Kwaliteit, kennis, betrouwbaar, actief

Na 1 jaar ervaring kan ik hem zeer zeker aanbevelen. Reactie op vragen en oplossingen zijn zeer goed, waar andere bedrijven veel falen na het binnen halen.

Klant is koning

Enkele maanden geleden Kay ontmoet en kennis gemaakt met zijn organisatie en diensten. In een notendop, Kay is echt een expert op het gebied van ICT en netwerk diensten. We zijn super tevreden met zijn klantgerichtheid en kwaliteit van diensten. We hebben via ICT & Web Solutions E2E; van de Ubiquiti appliances tot en met het beheer van het netwerk afgenomen. Tot nu toe, niks te klagen. Hij staat altijd klaar voor je. Blij om te ervaren dat er organisaties bestaan die zo klantgericht werken binnen het particulieren segment.

Echt Super tevreden!. Ruim een jaar geleden hebben we een nieuwbouw huis gekocht en we kwamen via via bij Kay terecht. Ruim een jaar met hem over ieder detail in ons nieuwe huis gesproken. Niks was te veel en reactie vaak al terug binnen een minuut of 30. Toen ons huis eenmaal was opgeleverd hebben we nog even snel de puntjes op de I gezet en tijdens de installatie dag liep alles gesmeerd en kwam Kay met allerlei suggesties om het nog mooier uit te laten komen. Kay is echt een topper en ik hoop dat hij nog lang mijn ICT zal verzorgen.

Heel simpel gewoon top

• Tevredenheid

Ondanks het feit dat we elkaar voor het eerst telefonisch spraken, was de service en levering erg vlot. Binnen 5 minuten mijn onderdelen besteld en op de post gedaan, super !

• Kwaliteit N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Badhotel Bruin

Na een slechte ervaring met onze vorige ICT bedrijf had ik mijn twijfels, maar Kay maakt waar wat hij zegt. Onze ICT omgeving is in een zeer korte tijd perfect ingericht en Kay reageert heel snel als er problemen en/of vragen zijn.

• Bedrijfsnaam: De Administraat

Solide. Doet en levert wat hij zegt Volgende keer weer? Ja

• Bedrijfsnaam: Van Beek

Ik kan niet anders dan overal de volle score voor geven. Wat een ongelooflijk snelle en goede service levert ICT websolutions. Je kan dag en nacht vragen stellen en je krijgt direct een oplossing. Ik had zelf al een netwerk met Ubiquiti AP’s maar toch liep dat niet 100%. Kay is langs geweest en heeft al zijn kennis ingezet om het perfect te krijgen. Tevens ook dieect gezorgd dat ze veel mee remote kunnen oplossen. Super blij met de werkwijze! Ga zo door!

• Tevredenheid

Eindelijk een goed Wifi en LAN in huis! Kay reageert super snel en is buitengewoon kundig. Flexibel als hij is heeft hij bij ons twee acces points en wat routers etc. geïnstalleerd. Ook heeft hij advies gegeven over bestaande systemen en heeft hij onze Ziggo-router anders geïnstalleerd zodat alles optimaal functioneert. Wat heerlijk om nu een goed thuisnetwerk te hebben (en een gastennetwerk). Oh ja, en als je vragen hebt komt Kay heel snel in de lucht. Zelfs het oplossen van complexe problemen lost hij tot laat (remote) op.

• Tevredenheid

Kay heeft in ons vorige huis, en recent ons nieuwe huis, een draadloos netwerk aangelegd met diverse accesspoints inclusief de programmering van de patchbox. Zaakje draait buitengewoon goed en de kids kunnen via WiFi op hun PS4 spelen. Ook service is prima, bereikbaarheid top. Ik beveel Kay absoluut aan.

• Tevredenheid

Sinds onze school gebruik maakt van Unifi controlers en daarbij de ondersteuning krijgen van dit super bedrijf, zijn we echt van heel veel problemen af. Prima hulp op afstand, updates van de hardware wordt keurig geregeld.

• Bedrijfsnaam: Nutsbasisschool Voorschoten

Een 10 lijkt wat overdreven, maar Kaj overtrof mijn verwachtingen. Via Tweakers in contact gekomen, en meteen 's avonds al een belletje. Binnen een week een compleet thuisnetwerk (Ubiquity) geinstalleerd, en werkt als een zonnetje. Ook duidelijke uitleg tijdens de installatie, zodat ik zelf ook redelijk op de hoogte ben hoe het werkt. Investering zeker waard!

• Tevredenheid

Dienstverlening is klantgericht, op zoek naar de best passende oplossing en in onderling overleg wordt de beste oplossing gekozen.

Voor wie kwaliteit wil

• Tevredenheid

Configuratie voor XS4ALL laten maken. IPTV werkte in eerste instantie niet, maar bleek uiteindelijk door een device in het netwerk te komen (had dus niks met de configuratie te maken die ICTWebSolution gemaakt had). Om het probleem te vinden goede support gehad.

• Tevredenheid

Oplossingsgericht meedenken en goede communicatie. Snelle en duidelijke service.

• Bedrijfsnaam: Van Vliet SEND

Er zaten slechts 17 minuten tussen mijn aanvraag (om 7:00u in de ochtend) en een reactie per mail. Echt supersnel. Verdere dienstverlening / service verliep vloeiend en ongecompliceerd. Een dikke 10!

• Tevredenheid
  • Bedrijfsnaam: Promostore Merchandising B.V.

Behalve dat mijn mail in de spambox van jullie kwam, zeer tevreden.

• Bedrijfsnaam: Kantoor Prospettiva

Ubiquity UAP-M en een UVG-3 camera hier in 2 bestellingen gekocht. Zeer snelle levering net voor 1700 uur besteld via een mailtje en direct dezelfde dag nog verstuurd en dus de volgende dag in huis. Verkooptechnisch zeer goede service.

• Tevredenheid

Het is een bedrijf die de afspraken na komt en ze weten waar ze over praten en dat is voor de klant erg belangrijk. Ze hebben op de camping de wifi verzorgt en daarbij is snel en heel netjes gewerkt. Wat ook fijn is dat ze alles uitleggen in duidelijke taal.

• Bedrijfsnaam: Camping Den Hoogen Berg

Goed luisteren, snel reageren en naar tevredenheid leveren!

• Bedrijfsnaam: Qualm Beheer bv

Zeer tevreden met de werkzaamheden. Er is een perfect werkende oplossing geleverd voor T-Mobile Thuis glasvezel i.c.m. IPTV en een EdgeRouter X SFP. Dit was voor ICT&Web Solution op dat moment een eerste keer dat deze configuratie uitgevoerd werd. Functioneert nu uitstekend.

• Tevredenheid

boven mijn verwachting, zo snel en dan ook kwaliteit leveren. Super!

• Bedrijfsnaam: drive U

Zeer tevreden met het geleverd product

• Tevredenheid

ICT websolutions is echt een super bedrijf. Ik ben zeer tevreden met de service en dienstverlening. Ze weten waar ze het over hebben, hebben overal een oplossing voor en reageren altijd direct. Zelfs op 2e kerstdag krijg je binnen een paar minuten een antwoord op je mail! Kay van Aarssen is een topper. Wil je je ICT goed geregeld hebben dan moet je bij ICT Websolutions zijn.

• Bedrijfsnaam: Jenter Real Estate