altijd bereikbaar ; nooit problemen

betrouwbare levering goed bereikbaar snelle reactie op vragen

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hei Peter, Heel erg bedankt voor het delen van de positieve ervaring die je bij ons hebt gehad! Dit is altijd super fijn om te horen.

Zeer slechte ervaring met een arrogante klantenservice

Wij zijn volledig gefocust op duurzaamheid en kozen daarom met veel enthousiasme voor Vandebron. Zoals bij de meeste bedrijven geldt, zo lang er niks mis gaat, is er niks aan de hand. Totdat je de klantenservice nodig hebt, notabene voor een fout die ze zelf hebben gemaakt. Met ontzettend lange wachttijden, zowel per email als telefonisch (waarbij ze het telefoonnummer ook van de website hebben gehaald), is er ook nog eens herhaaldelijk contact nodig om iets voor elkaar te krijgen. Met elke keer de belofte dat ze het gaan regelen, waarna niks is geregeld. Dit heeft vervolgens zo lang geduurd dat er extra kosten bij kwamen op onze rekening, die niet gecompenseerd worden 'omdat ze niet hoog genoeg zijn'. In het verleden ben ik altijd goed geholpen door Vandebron dus ik weet niet wat er achter de schermen is veranderd, maar het gaat niet de goede kant op. Erg jammer.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Richelle, ik zie dat je een paar reviews achtergelaten hebt. Nogmaals, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. De wachtrijen zijn inderdaad soms wat langer, ik raad je aan wat later in de week contact met ons op te nemen. Vaak is er dan geen wachtrij! Je kan onze contactgegevens in ieder geval vinden op de website onder de pagina "Klantenservice", het telefoonnummer is niet van onze website gehaald. We zijn elke werkdag tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via 0880 444 555. Je kan ook een mail versturen naar [email protected], we proberen de mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Op dit moment kan ik je gegevens helaas niet inzien, ik raad je daarom aan nogmaals contact op te nemen met ons serviceteam. Hopelijk kunnen we het samen oplossen!

het product is mooi, de prijs minder, voor loyale klanten

Ik ben 3 jaar tevreden klant geweest, maar als ik zie wat mijn nieuwe prijs wordt, loop ik toch weg, omdat ik elders voor een vergelijkbaar product duidelijk minder betaal.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Rob, wat fijn om te horen dat je de afgelopen jaren een tevreden klant bent geweest! Wat betreft het aanbod, raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met onze verlengafdeling. Onze verlengafdeling kan het aanbod met je bespreken, zij zijn elke werkdag tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via 0880 444 550.

Misleidend

Bij afsluiten contract wordt een schimmige Standaard Jaar Verbruik (SJV) gebruikt. Als je daar navraag naar doet, wordt je telkens weer voor de gek gehouden en krijg je geen transparantie (als je al antwoord krijgt zonder te rappeleren).

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Uitstekende klantenservice en groene energieopties

Als klant van Vandebron ben ik buitengewoon tevreden met hun service. Het proces van overstappen was eenvoudig en probleemloos, en sindsdien heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. Hun klantenservice is attent en behulpzaam, en ik waardeer echt de transparantie in hun tarieven. Bovendien ben ik blij met de groene energieopties die ze aanbieden, waardoor ik mijn steentje kan bijdragen aan een duurzamere toekomst. Kortom, ik kan Vandebron van harte aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare energiepartner.

Hey Nada, wat fijn om te horen. Dankjewel voor het delen! 💚

Duidelijkheid in communicatie en een eerlijke factuur

Na verschillende leveranciers gehad te hebben met wazige facturen is het een genot om nu een duidelijk leesbare factuur te ontvangen. Van de bron communiceerd helder en is goed bereikbaar. Service medewerkers zijn altijd vriendelijk en bereid vragen te beantwoorden. Misschien zijn er leveranciers die iets betere prijzen hanteren maar dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen die van de bron bied. Geen discussies over facturen en onverklaarbare wijzigingen tijdens de contractduur. Ik heb nu een 3 jaar contract en dat betekent voor mij 3 jaar rust.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Eric, dankjewel voor het delen van de uitgebreide review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent.💚

Nog steeds de meest vooruitstrevende energieleverancier van Nederland

Vandebron was de eerste leverancier waar je zelf kunt kiezen wie je energie produceert en is bij mijn weten nog steeds de enige die zo transparant is. Ook op het gebied van aparte tarieven voor zonnepanelenbezitters stak Vandebron ook weer als eerste z'n nek uit. Daar kwam kritiek op, maar voor de energietransitie een onvermijdelijke maatregel waarin andere leveranciers ze één voor één navolgen.

💚

Klant geworden bij vdBron en echt tevreden.

Hebben ons eerste contract bij van de Bron na veel andere leveranciers. De eerste die heldere tarieven en voorwaarden heeft, die een klantenservice heeft die bereikbaar is. Personeel dat vriendelijk en kundig is en je het gevoel geeft dat de klant belangrijk is.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hei Paul, Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring. Welkom bij Vandebron!💚

Een beetje teleurgesteld.

Aanvraag 30-03-2024 ingevuld levering op 10-11-2024. Reden, dan loopt contract af van huidige leverancier. Alles kan je invullen en word ook akkoord op gegeven. Dan krijg je een bevestiging mail, daarin staat dat de levering niet kan plaatsvinden na 6 maand. Dus gern levering op 10-11-2024. Men start de levering 1-05-2024. Huh??? Van mijn eigen leverancier krijg ik ook een mail dat ze het jammer vinden dat ik vertrek.( wel nog even een boete betalen omdat ik voortijdig opzeg) Ik vind dit onacceptabel dat de aanvraag wordt goedgekeurd en dan men de start datum wijzigt zonder vooraf dit kenbaar te maken. Ik moet dus in de pen om als recht te zetten. En de levering te herroepen. Tip zorg in de aanvraag dat je niet kwn kan vragen als de datum van levering verder dan 6 maanden is. Verander niet op eigen houtje de start van de levering. Toch zal ik vandebron aanbevelen. Maar wees scherp met de aanvraag als die verder in de toekomst ligt.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Robert, je kan een aanvraag doen voor een contract wanneer de startdatum niet verder dan zes maanden in de toekomst ligt. Dit hebben wij ook benoemd in onze leveringsvoorwaarden. Indien we geen startdatum ontvangen, of een startdatum ontvangen die verder dan zes maanden in de toekomst ligt, dan zullen we zelf een startdatum vaststellen. Ik raad je aan even telefonisch contact op te nemen met ons serviceteam, we kunnen de aanvraag dan gelijk voor je annuleren. Je hoeft dan geen herroepingsformulier met pen te ondertekenen. We zijn elke werkdag tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via 0880 444 550. We helpen graag!

Groenste energie tegen een schappelijke prijs en ook nog eens uitstekend en vriendelijk kbaar

Al bijna vanaf het begin van het bestaan van Vandebron overgestapt vanuit Essent. Een wereld van verschil: altijd goed geholpen, transparant, vriendelijk en snel in plaats van letterlijk in de kou zitten en zelfs dan niet geholpen worden en iedere keer veel tijd kwijt zijn om een medewerker te bereiken.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Anna Maria, Heel erg bedankt voor je positieve review. Dat is echt super fijn om te horen💚

Goed geregeld

Na weken van vergelijken waren de tarieven van Vandebron het meest interessant. Het afsluiten van de contracten verliep redelijk goed, hier en daar een foutje maar dat werd binnen een dag hersteld. Het contract moet nog beginnen dus over de overstap en verloop kan ik niets zeggen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Welkom en dankjewel voor het delen van je ervaring! Mocht je in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen.

Snel en voordelig een groen contract en behulpzame helpdesk

Mijn contract bij Greenchoice loopt binnenkort af en ze deden mij een aanbod. Ik ben rond gaan kijken omdat ik hun maandbedrag veel te hoog vond. Ik heb een contract afgesloten bij vandebron omdat zij met 3 jaar vast het voordeligst waren (gecheckt bij meerdere vergelijkingssites en daarna bij vandebron website zelf afgesloten omdat dat nog weer voordeliger was). Het maandbedrag viel mij ook enorm mee en dat is dan nog zonder de korting van € 250,- en ik spaar € 500,- uit ten opzichte van Greenchoice. De aanvraag was eenvoudig en snel gedaan. Ik had achteraf nog drie vragen die zijn door een vriendelijke helpdeskmedewerker allemaal naar volle tevredenheid beantwoord.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Rochert, dankjewel voor de uitgebreide review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent.💚

Prima service en bereikbaarheid

Gekozen vanwege de eerlijke groene energie. Heldere voorwaarden, prima service en bereikbaarheid. Je wordt door een vriendelijke en adequate persoon te woord gestaan en niet door een robot.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent, dankjewel voor het delen!💚

Goed en duidelijk

Na een korte tijd in de wacht te hebben gestaan werd ik vriendelijk te woord gestaan door een van de medewerkers van VandeBron. Alles werd helder uitgelegd en met die informatie kon ik verder.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Wat goed om te horen, dankjewel voor het delen van je ervaring!

prima.

Goede service, niet geheel transparante contractvoorwaarden

Hai Harm, Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring.💚

Ik heb voor Vandebron gekozen omdat jezelf een keuze kunt maken uit wind-, zonne- of bio-energie. Zo weet je precies waar je energie vandaan komt en waar je geld naartoe gaat.

Snel en vlekkeloos

Prima ervaring geen troubles.. Prijzen zijn prima en lekker vast voor een laag tarief met prima inzicht in je verbruik.

💚

Service zoals het hoort waar iedereen blij van wordt!

Reeds mijn eerste contract afgesloten online. Hier had ik zelf wat fout gedaan en even gebeld met de klantenservice, binnen een uur hebben ze het voor ons opgelost! Hier kunnen menig leveranciers een voorbeeld aan nemen, het begint al bij gewoon telefonisch bereikbaar te zijn! Klasse vandebron!! Hartelijk dank hiervoor =]

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring! En natuurlijk geen dank, we doen het graag.💚

Nieuwe klanten worden beter beloond dan trouwe klanten

Ik heb vorige week mijn energiecontract verlengd met 3 jaar. Daarbij kreeg ik een leuke aanbieding (dacht ik) waarover €130 korting over de 3 jaar geboden werd. Diezelfde week zat er bij de boodschappen van de Albert Heijn een flyer dat aan nieuwe klanten €250 korting geboden wordt en je kans maakt op een fiets van €3878. Nu kan mij die fiets niet zoveel schelen. Maar wat ik wel een kwalijk iets vindt is dat Vandebron nieuwe klanten beter beloond dan de klanten die verlengen. Ik heb de klantenservice gebeld en daar kom ik niet verder met een vaag verhaal over dat de korting ook pas sinds januari is en dat kortingen voor nieuwe klanten niet gelijk getrokken worden met kortingen van verlengende klanten. Ik vind dit echt belachelijk en voel mij enigszins genaaid door Vandebron. Voor de mensen die twijfelen over het verlengaanbod: dit is duidelijk niet het beste aanbod dat je kunt krijgen. Ik raad aan verder te kijken voor je een contract verlengd.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Vandebron doet meer dan standaard

Ze delen ook andere duurzame zaken zoals een boomplantdag dus het is leuk dat je ook bij dat soort dingen kan aansluiten

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Heel duidelijk, kort en bondig en eenvoudig.

Zeer tevreden.

Mijn ervaringen met jullie zijn zó goed, dat mijn vriend zonder echt hoeven na te denken naar jullie is overgestapt.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hei Elise, Heel erg bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je vriend inmiddels ook bij ons is aangesloten💚

Klantgerichte club, die scherpe prijzen verbindt met goede service

Overstappen ging prima. Ik ben beloond voor aanbevelen bij vrienden. En bij Independer, kwam vd Bron voor ons het beste uit de bus

Gewoon goed!

Wij zijn ruim 3 jaar klant geweest naar volle tevredenheid. De prijzen in ons vaste contract waren scherp. Destijds bewust gekozen voor een aanbieder met Nederlandse groene stroom vanwege onze elektrische auto. Daarbij een heel fijne klantenservice en een app die je gebruik inzichtelijk maakt. Zou zo weer klant worden als ze de scherpste prijs in de markt hadden!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Rozemarijn, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, samen gaan we voor groen💚

Goed contact helaas niet de verwachte besparing

Overstap goed geregeld, contact ook goed. Helaas blijken de cijfers aan de voorkant niet overeen te komen met wat de verwachting was. Moet wel zeggen dat het alleen de winter periode betreft dus over een jaar gezien zou het nog mee kunnen vallen (fingers crossed) Gezien deze onzekerheid dus geen aanbeveling, mocht ik er aan het eind anders over denken zal ik dat zeker aanpassen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey, het termijnbedrag houdt rekening met een hoger verbruik in de wintermaanden en een lager verbruik in de zomermaanden. Het is dus niet gek dat het verbruik in de wintermaanden hoger uitvalt! Je kan altijd (na een periode van vier maanden) contact opnemen met ons serviceteam voor een herberekening van het termijnbedrag. Goed te horen dat je verder tevreden bent over de overstap en het contact!