Duurzaamheid is mijn adagium

Samen met Van de Bron en via mijn eigen levenswijze werk ik aan een duurzamer wereld.

Heel tevreden

Kan iedereen aanraden zich bij deze energieleverancier aan te sluiten. Goede tarieven, zelfs in deze moeilijke tijden. Duidelijke website , klantvriendelijk en duurzaam ! Op naar verduurzamen van Nederland en de rest van de wereld.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Als ik opgeef zonnepanelen wil ik dit ook graag zien in mijn aanvraag verder alles prima

Verder zie boven

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Snelle vlotte service op een vraag!

Geen verdere toelichting noodzakelijk.

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Bijzonder duidelijk bedrijf.

In tegenstelling tot andere, soortgelijke leveranciers , is van de Bron helder en duidelijk voor war betreft leverantie en prijs.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Snel duidelijkheid, vriendelijk en afspraak is afspraak.

Algeheel tevreden

Prima bedrijf, goede communicatie

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Wij zijn benieuwd naar de schriftelijke reactie van Vandenbron

Wij wachten met spanning op de antwoorden van onze mail

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

ze denken met je mij

ze denken met je mee

• Duurzaamheid N.v.t.

Prima klanservice

Om wijziging door te geven was een simpel chatgesprek voldoende.

Mijn ervaring is goed

Ook hun website is prima in orde

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Ik was heel blij met jullie

Ergens afgelopen jaar kreeg ik berict dat van de bron was aangehaakt bij een groot energiebedrijf. Toen werd mijn contract opeens hernieuwd of zo … had nu een contractje van januari tot 1 november. Eigenlijk had dus mijn contract hernieuwd moeten worden tot 1 jan 2023. Maar nu wordt het gas opeens duurder en geldt toch mijn oorspronkelijk contract en verval ik dus per 1 november naar flexibel. Heb het gevoel bij de neus te zijn genomen, maar wacht nog even af… Is debron de Bron nog wel?

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Eigentijdse vooruitziende menselijke organisatie.

Correct en timely organisation. Goed bereikbaar, ervaren capabele medewerkers, concurrerende tarieven. Gewoon normaal goed.

Super goed bedrijf

Goede werknemers met een goede uitleg

Recht door zee.

Altijd beleefd. Vriendelijk en zeer bezig met het best duidelijke antwoord te geven.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Correct bedrijf. Prettig personeel bij vragen

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Had ik jaren eerder moeten doen

Na slechte ervaringen met andere aanbieders uiteindelijk bij van de Bron terecht gekomen. Zeer duidelijke informatie en ook het aanbieden van laadpas voor mijn ev is heel prettig.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Meer dan alleen groene en goedkope energie

Vergelijken doe ik niet continu, maar Vandebron blijkt meestal de of een van de goedkoopste. En. Vandebron stelt kleine opwerkers van energie (bijvoorbeeld boeren met zonnepanelen op hun stal) in staat om deze te leveren aan stroomgebruikers. Een sympatiek en briljant concept voor de versnelling van het gebruik van duurzame energie en iedereen die daaraan wil bijdragen. Daarbij hebben ze meerdere projecten om de energie groener en duurzamer te maken. Het geeft een heel warm gevoel om mijn energie van zo'n warme, vooruitstrevende en integere club af te nemen

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Goede website met duidelijke informatie

Goede en duidelijke met een goed inzicht in je maandelijks verbruik van elektriciteit en gas.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Duurzame energie op zijn gemakkelijkst

Geen zonnepanelen maar toch 100% duurzame energie. En een compensatie voor het gasgebruik dat in onze oude wijk nog wel even zal blijven

geweldig

ik vind het heel fijn dat ik elke maand een berekening krijg van mijn gebruik dan kan ik daar mijn eigen aan aanpassen

prima bedrijf

ook goed dat we met opladen van de auto het voordelige pasje van Vandebron kunnen gebruiken.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

niet bereikbaar per telefoon en mail,heel slecht,

Leuk dat u belt,zo begint het 15 ste telefoon gesprek. Na uren wachten heb ik het opgegeven. Ik heb een vast contract afgesloten, maar heb daar vragen over. Het verschil van de gasprijs variabel en vast is veel te groot,waarom? En waarom verhogen jullie de maandlasten dan met 2 euro,van 115 euro naar 117 euro?Dit slaat toch nergens op. Als 1 jan 2022 het contract ingaat ,welke prijzen gelden er dan? voor mij heel onduidelijk.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Een duurzaam, innovatief en enthousiaste onderneming.

Voluit tevreden over het geleverde en de kwaliteit van de dienstverlening.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Fantastische duurzame windenergie, maar helaas gekoppeld aan de gasprijs

Ik heb met veel overtuiging gekozen voor vandebron omdat ik verwacht dan duurzame energie te krijgen. Tot mijn grote teleurstelling blijkt die energie toch weer gekoppeld te worden aan het gasgebruik in dit land. Als je nu toch een transitie wil doorgaan, koppel dit los! Zo komen we er echt niet. Juist nu zou de keuze voor duurzame energie ook geld moete opleveren voor de gebruikers, want oude energievormen moeten ook duurder worden om de transitie te bevorderen. Vandebron, keer terug op uw schreden en biedt een duurzame prijs aan! Job Schipper