Filters

10

betrouwbare party

Geen klachten, geen problemen, goede informatie verstrekking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Matig i.v.m veranderd contract

Zou graag terug willen naar een vast contract dan weet ik waar ik aan toe ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Goede communicatie

Door de ervaring tot nog toe

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaam betrouwbaar en betrokken

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede energieleverancier

Al jaren een vast energiecontract.Eerlijke prijzen.Denken met je mee en geven adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Tegenvallende service

Na afloop van mijn contract, bleek ik niet langer als klant te worden gezien, dit terwijl de financiële eindafrekening nog niet heeft plaats gevonden. Daardoor geen inzicht meer in belangrijk deel van mijn gegevens. Met name de historische verbruiksgegevens zijn niet meer in te zien. De toezegging van Vandebron dat ik die alsnog zullen worden gemaild zijn niet gestand gedaan. Zoals wel vaker is de chatbot niet al te slim, waardoor je na de simpele vraag wanneer de eindafrekening komt in een soort endless loop terecht komt waarbij de chatbot steeds dezelfde vragen stelt. Kortom jammer, voor het overige ben ik vele jaren tevreden geweest.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed

We zijn tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Fijne leverancier met een groen hart

Prima tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Tevreden

Goeie ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goede energie leverancier, Groen bezig.

goede info, transparant beleid en vooral duidelijkheid over contract en prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijke communicatie en app

Vande Ron gekozen voor hun duidelijke keuze voor Hollandse groene stroom

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer goed

Een goede en betrouwbare partner met een goede toekomst visie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzame energie van een betrouwbare leverancier

Ik ben hel tevreden, ook over de communicatie via mail en website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

duidelijk en verantwoord naar de klant zijn.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Eerlijk, duidelijk en inzichtelijk

Vandebron komt z'n afspraken na, duidelijke website en gegevens up to date.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Oneerlijke saldering

Hoewel ik altijd tevreden was over VandeBron ben ik geschrokken van de vorige jaarafrekening (febr 2022) en het aangeboden nieuwe contract. In tegenstelling tot sommige andere maatschappijen saldeert Van de Bron apart voor normaal tarief en daltarief. En dat is voor klanten met een dubbele meter en zonnepanelen erg nadelig omdat s nachts het meeste stroom wordt gebruikt en het minste opgewekt. Hierdoor ontstaat een overschot bij normaal tarief en een groot tekort bij daltarief waarover fors moet worden betaald ipv het overschot voor te kunnen gebruiken. In vergelijking met andere maatschappijen waarbij dit overschot wel wordt gecompenseerd door dit te salderen met het daltarief scheelt dit ons ruim duizend euro. Ons inziens een gemene truc door het zo te berekenen ten nadele van de klant

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed zonder voetangels

Ja ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer tevreden

Goede communicatie en duidelijk overzicht van verbruik energie. Heel betaalbaar en groene energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Heel tevreden

Niet de duurste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Transparant, duurzaam en goedkoop

Transparant, want je kunt makkelijk mooie grafieken zien met hoeveel je verbruikt. Duurzaam, het is groene energie. Goedkoop, het is zelfs mogelijk met de huidige regels van de overheid geld toe te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar, duidelijk en groen

Betrouwbaar in de levering Keurige uitvoering van de huidige regels Groen gewonnen energie Redelijk prijsstelling

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Wel tevreden

Zit nu 2,5 jaar bij Vandebron en geen klachten. Verhuizing doorgeven en tijdelijk 2 adressen schijnt niet te kunnen via de site, maar wordt redelijk snel contact opgenomen om alles te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Afwachten

Ben nog maar 1 dag bij vande Bron, lijkt prima maar we wachten af

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Informatie voorziening.

De opleiding voor de klantenservice medewerkers uitbreiden zodat sneller een antwoord op gestelde vragen kan worden gegeven. Doelstelling: De site met vragen en antwoorden meer uitbreiden zodat onnodig bellen naar de klantenservice afdeling wordt voorkomen als doel sneller en beter bereikbaar zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

positief

goed en duidelijke uitleg telefonisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd