Hi Beert, wat fijn om te lezen dat je snel geholpen bent en de app duidelijk is. Bedankt voor je positieve beoordeling!
Hi Astrid, we vinden het vervelend om te lezen dat je dit zo ervaren hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! De uitleg voor de korting voor nieuwe klanten is dat onze missie centraal staat waarin we zo snel mogelijk 100% groen$$e energie in heel Nederland willen. Hoe meer mensen met ons meedoen aan de missie en klant worden, hoe meer mogelijkheden we hebben om dit zo snel mogelijk te kunnen realiseren. Ook komen we klanten hiermee tegemoet in tijden waarin energieprijzen nog steeds een stuk hoger liggen dan dat ze zijn geweest. Tegelijkertijd proberen we er alles aan te doen om onze huidige klanten tevreden te houden. Ook hier gebeurt dat door middel van verschillende actiecampagnes, maar bijvoorbeeld ook door de gebruikservaring op de app te verbeteren of het klantcontact naar wens te laten verlopen. Momenteel hebben we bijvoorbeeld de vriendenkorting voor bestaande klanten. Het maandelijkse termijnbedrag is slechts een voorschot en kan tussentijds worden aangepast. Bijvoorbeeld door veranderende externe kosten die we aan je moeten doorberekenen, zoals verhoogde belastingen vanuit de overheid en stijgende netbeheerderskosten. Dit doen we om ervoor te zorgen dat je niet voor hoge onverwachtse kosten komt te staan bij jaarlijkse afrekeningen. We brengen je hier natuurlijk altijd van op de hoogte per mail. Mocht je het overigens niet eens zijn met de aanpassing, kun je zelf via onze website of in de app de hoogte van je termijnbedrag aanpassen. Ook kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice en kijken we graag even met je mee naar een passend termijnbedrag. Tevens gaan wij graag het gesprek met je aan en staan we immers altijd open voor feedback. We nemen deze beoordeling dan ook zeker mee om onze service te blijven verbeteren. We hopen dat je onze uitleg kunt begrijpen en zien je niet graag gaan! Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, kun je telefonisch contact met ons opnemen via +088 044 4555 of per mail via vragen@vandebron.nl.
Hi Willem, bedankt voor je positieve beoordeling! Wij vinden het ook erg belangrijk dat alles overzichtelijk en duidelijk is. We doen ons best om de prijs-kwaliteitverhouding zo goed mogelijk te houden. Fijn dat je als klant meedoet aan onze missie naar zo snel mogelijk 100% groene energie in Nederland π
Hi Peter, wat fijn dat je snel antwoord hebt gekregen! Bedankt voor je positieve beoordeling π
Hi Bernadette, wat vervelend om te lezen dat je dit zo ervaren hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We willen graag benadrukken dat in een vast contract de prijzen nooit worden verhoogd. De kale leveringstarieven staan namelijk vast voor het jaar dat je met ons hebt afgesproken. Wat wel kan wijzigen zijn de externe kosten die wij moeten doorberekenen aan onze klanten. Dit zijn bijvoorbeeld netbeheerderskosten of energiebelastingen vanuit de overheid. Ook heeft er afgelopen week een producenten wissel plaats gevonden. Hierdoor zijn veel klanten overgezet naar een andere energiebron, maar uiteraard tegen dezelfde tarieven. We kunnen je naast deze informatie via deze weg niet verder helpen. Daarom zouden we je willen vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee en kunnen je verder helpen! We zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09-17u telefonisch bereikbaar via +088 044 4555.
Hi Kees, bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze communicatie π
Hi Joop, wat fijn om te lezen dat jullie al jaren tevreden klant zijn. Bereikbaarheid en een duidelijk verbruiksoverzicht vinden wij ook erg belangrijk. Bedankt voor deze positieve beoordeling!
Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo bezig bent met duurzaamheid en als klant zijnde je inzet voor onze missie! Begrijpelijk dat je graag meer zou willen weten hoe de samenwerking met Trees for All verloopt. Al onze klanten betalen β¬0,005 cent per verbruikte m3 gas ter compensatie. Trees for All is momenteel bezig met een project voor bosherstel in Groningen! Ze vormen daar het monotone dorpsbos bij Kolhalm om naar een klimaatbestendig en gevarieerd bos. Meer informatie hierover kun je lezen in onze blogs of op de website van Trees for All. Aan het einde van ieder jaar maken we ook een impact rapport op waar je precies in kunt lezen wat we allemaal gedaan hebben en hoe er impact is gemaakt π
Hi Erik, bedankt voor je beoordeling en je positieve woorden! Je verbeterpunt nemen we mee om onze service verder te kunnen optimaliseren. Wat goed ook om te lezen dat je zo bezig bent met verduurzamen π
Hi Hielke, bedankt voor je goede beoordeling. Hier krijgen wij goeie energie van π
Hi Marco, wat fijn om te horen dat je al bijna twee jaar tevreden bent over onze service! We hopen dat je nog vele jaren klant bij ons zal blijven π
Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor positieve beoordeling π.
Hoi Sjoerd, wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent in de prijsverhoging van afgelopen jaar en je het gevoel hebt in de steek te zijn gelaten. We begrijp dat je voor ons als leverancier hebt gekozen vanwege 100% groene stroom. Het is belangrijk om te weten dat de prijs van groene stroom verbonden is met de prijs van fossiele energie. In Nederland is er maar één markt voor elektriciteit en voor gas. Dat is logisch - er is immers ook maar één landelijk stroomnet en één landelijk gasnet. Alle energieproducenten in ons land leveren, ongeacht de manier van opwek, hun energie aan dit net. Het totale aanbod van de energie op het energienet bepaalt uiteindelijk wat de marktprijs gaat zijn. En omdat we dus maar één markt hebben, is deze prijs voor alle energieproducenten hetzelfde. Wij betalen dus onze producenten van groene stroom de marktprijs en daar maken we geen winst op. Hoewel het aanbod van groene energie in Nederland steeds groter wordt, zijn we voor een groot deel van onze energiebehoefte nog afhankelijk van fossiele energie. Ook omdat groene stroom nog niet altijd wordt opgewekt op het moment dat we het nodig hebben, bijvoorbeeld βs avonds als de meeste energie wordt verbruikt. De prijs van fossiele energie bepaalt dus voor het grootste deel de marktprijs. Omdat de gastoevoer afgelopen jaar flink is teruggeschroefd, is de marginale gasprijs hard gestegen. Daardoor stijgt de marktprijs, wat je weer merkt in je energietarieven. Ook als je groene stroom afneemt. Het is dus belangrijk dat we de energietransitie in een versnelling brengen, zodat de marktprijs vooral wordt bepaald door groene energie in plaats van gas. Hopelijk blijf je dus groene energie afnemen, vooral nu de tarieven weer gedaald zijn!
Hi Diederick, bedankt voor je review! Duidelijkheid en bereikbaarheid vinden wij ook erg belangrijk. We zullen dan ook altijd ons uiterste best doen om dit na te streven!
Hi Albert, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent π
Bedankt voor je positieve review Theo! Hier krijgen wij goeie energie van π
Hi Peter, bedankt voor je review! Wat fijn dat je altijd snel en goed geholpen wordt π
Goede communicatie vinden wij ook heel belangrijk! Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn. Wij zijn ook erg blij dat jullie meedoen aan de missie naar 100% duurzame energie in Nederland π
Bedankt voor je review! Hier krijgen wij positieve energie van :)
Bedankt voor deze goede beoordeling Joke! π
Bedankt Hans!
Hi Rob, wat fijn! Bedankt voor het achterlaten van een review. We nemen het puntje over de bereikbaarheid mee om onze service te verbeteren! π
Hoi Bert, dank je wel voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. π
Goed om te horen en bedankt voor het delen van je ervaring.π
Bedankt voor de review en leuk dat je bij onze club zit! π
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd