Geen antwoord op vragen

Geen antwoord op vragen en veel te lange reactie tijd.

Slechte telefonische bereikbaar

Termijnbedrag afschrijving wel erg voortvarend. Nieuwe klant per 6-1-2021 1ste afschrijving termijn 6-1-2021 2e afschrijving termijn 21-1-2021

Goede ervaring

Men. Mevr. Mijn klantnr. is 2208633 Jullie hebben een foute geboortedatum van mij. Ik. Lucie de Vries Stroetinga A melterhout 55. 9403EC. Assen Geboren. 82-2-1946

Goede ervating

Vandebron doet en levert wat ze.beloven

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dankjewel voor deze fantastische score, Huub! Daar krijgen wij erg veel goeie energie van :)

nvt

nvt

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor deze hoge score, Theo! Daar krijgen wij goeie energie van. :)

Ik ben tevreden over Vandebron en hoewel er veel goede concurrentie is, ben ik nogal een loyaal type

Ik vind het klanten contact door jullie helder, vriendelijk en zonder flauwekul. Daar houd ik van. Ik heb nog niet helemaal duidelijk hoe de (terugkoppeling van-) opbrengsten van onze zonnepanelen werkt. Maar dat komt ook omdat ik me nog niet goed genoeg verdiept heb in deze materie.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dankjewel voor het delen van je hoge score, Fred! Daar krijgen wij goeie energie van. We helpen je graag verder met je vraag over de zonnepanelen. Zou je hierover contact op kunnen nemen? Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail (vragen@vandebron.nl), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. We helpen je graag. Fijne dag!

Eerlijk groen

Groene energie. Goede service. Lage prijzen. Wat wil je nog meer.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je hoge score, Paul. Daar worden wij erg blij van!

Perfecte service

Had een probleem met activeren vd laadpas. Na telefonisch contact was t binnen 1minuut geregeld! Top service,zoals het hoort

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dankjewel voor het delen van je fijne ervaring met Vandebron, Pascal. Daar krijgen wij goeie energie van! :)

Wat een aanfluiting

Sinds eind november bezig om een contract af te sluiten. Na 4 keer bellen zou het eindelijk geregeld worden. Krijg ik een brief van de netbeheerder dat ik nergens aangesloten ben en ze me gaan afsluiten. Dus nog maar eens bellen. Blijkt de ingangsdatum op 1-2-2021 is gezet ipv 1-12-2020. Hoe krijg je het voor elkaar.

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

We begrijpen dat je een vervelende ervaring hebt gehad met Vandebron, Richard. Helaas kunnen we aan de hand van je reactie niet achterhalen waar het precies is misgegaan. Graag willen we dit voor je uitzoeken, zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Zou je hierover contact op kunnen nemen? Dat kan via mail (vragen@vandebron.nl), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. We kijken het graag voor je na. Fijne dag!

Prima service, goede overzichten en totaal groen.

Ben al jaren klant en ondanks de vele telefoontjes en aanbiedingen van anderen om goedkoper uit te zijn blijf ik. Naar volle tevredenheid.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Ingrid! Hier krijgen we goeie energie van 🤗

goed.

Komen bij mij transparant over. Hun berichtgeving naar mij toe (e-mail service) ervaar ik als prettig.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je hoge score, Peter. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons ☺️

Goed contract, goede prijs. En vooral: groen!

DUUR EN ONBETROUWBAAR

via pricewise abonnement afgesloten bij Vandebron dit i.v.m. een besparing van ruim 400 euro per jaar. lager verbruik opgegeven. wat schetst mijn verbazing; een hoger maandbedrag. ontbindingsformulier nog dezelfde dag dat het maandbedrag bekend werd opgestuurd. hebben ze z.g.n. niet ontvangen. brengen ze een opzegvergoeding in rekening van euro 100. deze opzegvergoeding hebben ze in 2019 mij in rekening gebracht. deze heb ik niet betaald. in 2020 proberen ze het nogmaals. WORDT DUS NIMMER KLANT BIJ VANDEBRON. DUUR EN ONBETROUWBAAR.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

We begrijpen dat je een vervelende ervaring hebt gehad met Vandebron. Aan de hand van je reactie kunnen we alleen niet achterhalen wat de situatie precies is. Graag kijken we dit voor je na. Zou je hierover contact op kunnen nemen? Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail (vragen@vandebron.nl), onze nieuwe live chat of via Twitter of Facebook. We helpen je graag. Fijne dag!

Blij mee

Prima ervaring

Ontvang duidelijke overzichten van maandelijks gebruik. En voor zover ik kan beoordelen milieuvriendelijk.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Bedankt voor het delen van je hoge score, Marcel! 💚

Klantvriendelijk en fris

Ik ben een half jaar klant bij Vandebron en ik blijf onder de indruk van de frisheid en klantvriendelijkheid van het bedrijf. Zowel telefonisch maar zeker ook via social media communiceren ze goed en handelen ze adequaat je vragen af. Een verbeterpunt is misschien de wachttijd maar daar kunnen de medewerkers niets aan doen dus dat duid ik ze ook niet euvel

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Rutger! Hier krijgen we goeie energie van. Wat betreft de drukte: Momenteel is het inderdaad een stuk drukker dan gebruikelijk. We doen natuurlijk ons uiterste best om dit in te halen, zodat we je de service kunnen bieden die bij ons past.

Snel over naar daarna slecht bereikbaar

De overgang naar Vandebron ging snel en probleemloos. Maar wanneer je klant bent zeer slecht bereikbaar en er wordt niet gereageerd op de mails die ik heb gestuurd.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je ervaring, Michel. Allereerst goed om te lezen dat de overstap probleemloos is verlopen. Momenteel is het inderdaad een stuk drukker dan gebruikelijk. We doen natuurlijk ons uiterste best om de achterstand in te halen, zodat we je de service kunnen bieden die bij ons past. Je kan ons ook via onze nieuwe live chat, Twitter of Facebook bereiken. Via die kanalen reageren we het snelst. Fijne dag!

Goed gevoel bij deze leverancier

Het geeft mij een goed gevoel om regionale stroom te betrekken. Geen opdringerig gedoe, gewoon puur en dat spreekt mij aan.

Bedankt voor het delen van je ervaring, Myranda! 🤗

Prima geprijst, makkelijk bereikbaar, vriendelijke service

Ben uitermate tevreden met Vandebron. Wij zitten nu al een tijdje bij het zonnecollectief en komen standaard op prima lage rekeningen. Bij bellen zijn ze tot nu toe erg bereikbaar gebleken en vriendelijke en correct in de afhandeling

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Richard! Hier krijgen we goeie energie van 💪

Erg tevreden!

Goed inzicht in mijn verbruik. Ideaal als je zelf zonnepanelen hebt.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Els! Goed om te lezen dat je hebt geïnvesteerd in zonnepanelen, daar worden we blij van bij Vandebron 🌞

Transparant en helder en zuiver.

Van de Bron is een transparante organisatie. Je wordt op de hoogte gehouden op een heldere en inzichtelijke wijze tov organisatie structuur en tevens maandelijks verbruik is. Daarnaast word je tijdig geattendeerd dat het contract aflopend is en overgaat in variabel, dit geeft ruim de mogelijkheid te besluiten wat het best bij je past. Vd Bron is zeker aan te bevelen!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Zanne! Hier doen we het voor 🤗

vlotte en goed antwoord op mijn vraag aan de servicedesk

Prettig, vriendelijk en vlot contact met Martijn van de servicedesk.

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Jim! We geven je complimenten door aan Martijn 😃

Attent bedrijf, denkt met je mee!

het vigerend contract open gebroken om te kunnen profiteren van verlaging van de energieprijzen.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Foppe! 🤗

Persoonlijke benadering

We kennen de molen hier in de buurt en de familie die hem bedrijft.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Ad! Leuk om te lezen dat je weet wie je energie voor je opwekt ⚡️💚

Prima club die doen wat ze zeggen.

Tot op heden geen negatieve punten kunnen ontdekken.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je positieve review, Kees!