Filters

6

Alles werkt maar erg onduidelijk

Geen klachten wat betreft de levering van gas en energie. Echter is de informatievoorzienung verschrikkelijk. Voorheen zaten we bij Greenchoice, waarvan ik elke maand hele fijne mailtjes ontving met duidelijke overzichten. Hoeveel gas en energie ik had gebruikt in grafiekjes t.o.v. eerdere maanden en jaren. Daarnaast ook altijd een grafiek waarin mijn verbruik afgezet werd tegen wat normaal is (voor hoeveel persoons huishouden of wat voor type huis). Daardoor had ik zicht op wat wij verbruiken en kon ik ook anticiperen op de jaarnota. Bij Vandebron zijn de maandoverzichten niet duidelijk dus de ik wist niet wat ik moest verwachten van de jaarnota. Die is zowaar nog onduidelijker. Qua klantvriendelijkheid van de informatie is er nof een wereld te winnen..

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

Incasso loopt

Incasso loopt niet

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top!!

Afspraken worden nagekomen en aan de verwachtingen voldaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

helder contact

vlotte telefoon beantwoording voor zover binnen de mogelijkheden van VandeBron

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

It works...

I chose the service because of its environmental re-investment and solar energy benefits. Im happy with that choice. However the monthly charge calculation (set at the start of a fixed term contract) makes no sense. The offer based on my actual consumption is hugely lower than the recomendation (30% lower). I think many customers would find this misleading and difficult if they are on a very tight budget. Vandebron need to look at a more upfront and reliable indication.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Niet perfect, wel héél klantvriendelijk

Ik ben nu al vijf jaar klant bij Vandebron en moet zeggen dat ik daar best tevreden mee ben. De prijzen zijn goed (niet de laagste, maar wel heel laag voor hoe duurzaam de energie is), ik word niet lastiggevallen en iedereen die ik tot nu toe aan de telefoon heb gesproken is bijzonder vriendelijk. Soms werkt de online omgeving niet helemaal goed, maar alles is te regelen via de telefoon. Er wordt naar mijn ervaring snel opgenomen en de medewerkers zijn kundig en efficiënt. Meterstanden doorgeven, bijvoorbeeld, duurt via de telefoon amper langer dan online. Ik zou ieder jaar kunnen zoeken naar de absoluut laagste prijs, maar voor duurzaamheid en een goede klantenservice durf ik best een héél klein beetje bij te betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Ze hebben meteen geholpen waar het moest erg vriendelijk en hulpvaardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heldere berichtgeving.

Ik vind jullie als bedrijf een positieve en duurzame uitstraling hebben. Ik ben in eerste instantie gevallen voor jullie nadruk op groene stroom en dat is nog altijd mijn eerste motivering om bij jullie klant te blijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaam en vriendelijk

Dit zijn goede mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

Jaar saldering

Zou op 27 augustus geld terug krijgen is niet gebeurd. Wel staat op mijn van de bron dat ik het ontvangen heb. Klanten sevice gebeld geen duidelijk antwoord. Ze zeggen problemen bij afdeling financiën incasseren kunnen ze wel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Zoals ik het graag heb :)

Ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan. Professioneel en deskundig geholpen met mijn vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Slechte klantenservice

Geven te hoge inschatting bij een kapotte meter. Komen met allerlei onzin argumenten en proberen het af te schuiven op Enexis. Bijvoorbeeld dat ik contact op moet nemen met Enexis terwijl ik een contract heb met vandebron. Of dat mijn vorige leverancier dit niet heeft doorberekend, dat heeft hier absoluut niets mee te maken, mijn meter werkte nog prima na de overstap.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede energie leverancier

In de tijd dat ik gebruik heb gemaakt van de energie van Vandebron heb ik nooit problemen ervaren. Zelfs toen het opzeggen van het contract via de website niet ging, werd ik vriendelijk door de klantenservice geholpen zonder dat mij vanalles is geprobeerd te verkopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Onduidelijkheid over eindbedrag jaarafrekening

Door het jaar heen, geen inzicht in kosten/teruglevering van zonnepanelen. Geen idee wat wij aan het einde van het jaar moeten afrekenen/terugkrijgen van de energieleverancier. Duurzaamheid is een vraagteken omdat bij terugleveren in 2027 en nu betaald moet worden waardoor het waarschijnlijk goedkoper is de panelen uit te schakelen. Prijs kwaliteit is voor ons nog onduidelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer prettig, kundig, duidelijk en snel geholpen.

Voelt vertrouwd, doen hun best voor vaste klanten. Telefonisch goed te bereiken. Duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Overzichtelijk

Uitstekend tot zo ver en het zou fijn zijn als ik dit zo blijrt

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eenvoudig en doeltreffend

Eenvoudig aanmelden Goed vooraf, tijdens en na overstap geinformeerd Duidelijke app voor verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Eerst reageren voor ik mijn mening geef!

ik schrijf pas een review als ik feedback krijg op de enquete die ik net ingevuld heb. Want ik doe dat vaak, enquetes, en je krijgt vrijwel nooit enige respons. Wel reageren geeft aan hoe serieus een besrijf zijn klanten echt neemt! PS Het is toch echt raar dat ik MOET kiezen tussen wel of niet aanbevelen hieronder. Ik wil eerst weten hoe jullie op mijn opmerkingen als klant reageren, zie mijn commentaar, voor ik jullie wil aanbevelen. Nu dwingen jullie mij om NEE te antwoorden, terwijl ik jullie wel een sympathiek bedrijf vind.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super

Vandebron is een topbedrijf. Klantenservice is super vriendelijk en behulpzaam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

In huis zon? Kies Vandenbron!

Prettig snel, geen problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbare no nonsens leverancier

Nu een half jaar ervaring met Vandebron. Geen onnodige e-mails, opdringerigheid. En zogenaamde kortingen. Wel een normale prijs. Wat wil je nog meer

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Altijd bereid tot uitleg

Ik heb een aantal keren de helpdesk om verheldering gevraagd over tarieven en nota's. Altijd goedheid en gerichte persoonlijke antwoorden! Voor mij een heel belangrijke motivatie omte blijven bij vdbron

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Zo moet een bedrijf zijn

Goed geprijsd, goede apps, klantenservice oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Een bedrijf met een goede missie en top service

Al lang klant en erg tevreden met de producten en de klantenservice. Het voelt goed om aan hiermee ook bij te dragen aan een groener toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

advies vanuit mail en in de app niet bruikbaar

Er wordt vanuit een maandelijkse mail advies gegeven om het maandbedrag te verhogen met ruim 20%. Ook in de app komt dit naar voren, terwijl in de app ook staat dat ik minder verbruik dan de verwachtingen aangeven. De klantenservice geeft aan dat deze aanbevelingen niet juist zijn en dat je voor aanbevelingen moet gaan bellen. De aviezen in de mail en in de app kunnen voor mij dus verwijderd worden, zet je als klant op het verkeerde been!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.