Na afsluiten via gaslicht.dom kreeg ik niet de beloofde korting maar €80 minder, verschillende mails ook door gaslicht.com gestuurd worden nier beantwoord. Telefonisch is men druk en is men bezig het uit te zoeken, als ik dreig over te stappen is het ineens wel correct aangepast. Maar een termijnbedrag aanpassen kan niet op de site, bellen maar weer. Dit kan pas na 4 maanden, als ik aangaf dat dit onzin is kan het toch sneller, alleen heeft de afdeling het druk…. Lange adem is wel handig bij dit bedrij.
Schone energie en geweldig service.
Dankjewel, René! Hier krijgen we goede energie van!
Goed
Bedankt voor de positieve review, Ronald!
Klantvriendelijker en groener kan bijna niet :)
Goed om te horen, Christian! Hier worden we blij van :)
Dikke welkomspremie beloven, vervolgens omdat een automatische incasso (lees: wel betaling ontvangen) niet lukt, taadaa… Uiteindelijk op Facebook blokkeren omdat ik er iets van zeg.. Zo gaat het bedrijf met klachten en m, monddood maken zodat nieuwe klanten in hun oplichting trappen… Het pand in Groningen is ook te vergelijken met een kraakpand.. Geen zaken mee doen mensen! Slecht bereikbare klantenservice ook trouwens! Nooit weer dit bedrijf!
I had to complete the contract at short-notice while I was overseas. My experience was so much better compared to my previous ordeals in resolving contracts or work through the phone. The people I spoke to through the phone were warm while collecting the information they needed, and clear in explaining the details of the contract, and installments. The wait time was minimal, and the service staff also ensured I will get the energy supply within the deadline, even in short notice. A point of improvement is including an English option for the automated voice when calling, I had to ask for a friend's help to translate. In less than 30 minutes, a major worry has been resolved, I have learnt much about the Dutch energy grid, and I feel very welcome in moving to the Netherlands. With lots of love :)
Bij het verlengen van mijn contract vroeg ik wat de boete zou zijn wanneer ik mijn contract voortijdig wil beëindigen. Mij werd verteld 50 euro. Ik kreeg ook een 'trouwe klant' korting van 50 euro. Dan heft dit elkaar op dacht ik. Zie ik net op de site dat deze 50 euro boete PER product is. Zeer flauw dat dit er niet bij werd verteld. Medewerker had immers inzicht in mijn gegevens en wist drommels goed dat ik gas EN elektra afneem. Erg jammer Vandebron. Had meer van jullie verwacht.
Gewoon goed geregeld en flexibel ,leuke medewerkers
Wat moet ik zeggen? Alles moet duidelijk zijn
Ben vlot geholpen en mijn vraag is duidelijk beantwoord.
Goed met van de brom wind waait je energie door je huis als de zomerzon.
Ben overgestapt naar vandebron voor 3 jaar ivbm de goedkoopste prijs voor een cub gas nl 85,3 cent bij de meesten is het 95 cent of meer sommigen zelfs een euro.
Binnen één minuut geholpen met iets waar ik zelf niet uitkwam!
Vandebron zou een onderzoek starten naar de werkwijze van Discount Energie, omdat ik per ongeluk naar hen overstapte, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Ik word ook niet op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Ik hoop dat dit alsnog gebeurt. MR
Mijn waarderingsscore is ontstaan uit een aantal jaren prima tevredenheid met en bij VandeBron
Al vele jaren een trouwe klant van van de Bron. Bewust gekozen voor een lokale/nationale leverancier. Goede service en altijd snelle communicatie. Vriendelijke klantenservice. Weer vast contract voor 2 jaar genomen. Mooi aanbod goed vergelijkbaar met andere leveranciers.
Zie bovenstaand.
Alles gaat zoals het hoort en ondertussen doet van de bron goed voor het milieu. Een klimaat bewuste keuze is soms zo eenvoudig
wat ik ook heel fijn vind is dat iedere maand je gebruik van die maand het jaar daarvoor te zien zijn. zoals het nu is wil ik hier niet meer weg
Prima bedrijf, verhuizing doorgeven was erg gemakkelijk. Hopelijk is het ook zo duurzaam als ik wens.
Hoewel grote energiereuzen tegenwoordig ook met windenergie en zonnepanelen klanten proberen te winnen, blijf ik trouw aan VandeBron, juist vanwege de helderheid en ook vanuit loyaliteit naar de mensen "aan de andere kant" van de energielevering. Hier in Malden worden de mensen aangemoedigd de lokale ondernemers te steunen, zo voelt het voor mij ook richting Van de Bron
Zelden problemen ,toch dan direct Resnse
Probleemloos overgestapt en meteen een contract gesloten voor 3 jaar. Maandelijks een mail met daarin een duidelijk overzicht van je verbruik.
helemaal fijn
Nooit problemen gehad.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.