Filters

10

niet heel duur per maand

echt gewoon niet duur per maand en ik kan nog steeds stofzuigen en wassen en drogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Perfect

Als jullie prijsgunstig zijn na verloop van mijn eenjarige contract dan verleng ik weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zeker tevreden met de dagresultaten

Door de daggegevens zijn wij erachter gekomen dat we veel gas verbruikten.Nu bleek de ketel niet goed meer werkte dus een nieuwe ketel geplaatst en het gasverbruik is nu weer laag

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Heel tevreden.

Zeer tevreden,en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Prima partij

Prima partij alleen verbetering in het online bekijken van het verbruik Dat kunnen ze verbeteren

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prettig bedrijf!

Bij telefonisch contact lijk je met een gezin verbonden te zijn. Geen barrières om contact te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ben erg tevreden.

Heb goede ervaring tot nu toe, je wordt maandelijks op de hoogte gebracht van je verbruik. De energietarieven zijn goed en de welkomstkorting en vriendenkorting is altijd mooi meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Fijne leverancier die helpt groen energie te gebruiken

Goede ondersteuning, duidelijke website en app. Fijn dat vandeBron ook laadpassen levert

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vande bron blijf bij je kracht…another one gone…?

De opgang in een grotere energie- kolos neemt heel snel weer het menselijk contact weg. No Reply emails en het niet beantwoorden van simpele vragen als begin- en eindstand zijn hele slechte voortekenen…..another one gone with the wind

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vandebron is MIJN partner in energie!

Vandebron doet wat er wordt beloofd, een betrouwbare partner met duurzaamheid hoog in het vaandel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijk verhaal

Na 3 jaar vast tarief een voorstel gekregen voor verlenging. Dat was nogal wat duurder, dus wat rondgekeken en daarna gebeld. Kreeg een hele heldere uitleg - en de eerlijke mededeling dat ze de prijs bij een concullega niet konden aanbieden. Het zijn dagkoersen, en daar zaten ze even aan de verkeerde kant van de balans - en dat geven ze ruiterlijk toe. Hulde daarvoor. Na de volgende vaste periode bij een andere leverancier staan ze weer op het lijstje voor offerte vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Doen wat ze beloven!

Ik heb goede ervaringen met deze energieleverancier. Goede levering voor een aantrekkelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Alles goed en geen gezeur

Weet waar je aan toe bent, wellicht niet de aller aller goedkoopste maar de vraag is moet je dat willen? Alles handig in 1 overzicht te vinden met je eigen account en geen uren in de wacht staan zoals de grotere maatschappijen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Vandebron voldoet aan de wensen van de verbruiker

Ik heb er een sport van gemaakt zo zuinig mogelijk met energie om te gaan, en word daarbij gestimuleerd door de energieleverancier, en dat is een goede zaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede levering, heldere communicatie

Prettige manier van communiceren, heldere overzichten van verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Mijn ervaring met de Vandebron organisatie is vanaf de start positief.

Enkel positieve ervaringen!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

vervelende verkoopmethode

Tijdens een zonnig zaterdag werden wij in Zwolle benaderd door een vasthoudende jongeman. Hij was beleefd en vriendelijk maar duidelijk (iets te) getraind in verkooptechnieken. Alle clichés kwamen voorbij. Inspelen op sentiment, beamen dat je gelijk hebt, de ja knik techniek etc. etc. Daarnaast onderbouwde hij zijn betoog door met een iPad voor ons niet controleren "feiten" te laten zien. Mogelijk is Vandebron een prima bedrijf. Des temeer jammer om je van deze versleten verkoopmethoden te bedienen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Helder ,vriendelijk,transparant

Ik ben van af het allereerste begin klant. Er stonden toen voor de ekoplaza jongens in boeren kleding! Geen moment spijt gehad!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vriendelijk en behulpzaam

Ik ben tevreden ik wissel af entoe vanleverancier maar komaltijd weer terug Klein puntje van aandacht wellicht, het gejouw en jij stoort me ik ben al heel langgeen 20 meer en zou graag met wat respect worden aangesproken De jongeman heeft me verder keurig geholpen was duidelijk en aardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed geholpen, snel adequaat, prima

Snelle afhandeling, verhuizen gemakkelijk te regelen, ook met overbruggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede organisatie

Telefonische bereikbaarheid kan echter stukken beter!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Echt groene stroom en gunstig geprijsd

Makkelijk , groen en niet te duur

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijke overzichten, goede communicatie

Regelmatig zoek ik mijn verbruik op en vergelijk de cijfers per periode. Specificatie per dag, handig voor bewustwording van je verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vandebron maakt waar wat zij zeggen

Ik heb nu voor de 2de maal een 3-jaars contract afgesloten met zeer goede concurerende tarieven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel goed

Overzichtelijk en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.