Helemaal tevreden

Tevreden en meer dan met de bijdrage die ik mag leveren door van jullie af te nemen. Dankbaar voor de goede maandelijkse informatie en ook het vermelden van gemiddeld verbruik, waardoor ik kan zien dat ik best zuinig ben met energie. Blijf doorgaan met het goede werk! Hartelijke groeten, Roos Nabben

Nooit problemen.

Ik vind de mailings en het groene streven aantrekkelijk.

Groene energie en gas

Ik ben zeer tevreden over van de bron en je hebt het ieder dat je iets bijdraagt aan de duurzaamheidsdoelstellingen. Ik vind het alleen jammer dat ik geen groen gas project uit Nederland steun, maar uit China en dat ik in de app niet kan zien welke apparaten bij mij veel stroom verbruiken en hoe mijn eindafrekening er gemiddeld voor staat volgens de voorspelling van mijn verbruik. Dat kon bij mijn vorige provider wel.

Prettig, accuraat en professioneel

Prettig, accuraat en professioneel

Goede service....

Door misverstand van mijn kant Toch goede regeling getroffen Mijn dank daarvoor Mvr th. Groeneveld

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Uiterst deskundig te woord gestaan.

Ben al jaren klant en bevalt uitstekend.

Gewoon goed en groen

Bij van de Bron krijg je gewoon groene stroom. Er wordt niet gezeurd en aan je ‘jas’ getrokken. Stroom uit de buurt en gas wordt gecompenseerd. Geen onnodige contacten! Dus: gewoon goed!

Gewoon goed !!!!

Gewoon goed!!!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

ik ben bij van de Bron altijd netjes behandelt

binnen 1 dag antwoord op mijn vraag

goede eerste ervaring

• Prijs-Kwaliteitverhouding

accuraat en efficiënt en vooral aardig en meedenkend

De keren dat ik telefonisch contact heb gehad met medewerkers van Bij de Bron ben ik heel goed te woord gestaan. Deskundig en vooral meedenkend

Positief

1. Aanlevering van schone en duurzame energie die het milieu niet belast een grondstoffen niet uitput. 2. Goed maandelijks inzicht in verbruik en handige besparingstips.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

openhartig, duidelijk en meedenkend.

Duidelijk en prima

Duidelijk wat ze je bieden. Goede service. Heldere uitleg als je het even niet snapt. Checken zelf of het termijnbedrag goed is of evt lager kan.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Groene energie tegen een eerlijke prijs

Betrouwbare leverancier

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Helder en transparante en snelle info

Ik ben nu zo'n drie jaar lid van Vandebron, en nooit teleurgesteld.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Fijne firma voor je stroom

Je weet altijd hoe je ervoor staat

• Prijs-Kwaliteitverhouding

energie leverancier vanwege duurzaamheid uitgekozen

nvt

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Snel en deskundig te woord gestaan.

Ik had een energiecontract met vandebron via een tussenpersoon. Binnen de gestelde herroepingsrecht kon ik binnen 2 minuten van het contract af. Netjes geregeld bij vandebron.

prima bedrijf

Goede en eerlijke antwoorden. Hier kan ik wat mee. Tijdens het telefonisch onderhoud werd er een foutje gemaakt. Na een uur kwam de dame er op terug om het foutje alsnog te corrigeren. heel correct. Hoop dat de samenwerking zo blijft.

Fijne transparante energieleverancier

Communicatie met vd Bron kan op verschillende manieren en je krijgt altijd snel antwoord en je wordt goed geholpen. Erg tevreden!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Goede klantenservice en op maat

Ik stuurde een mail met veel vragen naar de klantenservice. Mijn e-mail werd binnen het termijn beantwoord. Je krijgt een gerichte antwoord op al jouw vragen. Klantenservice denkt ook mee aan een oplossing en ze zijn heel vriendelijk. Het bedrijf heeft redelijke prijzen, leuke acties en ze zijn heel duurzaam. De website ziet er netjes uit. Ik vind ook het contractvoorstel heel duidelijk, zelfs met een aparte sms met de tarieven. Ze zijn ook helemaal niet brutaal of opdringerig, zoals vele andere energiebedrijven. Als je een duurzaam energiebedrijf zoekt die groene energie levert, met een uitstekende service, dan zit je goed bij Vandebron! Ga zo door.

goed.

Ik werd vlot en direct goed geholpen.

alles wordt goed uitgelegd

Ik verwachtte allerlei ingewikkeld toestanden omdat ik even twee huizen heb waarin ik energie geleverd moet krijgen maar jullie tekst was heel duidelijk!

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve review, Jenny! Fijn om te lezen dat onze collega's je zo goed hebben geholpen :)

weg met vervuilende energie. daarom vd Bron

iedereen zal er aan moeten geloven, zon - wind energie opwekking wordt de toekomst. met waterstof de huizen verwarmen

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Ben, wat goed om te horen dat je bent overgestapt naar Vandebron en zo bewust bezig bent met de toekomst van energie!