Filters

10

Groen en goed

Groene stroom uit eigen land en compensatie van gas CO2 in het buitenland, daarnaast alle overcapaciteit gesaldeerd tegen het hoge tarief. Ook voor blijvers een goede korting, dus als je om principiële redenen wil blijven, heb je toch nog een redelijke korting op je jaarrekening en diet het niet al te veel pijn als je een jaartje niet overstapt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

10

Heel best

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Mijn laatste gesprek maakte het gelukkig een voldoende

Ik heb 2 dagen enorm lang aan de telefoon moeten wachten totdat ik een persoon aan de telefoon kreeg. Ik heb na mijn eerste keuze 1 de keuze 3 gekozen. Ik kwam toch uit bij de klantenservice in plaats van de backoffice. Dat bleek toen ik alsnog weer doorverbonden werd. Dat was mijn eerste verbazing en ook de laatste medewerkster die ik sprak. Mijn verbazing was er al eerder dat ik een contract verlenging kreeg aangeboden die absoluut niet aansloot op mij eerdere contract. Ik had en heb nog steeds gekozen voor zonne-energie en geen windenergie. Het contract was wind energie. Waar komt dat vandaan. Het gaf mij een gevoel een nummer te zijn ipv een individuele klant met een eigen keuze. Daarnaast was mijn bedrag ( ik heb sinds september zonnepanelen) niet aangepast aan de hetgeen wat ik terug lever. Gewoon het maandbedrag wat ik nu betaal stond ook in het contract. Mijn verbazing en teleurstelling was groot. Ik verwacht dat iemand die 3 jaar een contract heeft ook bij een verlening hetzelfde krijgt aangeboden. Maar dat was in mijn geval geheel niet. Maatwerk, kijken naar de individuele klant zou ik echt veel meer op prijs hebben gesteld. De medewerkers kunnen hier niets aan doen, ( die ik aan de telefoon heb gehad) maar wel de salesafdeling, en diegene die dit soort massa mails verzenden. Verbeterpunt: kijk naar de individuele mens en zijn wensen! Dat deed de laatste medewerker en dat maakte dat ik mij weer welkom voelde bij Van der Bron en dat mijn individuele wensen weer helemaal zijn verwerkt in mijn contract

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Super

Nooit problemen, altijd goed contact. Groene energie wat ik erg belangrijk vind. Geen onverwachte kosten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Een makkelijk bereikbaar en aanspreekbaar bedrijf

Beter direct praten met de leverancier dan met alle andere tussen personen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Betaalbare en fijne leverancier.

Ik ben al jaren klant bij Vandebron en op een enkel incident na, altijd tevreden. Mijns inziens goede, heldere contracten en tarieven. Ook teruggaven worden netjes uitbetaald en gespecificeerd. Ik heb een vertrouwd gevoel bij Vandebron, iets waar, voor mij althans, het bij sommige andere energieleveranciers wel eens aan schort. Zolang de tarieven concurrerend blijven en ik elders niet aanzienlijk goedkoper uit ben, blijf ik klang bij Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top

Het is fijn dat de klantenservice de tijd voor je neemt. Ik moest wel een paar minuten wachten aan de telefoon, maar dat komt omdat ze iedereen gewoon netjes helpen. Niks gaat gehaast en je krijgt netjes en rustig antwoord op je vragen. Ze helpen je van A tot Z. Je krijgt de ruimte om je verhaal te vertellen en ze luisteren goed. Ik voelde me erg gehoord en geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Milieu bewust. Betrouwbaar

Zie hier boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Bedrijf met een heldere doelstelling

Heb net mijn driejarig contract verlengd. Ging soepel via de website. Inzicht in het verbruik zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ga zo door

Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Mijn eigen ervaringen zijn heel goed met van de Bron al valt me wel op dat de maandelijkse termijn telkens hoger wordt, maar dat is bij elke energiemaatschappij waar je langer bent. Stap je over dan zak je weer in prijs. Ik zou het waarderen dat dit soort acties niet werden gedaan om mensen te lokken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Heel tevreden

Alles is duidelijk in de app weergegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima solide bedrijf

Geen enkel probleem met overstappen, goede communicatie omtrent verbruikscijfers

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

VandeBron is telefonisch zeer slecht bereikbaar en de klantenservice is onderbezet.

Ik heb 1.5 uur moeten wachten voordat er iemand mij te woord kon staan. Op zich ben ik correct en juist geholpen. Houden jullie ook rekening met senioren die geen internet hebben? Nee, dus. Wat dat betreft is internet ook bij jullie een afgod. Ik denk dat jullie geen clienten hebben onder de groep 70+ die geen computer hebben en afhankelijk zijn van de telefoon om jullie te bereiken. Een minpunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Helder

Duidelijke uitleg en meedenken

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Korte lijntjes en direct resultaar

Prima om energie direkt van prive leveranciers af te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Groene criminelen !

Mensen, alsjeblieft, laat je niet misleiden door deze ********** ! Afrekeningen kunnen ze niet opmaken krijg je schriftelijk de toezegging dat je recht hebt op een teruggave van € 612,49 krijg je netto uitbetaald € 452,49 ! Wat een ********** en sukkels; totaal ongeloofwaardig ! Vande Bron: niet anders dan diefstal met een klimaat groen giftig sausje !

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Het is oké

Duurzaam - duurzamer - duurzaamst. Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede communicatie

Als ik bel met een vraag word ik goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima prijs, 100% groen!

Heb niet vaak de klantenservice gebeld. Enkel bij de overstap (alweer jaren geleden) had ik te maken met een dubieus hoge rekening van de leverancier waar ik mee was gestopt. Hoewel Vandebron hier feitelijk niet voor verantwoordelijk was heeft de klantenservice mij destijds zeer hulpvaardig en accuraat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Geweldig

Ik heb een goed gesprek gehad met iemand die klantgericht bezig is

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima stroom! Doet het goed!

Alle elektrische apparaten werken zonder problemen met deze heerlijke groene stroom

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed en overzichtelijk

We krijgen iedere maand overzicht van gebruik zo kunnen zien ons gebruik is. En zo ook in gaten kunnen houden of over verbruik heen zitten en zo ja of bij moeten betalen dus heel overzichtelijk. Ze houden je goed op hoogte van informatie en mooie aanbieding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Informatief gesprek met heldere antwoorden

Positief!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

8

Bonus voor de vaste klanten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.