Al 4 jaar correct en betrouwbaar gebleken

Voor mijn huis ,voorzien van zonnepanelen ,was deze leverancier afgelopen 4 jaar zeer voordelig en de administratie zeer betrouwbaar.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Jan, wat leuk om te lezen dat je al zo lang vertrouwen hebt in Vandebron. Samen zullen we Nederland een stukje duurzamer maken :)

ik ben al 9jaar bij united consumers .maar elk jaar krijg ik 2 eind afrekeningen

nu mijn vriend dit al jaren doet 1 jaar met een bonus.[ps] die appart gestort word op zijn bank.als is wat moet betalen eindafrekening.betaald ie met automatiche incasso.maar ik ben daar nog tot de eind... komt 2 apparten.vraag is kan ik begin 2020 dan overstappen na u met de bonnis appart uitbetalen.IK WEET HET NIET .ZAL MIJN EMAIL OPGEVEN / andremari@ziggo.nl /naam af voogd meezenbroeker weg 126/6415sg tefoon 0617587652/ook u telefoon aub gr andre voogd

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Andre, bedankt voor je bericht. We zouden graag met je in gesprek gaan om het een en ander te bespreken. Ons aanmeld team zal telefonisch contact met je opnemen. Aangezien dit een openbaar kanaal is willen we je vragen om deze review te verwijderen, zodat je gegevens niet openbaar zichtbaar zijn. Je hoor van ons!

goede informatie

Vriendelijke medewerkers, goede informatie en direct het nieuwe contract klaar voor verzending

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor de positieve review, Huub!

ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt bij Vandebron

ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt bij Vandebron: dus idem, dito met een sterretje

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Dag Marianne, wat een positief bericht. Dat vinden we fijn om te horen!

Prima energieleverancier.

Groene energie zonder schimmige constructies om de energie groen te maken.

tevreden met dienstverlening

Bij een verkeerde beslissing van mij werd ik goed geho;pen

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Hi Kees, fijn dat de service bevalt. Fijne dag!

Deskundige en vriendelijke klantenservice, met echt groene energie!

Zit al een tijdje bij Vandebron. Ook bij een verlenging nemen ze ruim van te voren contact op (via mail, dus erg vrijblijvend). Dit gaf mij uitgebreid de kans om te kijken wat zou passen voor de komende periode. Uiteindelijk met een service medewerker telefonisch overleg gehad (situatie is gewijzigd van 10 panelen naar 8). Hij adviseerde duidelijk en met voldoende achtergrond info over het afnemen van de stroom van een andere boer. Erg blij mee!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dag Robert, wat goed dat jullie er samen zo uit zijn gekomen. Fijn dat het advies is bevallen en het contact zo goed is verlopen!

Ben in 2015 ingestapt, het verhaal van Van de Bron sprak mij aan. Sinds de jaren zestig alert op verandering in het klimaat. Stopte daarom ca 30 jaar geleden met vlees eten.. want naast het afnemen van zo schoon mogelijke energie zet dat heel veel zoden aan de dijk.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Marijke, wat goed om te horen dat je zo bezig bent met het klimaat en je steentje bijdraagt op meerdere manieren. Dat kunnen we erg waarderen. Leuk dat ons verhaal je zo aanspreekt :) Fijne dag!

wanbeleid! dubbele kosten termijnbedrag eerste maand! Stap niet over naar Vandebron!

Wees alert bij overstap naar Vandebron. Zij schrijven het termijnbedrag 10 dagen voor start contract af, terwijl in die maand ook het bedrag van de oude leverancier wordt afgeschreven. Een dubbele betaling dus. Als "tegemoetkoming" bieden ze een betalingstraject aan, waarin je in in je nieuwe contract ook twee keer in 1 "betalingsmaand" moet betalen. Lood om oud ijzer dus. Houd je betalingen in goed de gaten, bij einde contract krijg je "als het goed is" het teveel betaalde bedrag terug. Dat moet ik nog zien. Wat een wanbeleid zeg dit!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Eefje, hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring. Je geeft aan dat wij een wanbeleid hebben. Graag ga ik hier verder op in. Net als bij veel andere energieleveranciers betaal je bij Vandebron je energie vooraf. Dit houdt in dat je voorafgaand aan de levering een bedrag ter hoogte van je termijnbedrag betaalt. De betaling vooraf zorgt ervoor dat we onze producenten zekerheid bieden en de inkoop en levering van energie kunnen garanderen. Na de eerste afschrijving wordt vervolgens elke maand het termijnbedrag afgeschreven voor dezelfde maand. Als je dit liever niet wilt, kan je er ook voor kiezen om het eerste bedrag terug te boeken, waarna wij standaard de eerste van de maand het termijnbedrag afschrijven voor dezelfde maand. Het is helaas niet mogelijk om zelf eisen te stellen over de betalingsmanier; we hopen dat je begrijpt dat dit niet iets klantonvriendelijk is, we willen het namelijk zo prettig mogelijk voor de klant maken.

Het komt zelden voor dat ik ze nodig heb. Maar als ik vragen heb, worden ze snel beantwoord.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Hans, fijn om te horen dat je dit zo ervaart. Bedankt voor je review!

complete lack of communication, helpfullness and consistency

I've never been so disappointed with costumer service. People on the phone are very nice, but they are always contradicting each other and making promises they can’t keep. I send an email terminating my contract with Vandebron on 02.08.2019. I got an email that thanked me for pictures of the meter and said that I am going to receive a "jaarafrekening" (an annual statement) in +/- 4 weeks. I treated this as a confirmation of termination and figured it's all done. Couple of days later I got a bill for August and I thought that I don't have to pay that since I terminated my contract days before and moved out 2 weeks before that. I got an email from Hofman saying that I have to pay the bill for august and a fine. I called Vandebron, person on the phone told me that there was a problem with my termination, someone didn't process it, but they're going to terminate my contract now. They told me that I have to wait for email explaining what I should do next, but I don't have to pay for August. Couple of days later I got an email from Vandebron saying that you terminated the contract on the earliest possible date and that it doesn't work retroactively, so turns out that I do have to pay for August. Two days later (on the 23rd of August) under a threat of "further legal action" from Hofman I paid the bill and the fine (I trasfered the money to Hofman, following the instructions from the email). On 29th of august I got another email from Vandebron asking me to pay the bill for September (!!!), fortunately I didn’t have to pay for that. I wrote an email complaining about my situation and Vandebron promised to pay half of the fine that I paid to Hofman. I then received an annual statement, which laid down all the overpaid bills. I was suppose to get 525 € (including 20€ of fine and 170€ for August). Sometime after that I received a transfer from Vandebron- 355€. I immediately called Vandebron to straighten this up. Person on the phone said that I only got 355€, because I neve

• Would you recommend us? No
  • N/A
  • N/A

Hi Maria, thank your for your review. We understand that this is a bad situation for you, but as discussed earlier the problem has been solved now. We sincerely apologize for the inconvenience.

Denken goed mee

Ik had een financiële vraag voor hun, waarvan ik verwachte dat ze niet mee zouden meewerken, gelukkig hebben ze een oplossing voor mij gevonden. Dank daarvoor, Top.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Frak, fijn om te horen dat je antwoord hebt gekregen op je vraag. Daarnaast bedankt voor je review.

Aandacht en werkzaam heidenen

Bedankt voor vriendelijk contact en advies

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Huseyin, hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring.

Vandebron is helder en overzichtelijk met informatie

de boven geformuleerde zin geeft mijn ervaring het beste weer. Veel meer kan ik er verder niet over zeggen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Gijs, bedankt voor je positieve beoordeling.

Een energiebedrijf als alle anderen.

De welkomstarieven zijn, net als bij elk ander energiebedrijf aantrekkelijk. Eenmaal binnen krijg je echter zeker niet meer de scherpste tarieven, net als bij alle anderen. Ook bij Vandebron gaat het dus op: overstappen loont.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Goedemiddag, fijn om te horen dat het bevalt!

Dankjewel, Johan!

tot nu geen onprettige ervaring

Nog maar nauwelijks abonne bij vande bron vanaf 1december 2019. Dus van ervaring kun je nog niet spreken.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor de positieve review!

matig

Tot voor kort was ik zeer tevreden. Echter begin dit jaar had ik een onaangename ervaring. ik kreeg meldingen dat de opgegeven getallen niet klopten en werd verzocht foto's op te sturen. Toen ik hierover contact zocht lukte dat niet het ondanks vele! herhaalde pogingen ("al onze medewerkers zijn in gesprek"). Uiteindelijk bleek alles in orde. Toen ik later dit jaar overwoog via VEH een andere provider te vinden bleek dat ik met vdBron een verlenging contract had voor drie jaar! Was me niet bekend. Heb het er maar bij gelaten, maar nu u mij het vraagt: is me erg tegen gevallen vooral omdat ik aanvankelijk erg enthousiast was.

matig

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor je bericht. We vinden het jammer dat je ontevreden bent over onze service. Wanneer de meterstanden niet in lijn zijn met de historische standen, vragen we foto's uit. Dit, zodat we het voor je kunnen controleren en kunnen achterhalen waarom de standen niet in lijn zijn. Betreft de verlenging, zouden we de situatie nader moeten bekijken om een toelichting te kunnen geven. Zou je contact met ons willen opnemen? We helpen je graag verder!

Arrogant en klantonvriendelijk

Eerder toezegde belofte om informatie na te sturen, werd niet nagekomen. Als ik daarover contact opneem en naar de bewuste persoon vraag, wordt mij door dhr. Martijn na allerlei omwegen en onvriendelijke opmerkingen verteld dat de bewuste medewerker niet meer bij Vandebron werkt. Overdracht vindt inderdaad niet plaats. Over duurzaamheid gesproken.. Met zo'n aanbieder wil ik niets te maken hebben.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Johan, wat vervelend dat dit niet soepel is verlopen. We zouden graag specifiek naar je situatie kijken en je verder helpen. Mocht je hierin geïnteresseerd zijn, zou je dan contact op willen nemen via vragen@vandebron.nl of 0880 444 555?

al een aantal jaren klant. ik doe ook altijd mee met energiecollectief vd Consuentenbond. ik bel dan met Van de Bron om de uitslag/beste bod te bespreken en totnutoe kom ik er dan toch altijd uit met Van de Bron: niet altijd de goedkoopste maar met een soort van tegenbod komt dat dichterbij en kies ik toch liever voor blijven

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Willy, hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring.

Beetje lastig verlenging kiezen

Sorry, verlenging 3 jaar was niet te klikken of te kiezen op DEZE telefoon, S40, gmail standaard app.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Benco, hartelijk bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het verlengen van het contract niet geheel soepel verliep. Zou je een e-mail kunnen versturen naar vragen@vandebron.nl? Dan kijken we gelijk met je mee.

Eerlijk, duurzaam en niet duur.

Zeer tevreden met Van de Bron.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Goed om te horen, Titia. Dankjewel!

slechte zeer langzame website

slecht. website reageert zeer traag. Kan mijn contract niet via de website opzeggen

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Hi Dirk, jammer om te horen dat het niet werkt als gewenst. We zouden je graag verder helpen. Zou je contact op willen nemen via vragen@vandebron.nl of 0880 444 555? We horen graag van je!

Klantgericht en accuraat

In mijn contacten met VandeBron ben ik altijd correct, snel en accuraat geholpen, prima

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Pam, goed om te horen dat onze service bevalt!