Ik ben 4 jaar klant bij Vandebron en tot nu geen negatieve ervaringen met Vandebron.
Green as green can be☘️
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen m.b.t. duurzame energie en men is graag bereid je telefonisch uit te leggen/uit te rekenen welk aanbod voor jou geschikt is.
De 7 is het resultaat van het feit dat ik erg lang aan de telefoon heb moeten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Zelfs zolang dat ik dacht dat er iets niet goed ging. Toen opnieuw gebeld en was wachttijd opnieuw lang met een verschrikkelijk treurig muziekje! De medewerkster heeft mij uitstekend geholpen voor haar een dikke 9
Ik had een hele simpele vraag maar zag dat een reactie wel 5 werkdagen kon duren. Om deze reden heb ik dezelfde vraag gesteld via Facebook. Ik ben snel en vriendelijk geholpen!
Goede service, alles snel geregeld. Enige minpunt: lange wachttijd voor telefonisch contact
Ik had een vraag over het ondersteunde laadnetwerk in het buitenland. Een telefoontje was voldoende om daar inzicht in te krijgen. Misschien een simpele vraag maar het is toch plezierig als je weet waar je laadpas werkt in hte buitenland!
Maar ik ben nog maar kort bij vande bron, dus mijn mening is wellicht ietwat prematuur
Als je overstapt naar andere maatschappij nadat je contract verlopen is krijg je geen reactie over de terugbetaling die binnen 2 weken terug gestort zou worden. Ondertussen nu 2 maanden verder en van de Bron reageert niet op mails en zijn telefonisch niet te bereiken. Heel slecht en kinderachtig....ze staan direct voor je klaar als je klant wil worden maar laten je echt vallen als je overstapt.
Duidelijke site. Info over verbruik en kosten is gedetailleerd. Ik ga er vanuit dat wat gezegd wordt over groen gas en groene stroom, dat dat ook klopt. Misschien betaal ik iets meer, maar als ik iemand motiveer om ook Vandebron te nemen, is dat verschil weggewerkt. Probeer het eens via deze link: https://vandebron.nl/?referrer=2375919
Van de bron zorgt voor het behoudt van de wereld door gebruik te maken van zonne en windenergie en zo draag ik mijn steentje ook bij. Maandelijks overzicht van gebruik en daarbij de verschillen met de maand het jaar ervoor houdt mij scherp mbt het verbruik
Ik had een concrete vraag en kreeg een concreet antwoord; niets meer en niets minder.
Bedankt voor het hoge cijfer, René!
Keurig en heel prettig te woord gestaan en alle medewerking gehad op mijn vraag
Goede service en prijs/kwaliteit! Altijd inzake in gebruik en handige tips om "nog" meer te besparen!
Goed om te horen, dankjewel!
Goede en eerlijke voorlichting
Bedankt voor de positieve review, Jos!
Ik stelde een vraag, Net zoals bij de meeste energiemaatschappijen duurt het even, maar je krijgt antwoord. Wel correct.
Fijn om te horen dat je goed bent geholpen!
De overstap verliep erg goed en de service en bereikbaarheid is goed. Dus al met al van de Bron voor duurzaamheid. Hier heb je zelf op je dak geen zonnepanelen voor nodig.
Hi Ronald, bedankt voor de positieve review! Hier worden we blij van :)
Het duurde even voordat ik contact had met de juiste persoon. Daarna ben ik adequaat geholpen. Communicatie was ok niet super. Mailtjes worden niet goed weergegeven op mobiel. En de statistieken in de app zijn ook nog niet goed.
Klacht is uitvoerig doorgegeven en deels beantwoord. Restant volgt hopelijk nog !
Open en oprechte informatie. Zeer prettig persoonlijk contact zonder misleidende verkooppraatjes.
De overgang is zonder problemen verlopen, dus Vandebron is goedgekeurd.
Altijd goed geholpen, handige app. Actuele data mag sneller, maar daarvoor moeten de netwerkbedrijven hun service verhogen en ligt buiten de macht van Van de Bron.
Ik had een mededeling en kreeg uiteindelijk al een antwoord op een vraag die ik niet eens gesteld had.
Ik had een vraag hoe in de factuur de teruglevering van zonnepaneelelektra is verwerkt. Na zeer plezierig gesprek is alles nu perfect duidelijk. Dank daarvoor. Ook nog goed advies over wisselen van provider. Dat ga ik zeker opvolgen.
Na het zoeken van contact per email ontvang ik geen reactie. Wel een verzoek om mijn ervaring met hun klantenservice te delen. De mail zal dus wel aangekomen zijn. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Zo slecht bereikbaar zijn is toch niet meer van deze tijd.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.