Filters

10

Verstrekt inzicht maakt mij bewust van mijn verbruik

Electra en gas komt bij je binnen zonder dat je het ziet. Het is zo vanzelfsprekend dat het beschikbaar is. Meer een dienst dan een product. Omdat ik niet steeds bij aankoop van het product de keuze kan maken is het fijn te weten dat het een verantwoord product is. Zo duurzaam als mogelijk en kleinschalig geproduceerd met een eerlijke prijs voor de producent. Een noodzakelijk maar eerlijke dienst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Regelmatig info over verbruik .!

Alles prima verlopen met 'overstappen'. regelmatig info over verbruik . .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed en duidelijk mijn vraag beantwoord.

Enige ongemakkelijke was dat het lang duurde voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Maar dat is geen probleem want terwijl je in de wachtstaat kun je gewoon andere dingen doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Contact nummer

Ben ik 34 minuten achter de lijnen verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Top

Fijne leverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Tevreden

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Belofte maakt schuld?

De letters in de verschillende menu's van de website vond ik slecht te lezen (lichtgrijs, alsof ze niet actief waren). Ook geen mogelijkheid om tussendoor je verbruik in te zien en het maandbedrag aan te passen. Dus we stapten over naar een andere maatschappij. Gebeld over eindafrekening: een jongedame aan de lijn vertelde dat het meestal twee weken duurt. Gewacht, drie, vier vijf weken: niets. Twee keer een mail gestuurd waarop, volgens hun zeggen, binnen 3 dagen antwoord komt. Never een antwoord gekregen. Lange telefonische wachtmenu's zonder prioriteitindicatie. Na ruim 6 weken kwam een eindafrekening digitaal, en in week 7 (vandaag) nog steeds geen teruggave van onze gesaldeerde energie van zde onnepanelen. Hoe lang houden jullie het geld nog achter?

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Top

Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Uiteindelijk snel antwoord op mijn vraag

Twee weken geleden heb ik een e-mail gestuurd naar Vandebron omdat ik ze telefonisch niet te pakken kreeg. Hierop geen antwoord gehad. Vandaag had ik het geluk dat er vrij snel werd opgenomen. Op mijn vraag kreeg ik direct het antwoord wat mij verder hielp!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Echt groen en zo veel mogelijk regionaal

Vriendelijke en nette behandeling van mijn vragen. En de manier om energie zo duurzaam en beperkt mogelijk te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Waardeloos

Je krijgt niemand van hogerhand aan de telefoon ,telefonistes komen met standaard antwoorden ,loop je achter en betaal je uit eindelijk alles gaat je maand bedrag nog gewoon naar het incasso buro waar je meteen minimaa €40,- bij kan betalen mei niet betaald bleek 2 e week van juni al incasso kosten erop ,echt schandalig en waardeloze afhandeling NOOIT MEER VD BRON !

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed

Goede levering, goede info, geen omkijken naar en goed voor het milieu! Wat wil je nog meer?!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed

Milieuvriendelijke energie en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

In één woord, top!

Ben al langer dan 3 jaar klant, heb mijn contract weer voor 3 jaar verlengd omdat ik zeer tevreden ben met Vandebron! Alles is prima geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Professioneel en aardig

Prettig contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

duidelijke afspraken

Mijn ervaring kan ik pas op 1 oktober bekend maken want dan krijg ik de jaar afrekening binnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Leuk om invloed op je contract te hebben

Ik vind het fijn dat je bij Van de Bron een duurzaam energiecontract kunt afsluiten en je zelf de bron van de energie kunt kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duurzaamheid een groot goed...

Bevlogen bewuste mensen. Zijn voelbaar voor mij. die Hart hebben voor hetgeen ze zich inzetten... Gr. M. Verbij

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

goed

Ik ben nu 1 jaar bij Vandebron maar ik krijg geen gegevens om een nieuwe keuze te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Nette energie leverancier

Moeilijk per telefoon bereikbaar, maar wanneer t lukt, wordt je heel goed en netjes geholpen met je vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prettige organisatie die op transparante wijze kontakt heeft met de klanten

Bijvoorbeeld de vaststelling van mijn persoonlijke tarieven. Ik had een contract van drie jaar met de tarieven van dat moment. Inmiddels waren de tarieven gedaald en is, na gezamenlijk overleg, het contract onderbroken en is een nieuw contract afgesloten met aangepaste tarieven

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goed!

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima leverancier

Nooit problemen gehad en goede app waar alles te vinden is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantvriendelijk

Overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Zoals het hoort

Vd bron levert de producten zoals het moet en volgens een schappelijke prijs. Niet meer en niet minder!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.