de juiste kwaliteit prijsverhouding.

Iedere keer als ik gebeld wordt voor nieuwe leverancier . Geef ik aan wat ik nu betaal. Krijg ik meestal de reactie van u heeft het goed voor elkaar. Blijf maar lekker zitten.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Goede en mooie overzichten per maand

Goede betrouwbare organisatie

Mijn ervaringen zijn positief

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor de positieve woorden, Justus!

gewoon goed

helder geen gekkigheid en doen wat is beloofd

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Simon, we streven er naar zo transparant mogelijk te zijn naar onze klanten. Goed om te horen dat jij dit ook zo ervaart. Fijne dag!

Tevreden duurzame klant bij dito leverancier

Positief

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Fons, fijn dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de review!

Word altijd goed geholpen 1 klein dingetje is dat de wacht tijd van het bellen soms behoorlijk op loopt

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Joey, bedankt voor je positieve review. De afgelopen periode hebben we keihard gewerkt aan de wachttijd die momenteel weer erg kort is.

Redelijk

Eigenlijk weinig of geen ervaring

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Hendrik, hartelijk bedankt voor je review.

Professioneel, fris, jong en enthousiast, groen, flexibel, geen poespas, degelijk

Iedere keer als ik bel krijg ik een "echt" enthousiast medewerker aan de lijn die mijn echt het gevoel geeft. Problemen worden snel en efficiënt opgelost. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Er wordt meegedacht en alternatieven aan gereikt. Ga zo door

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Alex, heel erg bedankt voor je positieve woorden. We vinden het erg fijn om te horen dat je dit zo ervaart.

Ik ben blij met organisaties die wel voor groen gaan

Ik ben zeer tevreden over Vandebron. Alles goed geregeld. Ook is de opbrengst van mijn zonnepanelen voldoende. Eindafrekeningen overzichtelijk prima. Ga zo door.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Nog nooit een klacht gehad, alleen contact gehad bij verlengen contract.

Goede energie leverancier van groene stroom. Diverse aanbieders aan de telefoon en de deur ( wie niet) met “ prima” aanbiedingen welke volgens hen veel voordeliger zijn met flinke kortingen etc. Maar bij goed doorlezen en doorrekenen vaak duurder uit. Dus Van de Bron ga zo door!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Edwin, zullen we doen! Bedankt voor je positieve woorden.

Geen op of aanmerkingen!

Goeie klanten service en betaalbaar. Website is ook overzichtelijk en duidelijk. Op en top te vreden!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Dirk, erg fijn om te horen dat je zeer tevreden bent. Fijne dag!

tot nu toe goede ervaring

ik ben erg tevreden goede service

prettig en overzichtelijk

Op vragen wordt snel en prettig gereageerd

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Beste meneer Jongmans, hartelijk bedankt voor de review en fijn om te horen dat we snel en prettig reageren op vragen. Fijne dag!

Duurzame relatie

Ik ben drie jaar klant bij Vandebron en mijn ervaring is zeer positief te noemen. Zeer duidelijke informatievoorziening (ontwikkeling Vandebron, gebruiksgegevens en referenties), prettige klantenservice (persoonlijk en professioneel) en een aantrekkelijke energievoorziening (want hernieuwbaar en transparant). Ik twijfelde dus geen moment over het verlengingsaanbod. Ofwel, een zeer duurzame relatie.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi Mark, Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent. Hier krijgen we goeie energie van 🌿!

Uitstekend!

Aantrekkelijke aanbieding via energieveiling en scherpe tarieven, goede en inzichtelijke website, fijne communicatie.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Frank, we vinden de communicatie met klanten ontzettend belangrijk en zijn ook blij om te horen dat je dit zo goed beoordeeld. Fijne dag!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het hoge cijfer, Jack!

Het perfecte groene alternatief

Groene stroom. Goede service. En een interessant jong bedrijf, dat zich inzet voor de individuele energieboeren. Dat je ook nog eens voordelig uit bent, is mooi meegenomen. Zeker een aanrader voor iedereen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Leuk dat het concept van Vandebron je zo aanspreekt!

Tevreden

Bijna 3 jaar nu klant. Tevreden met de service. Ook de jaarafrekening komt vlot en is ook mooi volledig.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Fijn om te horen dat je al deze jaren tevreden klant bent bij Vandebron!

Goede communicatie naar de klant toe.

Maandelijks goede en makkelijk leesbare product informatie. Verbruik gas en elektrisch goed , nee zeer goed aangegeven. Daarnaast vriendelijke medewerkers.

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Hi Jos, bedankt voor het delen van je ervaring met deze positieve woorden!

alles is goed geregeld

Ik kan in een oogopslag mijn verbruik bijhouden eb ik weet dat ik milieubewust bezig ben.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Ben, goed dat je je bezig houdt met milieubewuste keuzes! We zijn blij dat we hierbij kunnen helpen. Fijne dag!

Prima bedrijf

Mijn ervaring is goed. Ik zou graag wat meer op de hoogte gehouden worden van de activiteiten van Van de Bron.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Ans, leuk om te horen dat je geïnteresseerd bent in onze activiteiten. Je kunt op de hoogte blijven door ons te volgen op sociale media (twitter, facebook en instagram). Daarnaast posten we regelmatig blogs op onze website met interessante informatie. Als klant van Vandebron ontvang je ook onze nieuwsbrief per e-mail!

Prima club, prettige communicatie, klant gericht.

Al mijn contacten met Vandebron zijn prima verlopen, communicatie en meedenken zeer prettig, een verademing in vergelijking met de grote jongens. Transitie naar een nieuwe woning zeer goed verlopen, geen hapering of misverstand. Hulde! En de duurzaamheid staat bij ons voorop.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dat is precies het gevoel dat we willen geven aan onze klanten. Bedankt voor de bevestiging!

Duurzaam en uitstekende levering

Goed aanbod en zowel stroom als gas duurzaam gelverd. Snelle rapportage over verbruik en alles zelf instelbaar. Best tevreden, nu nog een goed aanbod voor terugleverantie van stroom.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Piet, goed om te horen dat je zo tevreden bent. Betreft de teruglevering van energie, zouden we je graag de juiste informatie verschaffen. Als je hier in geïnteresseerd bent, willen we je vragen contact op te nemen via vragen@vandebron.nl of 0880 444 555. Nog een fijne dag gewenst!

Het verlengen van mijn contract maakt woorden overbodig.

Het verlengen van mijn contract maakt woorden overbodig.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Martine, bedankt voor je positieve reactie!

Ik ben heel tevreden over Vandebron 👍🏽

Mei 2017 sprak Jesse de Koster me aan voor de Groene Passage met de graav of ik voor duurzaamheid was.Ik zei hem, waarom denk je dat Ik anders naar de Groene Passage ga. En Wilde van hem af. Hij bleed aandringen. Ik Wilde ter pleine Niks révèlent, maar vroeg hem of hij op basis van ons verbruik ons een offerte zou kunnen sturen en had hem mijn emailadres. Tot onze grote verbazing viel de offerte positifs voor ons uit. We Moed ten Wel een boëte betalen aan Eneco, maar zijn sindsdien een trouw klant van Vandebron en raden onze vrienden aan over te stappen op Vandebron. We zijn Jesse nog steeds heel dankbaar en hopen onder andere hiermee ons Steen tu e bij te dragon aan de energietransitie.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Hendrikus, dit gaan we zeker doorgeven aan Jesse. De aanhouder wint :) Bedankt voor je positieve woorden!

Over Vandebron