Nog maar net overgestapt maar het klantencontat was alvast fijn
Goed genoeg, maar ik mis API toegang voor diepgaande home automation integratie.. maargoed, vrijwel geen enkele aanbieder wil met z'n tijd meegaan en klanten bij de technische gegevens laten waar ze bij zouden moeten kunnen. Jammer, maar het is wat het is.
Hi Henry, fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent! Je wens voor API toegang is een interessant punt, zeker in deze tijd. Het is niet iets waar we op het moment mee bezig zijn maar wellicht in de toekomst. Bedankt voor je review!
Perfect zal het nooit zijn maar dat mag niet de reden zijn om verbeteringen niet door te voeren.
Hi Ron, mooi verwoord! We streven altijd naar vooruitgang. Als we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen of als je specifieke feedback voor ons hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Bedankt voor je review!
De levering van gas en stroom is prima. Het contract wordt tot nu toe zeer goed uitgevoerd. Ik kan dagelijks de standen aflezen en doe dit ook.
Fijn om te horen dat je zeer tevreden bent Klaas. Bedankt voor de review!
Heldere uitleg, duidelijke website en lage prijzen
Bedankt voor je positieve review Nikki! Fijn om te horen dat je blij bent met onze service.
Het overstappen van de veel te dure Vattenfall (daar 36 jaar klant geweest!) ging gesmeerd. Uiteraard moet ik na mijn contract van 3 jaar (nu een half jaar verstreken) nog afwachten of Vandebron concurrerend blijft.
Hi Martin, wat fijn om te horen dat de overstap van Vattenfall naar ons zo soepel is verlopen. Bedankt voor je review!
Klantenservice gebeld en snel en goed geholpen!
Hi Stefan, goed om te horen dat je blij met met onze service. Bedankt voor je positieve review!
Via de collectieve inkoop energie van Vereniging Eigen huis een prima jaarcontract gekregen. Dat is recent verlopen en toen kreeg ik de eindafrekening. Die had ik binnen 2 weken binnen en dat vind ik keurig. Vervolgens is die moeilijk leesbaar onder andere door een tariefwijziging per 1 januari. De gasprijs in de afrekening kon ik niet matchen met de prijzen in het afgesproken contract. Dat kan beter. Toen ik belde over (andere) bedragen in de eindafrekening kreeg ik snel antwoord via de mail.
Bedankt voor de review Lukas! We zijn druk bezig om de jaarafrekening duidelijker te maken voor onze klanten dus we waarderen je feedback enorm.
Mijns inziens de beste energieleverancier van Nederland als je verder kijkt dan je neus lang is
Heel erg bedankt voor de positieve review Arjen! Dat doet ons goed om te horen.
Ik heb al jaren Vandebron, nooit teleurgesteld. Ondanks vrij agressieve werving van andere aanbieders blijf ik ongezien hier, ook omdat ik de ideële achtergrond van harte steun.
Hi Derek, fijn om te horen dat je zo tevreden bent!
Fijne klantenservice, vriendelijk, goed bereikbaar. Duidelijke app en bovenal fijn dat het duurzame energie is!
Bedankt voor je positieve feedback Esther! Fijn om te horen dat je blij bent met onze service.
absurde terugleveringskosten zonnestroom en dan ook nog het salderen afschaffen
Hi Klexa, We snappen de frustratie omtrent de terugleverkosten en het salderen. Wat betreft het salderen; om heel eerlijk te zijn weten we nog niet hoe de terugleverkosten eruit gaan zien. Dit voornamelijk omdat het nog vrij ver in de toekomst ligt. Wanneer we hier meer over weten zullen we dit uiteraard op tijd communiceren naar onze klanten.
ik ben al een paar jaar klant en heb nog geen negatieve reacties gehad
Dankjewel voor de positieve review Rein! Op naar nog meer jaren💚
Altijd snel geholpen. En dan ook echt geholpen. Uitstekende service.
Hi Edward, Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen!
Service is goedkoop en werkt fijn. Applicatie werkt ook, maar is te langzaam om informatie te laden. Ik heb nog geen ervaring met klantenservice (had geen problemen).
Hi Attila, Dankjewel voor de positieve review en je feedback. We krijgen hier meer opmerkingen over en we zijn hard op zoek naar een oplossing hiervoor. Bedankt voor je geduld.
De medewerker bij de klantenservice was vriendelijk behulpzaam en deskundig
Dankjewel Willy. Heel fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen!
Je hebt gevoel klant te zijn in tegenstelling met sommige andere leveranciers
Wat goed om te horen dat je zo goed door ons bent geholpen. Dankjewel voor de positieve review!
Goede voorlichting,vriendelijk en deskundige medewerkers. Prijs/Kwaliteit . Al met al TOP !!
Heel erg bedankt Marten. Goed om te horen dat je zo tevreden met ons bent.
Duidelijkheid rondom groene stroom, waar deze vandaan komt. Ben ook benieuwd naar voorspeller, wanneer het handig om e.e.a. aan te zetten. Qua tarieven ook netjes. Kortom ben positief.
Dankjewel voor de positieve review Saskia! Samen naar een groenere wereld💚
Ik ben naar van de bron overgestapt, omdat ik duurzame energie belangrijk vind. Maar ik wil ook niet teveel betalen. Op basis van mijn jaarverbruik van dat jaar ervoor zou ik een termijnbedrag gaan betalen. Iedere maand zie ik in de app dat ik minder heb verbruikt dan verwacht, maar nu, 4-5 maanden later moet ik 75 % meer betalen om bijbetalen te voorkomen. Als ik dat van te voren had geweten was ik niet overgestapt.
Hi Angela, Wat vervelend dat je meer moet betalen dan dat je in eerste instantie had verwacht. Wij geven inderdaad advies omtrent je termijnbedrag zodat je niet hoeft bij te betalen. Je bent natuurlijk helemaal vrij om je termijnbedrag naar beneden bij te stellen. Dit kun je zelf doen, maar dit kunnen wij ook voor je doen. Je kunt dan contact opnemen met onze klantenservice via 0880 444 555 of [email protected]
Ik was in zee gegaan met Van de Bron vanwege de kosten. Berekend was een maandelijks voorschot van €185. Nu wordt me geadviseerd m’n maandbedrag te verhogen tot €215. Terwijl m’n verbruik veel lager is dan vorig jaar. Conclusie: of de app van Van de Bron (die de kosten schat op basis van verbruik) klopt niet, of ik ben belazerd
Hi Kees, We snappen de verwarring omtrent het maandelijkse bedrag wat je moet betalen. In eerste instantie wordt je maandelijkse bedrag berekent op basis van het verbruik van één jaar. Dit gebeurd voornamelijk wanneer de afsluiting plaats vind op een vergelijkingssite. Wij baseren het maandelijkse bedrag namelijk op verbruik van de afgelopen 2 a 3 jaar. Hierdoor valt het maandelijkse bedrag vaak iets hoger uit, om er zeker van te zijn dat je niet te weinig betaald. Dit kan namelijk voor onaangename verrassingen zorgen op de jaarafrekening. Het is echter wel zo dat je dit maandelijkse bedrag zelf mag aanpassen, deze staat niet vast. Je kunt deze dus zelf weer naar 185 euro zetten, of je kunt ons contacteren via 0880 444 555 of [email protected] en dan kunnen wij dit voor je doen.
Wij hebben enorm spijt dat wij zijn overgestapt. De kosten zijn verdubbeld met wat was aangegeven op GasLicht.com. Hierbij hebben wij het normaal- en daltarief aangegeven van het afgelopen jaar (de jaren daarvoor waren nagenoeg gelijk) en ook wat wij terug leveren via de zonnepanelen. Voor ons een reden om na het jaarcontract over te stappen.
Hi Sven, Wat vervelend om te horen dat het niet is wat je had verwacht. Het is wel zo dat je altijd zelf je termijnbedrag mag aanpassen als je denkt dat deze te hoog of te laag is. We snappen dat dit voor verwarring heeft gezorgd en onze excuses hiervoor. Graag vragen we wel of je contact wilt opnemen met onze klantenservice via 0880 444 555 of [email protected] om samen te kijken naar een oplossing.
de combinatie van een dynamisch contract en batterijen met zonnepanelen is een goede beslissing geweest. Ook het laden van mijn electrische auto op zeer lage stroom prijzen is een schot in de roos. daar kan geen benzine of diesel auto tegen op voor die prijs!!
Goed om te horen Theo. Lekker bezig!
Overstap is goed verlopen, automatische incasso's lopen ook prima. De van de Bron app kan (veel) beter!
Dankjewel Arnold! We zijn inderdaad achter de schermen hard bezig met het verbeteren van onze app. Dankjewel voor de feedback.
Heel prettig te woord gestaan, was meteen duidelijk waar ik een vraag over had.
Hi Cornelis, Wat fijn dat je zo goed door ons geholpen bent!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.