2-11-2017 kennismaking / intake gesprek. Prima. 7-12-2017 In bodyscan met Britt. Prima. Regelmatig bezoek aan de sportschool. in januari 2018 bel ik de sportschool om een evaluatiegesprek. afspraak gemaakt voor 18-1-2018 10.30uur. Nationale Stormdag. Ik bel 's ochtends heel vroeg met de vraag of ik later kan komen ivm de storm. Kan niet, de instructeur?( Maury? Maudy) is al aanwezig. Barre tocht te voet maar ik ben op tijd om daar te horen dat de instructeur niet beschikbaar is!!!! Ongelooflijk ! Een aardige assistent doet wel even een InBody scan. Afgelopen week vraag ik aan de balie opnieuw om een evaluatiegesprek. Helaas meldt de receptioniste dat ze niet weet hoe dat moet en hoe duur ? dat is.Misschien kan ik proberen het zelf per mail te regelen. Einde oefening. Ik ben ontevreden in tegenstelling tot mijn man die een prettige verstandhouding heeft met Giovanni.
Beste mijnheer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Een totaalcijfer 8 is natuurlijk prima, maar wij willen ons blijven ontwikkelen. Mocht u nog verbeterpunten hebben horen wij dit graag. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Beste Oes, Hartelijke dank voor jouw beoordeling. Met het totale oordeel zijn wij tevreden alleen erg jammer te zien dat de sfeer, begeleiding en met name de faciliteiten minder scoren in jouw beoordeling. Terwijl dit nou juist speerpunten van onze visie en aanpak zijn. Wij horen daarom graag van jou waar het in jouw optiek aan ontbreekt. Hier kunnen wij uiteindelijk onze service, diensten en faciliteiten door verbeteren. Wij ontvangen graag jouw punten van feedback, in ieder geval bedankt voor jouw beoordeling. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Overall I am hapy with Medico Vision. I am just disappointed of the Zumba lessons.
Dear Margherita, Thank you for your review. Great to hear that your so happy at Medico Vision. However, we're very sad to hear that your experience with our Zumba lessons is not so positive. This is one of our most popular classes so we would really like to hear why you we're dissapointed. That way we can improve our service and classes. We hope to hear from you soon. Best regards, - Team Medico Vision
Op zich is dit een prettige sportschool. De toestellen zijn altijd in orde, het is er schoon (ook de douche/kleedruimte) en het personeel is vriendelijk. De abonnementskosten zijn echter vrij hoog in vergelijking met andere sportscholen. Als je traint met een schema die je elke 6 weken wilt vervangen, dan moet je elke keer 50 EUR betalen voor een nieuw schema. Tel dat op bij je maandelijkse abo-kosten en je komt op meer dan 100 EUR per maand.. Ik vind dat dit in je abonnementskosten thuis hoort (zoals bij veel andere sportscholen) en niet als 'extra' moet worden berekend.
Beste mijnheer/ mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Blij om te horen dat u tevreden bent met onze faciliteiten, ons personeel en de hygiëne. Het klopt dat er 50 Euro wordt gerekend voor een nieuw persoonlijk schema, dit is omdat wij van mening zijn dat een persoonlijk schema niet kan worden opgesteld zonder een persoonlijke resultaat test. Dit is dan ook waar u voor betaald, uw trainer gaat dan in 45 minuten vaststellen hoever u vooruit bent gegaan en met u aan de slag. Pas daarna kan er wederom een schema op maat worden gemaakt, u betaalt dus niet zo zeer voor het schema als meer voor de test. Wat wij u kunnen aanraden is het Plus lidmaatschap. Hierbij betaalt u slechts 10 euro per maand extra en dan krijgt u 4x per jaar een nieuw schema + resultaat test, wij vernemen graag of dat u wat lijkt door een e-mail naar: [email protected] In ieder geval hartelijk dank voor de beoordeling. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Beloftes worden niet nagekomen, slecht geluisterd naar de klant.,mijn ervaring was negatief de vraag om persoonlijke (PT) begeleiding is totaal niet op ingegaan. Wilde 2 dagen per week inplannen. Ook de handscan voor toegang en mijn code werkte niet goed. Je kunt wel merken dat heel erg op procedure en protocollen wordt gewerkt.
Beste Ton, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat jouw ervaring zo is geweest. Wij richten ons er juist op om alle klanten te voorzien van het juiste advies en als daar Personal Training als wens bij zat kunnen wij ons bijna niet voorstellen dat daar niet op is ingegaan. Wij weten niet in welke periode dit was, maar als jij het nogmaals wil proberen zullen wij jou dit keer zeker niet teleurstellen. De handscanners waren verouderd dat klopt inderdaad en hier hebben wij meerdere problemen mee gehad. Het is ook daarom dat wij zijn overgestapt op een NFC Tag systeem, welke vlekkeloos werkt! Mocht je ons nog een kans willen geven ben je uiteraard van harte welkom. Weet dat wij jouw feedback intern opnemen en wij hiermee onze service kunnen verbeteren, nogmaals dank voor de feedback. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
ontspannen sfeer, behulpzame begeleiders.
Beste Mijnheer / Mevrouw, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent met de sfeer en onze begeleiders, daar doen wij dagelijks ons best voor. Nogmaals dank voor de mooie beoordeling. Tot snel weer bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
groepsleszalen vies aantal leraren draaien hun les af, als 30% van de deelnemers de passen snapt vinden ze het prima, overige 70% wordt genegeerd. Omkleedruimte verouderd Zeer goede les qua benadering en leskwaliteit bodybalance op zondag
Beste Mijnheer / Mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring gehad hebt. Erg jammer om te horen. Beide groepslessen zalen worden dagelijks meerdere malen schoongemaakt, dus een "vieze" zaal zou niet mogen voorkomen. Als u dit zo heeft ervaren onze excuses daarvoor. Ook de groepslesinstructeurs dienen toe te zien op het juist achterlaten van de groepslessen zalen en apparatuur voor de achtereenvolgende lessen. Onze instructeurs zijn juist getraind om iedereen van aandacht te voorzien dit zou juist bij de step-choreo waar dit over lijkt te gaan zo moeten zijn. Wij sturen dit bericht door naar de groepslescoordinator, weet dat wij dergelijke berichten serieus nemen. De kleedkamers, douches en sauna's krijgen onderhoud binnenkort dus deze zien er daarna weer als nieuw uit. Blij dat de BodyBalance op zondag in ieder geval bevalt. Wij hopen aan de hand van feedback als deze onze dienstverlening te verbeteren, hopelijk verbetert uw ervaring de komende tijd. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Beste Dennis, Hartelijk dank voor jouw fantastische beoordeling. Hier worden wij nou blij van! Wij zijn erg blij dat jij zo tevreden bent dat jij ons de volle punten toekent en wij zullen ons blijven ontwikkelen om dit waard te kunnen blijven. Hartelijk dank nogmaals en wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen in de gym, tot snel weer! Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Beste Stefan, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Jij geeft bij de faciliteiten een 7 en wij vroegen ons af wat jij daar vindt ontbreken? Wij steven er eigenlijk naar om alleen maar boven de 8 te scoren dus als er in jouw optiek verbeterpunten zijn vernemen wij die graag? Zo zijn wij onder andere bezig de kleedkamers te vernieuwen! In ieder geval bedankt voor de beoordeling en tot snel weer bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Douches en sauna vind ik niet uitnodigend. Rest is ok.
Beste Michael, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij zijn op de hoogte dat de douches en de sauna aan vernieuwing toe zijn, achter de schermen zijn wij hard bezig om deze te vernieuwen. Wij hopen in de komende maanden deze aan te kunnen pakken. Zijn in uw optiek de faciliteiten buiten de douches om wel naar wens? Daar zijn wij nog even benieuwd naar. In ieder geval bedankt voor uw beoordeling en zie alvast vooruit naar de vernieuwingen. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Beste Geertrui, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Jij geeft voor faciliteiten en de sfeer "slechts" een 7, wij vroegen ons waarom dat zo is. Zodat wij onszelf kunnen blijven verbeteren. Wij horen het graag in ieder geval bedankt nogmaals voor de beoordeling. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Beste Mijnheer / Mevrouw, Hartelijk dank voor deze ge-wel-dige beoordeling. Wij zijn erg blij dat wij u zo tevreden hebben gemaakt, hier blijven wij ons constant voor ontwikkelen. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
I like very much the welcoming Medico Vision team and the lecturers are always quite professional. However I think that there is a way to go in terms of cleanliness. For example I wish it would be a habit for all to clean mats after each lesson with a piece of tissue and the special cleaning spreys. If the lecturers remind us to do so, this can turn into a habit very easily. Besides it is sometimes hard to breathe during the yoga lesson that is just after the pilates lesson (due to heavy smell of sweat :/ ) I wish the ventilation would be better or there would be at least 15 min break between lessons to let the ventilation system refresh the air. Thank you!
Dear Sir / Madam, Thank you for your review. We're happy to hear that you enjoy the lessons and our group lesson instructors. It is mandatory that everyone cleans the equipment they've used. This is a rule in our gym AND during our group lessons. Especially yoga mats should be cleaned thoroughly with the special cleaning sprays and the paper towels. Our group lesson instructors should definitely keep an eye on that so it's strange to hear that's not the case. Concerning the smell we're renewing the airconditioning the coming months so this should no longer be an issue. 15 minute breaks are not possible because all of our group lessons are during popular hours and we want to offer as much great group lessons to our members as possible. Thanks again for your review. This feedback is very useful and we'll definitely remind our trainers to keep an extra eye on the cleanliness. Hope to see you again soon. Best regards, - Team Medico Vision
Beste Yvonne, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. De totale beoordeling valt echter bijzonder veel lager uit dan de afzonderlijke beoordeling voor de sfeer, de begeleiding en onze faciliteiten. Wij vragen ons daarom ook af waar dat in jouw optiek door komt? Wanneer wij dat weten kunnen wij ons aan de hand van deze feedback weer verbeteren namelijk. Wij horen dit nog graag van je. Bedankt nogmaals voor de mooie beoordeling en tot snel weer bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Beste Amelie, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Wij proberen ons constant te ontwikkelen en wij zien bij jou "slechts" een 7 staan bij Sfeer en Faciliteiten. Wij zijn erg benieuwd wat er in jouw optiek ontbreekt en waar onze verbeterpunten liggen. Op deze manier kunnen wij ons blijven doorontwikkelen. Wij ontvangen graag nog deze feedback. In ieder geval bedankt voor de beoordeling en wij hopen jouw snel weer te mogen ontvangen bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Fijne en schone sportschool met goede sfeer. De trainers zijn ontzettend aardig en willen je altijd helpen. Ik heb eigenlijk zelden dat ik een toestel niet kan gebruiken door drukte, behalve misschien het core-touw-trek-ding. Absolute pluspunten zijn (naast de sportfaciliteiten en trainers) de ruime sauna, de mogelijkheid tot bodyscans, de zonnebank en de heerlijke sapjes van het lunchtentje! Ontzettend blij dat ik de overstap heb gemaakt van budget sportschool naar Medico; ik ga nu met meer plezier sporten en boek meer/sneller progressie.
Beste Kaylee, Hartelijk dank voor jouw prachtige beoordeling. Hier doen wij onze uiterste best voor. Wij proberen inderdaad te zorgen voor goede begeleiding, blijvend doorontwikkelen van de trainers en hoge kwaliteit van onze faciliteiten. Blij dat je tevreden bent met de overstap van budgetgym naar ons en wij gaan ons uiterste best doen jou het nog meer naar je zin te maken. Hartelijk dank nogmaals voor jouw mooie beoordeling en tot snel weer bij Medico Vision! Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Beste Helena, Hartelijk dank voor jouw prachtige beoordeling, wij zijn erg blij met dit mooie cijfer. Wij blijven onze service constant verbeteren en trainen ons personeel om ons te blijven ontwikkelen. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en tot snel weer bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Goede begeleiding. Zou het fijn vinden als er in de dames kleedkamer stoelen kwamen om uit te rusten tussen de saunagangen door.
Beste Mevrouw/ Meneer, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Erg fijn dat u onze begeleiding als goed ervaart, daar doen wij ons best voor en onze trainers worden constant bijgeschoold. Wij gaan kijken wat wij kunnen doen om wat stoelen bij te plaatsen bij de sauna's in de dames kleedkamer. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Er is altijd een fijne sfeer, ik heb alleen wel soms dat er veel apparaten bezet zijn
Beste Puck, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. En erg goed om te horen dat jij onze sfeer als fijn ervaart. Het kan op sommige populaire tijdstippen soms wat drukker zijn inderdaad. Gelukkig hebben wij voor dit soort momenten zaaltrainers beschikbaar die jou kunnen voorzien van een alternatieve oefening voor de spiergroep die je van plan was te trainen. Ook als jij eens een variatie wilt doen ookal is het niet druk, dan staan ook voor dergelijke situaties onze zaaltrainers voor je klaar. Schroom in dat soort momenten dan ook niet om een van de Zaaltrainers hierom te vragen! Hopelijk helpt jou dit de volgende keer als dit gebeurd toch jouw training gewoon voort te kunnen zetten. Met vriendelijke groet, - Team Medico Vision
Zeer goede sportschool met aardig personeel!!
Beste Hannah, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Aangezien wij ons blijvend willen verbeteren ontvangen wij nog graag feedback met name op onze begeleiding. Jij geeft daarbij nvt aan terwijl iedereen bij ons van begeleiding wordt voorzien, als dit door jou anders wordt ervaren horen wij graag wat jij meer zou willen zien van ons. Daar kunnen wij onze begeleiding door verbeteren en jou daarnaast van betere service voorzien. Wij horen dit nog graag van je. Nogmaals veel dank voor de beoordeling in ieder geval. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Douches zijn slecht...komt weinig water uit en je moet om de 5 seconden de knop weer in drukken.
Beste Rogier, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Bedankt ook voor jouw feedback omtrent de douches. Wij zijn ons bewust van dit probleem en hier wordt aan gewerkt. Er worden binnenkort onder andere nieuwe douchekoppen geinstalleerd en een pomp welke de waterdruk zou moeten verhogen. Ook kijken wij naar een oplossing om te zorgen dat de douches langer blijven lopen. Er wordt aan gewerkt dus! Bedankt nogmaals voor de feedback en de mooie beoordeling. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Beste Mevrouw / Mijnheer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent bij Medico Vision. Wij hopen de komende tijd meer en meer van dergelijke beoordelingen te ontvangen. Wij zijn namelijk bezig veel vernieuwingen door te voeren die de Klantervaring nog verder moeten verbeteren! Nogmaals dank voor de mooie beoordeling en tot snel weer bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Goed en gedegen advies door persoonlijke begeleider. Veel ervaring en goede betrokkenheid!
Beste Martijn, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wat fijn dat jij goede adviezen hebt ontvangen van jouw persoonlijke begeleider en veel ervaring en betrokkenheid ervaart. Wij sturen hierop aan en voorzien alle trainers van wekelijkse trainingen op dat gebied. Het is dan ook erg leuk om te horen dat er progressie plaatsvindt. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling nogmaals en wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Goede sfeer en prima faciliteiten. Deskundige trainers. Wel wat tips voor nog verdere verbetering. openingstijden in het weekend zijn in de winter beperkt, opening in de avonduren zou ik waarderen. zaaltrainer is niet altijd duidelijk te vinden
Beste Mevrouw / Mijnheer, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Openingstijden zijn wij naar aan het kijken met name in het weekend. Mogelijk korten wij de vrijdag in om in het weekend langer open te kunnen zijn, deze plannen zijn nog niet compleet klaar dus helaas kunnen wij daar nog geen toezegging over doen. Wel horen wij dit verzoek vaker dus weet dat wij dit serieus overwegen. De zaaltrainers zijn altijd zichtbaar door het Medico Vision Under Armour shirt, daarnaast hebben de meeste trainers ook "zaaltrainer" op hun rug staan. Wanneer u bij de trainersbalie gaat staan, zal er altijd zsm een zaaltrainer naar u toekomen. Hopelijk heeft u iets aan deze antwoorden. In ieder geval hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Met sportieve groet, - Team Medico Vision
Olympisch Stadion 23
1076 DE Amsterdam
Olympic Gym Amsterdam oprichter Joost Hazes is in 1986 een fitnesscentrum gestart vanuit de filosofie dat fitness beter en vooral efficiënter kan! Olympic Gym Amsterdam is groot geworden door (top)sportbegeleiding en revalidatietraining. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek en de analyse van duizenden trainingen met (top)sporters zijn door Joost Hazes hoogwaardige trainingsmethodes ontwikkeld voor fitness en revalidatie. Ervaar deze trainingsmethodes en onze topfaciliteiten in het Olympisch Stadion in Amsterdam Interesse? Ga naar: https://www.olympicgymamsterdam.nl/actie dan neemt een van onze Sportadviseurs zsm contact met jou op.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.