Filters

4

advies vanuit mail en in de app niet bruikbaar

Er wordt vanuit een maandelijkse mail advies gegeven om het maandbedrag te verhogen met ruim 20%. Ook in de app komt dit naar voren, terwijl in de app ook staat dat ik minder verbruik dan de verwachtingen aangeven. De klantenservice geeft aan dat deze aanbevelingen niet juist zijn en dat je voor aanbevelingen moet gaan bellen. De aviezen in de mail en in de app kunnen voor mij dus verwijderd worden, zet je als klant op het verkeerde been!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Dezelfde service voor een betere prijs!

Voorheen hadden wij Vattenfall waar wij over het algemeen best tevreden over waren, tot het moment dat zij de gasprijs onnodig veel verhoogden en wij dus veel meer zouden gaan betalen per maand. Dat was het moment waarop wij aan ieders zijn gaan vergelijken en bij Van der Bron uitkwamen. Nu - na een half jaar - zijn wij zeker tevreden vanwege gunstigere prijs en zelfde service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Oplichters

Goede morgen Wij voelen ons dik opgelicht door van der bron. We hebben zaterdag 5-7 onze auto opgeladen bij van der valk in Maastricht. Van der valk heeft als service. Als je geen beschikbare pas hebt een pas van van der valk kunt lenen en dat kost 0,64€ kWh. Wij hebben een beschikbare pas van van der bron en wij mogen even 0,81 € kWh betalen. Snelladen aan de snelweg (0,74€ kWh) is nog goedkoper dan langzaam laden bij van der bron. We voelen ons dik opgelicht door jullie. En zullen uw service zo min mogelijk in de toekomst gaan gebruiken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede informatievoorziening en betaalbare tarieven

Een duurzame energieleverancier met goede informatievoorziening en betaalbare tarieven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Heel goed

Handige toepassing, duidelijke tarieven, over het algemeen vind ik het leuk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vriendelijke en professionele klantenservice

Ik ben een nieuwe klant en nu al erg tevreden met de snelle en professionele oplossing van mijn vraag. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

een voordelige aanbieder

Vandebron heeft mij een scherpe aanbieding gedaan voor 3 jaar. Een verbetering zou zijn om bespaartips op te nemen bij het maandelijkse overzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Slecht.

Gebeld ivm 200% gestegen vaste kosten. U heeft zonnepanelen succes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Betrouwbare partner

Vanaf de allereerste kennismaking (eind 2023) met Vandebron heeft dit bedrijf mij duidelijkheid gegeven over het energiecontract en tot aan de dag van vandaag ben ik geen enkele keer verrast over de voortgang. Deze werkwijze past helemaal bij mij. Kortom een partner waar je op kunt vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Goed product, maar totaal geen reactie op vragen die per e-mail worden gesteld.

In 2 vergelijkbare periodes sterk wisselend elektra verbruik, terwijl ik gedurende die periodes niet thuis was. Diverse mails gestuurd om daarvoor een verklaring te krijgen. Totaal geen reactie. Jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Redelijk tevreden tot nu toe!

Afhankelijk van hoe Van den Bron omgaat met de terugleveringskosten zal ik in 2026 bepalen of ik weer voor hen kies. De terugleveringskosten vind ik nu vrij hoog. De prijs is verder wel redelijk De service ruim voldoende.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Voorbeeld voor velen

In de app is alles heel goed te volgen op enkele foutjes na, maar ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Afwachten

Krijgen een goede beoordeling op het eind van het jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Slecht

Jaarrekening niet te lezen vol met fouten Gebeld " U krijgt gelijk iemand aan de lijn" D'uh ik snap 't ook niet " u wordt terug gebeld" " binnen 4 werkdagen" D'ûh na 12 dagen nog niet. Klantenservice ja foutje kan nog wel effe duren. Klacht indienen alleen via ouderwetse post. Iemand anders spreken .Nooit van gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geweldig fijne provider !

Prima tarieven. Zeer behulpzame klantenservice die je altijd vriendelijk te woord staat. Overzichtelijke eindafrekeningen en prima website. Ik ben al jaren bij VanDeBron en zal dat voorlopig ook wel blijven !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede service

klant met laadpas zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

App en maandelijks afrekening geven niet genoeg inzicht

De app en maandelijkse afrekening valt wat tegen. Deze geven beide minder inzicht in mijn gemiddelde verbruik en het verwachtte verbruik dan bij andere energieleveranciers die ik gehad heb

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Prima bedrijf, app kan beter

Lekker groen, vriendelijk personeel, maar die app ……. Mmm

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Van de Bron luistert naar je

Snel in reactie en goede adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer goede ervaring

Ik heb bijna altijd all-in gewoond dus een energieleverancier was nieuw voor mij. Vandebron werd me aangeraden door ChatGPT gezien ik op zoek was naar een duurzame oplossing. Het aanmeldproces was simpel, de app werkt ook prima en ben ook zeer tevreden over de prijzen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Tevreden over de communicatie en facturatie

Als vervolg op de uitslag van een collectieve inkoop door de Vereniging Eigen Huis, gekozen voor Vandebron. Het aanmeld- en overgangsproces verliep volgens het boekje gestroomlijnd. Minder tevreden ben ik over de app die data traag laadt en minder betrouwbare data geeft dan bij mijn vorige leverancier. Ook in de Ai aanbeveling voor het maandelijkse voorschot lijkt geen rekening gehouden te worden met teruglevering elektriciteit. Kortom over de app en verstrekte informatie geen volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Groene stroom tegen goede prijs

Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duidelijk in kosten

Met de goeie app van Vandebrom heb je een prima overzicht van je verbruik en of je met je maandbedrag nog goed zit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Prima

Duidelijke info digitaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.