Ubiquity UAP-M en een UVG-3 camera hier in 2 bestellingen gekocht. Zeer snelle levering net voor 1700 uur besteld via een mailtje en direct dezelfde dag nog verstuurd en dus de volgende dag in huis. Verkooptechnisch zeer goede service.

• Tevredenheid

Het is een bedrijf die de afspraken na komt en ze weten waar ze over praten en dat is voor de klant erg belangrijk. Ze hebben op de camping de wifi verzorgt en daarbij is snel en heel netjes gewerkt. Wat ook fijn is dat ze alles uitleggen in duidelijke taal.

• Bedrijfsnaam: Camping Den Hoogen Berg

Goed luisteren, snel reageren en naar tevredenheid leveren!

• Bedrijfsnaam: Qualm Beheer bv

Zeer tevreden met de werkzaamheden. Er is een perfect werkende oplossing geleverd voor T-Mobile Thuis glasvezel i.c.m. IPTV en een EdgeRouter X SFP. Dit was voor ICT&Web Solution op dat moment een eerste keer dat deze configuratie uitgevoerd werd. Functioneert nu uitstekend.

• Tevredenheid

boven mijn verwachting, zo snel en dan ook kwaliteit leveren. Super!

• Bedrijfsnaam: drive U

Zeer tevreden met het geleverd product

• Tevredenheid

ICT websolutions is echt een super bedrijf. Ik ben zeer tevreden met de service en dienstverlening. Ze weten waar ze het over hebben, hebben overal een oplossing voor en reageren altijd direct. Zelfs op 2e kerstdag krijg je binnen een paar minuten een antwoord op je mail! Kay van Aarssen is een topper. Wil je je ICT goed geregeld hebben dan moet je bij ICT Websolutions zijn.

• Bedrijfsnaam: Jenter Real Estate

Dik tevreden. Altijd supersnelle reacties, goede uitleg, kwaliteitsoplossingen, overzichtelijke offertes en hele goede nazorg! Onze ict is in prima handen bij ICTWebSolution!

• Bedrijfsnaam: SMIT Riooltechniek

Ik kan enkel de max. score toekennen, want van advies tot realisatie tot aan service (reacties op vragen zijn nagenoeg "instant", ongeacht het moment van de dag!) vind ik de mannen van ICTWebSolution top.

• Bedrijfsnaam: GGD Zuid Limburg

Top service, heldere adviesen, snelle oplossingen en contact op alle mogelijke manieren. Dit is echt een geweldig bedrijf en een aanrader voor iedereen. Kay en Marcel van Aarssen denken mee, denken in oplossingen i.p.v. problemen. Het is gebleken dat niets te veel is voor hun klanten. Een mooie, gebruikersvriendelijke website is het resultaat. Tot in de puntjes verzorgd!

• Bedrijfsnaam: Beil Auto

Ben zeer tevreden over ICTWEBSolution.

• Tevredenheid

ICT Websolutions werkt klantgericht en snel. Ik ben erg tevreden met het eindresultaat!

• Bedrijfsnaam: StiP trainingen

Supersnelle service, klantgericht meedenken en goede kwaliteit.

• Bedrijfsnaam: StiP trainingen

Na een tijd rond zoeken naar de juiste instelling voor mijn router heeft ICTWebSolution deze voor mij op maat gemaakt.

• Bedrijfsnaam: Nails by Marco

Uit mond op mond reclame, van een tevreden klant, terecht gekomen bij dit bedrijf. Na aanlevering van de stukken in zeer acceptabele tijd een keurige website voor ons ontwikkeld. We zijn dik tevreden !

• Bedrijfsnaam: Automotive Totaal BV

Super tevreden. Alles naar mijn (uitgebreide) wensen uitgevoerd. Kay ging pas weg nadat alles naar mijn wens draaide. De dagen daarna werd alles op afstand getweakt en bijgeregeld tot alles feilloos werkt. Hulde!

• Tevredenheid

ICTWebSolution reageert snel op een verzoek. Door de PC op afstand over te nemen kon het probleem snel gevonden en opgelost worden. Ook een tweede contact werd snel beantwoord en tot tevredenheid beantwoord.

• Tevredenheid

ICTWebsolutions is een bedrijf met een hands-on mentaliteit. Ze zijn in staat om onze wensen om te zetten in een degelijke website of folder. De snelle service en duidelijke communicatie is hetgeen wat ICT Websolutions anders maakt.

• Bedrijfsnaam: Combo Group

We worden altijd super snel geholpen & zijn blij overgestapt te zijn destijds. Tot nu toe erg tevreden dus!

• Bedrijfsnaam: Dr.Wax, ski & snowboard onderhoud

Snelle levering na heldere communicatie. Er wordt meegedacht over de geplaatste bestelling en zo nodig een alternatief geboden.

• Bedrijfsnaam: Zorg van de Zaak

fijne communicatie. Begrijpen mijn probleem en denken mee. Snelle actie !

• Bedrijfsnaam: arnaka

Er is geen enkel punt van kritiek te bedenken over ICTWebSolution. Een betrouwbare partner die ALTIJD klaarstaat en zeer snel en adequaat reageert. Iets wat in dit digitale tijdperk een must is. ICTWebSolution heeft dit goed begrepen. Kennis is voldoende aanwezig, waardoor geen uitdaging te groot lijkt. Een absolute aanrader.

• Bedrijfsnaam: Vogten Groep

Het klinkt saai, maar ICT Websolutions is echt toppie! Altijd snel, accuraat en goed advies! We zullen het zeker aan collega's aanraden (dat hebben we ook al heel vaak met succes gedaan). Vakmensen met een super snelle service! Hartelijke groet, Harm & Margot Pustjens-Peters Roosteren

• Bedrijfsnaam: All Seasons Decorations & MAZA KEUKENS

Wij zijn zeer tevreden over het meedenken door ICTWebSolution voor het ontwerpen en aanleggen van een thuisnetwerk met thuiswerkplekken. De installatie was top! Ons nieuwe netwerk (zowel bedraad als WiFi), met een gastennetwerk, een prive network, etc. Het draait uitstekend, geen storingen (behoudens storingen van de ISP).

• Tevredenheid

Ik heb via ICTWebSolution onze hardware laten voorzien van een door hun aangepaste configuratie welke op maat gemaakt is naar onze wensen. Nog nooit was ons netwerk daarna zo stabiel. Wij hebben geen downtime meer gehad (op een stroom storing na). De communicatie verliep zeer correct en mijn vragen werden eigenlijk altijd binnen een half uur beantwoord. Ook toen ik een wijziging in onze router configuratie wilde, was deze binnen een half uur geregeld. Top service dus !!! In de toekomst ga ik zeker weer gebruik maken van de diensten van Kay en Jeroen.