen en/of niet op gereageerd, Enkle jaren geleden was dit een goed bedrijf maar volgens mij zit er een nieuwe eigenaar in, jammer Dus al met al weg blijven, zeer naar gevoel over gehouden aan dit bedrijf

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Aantrekkelijke tarieven, onhandige app

Ben naar VandeBron overgestapt vanwege de tarieven en de bonus na 1 jaar. Helaas vind ik de app niet heel erg handig, waardoor het me minder uitdaagt om te bezuinigen op gas en stroom. Dat was ik bij Oxxio anders gewend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

4 maanden klant, 4 maanden geen oplossing!

Al 4 maanden geleden ingestapt met goede verwachtingen uit het verleden, maar tot nu toe geen verbruik bekend!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk en overzichtelijk Weet precies waar je aan toe bent. En mocht er toch wat zijn wordt je goed en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

KLare taal

Stroom is stroom en gas is gas. Dat verandert niks aan. Wel op de manier zoals je communiceert met je klanten. Er is een kleine verandering gekomen in de energiebelasting en mijn verbruik is wat hoger geworden, dat werd meteen alert op gereageerd. Helder en duidelijk. Ook de app is helder en duidelijk. Na de tweede dag kan je precies zien wat je verbruik is. Zelfs per uur. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

prima het totaal plaatje is ok.

Prima levering, duidelijke kosten, prima overzichtelijke app. Ben zeer tevreden over Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijk en betrouwbaar

Ik ben al jaren bij Vandebron omdat ik vertrouwen in hen heb omdat ze goede stroom leveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Degelijk energiebedrijf met goede klantenservice

Klantenservice is goed bereikbaar, gaat uit van Nederlandse energiebronnen, tot dusverre goede ervaringen. Prijzen zijn overal idioot hoog. Nu het prijsplafond verdwijnt, kan je maar beter een partij kiezen die betrouwbaar is gebleken. Voor 3 jaar vast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ik ben fan van deze club!

Lekkere vlotte mensen, geen nonsense, alles gewoon duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

het kan erger :-)

Ik vraag mij vaak af hoe duurzaam we als mens kunnen zijn. Niet ademen of leven zal dan het beste zijn misschien maar we zijn hier nu eenmaal en in deze situatie zoals die nu is, geboren. Hoe ik dan als mens toch zo goed mogelijk met de natuur om kan gaan is mijn continue onderzoek. Een energiebron gebruiken die wat minder aarde plunderend is, is dan een super klein verschil wat ik kan maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Oplichters zijn het ik moest 24 x zo veel betalen

Slecht bedrijf ik moest Vlgs hun 24 x zo veel betalen dan wat ik nu doe. Dus laat maar lekker voorbij gaan !!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Helpdesk via email reageert onmiddelijk.

Snelle oplossing van mijn probleem. En absoluut flexibel. Ik verwachtte een respons van "sorry, dat kan ons systeem niet", maar ze hebben mij positief verrast!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

In één oogopslag overzie je het totale verbruik van uur t/m maand

Heldere website met optimale informatie per uur t/m maand zowel in Kwh als in euro's. Advies voor het inschakelen van stroom op de juiste tijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Te lange wachttijd, maar wel oplossingsgericht als je contact hebt

Ik was al klant met electrisch rijden en heb nu ook energie bij Vandebron, vanwege de tarieven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vlot geholpen met duidelijke informatie.. wens is genoteerd!

We willen graag gebruiksgevens e.d. downloaden. Dat kan nog niet, maar... wie weet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Zeer tevreden

In tegenstelling tot mijn vorige energieleverancier (Budget Thuis), word ik bij Vandebron wel direct geholpen door een professionele medewerkster via de chat. Ook deze wijze van contact was bij mijn oude leverancier niet mogelijk. Daarbij is mijn vraag is direct beantwoord. Ook de informatie via de portal is duidelijk en overzichtelijk en de energie is nog duurzaam ook. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geen gedoe gewoon van de bron

Goed en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima ondersteuning van de klantenservice!

Erg goed geholpen bij de overstap naar Vandebron, waarbij een probleem speelde met de overdracht tussen mijn oude leverancier en mijn nieuwe contract. De medewerker luisterde goed, dacht goed mee, en kon het probleem oplossen. Compliment en zo fijn dat je meteen persoonlijk te woord wordt gestaan in plaats van door een chatbox of via sociale media berichten moet versturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ok

Goed te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Vandebron neemt de telefoon op, snel en correct!

Het is fijn als een groot bedrijf gewoon wel de telefoon opneemt, en vriendelijk met een helder uitleg zijn/haar “foutje” toegeeft. (In dit geval een per abuis fout gestuurde mail. Heerlijk!! Zo hoort het. Dan is er niets aan de hand. Fijn VandeBron!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekende service en heel gunstige vaste contracten

Na vele jaren klant te zijn geweest, krijg ik nog steeds vrijwel direct iemand aan de lijn, die goed meedenkt en een duidelijk advies geeft. Bij Vandebron blijft de service dus na ook vele jaren nog steeds supergoed. Bij prijsvergelijking doet een vast contract bij Vandebron niet onder voor een contract bij vervuilende energieleveranciers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.