Reliable service and convenient energy prices. It was also a breeze to switch over, even if we had to once contact Customer Services to amend a small detail in the contract.
Betrouwbaar. Toekomstgericht.
Over het algemeen goed. Alleen de communicatie met de klantenservice is stroef. Er wordt een antwoord binnen 5 werkdagen beloofd maar bij mij duurde het een maand.
Probleemloos. Duidelijke mailing. Geen reclamespam.
Ben gewend om elk jaar over te stappen. Deze energieleverancier is dermate klantgericht, dat ik nu van mijn principes af stap en voor 3 jaar bijgetekend heb.
Vandebron doet het persoonlijke contact alsof ze je kennen en waarderen.
Ben al dagen aan het bellen. Min half uur aan de lijn steeds en krijg ze niet te pakken. Op mails reageren ze niet.
I can see everymonth what is going on
Goede duidelijke app Snel reactie op mail
Ik vind het belangrijk dat onze energie duurzaam wordt verkregen. Vandebron zorgt daarvoor met wind, water en zonne-energie. Ik betaal zelfs minder dan bij mijn vorige leverancier - maar dat was voor mij niet de reden om over te stappen.
Mijn contract gaat 7 augustus in, maar ze innen de eerste termijn in juli al, dus je kan 2 termijnen betalen voor je energie ( de oude leverancier waar je contract nog loopt en van de bron waar je wel voor betaald maar het contract nog niet eens is ingegaan) waardeloos actie. En als je de helpdesk belt duurt het 35 minuten voordat je 1 aan de lijn krijgt, en dan krijg je ook nog eens sagerijnig mens te horen. IK HEB SPIJT DAT IK MET HUN IN ZEE BEN GEGAAN
Klantvriendelijk, persoonlijk en overzicht in je verbruik. Vooral de vergelijking van een gemiddeld verbruik in een zelfde huishouding en huis, en tevens het vergelijk van een jaar eerder van jezelf is erg fijn. De persoonlijkewebsite is begrijpelijk en functioneel.
Ik heb altijd veel gezeur gehad met leveranciers van gas en elektra, maar sinds ik over ben gestapt naar van de bron nooit meer last van gehad. Super klant vriendelijk, nemen snel op als je belt en zijn zeer behulpzaam.
Oké
Het voelt gewoon goed om bewust bezig te zijn met je energieverbruik. En ik hoop dan ook dat er nog veel meer mensen gaan overstappen. Nu zijn we misschien nog op tijd om onze mooie planeet te redden.
Nooit problemen gehad met jullie en super goed geholpen met het opzeggen van mijn contract het is dat mijn vriend alles al heeft in zijn huis anders had ik mijn contract gewoon meegenomen naar het volgende adres!
Ik weet altijjd hoe ik ervoor sta en wordt benaderd met nieuwe informatie, zonder dwang
Als je eenmaal klant bent dan kan je eindeloos bellen maar krijg je nooit een medewerker te spreken. Op elk willekeurig moment hoor je de volgende automatische tekst: "het is drukker dan u van ons gewend bent, daarom kan het langer duren voordat wij u te woord kunnen staan etc etc. Wij hebben ook een website etc etc. Maar de telefoon wordt nooit door een medewerker opgenomen!!! Bel je met de verkoopafdeling dan wordt de telefoon direct opgenomen!!! De langste tijd die ik heb gewacht (meer dan 10x gebeld) is 25 minuten. Er wordt ook gewoon niet verteld hoe lang het nog duurt. Waardeloze klantenservice dus.
Duidelijke app met duidelijk verbruik en kosten
Goede ervaring. Open communicatie. Mededeling waar men de energie vandaan krijg.
Bij van de Bron ben je altijd goedkoper af, betaalbaar tarief voor je energie. En geen gedoe.
Als ik contact opneem wordt ik altijd goed geholpen je wordt goed op de hoogte gehouden wat je energieverbruik is per maand
Plezierig en deskundig geholpen.
Ik wilde wat toelichting op de keuze voor een variabel tarief of één of drie jaar vast. Ik werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan en kwam te weten waar ik naar op zoek was.
prima
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.