Filters

10

So far so good

Nog maar net overgestapt maar het klantencontat was alvast fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed genoeg, maar niet perfect voor mij

Goed genoeg, maar ik mis API toegang voor diepgaande home automation integratie.. maargoed, vrijwel geen enkele aanbieder wil met z'n tijd meegaan en klanten bij de technische gegevens laten waar ze bij zouden moeten kunnen. Jammer, maar het is wat het is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Het streven naar perfectie is belangrijker dan het bereiken ervan

Perfect zal het nooit zijn maar dat mag niet de reden zijn om verbeteringen niet door te voeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Tot nu toe ben ik zeer tevreden

De levering van gas en stroom is prima. Het contract wordt tot nu toe zeer goed uitgevoerd. Ik kan dagelijks de standen aflezen en doe dit ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima energiebedrijf

Heldere uitleg, duidelijke website en lage prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Een schone leverancier en ook nog voordeliger dan de concurrenten :-)

Het overstappen van de veel te dure Vattenfall (daar 36 jaar klant geweest!) ging gesmeerd. Uiteraard moet ik na mijn contract van 3 jaar (nu een half jaar verstreken) nog afwachten of Vandebron concurrerend blijft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantenservice gebeld en snel en goed geholpen.

Klantenservice gebeld en snel en goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima leverancier. Eindafrekening moeilijk leesbaar.

Via de collectieve inkoop energie van Vereniging Eigen huis een prima jaarcontract gekregen. Dat is recent verlopen en toen kreeg ik de eindafrekening. Die had ik binnen 2 weken binnen en dat vind ik keurig. Vervolgens is die moeilijk leesbaar onder andere door een tariefwijziging per 1 januari. De gasprijs in de afrekening kon ik niet matchen met de prijzen in het afgesproken contract. Dat kan beter. Toen ik belde over (andere) bedragen in de eindafrekening kreeg ik snel antwoord via de mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

M.i. de beste

Mijns inziens de beste energieleverancier van Nederland als je verder kijkt dan je neus lang is

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vandebron blijft mijn provider

Ik heb al jaren Vandebron, nooit teleurgesteld. Ondanks vrij agressieve werving van andere aanbieders blijf ik ongezien hier, ook omdat ik de ideële achtergrond van harte steun.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Ik ben blij met Vandebron

Fijne klantenservice, vriendelijk, goed bereikbaar. Duidelijke app en bovenal fijn dat het duurzame energie is!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

zakkenvullers

absurde terugleveringskosten zonnestroom en dan ook nog het salderen afschaffen

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

goede prijzen en goed contact

ik ben al een paar jaar klant en heb nog geen negatieve reacties gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Netjes, duidelijk en doelgericht.

Altijd snel geholpen. En dan ook echt geholpen. Uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goede service, maar app een beetje te langzaam

Service is goedkoop en werkt fijn. Applicatie werkt ook, maar is te langzaam om informatie te laden. Ik heb nog geen ervaring met klantenservice (had geen problemen).

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

mijn ervaring met de klantenservice

De medewerker bij de klantenservice was vriendelijk behulpzaam en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed bereikbaar en goed geholpen.

Je hebt gevoel klant te zijn in tegenstelling met sommige andere leveranciers

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gewoon een TOP bedrijf.!!

Goede voorlichting,vriendelijk en deskundige medewerkers. Prijs/Kwaliteit . Al met al TOP !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Kiezen voor echt groen...

Duidelijkheid rondom groene stroom, waar deze vandaan komt. Ben ook benieuwd naar voorspeller, wanneer het handig om e.e.a. aan te zetten. Qua tarieven ook netjes. Kortom ben positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Duurzame energie tegen hoge prijs?

Ik ben naar van de bron overgestapt, omdat ik duurzame energie belangrijk vind. Maar ik wil ook niet teveel betalen. Op basis van mijn jaarverbruik van dat jaar ervoor zou ik een termijnbedrag gaan betalen. Iedere maand zie ik in de app dat ik minder heb verbruikt dan verwacht, maar nu, 4-5 maanden later moet ik 75 % meer betalen om bijbetalen te voorkomen. Als ik dat van te voren had geweten was ik niet overgestapt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

Maandbedrag hoger dan verwacht

Ik was in zee gegaan met Van de Bron vanwege de kosten. Berekend was een maandelijks voorschot van €185. Nu wordt me geadviseerd m’n maandbedrag te verhogen tot €215. Terwijl m’n verbruik veel lager is dan vorig jaar. Conclusie: of de app van Van de Bron (die de kosten schat op basis van verbruik) klopt niet, of ik ben belazerd

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Kosten zijn dubbel zo hoog als werd aangegeven op vergelijkingssite

Wij hebben enorm spijt dat wij zijn overgestapt. De kosten zijn verdubbeld met wat was aangegeven op GasLicht.com. Hierbij hebben wij het normaal- en daltarief aangegeven van het afgelopen jaar (de jaren daarvoor waren nagenoeg gelijk) en ook wat wij terug leveren via de zonnepanelen. Voor ons een reden om na het jaarcontract over te stappen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goed besluit om over te stappen

de combinatie van een dynamisch contract en batterijen met zonnepanelen is een goede beslissing geweest. Ook het laden van mijn electrische auto op zeer lage stroom prijzen is een schot in de roos. daar kan geen benzine of diesel auto tegen op voor die prijs!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Meer dan prima!

Overstap is goed verlopen, automatische incasso's lopen ook prima. De van de Bron app kan (veel) beter!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend !

Heel prettig te woord gestaan, was meteen duidelijk waar ik een vraag over had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.