Hei Peter, Heel erg bedankt voor het delen van de positieve ervaring die je bij ons hebt gehad! Dit is altijd super fijn om te horen.
Hey Richelle, ik zie dat je een paar reviews achtergelaten hebt. Nogmaals, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. De wachtrijen zijn inderdaad soms wat langer, ik raad je aan wat later in de week contact met ons op te nemen. Vaak is er dan geen wachtrij! Je kan onze contactgegevens in ieder geval vinden op de website onder de pagina "Klantenservice", het telefoonnummer is niet van onze website gehaald. We zijn elke werkdag tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via 0880 444 555. Je kan ook een mail versturen naar [email protected], we proberen de mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Op dit moment kan ik je gegevens helaas niet inzien, ik raad je daarom aan nogmaals contact op te nemen met ons serviceteam. Hopelijk kunnen we het samen oplossen!
Hey Rob, wat fijn om te horen dat je de afgelopen jaren een tevreden klant bent geweest! Wat betreft het aanbod, raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met onze verlengafdeling. Onze verlengafdeling kan het aanbod met je bespreken, zij zijn elke werkdag tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via 0880 444 550.
Hey Nada, wat fijn om te horen. Dankjewel voor het delen! 💚
Hi Eric, dankjewel voor het delen van de uitgebreide review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent.💚
💚
Hei Paul, Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring. Welkom bij Vandebron!💚
Hi Robert, je kan een aanvraag doen voor een contract wanneer de startdatum niet verder dan zes maanden in de toekomst ligt. Dit hebben wij ook benoemd in onze leveringsvoorwaarden. Indien we geen startdatum ontvangen, of een startdatum ontvangen die verder dan zes maanden in de toekomst ligt, dan zullen we zelf een startdatum vaststellen. Ik raad je aan even telefonisch contact op te nemen met ons serviceteam, we kunnen de aanvraag dan gelijk voor je annuleren. Je hoeft dan geen herroepingsformulier met pen te ondertekenen. We zijn elke werkdag tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via 0880 444 550. We helpen graag!
Hi Anna Maria, Heel erg bedankt voor je positieve review. Dat is echt super fijn om te horen💚
Welkom en dankjewel voor het delen van je ervaring! Mocht je in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen.
Hi Rochert, dankjewel voor de uitgebreide review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent.💚
Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent, dankjewel voor het delen!💚
Wat goed om te horen, dankjewel voor het delen van je ervaring!
Hai Harm, Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring.💚
💚
💚
Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring! En natuurlijk geen dank, we doen het graag.💚
💚
Hei Elise, Heel erg bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je vriend inmiddels ook bij ons is aangesloten💚
Hey Rozemarijn, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, samen gaan we voor groen💚
Hey, het termijnbedrag houdt rekening met een hoger verbruik in de wintermaanden en een lager verbruik in de zomermaanden. Het is dus niet gek dat het verbruik in de wintermaanden hoger uitvalt! Je kan altijd (na een periode van vier maanden) contact opnemen met ons serviceteam voor een herberekening van het termijnbedrag. Goed te horen dat je verder tevreden bent over de overstap en het contact!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.