Filters

10

zelfs in één woord "super"

Na een onenigheid met andere aanbieders eerst geïnformeerd bij jullie en ben uitermate goed te woord gestaan en blijf gewoon bij Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Lange termijn van antwoord terwijl Max 5 dagen er voor staat

Zie vorige antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Klantvriendelijk

Hoewel ik bijna elk jaar overstap van provider,kom in vanwege de vlotte, begrijpelijke en uitgebreide service altijd weer terug bij Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima , snel , vriendelijk .

Vriendelijke uitleg wat ik vroeg en gelijk io gemaakt . Goede service dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Groene stroom en semi groen gas

Wij zijn heel tevreden met vandebron. Zeer betaalbare energie waarbij ook nog aan de natuur gedacht word. Ze hebben ook de optie om met een slimme meter elk kwartier je verbruik te lezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Echt groen, voelt fijn.

Echt groen, voelt fijn. Goede vriendelijke service, nooit problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Blij met milieu vriendelijk- en vooruitstrevend

Gôh, ben al zolang bij jullie.. toentertijd was het de persoonlijke benadering denk ik

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

je weet waar de stroom vandaan komt, prachtig!

krijg altijd keurig mijn verbruik, weet welke molen en eigenaar van die boerderij bij die molen, mij de stroom levert. een betrouwbare en sympathieke gedachte!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vriendelijk en netjes

Mijn ervaring met van de bron was perfect, tot ik m'n abonnement beëindigde omdat ik mijn huis kwijt raak. Toen vertelde ze dat het abonnement nog een paar maanden doorliep, en daarom kreeg ik 100 euro boete, erg meelevend en deze ellende kan er ook nog wel bij

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Great Service

Sara from the support team was great. She followed up pretty quickly and resolved my questions instantly.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer vriendelijke klantenservice.

Altijd duidelijke uitleg en zeer vriendelijk. Iedere maand duidelijk het verbruik in één overzicht. Ik switch anders altijd ieder jaar van energieleverancier, omdat dit vaak voordeliger is. Maar nu ben ik al een paar jaar gebleven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ik werd gehoord en geholpen .ik was blij iemand tte treffen die me begreep en de kwestieijgen

Duidelijk en ter zake kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
2

Niet bereikbaar en onbetrouwbaar

Na invullen contactformulier hoor je niks. Na eindelijk telefonisch contact, weet men geen antwoord te geven behalve, we zijn ermee bezig. Slimme meter geeft geen signaal door. Na 2 maanden is dit nog niet opgelost met als excuus, we zijn erg druk!!!!! Ik hoef me geen zorgen te maken, nou dat is mooi! Waar deze uitspraak op gebaseerd wordt, kan men niet vertellen. Ik had het gevoel dat ik met een jonge studente aan de tel zat. Ze deed haar best maar kon niks doen. Wachten en vertrouwen was het advies. Nou, dat is totaal weg. Ook het je en jij staat me niet aan

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Om het jaar terug naar Vandebron

Vandebron is voordelig, goed en groen. Alleen heel jammer dat het toch voordeliger is om ieder jaar over te stappen. Want dan ben je voordeliger uit dan wanneer je blijft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede service

Ja goed duidelijk bedrijf leuk dat je kan kiezen van wie je stroom neemt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Stille energieboer die je niet gek belt..

Blijf hier gewoon klant omdat Energiedirect en Oxxio me ieder minstens 150 keer gebeld hebben in driekwart jaar. Ze staan inmiddels als "Spam-stalkers" in mijn blokkeerlijst.. De app en site van Vandebron werkt allemaal prima, afsluiten was kinderlijk eenvoudig en de tarieven zijn ook ok..Ik blijf hier nog even ;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Aangemeld als nieuwe klant ging probleemloos

Alles direct per email ontvangen. Hierin zat overeenkomst, tarieven overzicht, om account aan te maken. Informatie over dit alles is heel duidelijk. Ons contract start pas in september a.s. dus over de overgang kan ik op dit moment nog geen info verstrekken. Tot zover...., dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Ik vind Vandebron een goede club !

Ik ben uitermate plezierig te woord gestaan toen ik belde om info en ben goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Snelle reactie en deskundig advies

Zie omschrijving

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed service van de klantenservice die ik aan de lijn had.

Ik werd uitstekend geholpen door de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

topbedrijf

?

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Prima geholpen

Link in de email werkte niet en lange wachttijd voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Wel prima geholpen door vriendelijke jongeman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Hulpeloze leverancier....bah

Ik ben overgestapt van de ene prutser naar deze prutsers. Ik ben destijds een 3-jarig contract aangegaan, zodat ze mijn boete van €300,= gingen betalen(i.v.m. contractbreuk bij oude leverancier). Nu....Na een half jaar ga ik samen wonen die ook al Van de Bron heeft. Nu moet ik een boete betalen van €200,= wegens het eerder beëindigen van mijn contract bij van de Bron. Ik heb mijn vriendin en mijn moeder laten aanmelden bij hun, en wilde mijn dochter ook laten aanmelden. Dat laatste gaat niet gebeuren....en mijn vriendin EN mijn moeder zeggen het na contract ook op. ze zijn zeer moeilijk te bereiken, alleen ze jouw als klant willen met hun mooie praatjes......ik ben er klaar mee. Dus bedenk goed als je hieraan begin.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

energie zonder problemen

ik zou iedereen v.d.Bron aanbevelen energie zonder zorgen,en betaalbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.