Geen klachten wat betreft de levering van gas en energie. Echter is de informatievoorzienung verschrikkelijk. Voorheen zaten we bij Greenchoice, waarvan ik elke maand hele fijne mailtjes ontving met duidelijke overzichten. Hoeveel gas en energie ik had gebruikt in grafiekjes t.o.v. eerdere maanden en jaren. Daarnaast ook altijd een grafiek waarin mijn verbruik afgezet werd tegen wat normaal is (voor hoeveel persoons huishouden of wat voor type huis). Daardoor had ik zicht op wat wij verbruiken en kon ik ook anticiperen op de jaarnota. Bij Vandebron zijn de maandoverzichten niet duidelijk dus de ik wist niet wat ik moest verwachten van de jaarnota. Die is zowaar nog onduidelijker. Qua klantvriendelijkheid van de informatie is er nof een wereld te winnen..
Hi Lotte, bedankt voor je eerlijke en concrete feedback. Vervelend om te horen dat onze informatievoorziening en overzichten jou niet het inzicht bieden dat je gewend was. Juist omdat wij transparantie heel belangrijk vinden. We nemen je feedback daarom zeker mee in de verbetering van onze digitale dienstverlening. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor opheldering van de maandelijkse verbruiks- en kostenoverzichten en de jaarnota. We nemen deze graag stap voor stap met je door zodat je precies weet hoe ze zijn opgebouwd. Je kan ons bereiken door te bellen naar 0880 444 555. Onze excuses voor het ongemak, we hopen je snel te spreken.
Incasso loopt niet
Hi Heleen, Jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Op basis van je bericht begrijpen we dat er mogelijk iets misgaat met de incasso. We komen graag met je in contact om dit samen op te lossen. Je kunt ons bereiken via 0880 444 555. We staan je graag tewoord.
Afspraken worden nagekomen en aan de verwachtingen voldaan!
Heel erg bedankt voor je positieve review Bart!
vlotte telefoon beantwoording voor zover binnen de mogelijkheden van VandeBron
Beste Anthonie, bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice.
I chose the service because of its environmental re-investment and solar energy benefits. Im happy with that choice. However the monthly charge calculation (set at the start of a fixed term contract) makes no sense. The offer based on my actual consumption is hugely lower than the recomendation (30% lower). I think many customers would find this misleading and difficult if they are on a very tight budget. Vandebron need to look at a more upfront and reliable indication.
Hi Alex, thank you for your review. We're happy to hear you're satisfied with your choice to support our environmentally friendly reinvestments and solar energy initiatives. It's unfortunate that the recommended monthly charge differs significantly from the amount that matches your actual consumption. Thank you for sharing this with us, we will take this feedback into account to improve our service. For now, we recommend contacting us after four months of contracting for a recalculation. This way, we can check whether your installment amount still matches your consumption. You can reach us by calling 0880 444 555 or by emailing [email protected]. We're happy to help!
Ik ben nu al vijf jaar klant bij Vandebron en moet zeggen dat ik daar best tevreden mee ben. De prijzen zijn goed (niet de laagste, maar wel heel laag voor hoe duurzaam de energie is), ik word niet lastiggevallen en iedereen die ik tot nu toe aan de telefoon heb gesproken is bijzonder vriendelijk. Soms werkt de online omgeving niet helemaal goed, maar alles is te regelen via de telefoon. Er wordt naar mijn ervaring snel opgenomen en de medewerkers zijn kundig en efficiënt. Meterstanden doorgeven, bijvoorbeeld, duurt via de telefoon amper langer dan online. Ik zou ieder jaar kunnen zoeken naar de absoluut laagste prijs, maar voor duurzaamheid en een goede klantenservice durf ik best een héél klein beetje bij te betalen.
Bedankt voor je positieve review Sjors. Het doet ons goed om te horen dat je al vijf jaar tevreden bent met Vandebron. We streven er altijd naar om zowel duurzame energie als uitstekende klantenservice te bieden, dus het is fijn om te weten dat dit goed gewaardeerd wordt. Wat betreft de MijnVandebron-omgeving, we zijn ons ervan bewust dat er af en toe wat technische uitdagingen kunnen zijn, en we doen er alles aan om deze steeds beter te maken. We waarderen je geduld en feedback, en blijven werken aan een verbeterde ervaring voor onze klanten. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Vandebron.
Ze hebben meteen geholpen waar het moest erg vriendelijk en hulpvaardig
Goed om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze service. Bedankt voor je positieve review!
Ik vind jullie als bedrijf een positieve en duurzame uitstraling hebben. Ik ben in eerste instantie gevallen voor jullie nadruk op groene stroom en dat is nog altijd mijn eerste motivering om bij jullie klant te blijven.
Hi Mattin, Heel erg bedankt voor de positieve review. Het is heel fijn om te horen dat je zo achter onze missie staat. 💚
Dit zijn goede mensen
Hi Yoram, bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je blij bent met onze service!
Zou op 27 augustus geld terug krijgen is niet gebeurd. Wel staat op mijn van de bron dat ik het ontvangen heb. Klanten sevice gebeld geen duidelijk antwoord. Ze zeggen problemen bij afdeling financiën incasseren kunnen ze wel.
Hi Ingrid, vervelend om te horen dat je deze negatieve ervaring met ons hebt gehad. Wanneer je geld terugkrijgt wordt dit in sommige gevallen verrekend met openstaande betalingen of termijnbedragen. Wellicht dat dit in jouw geval ook zo is. Via deze weg hebben we alleen helaas geen inzicht in je klantaccount. Om je verder te helpen raden we je daarom toch aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder met het uitzoeken van dit probleem. Je kan ons bereiken door te bellen naar 0880 444 555. We begrijpen het ook als je hier geen behoefte meer aan hebt.
Ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan. Professioneel en deskundig geholpen met mijn vragen
Hi Chahat, bedankt voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent over onze klantenservice.
Geven te hoge inschatting bij een kapotte meter. Komen met allerlei onzin argumenten en proberen het af te schuiven op Enexis. Bijvoorbeeld dat ik contact op moet nemen met Enexis terwijl ik een contract heb met vandebron. Of dat mijn vorige leverancier dit niet heeft doorberekend, dat heeft hier absoluut niets mee te maken, mijn meter werkte nog prima na de overstap.
Hi Frank, vervelend om te horen dat je deze negatieve ervaring met ons hebt gehad. De netbeheerder is verantwoordelijk voor de aanleg, het onderhoud, en het beheer van het energienetwerk. Daarbij hoort ook het goed functioneren van de energiemeters. Voor problemen omtrent deze zaken moet je daarom inderdaad contact opnemen met je netbeheerder. Via deze weg kunnen we helaas niet zien wat precies het probleem is waar je tegenaan bent gelopen, maar onze klantenservice helpt je uiteraard nog steeds graag verder. We begrijpen het ook als je daar geen behoefte meer aan hebt. Excuses voor het ongemak.
In de tijd dat ik gebruik heb gemaakt van de energie van Vandebron heb ik nooit problemen ervaren. Zelfs toen het opzeggen van het contract via de website niet ging, werd ik vriendelijk door de klantenservice geholpen zonder dat mij vanalles is geprobeerd te verkopen.
Goed om te horen dat je al die tijd tevreden was Koos. Bedankt voor je positieve review!
Door het jaar heen, geen inzicht in kosten/teruglevering van zonnepanelen. Geen idee wat wij aan het einde van het jaar moeten afrekenen/terugkrijgen van de energieleverancier. Duurzaamheid is een vraagteken omdat bij terugleveren in 2027 en nu betaald moet worden waardoor het waarschijnlijk goedkoper is de panelen uit te schakelen. Prijs kwaliteit is voor ons nog onduidelijk.
Hi Gerrit, we kunnen ons voorstellen dat er wat verwarring ontstaat ten opzichte van de zonnepanelen en de salderingsregel per 2027. Om eerlijk te zijn is dat voor ons ook nog een beetje puzzelen. We zullen het uiteraard met je communiceren wanneer er meer duidelijkheid is vanuit onze kant. In onze nieuwe app kan je nu als het goed is wel je teruglevering inzien zodat het wat overzichtelijker wordt allemaal. Hopelijk weet je dan beter waar je aan toe bent op je jaarafrekening.
Voelt vertrouwd, doen hun best voor vaste klanten. Telefonisch goed te bereiken. Duidelijke uitleg.
Hi Ab, fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service en bereikbaarheid. Daar doen we het voor. Bedankt voor je positieve review!
Uitstekend tot zo ver en het zou fijn zijn als ik dit zo blijrt
Hi Marien, bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles overzichtelijk is. We doen uiteraard ons best om dit zo te houden. Als we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, neem dan vooral contact met ons op. We helpen je graag verder. Fijne dag!
Eenvoudig aanmelden Goed vooraf, tijdens en na overstap geinformeerd Duidelijke app voor verbruik
Bedankt voor je positieve review Marc. Fijn dat je de aanmelding eenvoudig hebt ervaren en dat je blij bent met de communicatie. Zo horen we het graag!
ik schrijf pas een review als ik feedback krijg op de enquete die ik net ingevuld heb. Want ik doe dat vaak, enquetes, en je krijgt vrijwel nooit enige respons. Wel reageren geeft aan hoe serieus een besrijf zijn klanten echt neemt! PS Het is toch echt raar dat ik MOET kiezen tussen wel of niet aanbevelen hieronder. Ik wil eerst weten hoe jullie op mijn opmerkingen als klant reageren, zie mijn commentaar, voor ik jullie wil aanbevelen. Nu dwingen jullie mij om NEE te antwoorden, terwijl ik jullie wel een sympathiek bedrijf vind.
Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het vervelend is wanneer het lijkt alsof er niets met je opmerkingen wordt gedaan. Klantfeedback is voor ons erg belangrijk en nemen we altijd serieus. We stellen het dan ook zeer op prijs als je ons ook in de toekomst van jouw mening blijft voorzien. Wil je je ervaring verder toelichten? Neem dan gerust contact met ons op via 0880 444 555. We luisteren graag. Wat fijn om te horen dat je ons als een sympathiek bedrijf ervaart. We hopen dan ook nog voor langere tijd van dienst te kunnen zijn.
Vandebron is een topbedrijf. Klantenservice is super vriendelijk en behulpzaam!
Heel erg bedankt voor je review Kim. Goed om te horen dat je zo tevreden bent!
Prettig snel, geen problemen.
Bedankt voor de positieve review Christina!
Nu een half jaar ervaring met Vandebron. Geen onnodige e-mails, opdringerigheid. En zogenaamde kortingen. Wel een normale prijs. Wat wil je nog meer
Hi CorbvP, goed om te horen dat je tevreden bent over ons als leverancier. Bedankt voor de positieve review!
Ik heb een aantal keren de helpdesk om verheldering gevraagd over tarieven en nota's. Altijd goedheid en gerichte persoonlijke antwoorden! Voor mij een heel belangrijke motivatie omte blijven bij vdbron
Goed geprijsd, goede apps, klantenservice oke
Fijn om te horen dat je tevreden bent Bart! Bedankt voor je positieve review. Als je in de toekomst vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder.
Al lang klant en erg tevreden met de producten en de klantenservice. Het voelt goed om aan hiermee ook bij te dragen aan een groener toekomst.
Bedankt voor je positieve review Till! Fijn om te horen dat je tevreden bent en goed om te horen dat je wil bijdragen aan een groenere toekomst.
Er wordt vanuit een maandelijkse mail advies gegeven om het maandbedrag te verhogen met ruim 20%. Ook in de app komt dit naar voren, terwijl in de app ook staat dat ik minder verbruik dan de verwachtingen aangeven. De klantenservice geeft aan dat deze aanbevelingen niet juist zijn en dat je voor aanbevelingen moet gaan bellen. De aviezen in de mail en in de app kunnen voor mij dus verwijderd worden, zet je als klant op het verkeerde been!
Hi Peter, Bedankt voor je review. We begrijpen goed dat het verwarrend is wanneer het advies in de mail en app niet aansluit bij je werkelijke verbruik. Het is zeker niet de bedoeling dat je hierdoor op het verkeerde been wordt gezet. De adviezen in de mail en app zijn altijd een schatting, en kunnen soms afwijken van jouw persoonlijke situatie. Daarom adviseren we inderdaad om bij twijfel even contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen dan een persoonlijke herberekening maken op basis van je actuele verbruik en tarieven. Zo krijg je een beter beeld van welk termijnbedrag het beste bij jouw situatie past. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via 0880 444 555. We helpen je graag verder. Groetjes, Team Vandebron
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.