Het dduurt wel lang voor ik een antwoord heb op mijn vroeger gestelde vraag
U had binnen 12 uur een reactie. Waarbij wij moesten zeggen dat we geen antwoord kunnen geven, omdat u in België woont. Het recht van België is echt anders dan dat in Nederland. Wij kunnen dus niet eenvoudig een antwoord geven. Daarvoor moet in in België advies inwinnen, Team DoeHetZelfNotaris
Op een simpele vraag kwam ook snel een adequaat antwoord zonder toeters en bellen. Dank !
Het leek er op dat het verzenden van mijn vraag niet ging lukken. (opm: nu niet gelukt, probeer het later nog eens) Ik was dan ook verrast dat er een keurige reactie op kwam. ik ga hier zeker op door.
Snelle adequate antwoorden op vragen over erfenissen, waar andere notarissen gewoon geld voor vragen .....
Snelle en duidelijke reactie.
Fijn dat er zo snel antwoordt kwam op mijn vraag en de website is ook erg duidelijk.
Blij verrast dat ik een reactie kreeg, tot 2 keer toe kreeg ik een melding dat het versturen mislukt was. Maar reactie door broers en zussen goed oonvangen.
Zeer snelle reactie op mijn vragen !!
ik heb een vraag gesteld over woning onderbrengen in Stichting en heb een zeer uitgebreid, helder antwoord mogen ontvangen. Met dit antwoord kan ik verder.
Makkelijk, duidelijk
het antwoord was mijns inziens te algemeen terwijl mijn vraag gecompliceerder en meer diepgang had
Ja, dat moeten we vaker helaas doen. Het is niet mogelijk echt individueel advies te geven. Daarvoor hebben we meestal te weinig informatie. Dus blijft het bij een algemeen (en gratis!) advies. Heb je echt advies nodig, dan moet je een jurist inschakelen. Dat kost je over het algemeen dan ook geld. Mr. Pablo van Klinken (directeur)
Prima
Ben geen klant en geen klant geweest. Maar ik ben tevreden met de vlotheid en duidelijkheid op mijn vraag
Iedereen die een vraag stelt beschouwen wij als een klant. Die proberen we dan snel en soepel te helpen. Team DHZN
Bedankt voor het mooie cijfer. Net zoals vroeger op de middelbare school heb je heel veel tienen nodig om richting een 9 als gemiddelde te komen. Team DoeHetZelfNotaris
Correcte snelle afhandeling van mijn vraag.
1e vraag: ontwijkend antwoord 2e vraag: nimmer antwoord
Ik gaf antwoord, waarbij ik een aanvullende vraag stelde. Uw vraag was namelijk nogal kort en dus was niet direct duidelijk waar die over ging. Een tweede vraag heb ik nooit ontvangen. Daarom heb ik u naar aanleiding van deze evaluatie een persoonlijke mail gestuurd. Ook op die mail ontving ik geen antwoord. Het blijft toch pijnlijk om dan een dergelijke beoordeling te krijgen. Want ik help u graag, zeker als de vraag duidelijk is. mr. P. van Klinken (directeur)
antwoord was kort en duidelijk
Bedankt voor het mooie cijfer. Team DHZN
een korte vraag gesteld , snel een kort en zeer duidelijk antwoord! Bedankt ( al viel de strekking van het antwoord niet zo gunstig uit voor mij!)
Dank, dat is vaak ons probleem. Een lager cijfer omdat het antwoord wel juist maar niet leuk is. Soms kan het helpen om dan nog een jurist in te schakelen en die meer informatie te verstrekken. Wij geven korte antwoorden op basis van de informatie die we hebben ontvangen. team DoeHetZelfNotaris
Lijkt allemaal makkelijk maar bij vragen stellen via email kreeg ik een reactie waar ik helemaal niks van snapte. Daarnaast had die het over beantwoord via Whatsapp maar ik had geen eens 06 nummer opgegeven. Het initiatief van de website is goed bedacht, maar mij inziens niet goed uitgevoerd.Ik heb dan ook een normale notaris afspraak gemaakt om een leveringsakte te regelen want kreeg hier een slecht gevoel bij.
Geachte heer, Het was een ingewikkelde zaak, waarbij een perceel eerst gesplitst moest worden om te kunnen regelen wat u wilde. Dat begreep u niet direct, dan kan zeker bij juridische zaken voorkomen. Daarop heb ik het nog tweemaal uitgelegd. Met zelfs het advies om een notaris in te schakelen. Dit werk kan namelijk niet online door u zelf gedaan. Kortom, volgens mij is het proces gegaan zoals het zou moeten, inclusief dat u naar een notaris moest. Voor u kennelijk een reden voor een onvoldoende, voor ons juist de bevestiging dat we het goed hebben afgehandeld. mr. P. van Klinken (directeur)
Het is totaal niet duidelijk wat er moet gebeuren, nadat je een koopovereenkomst hebt samengesteld. En je moet alsnog naar een notaris. Er is weinig 'doe het zelf' aan.
Je maakt een voorlopig koopcontract. Als je dat hebt gemaakt krijg je ook nog een document: Wat heb je zojuist geregeld. Zoals bij alle koop van onroerend goed, je maakt een eerste contract. Daarna ga je als koper daarmee naar de notaris. Die maakt dan een transportakte. Je hebt de hele eerste fase dus "zelf" gedaan, dat had je anders met een makelaar of notaris moeten doen. mr. P. van Klinken (directeur)
Duidelijke uitleg
Pompmolenlaan 19 B
3447 GK Woerden
DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.