Ik had een vraag overijn laad sessie. Snel en duidelijk opgepakt
Natuurlijk komt de stroom uit het stopcontact. Dat regelt je netbeheerder wel. Wat een energieleverancier als enige moet doen is de afrekening op orde hebben. Deze club heeft dat niet. Klantenservice bestaat letterlijk niet. Telefoon wordt niet opgenomen. Niet eens een bandje maar gewoon niet opgenomen. Mails wordt niet op gereageerd. Erg? Misschien niet. Maar je krijgt ook je eindafrekening niet.
Snel en accuraat gehandeld na een probleem met de druppel.
Inmiddels al meerdere jaren zeer tevreden over het complete contract.
Met één telefoontje kreeg ik weer een prima verlengings aanbieding!
Zeerr goed
Krijg na een negatieve beoordeling bericht van Vandebron dat ze mijn beoordeling niet (meteen) plaatsen, maar ze eerst in gesprek willen. Terwijl mijn klacht juist ging over slechte communicatie door niet op mails te reageren. En nog erger, als ik daar ook een review over schrijf (deze) weigeren ze ‘m. Zo kan ik ook een 8,4 scoren als klantbeoordeling.
Twee keer een mail gestuurd, maar geen antwoord. Op website staat binnen vijf antwoord, maar ook na 10 dagen nog geen antwoord. Vervolgens gebeld en 10 minuten in de wacht gestaan. Medewerker zei dat binnen vijf dagen antwoord niet realistisch is (?). Medewerker kon me niet helpen en vervolgens weer doorverbonden. Wat een gedoe voor een simpele vraag.
Allereerst vinden we de milieuvriendelijkheid heel belangrijk. Daarnaast is de manier van reageren op klanten heel accuraat en altijd heel vriendelijk . De toon is heel familiair en oplossingsgericht. Helaas moeten we in ons nieuwe huis stadsverwarming van Nuon afnemen, maar voor de elektriciteit zullen we altijd bij Vandebron blijven.
Ik ben zeer te spreken over Vanbron. Ben er nu jagen klant van een ik hoop dat zij op deze manier verder gaan.
Deskundig en vriendelijk geholpen. Jammer van de lange telefonische wachttijd.
Erg duidelijk, klaar om antwoorden te geven, Muchas gracias Vandebron!
Zij dragen echt bij aan een betere wereld. De tarieven zijn normaal, de telefonische helpdesk goed, facturen helder. En het belangrijkste: ze zijn duurzaam.
Makkelijke overstap en goed overzicht.
Als je vragen wordt je goed geholpen
Alleen de web site vind ik matig, qua overzicht en moet up to dater kunnen.
Ok
De site wanneer je ingelogd bent geeft duidelijk aan wat je dagelijks, maandelijks verbruikt, opgewekt hebt met daarbij bij behorende kosten en opbrengsten. Het enige wat jammer is wanneer je ze belt als huidige klant dat ze zeer moeilijk bereikbaar zijn. Wanneer je aangeeft dat je een nieuwe klant bent wordt je direct geholpen. Dit zou niet mogen!
Ik kwam Vandebron voor het eerst tegen in Utrecht, bij de supermarkt. Het regende, en een vriendelijk meisje in overall vertelde me onder haar paraplu over Vandebron. De sympathieke indruk en het pure concept (lokale duurzame energie, veelal van boeren) trokken me over de streep. Ik heb geen moment spijt gehad. De facturen zijn duidelijk en de terugbetalingen op tijd. De nieuwsbrieven bevatten prima duurzame tips en geven een mooi overzicht van de ontwikkelingen op duurzaam energiegebied. Heb je hart voor duurzame energie en voor een leefbare wereld voor de volgende generatie, kies dan Vandebron!
Goede service, goede app kortom weinig mee te doen dus TOP!
Fijne leverancier, helaas niet heel goedkoop
Vraag over mijn contract, net afgesloten. Onduidelijkheid direct boven water en binnen een halve dag hersteld. Zeer vriendelijk personeel.
Bij het afsluiten van een 12 maanden contract vast tarief begin je direct met een valse start. Vooraf wordt er namelijk niet gecommuniceerd dat ze zonder aankondiging al 1 maandbedrag incasseren. Als je dan belt blijkt dat degene die je aan de telefoon krijgt er ook niet helemaal achter staat en het zelfs niet duidelijk uitgelegd waarom ze dit doen. Het kwam op borg neer in ieder geval. Na 12 maanden te hebben betaald kom ik erachter dat ze de 13e maand wederom afschrijven. Gezien ik 1 dag later mijn overstap maak naar een andere leveranciers vinden ze het blijkbaar nodig nogmaals (voor de 13e keer ipv 12) een geheel maandbedrag af te schrijven. Na een gesprek met een van de medewerkers werd mij duidelijk dat dit op de jaarafrekening wordt verrekend. Dus nu wordt er op de eindafrekening een 13e maand verrekend, hetgeen wat ik over een geheel jaar te veel of te weinig heb betaald en de cashback welke mij bij het afsluiten van het contract is beloofd. Echt belachelijk en onduidelijk. Dan kunnen ze van andere leveranciers nog een hoop leren.
Helder en duidelijk. Maandelijks overzichtelijk overzicht. Snelle reactie mocht je eens wat willen weten of aanpassen, wat je overigens ook zelf gemakkelijk op de site kunt doen.
Het afsluiten en later de overstap waren zeer goed begeleid. En er kwam ook nog eens gewoon stroom uit het stopcontact en gas naar de cv. Dus helemaal top.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.