Er wordt vanuit een maandelijkse mail advies gegeven om het maandbedrag te verhogen met ruim 20%. Ook in de app komt dit naar voren, terwijl in de app ook staat dat ik minder verbruik dan de verwachtingen aangeven. De klantenservice geeft aan dat deze aanbevelingen niet juist zijn en dat je voor aanbevelingen moet gaan bellen. De aviezen in de mail en in de app kunnen voor mij dus verwijderd worden, zet je als klant op het verkeerde been!
Voorheen hadden wij Vattenfall waar wij over het algemeen best tevreden over waren, tot het moment dat zij de gasprijs onnodig veel verhoogden en wij dus veel meer zouden gaan betalen per maand. Dat was het moment waarop wij aan ieders zijn gaan vergelijken en bij Van der Bron uitkwamen. Nu - na een half jaar - zijn wij zeker tevreden vanwege gunstigere prijs en zelfde service.
Wat fijn om te horen Franco! Nogmaals welkom bij Vandebron.
Goede morgen Wij voelen ons dik opgelicht door van der bron. We hebben zaterdag 5-7 onze auto opgeladen bij van der valk in Maastricht. Van der valk heeft als service. Als je geen beschikbare pas hebt een pas van van der valk kunt lenen en dat kost 0,64€ kWh. Wij hebben een beschikbare pas van van der bron en wij mogen even 0,81 € kWh betalen. Snelladen aan de snelweg (0,74€ kWh) is nog goedkoper dan langzaam laden bij van der bron. We voelen ons dik opgelicht door jullie. En zullen uw service zo min mogelijk in de toekomst gaan gebruiken.
Hi Hendrik, Wat vervelend om te horen dat je zo ontevreden bent met onze service. Helaas hebben we via deze weg geen toegang tot je klantaccount. Daarom vragen we of je contact wilt opnemen met onze elektrisch rijden afdeling via 0880 444 525. Zij kunnen samen met je kijken naar de tarieven en verdere uitleg geven.
Een duurzame energieleverancier met goede informatievoorziening en betaalbare tarieven.
Heel erg bedankt René! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Handige toepassing, duidelijke tarieven, over het algemeen vind ik het leuk
Dankjewel voor de positieve review Andrii! Goed om te horen.
Ik ben een nieuwe klant en nu al erg tevreden met de snelle en professionele oplossing van mijn vraag. Zeer tevreden!
Wat goed om te horen Amanda!
Vandebron heeft mij een scherpe aanbieding gedaan voor 3 jaar. Een verbetering zou zijn om bespaartips op te nemen bij het maandelijkse overzicht.
Hi Piet, Goed om te horen dat je tevreden met ons bent. Dankjewel voor je feedback! Daar gaan we mee aan de slag.
Gebeld ivm 200% gestegen vaste kosten. U heeft zonnepanelen succes.
Hi Gertjan, Wat vervelend dat je geen prettige ervaring met ons hebt gehad. We snappen als je hier geen behoefte aan hebt, maar graag raden we aan om nogmaals contact met ons op te nemen om te kijken wat er is gebeurd.
Vanaf de allereerste kennismaking (eind 2023) met Vandebron heeft dit bedrijf mij duidelijkheid gegeven over het energiecontract en tot aan de dag van vandaag ben ik geen enkele keer verrast over de voortgang. Deze werkwijze past helemaal bij mij. Kortom een partner waar je op kunt vertrouwen.
Heel erg bedankt voor de positieve review en de lieve woorden!
In 2 vergelijkbare periodes sterk wisselend elektra verbruik, terwijl ik gedurende die periodes niet thuis was. Diverse mails gestuurd om daarvoor een verklaring te krijgen. Totaal geen reactie. Jammer.
Hei Aart, Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt gekregen op je mails. Mocht je nog steeds geen antwoord hebben gekregen, raden we aan om telefonisch contact met ons op te nemen via 0880 444 555.
Afhankelijk van hoe Van den Bron omgaat met de terugleveringskosten zal ik in 2026 bepalen of ik weer voor hen kies. De terugleveringskosten vind ik nu vrij hoog. De prijs is verder wel redelijk De service ruim voldoende.
Hi René, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Hopelijk blijf je nog heel lang bij ons :)
In de app is alles heel goed te volgen op enkele foutjes na, maar ik ben zeer tevreden.
Wat goed om te horen Frans! Dankjewel voor de positieve review 💚
Krijgen een goede beoordeling op het eind van het jaar
Begrijpelijk Martin, bedankt alvast voor je review!
Jaarrekening niet te lezen vol met fouten Gebeld " U krijgt gelijk iemand aan de lijn" D'uh ik snap 't ook niet " u wordt terug gebeld" " binnen 4 werkdagen" D'ûh na 12 dagen nog niet. Klantenservice ja foutje kan nog wel effe duren. Klacht indienen alleen via ouderwetse post. Iemand anders spreken .Nooit van gehoord.
Hi Peter, vervelend om te horen dat je deze negatieve ervaring met ons hebt gehad. Dit is uiteraard niet de ervaring die we onze klanten willen geven en daar bieden we graag onze excuses voor aan. Via deze weg kunnen we helaas je klantaccount niet inzien en daarom niet inzien wat er mis is gegaan. Klachten en vragen kan je aan onze klantenservice doorgeven via [email protected] of 0880 444 555. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, we kijken graag naar een oplossing voor jouw situatie. We begrijpen het ook als je hier geen behoefte meer aan hebt.
Prima tarieven. Zeer behulpzame klantenservice die je altijd vriendelijk te woord staat. Overzichtelijke eindafrekeningen en prima website. Ik ben al jaren bij VanDeBron en zal dat voorlopig ook wel blijven !!
Hi Matthieu, goed om te horen dat je tevreden bent met onze tarieven, service en website. Bedankt voor je waardering en jarenlange trouw, daar doen we het voor!
Prima.
Bedankt voor je positieve review!
klant met laadpas zeer tevreden
Fijn om te horen dat je tevreden bent Kelly! Bedankt voor je review.
De app en maandelijkse afrekening valt wat tegen. Deze geven beide minder inzicht in mijn gemiddelde verbruik en het verwachtte verbruik dan bij andere energieleveranciers die ik gehad heb
Bedankt voor de feedback Johan! Dit nemen we zeker mee bij het verbeteren van onze app en de afrekening.
Lekker groen, vriendelijk personeel, maar die app ……. Mmm
Dankjewel voor de complimenten en de feedback Hedzer!
Snel in reactie en goede adviezen.
Dankjewel Martin!
Ik heb bijna altijd all-in gewoond dus een energieleverancier was nieuw voor mij. Vandebron werd me aangeraden door ChatGPT gezien ik op zoek was naar een duurzame oplossing. Het aanmeldproces was simpel, de app werkt ook prima en ben ook zeer tevreden over de prijzen!
Heel erg bedankt voor de positieve review Arjan!
Als vervolg op de uitslag van een collectieve inkoop door de Vereniging Eigen Huis, gekozen voor Vandebron. Het aanmeld- en overgangsproces verliep volgens het boekje gestroomlijnd. Minder tevreden ben ik over de app die data traag laadt en minder betrouwbare data geeft dan bij mijn vorige leverancier. Ook in de Ai aanbeveling voor het maandelijkse voorschot lijkt geen rekening gehouden te worden met teruglevering elektriciteit. Kortom over de app en verstrekte informatie geen volle tevredenheid.
Hi John, Goed om te horen dat je tevreden bent over onze manier van communiceren en factureren. Heel erg bedankt voor je feedback. We gaan ermee aan de slag.
Aanrader
Hi Jack, Heel erg bedankt voor je positieve review! Dat is fijn om te horen.
Met de goeie app van Vandebrom heb je een prima overzicht van je verbruik en of je met je maandbedrag nog goed zit!
Bedankt voor je review Gerard! Fijn om te horen dat je tevreden bent.
Duidelijke info digitaal
Bedankt voor je positieve feedback Piet!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.