perfect

Ik kreeg razend snel een duidelijk antwoord op mijn vraag

• Ervaring met: Vraag de notaris

Helder en snel antwoord op de vraag

De website Q&A had geen antwoord op mijn specifieke vraag. De DoehetzelfNotaris gaf binnen twee dagen antwoord.

zie onderstaande

Reactie op mijn vraag was/is duidelijk en helder. Ik ben goed geholpen door de Notaristelefoon. indien ik nog vragen mag hebben zal ik zeker weer beroep doen op jullie.

Snel en kundig advies

Mijn - voor mij - ingewikkelde vraag werd helder opgesplitst in relevante kwesties en vakkundig beantwoord.

Overzichtelijke n duidelijk

Jammer dat het invullen van de voorletters niet juist blijkt te zijn. De executeur dient met Volledige voornaam te worden genoemd. Dat is een omissie in de opstelling. Verder is alles duidelijk.

• Ervaring met: N.v.t.

Advies was nuttig en heel snel

de website is makkelijk te vinden, helder opgesteld en het antwoord kwam snel

• Ervaring met: Vraag de notaris

Helder antwoord en snel!

Binnen 1 dag een duidelijke reactie op een vraag waar ik op geen enkele website info over kon vinden. En ook nog gratis! (hoe kan dat ;-) )

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Snel en duidelijk antwoord.

Kreeg duidelijk antwoord op de vraag die ik had.

• Ervaring met: Overige vragen

Fijn dat ons antwoord duidelijk is. Dat is ook ons streven, begrijpelijke voorlichting geven. Team DHZN

Duidelijk antwoord

Dezelfde dag nog. Ik vraag me alleen af, bij mijn overlijden , is dan mijn appartement van mijn niet onterfde zoon???? En als hij het appartement verkoopt moet hij dan een kwart aan mijn ONTERFDE zoon uitbetalen????

• Ervaring met: N.v.t.

Dank je wel voor je beoordeling. Het antwoord op de vraag die je hier stelt, is inmiddels ook al per email naar je gestuurd. Team DoeHetZelfNotaris

Vlotte en professionele benadering

Ik was zeer content met de aanbieding

• Ervaring met: Nabestaandenservice

behulpzame en snelle antwoorden op mijn vragen

aanrader

• Ervaring met: Schenkservice

Antwoord snel ontvangen

Antwoord "heeft geen nut meer" is echter niet volledig. Toelichting waarom het geen n u meer heeft had eea wat beter kunnen verduidelijken.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Uiterst snel én een volledig antwoord op mijn vraag!

Ik stelde mijn vraag eerst bij de regionale notaris. Tijdens het bezoek daar, kon mijn vraag niet direct worden beantwoord. Totaal 6 weken (!) na het eerste contact laat men mij weten geen antwoord te hebben.....en te weten (!) op mijn vraag. Na op een zondagmiddag bij DoeHetZelfNotaris diezelfde vraag te hebben gesteld, krijg ik al de volgende dag een compleet en afdoend antwoord. Grote klasse !!

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Dank je, we worden er een beetje verlegen van. Maar heel fijn dat je tevreden bent. Team DoeHetZelfNotaris.nl

Zeer positief

Ik had een vraag over een notariële leenovereenkomst. Het antwoord was het advies om dit vooral zelf (onderling) te regelen en daarmee aardig wat kosten te besparen.

• Ervaring met: Overige vragen

Ja, bij het beantwoorden van de vragen hebben we nadrukkelijk als uitgangspunt dat we dat doen in het belang van de klant. Ook als dat niet ons eerste commerciële belang dient. Het gaat om dat je tevreden bent en goed geholpen. Dan kom je later wel weer terug als je ons een keer echt nodig hebt. Team DoeHetZelfNotaris.nl

snelle reactie en prima toelichting

procedure met Verklaring van Erfrecht snel opgestart met duidelijke toelichting. Ook is het handig de akte tussentijds op te slaan als je nog niet alle gegevens beschikbaar hebt.

• Ervaring met: Nabestaandenservice

Bedankt! Een goede beoordeling is voor ons een goed begin van het nieuwe jaar. Team DoeHetZelfNotaris

In 2014 een testament laten opstellen.

Mr. L. Bakker heeft al mijn wensen goed verwerkt in mijn testament. Goede raadgeving en prettig overleg. Ze denkt mee, laat je je op je gemak voelen. Snelle service op maat voor een zeer goede prijs.

• Ervaring met: Testament

Ik zal de complimenten doorgeven aan mevrouw Bakker, de notaris in Amsterdam Zuid. Team DHZN

Tot nu toe duidelijk en snel antwoord op vragen.

Goede uitleg, duidelijke site. Binnenkort nog afspraak bij notaris maken.

• Ervaring met: Testament

Bedankt voor je goede beoordeling. Daar zijn we blij mee! Team DHZN

Directe en duidelijke uiteenzetting

Na een korte vraag over erfenissen werd mij binnen een dag een concreet en duidelijk antwoord gegeven. Het goede antwoord op de juiste plaats

• Ervaring met: Schenkservice

goede ervaring

goede ervaring

Duidelijkheid

Antwoord op mijn vraag gehad.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

De mail voor de beoordeling gaat direct geautomatiseerd uit, nadat wij een antwoord hebben gestuurd. Dat antwoord staat mogelijk in uw map ongewenste mail. Het was een redelijk uitgebreid antwoord. Heeft u het nog niet gevonden, neem dan vooral contact met ons op. mr. Pablo van Klinken (directeur)

top

Geachte lezer, hartelijk dank voor de snelle en uitgebreide reactie die van U mocht ontvangen. het beoordelen van het navolgende is nog niet van toepassing. graag kom ik terug voor verdere afhandeling, van het probleem in het nieuwe jaar' met vriendelijke groet.

• Ervaring met: N.v.t.

Snel antwoord waar ik verder mee kan

Prima, ik hoop ook op een antwoord op mijn aanvullende vragen

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Perfect en duidelijke uitleg.

Hartelijk dank, team DoeHetZelfNotaris.nl

Snelle reactie

Gisteren een moeilijke, niet alledaagse vraag gesteld via de website en vandaag al antwoord. Top!

• Ervaring met: N.v.t.

Ik vond niet wat ik zocht

De website geeft heel veel informatie, maar ik miste een detail over wat tot vermogen wordt gerekend voor het vaststellen van het loon van de executeur. Ik kreeg heel snel een heldere duidelijke reactie.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Op de site staat in het woordenboek wat tot vermogen wordt gerekend. Wij hebben binnen een dag een reactie gestuurd. Wellicht dat deze bij je ongewenste email is binnengekomen. Met vriendelijke groet, Team DHZN

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.