Gering maar prima

Het is de eerst voorgelegde vraag. Beoordelingen zijn niet op zijn plaats.

• Ervaring met: Testament

Voor de tweede keer een snel en adekwaat antwoord.

Voor de tweede keer in de laatste paar jaar een antwoord gekregen. Kennelijk heeft deze dienst de vraag en mijn situatie goed begrepen. Mijn dank. Sietske Altink

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Het opstellen van een concept-testament is eenvoudig en overzichtelijk

Via de website kun je, door het invullen van een aantal vragen, eenvoudig je testament opstellen. De standaardtekst is al voorbereid. Het enige wat je moet doen is je variabele gegevens en eventuele wensen binnen het kader van de site, aangeven. Geen dure bezoeken aan de notaris voor een simpel en standaard testament!

• Ervaring met: Testament

Snel. Ter zake. Precies goed.

Soms heb je maar een enkele vraag die toch heel belangrijk is om verder te kunnen. Wat fijn dat je dan hier terecht kunt. Ik ga zeker verder kijken of ik ook op deze manier mijn testament wil maken

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Wij zijn blij dat we je verder hebben kunnen helpen. Team DoeHetZelfNotaris

Ik heb een snel en adequaat antwoord gekregen op mijn verzoek om informatie.

Zeer positief

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Mijn vraag was snel beantwoord

Ik heb van uw organisatie snel antwoord ontvangen.

Vlot en duidelijk antwoord

Ik had een vraag over de noodzaak van een akte van verdeling. Mijn vraag werd snel en duidelijk beantwoord.

Dank je voor de goede beoordeling. Daar doen we het voor! Team DHZN

Binnen 24 uur had ik al antwoord

Wat ik al vermoedde werd door de notaris bevestigd Geweldige service Dank. Mr van Klinken

Graag gedaan. Fijn dat je tevreden bent. team DHZN

Snel een helder en duidelijk antwoord.

Zie hierboven.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

mijn vraag is niet beantwoord

wacht nog op antwoord van de vraag die ik gesteld heb. Ik denk dat het een goede organisatie betreft, maar kan de organisatie geen voldoende geven, omdat ik nog wacht op antwoord.

• Ervaring met: N.v.t.

Beste G.J. Casteleijn, Wij hebben je dezelfde dag al een antwoord gestuurd. Wellicht is deze in je spam terecht gekomen. Voor de zekerheid is het antwoord vandaag nogmaals verstuurd. Met vriendelijke groet, Team DHZN

Prima!

Snelle en professionele dienstverlening! Ik raad ze iedereen ten zeerste aan!

• Ervaring met: BV / Coörperatie

Regelt de zaken duidelijk en volgens afspraak.

Het doorhalen van een hypotheek is ongecompliceerd. Waarom meer betalen voor een notaris dan nodig? De doe het zelf notaris heeft mij volledig op de hoogte gehouden en heeft mijn zaken keurig volgens afspraak afgehandeld.

• Ervaring met: Wonen

snelle service en duidelijk

Heel snel en duidelijke uitleg. Dank je wel.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Zeer snel en duidelijk antwoord

Precies de informatie die ik nodig had. Dank u wel!

• Ervaring met: Overige vragen

Dank je wel voor je goede beoordeling! team DHZN

Nav de 1e beoordeling is er een uitgebreider antwoord met meer onderbouwing gegeven.

Snet afgehandelt.

Zoals beloofd correct binnen de termijn die hun zeggen ,correct antwoordt gekregen.

• Ervaring met: N.v.t.

Drie dagen is de max. Maar soms nog lastig te halen, zoals in deze dagen door vakantie. Maar we doen ons best. Succes, Team DoeHetZelfNotaris.nl

Snel

Snel antwoord op vraag

Super dit

Vof verklaring gemaakt simpel en makkelijk Goede klantenservice!

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

zeer te vreden

Krijg duidelijk antwoord en zeer vlot, eigenlijk al meteen.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor je goede beoordeling. Wij proberen de vragen inderdaad zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Team DHZN

Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag

Ik had een vraag gesteld betreffende wie beslissings- bevoegdheid had. In plaats daarvan kreeg ik een advies om een derde erbij te halen. Er zijn al 4 personen bij betrokken

• Ervaring met: Vraag de notaris

Geachte heer, de eerste regel van het advies luidt: "In een BV met 50/50 verhouding van de aandelen moet je het altijd samen eens worden. Tenzij er in de statuten een bepaling is opgenomen om dit te voorkomen" Het tweede deel van het advies was ten overvloede om conflicten te voorkomen. Maar het lijkt me dus dat er een keurig advies was.

korte en bondige antwoorden

Snelle reaktie, prima.

• Ervaring met: Testament

Een snelle en duidelijke, maar enigszins erg beknopte reactie.....

Na wat vragen links en rechts over de verschillen tussen samenlevingscontract of partnerregistratie wilde ik graag het verschil weten tav erfbelasting

Snelle reactie

Duidelijk antwoord en tips aangaande testament.

goede en snelle service

duidelijk antwoord

Snelle reactie, helder antwoord

Vraag over doorhalen van meerdere hypotheken. Heel snel antwoord. Kon gelijk verder.

• Ervaring met: Overige vragen

Hartelijk dank, zeker als de vragen ertoe leiden dat je verder kan, proberen we snel en adequaat te reageren. Succes, hoop dat het verdere proces ook goed zal verlopen, Team DoeHetZelfNotaris

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.