Rudy en zijn mannen leveren vakkundig werk

Ons dak was zeer slecht. gelukkig kon Rudy het nog snel inplannen. Jullie leveren vakwerk. laten alles dmv foto's zien hoe het was en hoe het nu geworden is. Wij zullen jullie zeker aanbevelen.

• Persoonlijk advies

Fijn om te horen. Bedankt voor de gastvrijheid en wellicht tot een volgende klus. Groetjes dakdekker Rudy Evers

kundige vriendelijke mensen echte vak man

goede duidelijk advies en eerlijk tegen een goede prijs

• Persoonlijk advies

Doen we altijd ons best voor. Bedankt voor de beoordeling.

Vakkundig bedrijf

Juni 2023 dak opnieuw laten bedekken. November 2023 lekkage na storm. Primodak is meteen in actie gekomen. Bleek dat de oorzaak van lekkage niet aan de dakbedekking lag, maar een constructiefout bij een kunststofkozijn. Ondanks dat Primodak niet verantwoordelijk was, hebben ze de oorzaak van de lekkage vakkundig opgelost. En dat zonder extra rekening! Top mannen, hartelijke bedankt!

Top!!!

Fijn om met PRIMODAK te werken, goede communicatie en snel handelen. Kwaliteit van geleverd werk is super, kortom een aanrader!

• Persoonlijk advies

Bedankt Sjuul, veel plezier van uw Cool Roof System (witte dakbedekking)! groet, dakdekker Rudy Evers

Dakgoot reparatie deskundig uitgevoerd

Primodak heeft een dakgoot van ons huis professioneel vervangen, het ziet er allemaal weer strak uit. Ging heel deskundig en ik kreeg na afloop een gedetaileerde toelichting over de staat van het houtwerk waar de goot in ligt. Primodak stuurde ook een tweede offerte voor het gelijktijdig vervangen van de dakgoot van de buren, hiermee kon ik vooraf met ze overleggen.

Vakmensen aan het werk

Snel en efficiënt lichtkoepel geplaatst Duidelijke communicatie Ik ben echt blij met het resultaat

• Persoonlijk advies

Afspraak is afspraak een echte aanrader

Heel blij met de heren van Primodak. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Heel tevreden zijn wij als klant!!

• Persoonlijk advies

Heldere communicatie en vakwerk!

Je betaalt wat meer dan bij andere dakdekkers, maar daarvoor krijg je wel kwaliteit en heldere uitleg wat nodig is en niet.

• Persoonlijk advies

Bedankt voor de uitmuntende beoordeling. Dat onze prijs iets hoger was dan het identieke dak bij de buren is juist. Maargoed ook!! Want wij vervangen wel de dakranden en afvoerputten. Iets wat daar jammergenoeg niet is gebeurt. Wij danken u voor het vertrouwen en wellicht tot een volgende klus. Groet dakdekker Rudy Evers

Vakwerk, gedaan door professionals

Als ik het mag samenvatten; heldere communicatie, vriendelijk, snelle acties en reacties, rekening houdend met planning van de klant en het belangrijkste van allemaal, uitstekend resultaat geleverd. Ons dak kan er weer tegen.

Top!!

Dakrenovatie: Top!! Primodak heeft verstand van zaken. Keurig werk geleverd en super snel!! Maandag offerte gekregen, vrijdag gelegd. Fijn contact. Doet geen onnodig werk maar zegt eerlijk wat wel- en wat niet nodig is. Dankjewel!!

Bedankt voor de leuke beoordeling Yvonne. Groet dakdekker Rudy Evers

Snel en goed

Duidelijke no-nonsens offerte, werk volgens afspraak en prettig bedrijf om mee te werken. Aanrader!

• Persoonlijk advies

Korte maar duidelijk terugkoppeling. Goed om te horen. Groet dakdekker Rudy Evers

snel en goed werk afgeleverd

Na een belletje kwam diezelfde dag Primodak nog langs om inspectie van het dak te doen en die avond had ik de offerte al toegestuurd gekregen Na het weekend stond Primodak al voor de deur om de dakbedekking te vervangen. Een zeer snelle service en netjes afgewerkt.

• Persoonlijk advies

Altijd leuk om te lezen dat een klant tevreden is. Bedankt voor het vertrouwen en misschien tot een volgende klus. Groet dakdekker Rudy Evers

Zeer ervaren en klantvriendelijk

Rudy heeft zeer snel op onze vraag gereageerd. De volgende dag had na inspectie de offerte binnen. Allemaal keurig beschreven en gespecificeerd. Het eerst dak is nu klaar en je kunt zien dat het vakmensen zijn. We zijn heel tevreden.

• Persoonlijk advies

Hallo Marc, bedankt voor de terugkoppeling. De volgende 2 offertes proberen wij zo spoedig mogelijk in te plannen. Natuurlijk als het weer wat beter is. Goed weekend! Groet, dakdekker Rudy Evers

Perfect !

Na contact zeer snelle en professionele plaatsing van dakgoten. Goede vakmensen.

• Persoonlijk advies

Leuk om te horen, bedankt Conny

Vakwerk door vakmannen, ik ben zeer tevreden

Vanwege een lekkage in de keuken ben ik op zoek gegaan naar een dakdekker en terecht gekomen bij Primodak. Eigenaar rudy beantwoord zelf de telefoon en verzorgt snel een offerte. Rudy is zeer klantgericht en helder in zijn communicatie en afspraken. Daarnaast neemt hij alle tijd om eventuele vragen te beantwoorden. Het dak ziet er netjes uit en is strak afgewerkt. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

• Persoonlijk advies

Zoals het hoort vindt ik. Bedankt voor de feedback Jeroen en prettige middag. Mvg dakdekker Rudy Evers

Klantgericht, service, snel en kwaliteit

Ik ben gewoon heel tevreden met de attente en sympathieke manier van benaderen en vervolgens de snelle actie. Heb nu weer een top zinken dakje boven mijn deur, vakwerk!

Dank u vriendelijk voor uw bericht. Groet dakdekker Rudy Evers

Perfect!

Primodak heeft uitstekend werk geleverd door na een ernstige lekkage onmiddellijk (op zondag!) te komen kijken en goed te adviseren over de mogelijkheden. Het werk is vervolgens heel snel en vooral heel goed en vakkundig uitgevoerd. Rudy is een echte vakman die heel goed uitlegt welke materialen hij gebruikt en uitgebreid toelicht wat hij precies doet en waarom. Lot uit de loterij!

• Persoonlijk advies

Bedankt voor de complimenten. Maar wij konden u natuurlijk niet zo achterlaten met alle dak problemen op dat moment. Vriendelijke groet, Rudy Evers

Top vakman en super communicatie

Wij hebben de Dakbedekking van onze schuur laten vervangen door Primodak. Wij zouden iedereen aanraden om Rudy in te schakelen. Een echte vakman die je ook nog eens enorm goed en vriendelijk te woord staat. Aangezien we het timmerwerk zelf hebben gedaan hebben hebben we veel overlegd hoe we dingen op zouden leveren. Rudy boodt ons super handige tips en was oprecht geïnteresseerd in de beste oplossing realiseren. Gedurende de realisatie werd alles netjes met foto's vastgelegd en ook nog eens mooie dronefotos gemaakt. Mijn oprechte complimenten voor het mooie bedrijf wat Rudy heeft opgezet en hoe hij met vol enthousiasme zijn werk doet!

• Persoonlijk advies

Luuk wat een leuke beoordeling, bedankt en heel graag gedaan. Mvg dakdekker Rudy Evers

Word gelijk terug gebeld

Super vriendelijk en mooi werk verricht

deskundig advies bij lekkage

Snel en deskundig advies bij problemen met dakbedekking. Aanzienlijke problemen gevonden en het advies was: neem contact op met het bedrijf die dit 9 jaar geleden heeft aangebracht, er zit nog net garantie op. Als dat niet lukt, kan Primodak altijd nog ingeschakeld worden. Goede en duidelijke communicatie, komt afspraken na. Top !

• Persoonlijk advies

Waarom ons betalen als de ‘oorspronkelijke monteur’ dit onder garantie moet oplossen…Komt u er niet uit dan mag u Primodak altijd bellen. Wij hebben ervaring met uw type woning in Maarssen en weten 100% zeker wat het probleem met uw dak is. Mvg dakdekker Rudy Evers - Primodak Maarssen

Zeer tevreden over het resultaat.

Voor het herstel van mijn zinken dakgoot meerdere bedrijven gecontacteerd. Primodak was de enige die zijn afspraken nakomt. Uiteindelijk is er een nieuwe zinken dakgoot geplaatst en wel op zeer professionele wijze en betaalbaar.. Er zijn nog een aantal werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden, zoals herstel van het platte dak. De keuze is voor mij niet zo moeilijk meer, het wordt weer Primodak die het gaat uitvoeren.

• Persoonlijk advies

Leveren snel en goed werk, beschikken over veel vakkennis

Rudy en zijn collega hebben ons dak van de schuur vernieuwd. Zij werken hard en netjes. beschikken over vakkennis en zijn bereid om alles uit te leggen waarom zij iets doen. De communicatie vooraf liep soepel, binnen 24 was lag er een offerte in de mailbox. Wanneer ik weer iets aan mijn dak zou moeten laten doen, dan twijfel ik geen moment om de Primodak in teschakelen.

Vakmanschap is meesterschap - Rudy verstaat zijn vak

Primodak Dakdekkers raad ik iedereen aan! Vanaf het eerste moment voel je de betrokkenheid bij jou project of probleem. Rudy neemt je mee in zijn kennis van het vak en zorgt ervoor dat je overtuigd en vertrouwd een keuze maakt. Hij staat garant voor de kwaliteit van zijn werk en dat vakwerk zie je ook in het resultaat terug. No-nonsense, communicatief vaardig en ontzettend goed in zijn vak.

• Persoonlijk advies

Bedankt Robin voor de beoordeling! Erg leuk om te lezen.

Goede en snelle service!

Omdat wij een lekkage hadden op het dakkapel, hebben wij Primodak gebeld een ondernemer uit onze eigen plaats. Dezelfde middag kwam de eigenaar langs om de offerte door te spreken. Wij hebben een goed advies gekregen en de prijs was niet schokkend gezien de huidige markt. Binnen een week hadden we weer een mooi nieuw dak en alles is uiteraard nog steeds droog. Kortom, onze ervaring is meer dan goed. Vriendelijke mensen met een zeer goed service niveau!

Uitstekend adres voor dakreparatie

Duidelijke offerte voor het vernieuwen van de dakbedekking, wordt netjes gewerkt en wordt ondersteund door foto’s en filmpjes tijdens de werkzaamheden. Niet de goedkoopste maar levert wel vakwerk af. Bedankt voor de snelle service.

• Persoonlijk advies

Kwaliteit-dakmaterialen zijn nou eenmaal ietsjes duurder. Maar bezorgen u wel een zorgeloos dak. Wel zo fijn. Bedankt voor uw bericht Jan. Groet dakdekker Rudy Evers

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.