Hey Raymond, dankjewel voor het delen van de uitgebreide review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent.
Hi Geert, dankjewel voor het delen van de positieve review!💚
Hey Rinus, vervelend om te horen dat de facturen onduidelijk zijn en je weinig inzicht hebt. Goed dat je je mening deelt, we zullen de feedback meenemen. Verder kijken we altijd graag met je mee om het te verduidelijken! Hiervoor kan je ons bereiken op 0880 444 555, [email protected] of de livechat.
Hi Freek, begrijpelijk dat je niet altijd op gunstige tijden stroom kan gebruiken. We hebben de vaste terugleveringskosten juist ingevoerd om hier op een transparante en eerlijke manier mee om te gaan. Het doel hiervan is dan ook om de kosten die zonnepanelen helaas met zich meebrengen eerlijk te verdelen. Mocht je een specifieke vraag hebben over jouw situatie, kijken we graag met je mee! Je kan ons altijd bereiken op 0880 444 555, [email protected] of onze livechat.
Bedankt voor het delen van de positieve review!
Hi Jos, wat leuk om te horen!
Hi Willem, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Dankjewel voor het delen.💚
Hoi An, fijn om te lezen dat jij de nieuwe schaalverdeling ook eerlijker vindt! Het uitschakelen van windmolens en zonneparken gebeurd door netbeheerder TenneT. Neem eens een kijkje op deze blog op onze website, hierin wordt het uitgelegd: https://vandebron.nl/blog/curtailment-slimmer-omgaan-met-goeie-energie
Hoi Mattheus, het is niet mogelijk om tussendoor het contract te wijzigen. Jij mag geen contractbreuk plegen, maar wij ook zeker niet. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice zodat wij samen even kunnen kijken naar wat er gebeurd is?
Hoi Daan, leuk om te lezen dat je voor 3 jaar bij ons hebt verlengd. We zijn blij je als klant te mogen houden!
Hoi Peter, fijn dat onze klantenservice jou goed heeft kunnen helpen met het verlengen van jouw contract!
Hi Peter, wat fijn om te horen dat je tevreden bent!
Hoi Carlo, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons en voor 3 jaar hebt verlengd. Bedankt voor het delen van jouw mening!
Hoi, wat leuk om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Bedankt voor jouw positieve woorden over ons.
Hi Jeroen, Wat vervelend dat je nog steeds mailtjes van ons krijgt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling als je hebt aangegeven dit niet te willen. Graag vragen we van je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen er voor zorgen dat je de reclame-mailtjes van ons niet meer zult ontvangen.
Hi, Wat vervelend dat je niet meer in de app komt. Graag raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 0080 444 555, maar ook via de mail ([email protected]) of via de livechat. Ons team kan dan met je meekijken en er voor zorgen dat je weer in je app kan.
Hoi Stan, bedankt voor jouw positieve review!
Hoi Gerrit, fijn dat je voor ons gekozen hebt! Het verwachte jaarverbruik dat wij aan het begin moeten hanteren is het Standaard Jaarverbruik. Dat is een schatting van het aankomende jaarverbruik in jouw woning op basis van de afgelopen 2 tot 3 jaar. Dit hoeft inderdaad niet per se overeen te komen met jouw huidige verbruik, maar dat is op dat moment het enige wat wij hebben. Dit Standaard Jaarverbruik is niet door ons aan te passen, maar het Verwachte Jaarverbruik kan wel aangepast worden. Dit kan door middel van een herberekening en hiervoor hebben wij minstens 4 maanden aan verbruiksgegevens voor nodig. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via 0880 444 555 of [email protected]. Daarnaast kan ten alle tijden het termijnbedrag aangepast worden.
Hoi Ab, wij willen altijd met de klant meedenken, maar regels zijn er niet voor niks. Er zijn afspraken gemaakt op de markt, waarvan sommigen ook zijn vastgelegd in de wet, en daarnaast willen wij al onze klanten natuurlijk gelijk behandelen. Wij kijken graag met je mee naar wat wij voor je kunnen betekenen binnen de bestaande regels.
Hoi Rene, de vaste terugleveringskosten worden meegenomen in het termijnbedrag. Daarnaast zijn de hoogste vaste terugleveringskosten die wij momenteel in rekening brengen 46 euro per maand. Wij kunnen een herberekening maken van jouw termijnbedrag als je minstens 4 maanden klant bij ons bent geweest. Neem dan even contact op met onze klantenservice via 0880 444 555 of [email protected] !
Hoi Eduard, als je niet zelf uit de afrekening komt, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dan lopen wij er samen even doorheen! Je kan ons bereiken via 0880 444 555 of [email protected]
Hoi Jan, jammer om te lezen dat wij jou zo tegenvallen. Zou je hier wat meer over kunnen vertellen of contact kunnen opnemen met onze klantenservice (0880 444 555 of [email protected]) zodat wij samen naar een oplossing kunnen kijken?
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.