Na een onenigheid met andere aanbieders eerst geïnformeerd bij jullie en ben uitermate goed te woord gestaan en blijf gewoon bij Vandebron.
Zie vorige antwoorden
Hoewel ik bijna elk jaar overstap van provider,kom in vanwege de vlotte, begrijpelijke en uitgebreide service altijd weer terug bij Vandebron.
Vriendelijke uitleg wat ik vroeg en gelijk io gemaakt . Goede service dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen
Wij zijn heel tevreden met vandebron. Zeer betaalbare energie waarbij ook nog aan de natuur gedacht word. Ze hebben ook de optie om met een slimme meter elk kwartier je verbruik te lezen
Echt groen, voelt fijn. Goede vriendelijke service, nooit problemen.
Gôh, ben al zolang bij jullie.. toentertijd was het de persoonlijke benadering denk ik
krijg altijd keurig mijn verbruik, weet welke molen en eigenaar van die boerderij bij die molen, mij de stroom levert. een betrouwbare en sympathieke gedachte!
Mijn ervaring met van de bron was perfect, tot ik m'n abonnement beëindigde omdat ik mijn huis kwijt raak. Toen vertelde ze dat het abonnement nog een paar maanden doorliep, en daarom kreeg ik 100 euro boete, erg meelevend en deze ellende kan er ook nog wel bij
Sara from the support team was great. She followed up pretty quickly and resolved my questions instantly.
Altijd duidelijke uitleg en zeer vriendelijk. Iedere maand duidelijk het verbruik in één overzicht. Ik switch anders altijd ieder jaar van energieleverancier, omdat dit vaak voordeliger is. Maar nu ben ik al een paar jaar gebleven.
Duidelijk en ter zake kundig
Na invullen contactformulier hoor je niks. Na eindelijk telefonisch contact, weet men geen antwoord te geven behalve, we zijn ermee bezig. Slimme meter geeft geen signaal door. Na 2 maanden is dit nog niet opgelost met als excuus, we zijn erg druk!!!!! Ik hoef me geen zorgen te maken, nou dat is mooi! Waar deze uitspraak op gebaseerd wordt, kan men niet vertellen. Ik had het gevoel dat ik met een jonge studente aan de tel zat. Ze deed haar best maar kon niks doen. Wachten en vertrouwen was het advies. Nou, dat is totaal weg. Ook het je en jij staat me niet aan
Vandebron is voordelig, goed en groen. Alleen heel jammer dat het toch voordeliger is om ieder jaar over te stappen. Want dan ben je voordeliger uit dan wanneer je blijft.
Ja goed duidelijk bedrijf leuk dat je kan kiezen van wie je stroom neemt
Blijf hier gewoon klant omdat Energiedirect en Oxxio me ieder minstens 150 keer gebeld hebben in driekwart jaar. Ze staan inmiddels als "Spam-stalkers" in mijn blokkeerlijst.. De app en site van Vandebron werkt allemaal prima, afsluiten was kinderlijk eenvoudig en de tarieven zijn ook ok..Ik blijf hier nog even ;)
Alles direct per email ontvangen. Hierin zat overeenkomst, tarieven overzicht, om account aan te maken. Informatie over dit alles is heel duidelijk. Ons contract start pas in september a.s. dus over de overgang kan ik op dit moment nog geen info verstrekken. Tot zover...., dik tevreden
Ik ben uitermate plezierig te woord gestaan toen ik belde om info en ben goed geholpen!
Zie omschrijving
Ik werd uitstekend geholpen door de klantenservice.
?
Bedankt voor het hoge cijfer, Wim!
Link in de email werkte niet en lange wachttijd voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Wel prima geholpen door vriendelijke jongeman.
Bedankt voor de positieve review! Fijn dat je iemand te pakken hebt gekregen. De wachttijden zijn inderdaad langer dan gewoonlijk op moment. Excuses hiervoor!
Ik ben overgestapt van de ene prutser naar deze prutsers. Ik ben destijds een 3-jarig contract aangegaan, zodat ze mijn boete van €300,= gingen betalen(i.v.m. contractbreuk bij oude leverancier). Nu....Na een half jaar ga ik samen wonen die ook al Van de Bron heeft. Nu moet ik een boete betalen van €200,= wegens het eerder beëindigen van mijn contract bij van de Bron. Ik heb mijn vriendin en mijn moeder laten aanmelden bij hun, en wilde mijn dochter ook laten aanmelden. Dat laatste gaat niet gebeuren....en mijn vriendin EN mijn moeder zeggen het na contract ook op. ze zijn zeer moeilijk te bereiken, alleen ze jouw als klant willen met hun mooie praatjes......ik ben er klaar mee. Dus bedenk goed als je hieraan begin.
Bedankt voor het delen van je ervaring. We kunnen je frustratie begrijpen. Een boete moeten betalen is natuurlijk nooit leuk. Het is echter zo dat de voorwaarden van vaste contracten ons bescherming bieden. Hierdoor hebben wij meer zekerheid, net als dat klanten zekerheid hebben door de voorwaarden waar wij ons aan moeten houden. Een van die voorwaarden is dat het contract niet vroegtijdig kan worden beëindigd zonder boete. Om die reden kunnen we hier niets aan veranderen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan kun je ons altijd nog contacteren!
ik zou iedereen v.d.Bron aanbevelen energie zonder zorgen,en betaalbaar
Wat goed om te horen. Dankjewel, Theo!
Prima service
Dankjewel!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.