Reactietijd bij vragen en/of problemen is meestal sneller dan het licht. Goede service en kennis van zaken.

• Tevredenheid

Zeer tevreden over de manier waarop ICTWebSolution ons thuisnetwerk heeft aangelegd: snel & accuraat. Het draait sinds een jaar prima, één keer hebben we een storing gehad die aan KPN lag, waarbij we na telefonisch contact direct zijn geholpen van op afstand. Prima.

• Tevredenheid

Top spul geadviseerd, snel geinstalleerd en toen ik een probleem had met een printer die niet werd herkend binnen 3 minuten savonds om 22h een telefoon.

• Tevredenheid

Zeer deskundig bedrijf met "state of the art" oplossingen. Directe communicatie met snelle respons tijden. 100% tevreden

• Bedrijfsnaam: JD-Singa

Perfect opgezet netwerk met goede hardware. Geeft snel antwoord op vragen, erg tevreden dus!

• Bedrijfsnaam: Frits - Hert Clothing

Kay heeft ons geholpen met het opzetten voor een hotspot/ict van een café. Zeer professioneel geholpen en vragen worden zeer snel (direct) opgepakt en opgelost. Kortom, wij zijn erg blij met de hulp van ictwebsolutions. Ga zo door!

• Bedrijfsnaam: Cafe Blond

Wij zijn vele jaren tevreden klant bij ICTWebSolution. De service en het accuraat handelen als het nodig is maken dit bedrijf tot een aanrader.

• Bedrijfsnaam: hens|deSign

ICTWebSolution heeft mij mij snel duidelijk gemaakt wat en hoe te doen en het werkt perfect en ik ben nu verlost van de tussenoplossingen voor ons netwerk die uiteindelijk niet goed werkten dank je wel Kay

• Bedrijfsnaam: Groeneveld

Websolutions heeft er voor gezorgd dat onze oude website van die zeer ontoegankelijk was is getransformeerd naar zeer moderne overzichtelijke website waar we zeer tevreden over zijn. En dit alles tegen een redelijke prijs

• Bedrijfsnaam: Assurantie kantoor de bruijn

Na mijn vorige ervaringen met een webbouwer was ik op zoek naar betrouwbaarheid. Dat heb ik nu zeker gevonden. Daarnaast is de snelheid waarmee vragen/opdrachten etc worden behandeld bijzonder snel. Dat is erg prettig en natuurlijk belangrijk. En overal is een oplossing voor! Kortom, ik ben echt zeer tevreden.

• Bedrijfsnaam: Buyle Buitendouche

Ik wilde een goede professionele oplossing en heb die gevonden bij ICT Websolution. Snel en goed en met goed materiaal geïnstalleerd. Het produkt draait al enkele jaren zonder problemen. Bij vragen per e-mail krijg ik vrijwel onmiddellijk antwoord. Kortom een dikke 10 voor Kay en ICT Websolution

• Tevredenheid

ICT websolutions is een prima partner, snel antwoord op vragen en problemen. Voelt goed aan wat de klant wilt.

• Bedrijfsnaam: Mix creations

Top service!

Goede uitleg Snelle service Kortom hele goede samen werking

• Tevredenheid

Goed product van goede kwaliteit.

• Tevredenheid

Super goeie service en directe leveringen. Ook de communicatie op afstand werkt perfect. Een bedrijf wat nog echt tijd voor de klanten heeft.

• Bedrijfsnaam: Camping Natuurplezier

Een 10 is een punt dan is er helemaal niets meer te verbeter. Maar wij zijn ontzettend tevreden over de service en kwaliteit van de mannen van ICTWebSolution. Ga zo door mannen!

• Bedrijfsnaam: LUBOLIVE BV

Wij zijn bij ICTwebsolutions terecht gekomen omdat wij in ons huis een problem hadden met het wifisignaal. Kay heft ons uitstekend geadviseerd. De oplossing lag in bedrade wifiaccesspoints. Alles is ter plaatse door hen geinstalleerd en getest en het werkt uitstekend. Ook bij vragen is ICTwebslutions erg goed bereikbaar, zeer servicegericht en mijn ervaring is dat zij pas stoppen als het problem opgelost is. Op alle gebieden ene 10 staat misschien wat "over-the-top' maar ik kan niet anders geven, omdat zij al mijn problemen hebben opgelost.

• Tevredenheid

Mijn Wifi was erg traag en onbetrouwbaar van Ziggo, Na een gesprek te hebben gehad met ICT Web Solution hebben wij besloten om het Wifi via een Hotspot te laten verlopen, de zgn. in Bridgemodus laten zetten van het modem. Na een aantal dagen had ik de spullen in huis en op afstand heeft ICT Websolution de hotspot draaiend gekregen. Mijn Wifi is nu 100% stabiel en kan nu altijd online. Ook softwarematig hebben zij een aantal aanpassingen gedaan waardoor ik via een app op afstand mijn systeem in de gaten kan houden.

• Tevredenheid

Always very dedicated and high quality service. Extremely reliable.

• Tevredenheid

Van te voren goed advies Als je beld word je gelijk geholpen

• Bedrijfsnaam: A van der spek

Kay van ICTWebsolution is de hoofdleverancier van de email- en weboplossing die ik aanbiedt mijn mijn klanten. ICTWebsolution is daarbij altijd professioneel, betrokken en snel in het bedenken van een oplossing.

• Bedrijfsnaam: Comtrix

super service, altijd snel

• Bedrijfsnaam: bongers

Snelle service en een goede communicatie

• Bedrijfsnaam: mbprojects

Ruim 2 jaar klant en altijd tevreden geweest, kan mij niet meer herinneren wanneer er een server offline is geweest. Altijd snel support als dat nodig is en alles fijn en snel geregeld! Top bedrijf

• Bedrijfsnaam: Beeselhosting