Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent, dankjewel voor het delen!💚
Wat goed om te horen, dankjewel voor het delen van je ervaring!
Hai Harm, Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring.💚
💚
💚
Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring! En natuurlijk geen dank, we doen het graag.💚
💚
Hei Elise, Heel erg bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je vriend inmiddels ook bij ons is aangesloten💚
Hey Rozemarijn, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, samen gaan we voor groen💚
Hey, het termijnbedrag houdt rekening met een hoger verbruik in de wintermaanden en een lager verbruik in de zomermaanden. Het is dus niet gek dat het verbruik in de wintermaanden hoger uitvalt! Je kan altijd (na een periode van vier maanden) contact opnemen met ons serviceteam voor een herberekening van het termijnbedrag. Goed te horen dat je verder tevreden bent over de overstap en het contact!
Hey Marlia, bedankt voor het delen van je positieve ervaring!💚
💚
Hei Paul, Dankjewel voor het delen van je positieve review! We zijn blij om te horen dat je achter ons staat. 💚
Hey Jeroen, we zijn blij te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor het delen van je positieve review! Mocht je in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met ons serviceteam.
Hey Frank, de elektriciteit uit jouw stopcontact is inderdaad altijd hetzelfde, of je nu groene of grijze stroom koopt. Dit komt doordat er in Nederland maar één stroomnet is. Het grote verschil tussen grijze en groene stroom is de bron die is gebruikt om de elektriciteit mee op te wekken. Vandebron verkoopt alleen stroom die 100% groen is en 100% in Nederland wordt opgewekt. Door groene stroom te gebruiken, komen er geen CO₂ en andere schadelijke stoffen in de lucht. Dat is beter voor het milieu én voor onze gezondheid. Door voor Nederlandse groene stroom te kiezen, draag je eraan bij dat het aanbod van duurzame energie in ons land groeit. Fijn te horen dat je verder tevreden bent en dat de app naar behoren werkt!
Hey Jan, heel fijn om te horen dat je zo´n positieve ervaring hebt gehad met het telefonische contact. Dankjewel voor het laten horen van je mening! Mocht je in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij het natuurlijk graag. 💚
Hi Anita, bedankt voor het delen van jouw ervaring. Mocht je in de toekomst vragen/opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen!
Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt. Graag kijken we nogmaals met je mee naar het inloggen. Hiervoor wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan telefonisch op 0880 444 555. We horen graag van je!
💚
Wat fijn dat je contract zonder problemen is aangepast! Mocht je in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op.💚
Hi Martien, dankjewel voor je positieve feedback! Wat goed om te horen dat je de app fijn vindt en zo tevreden bent met onze klantenservice.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.