Een snelle en duidelijke, maar enigszins erg beknopte reactie.....

Na wat vragen links en rechts over de verschillen tussen samenlevingscontract of partnerregistratie wilde ik graag het verschil weten tav erfbelasting

Snelle reactie

Duidelijk antwoord en tips aangaande testament.

goede en snelle service

duidelijk antwoord

Snelle reactie, helder antwoord

Vraag over doorhalen van meerdere hypotheken. Heel snel antwoord. Kon gelijk verder.

• Ervaring met: Overige vragen

Hartelijk dank, zeker als de vragen ertoe leiden dat je verder kan, proberen we snel en adequaat te reageren. Succes, hoop dat het verdere proces ook goed zal verlopen, Team DoeHetZelfNotaris

Snel en duidelijk

Vandaag een vraag, morgen kort en bondig antwoord. Prima.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Mooi, maximaal drie dagen, maar toch meestal veel sneller. Fijn dat je tevreden bent. Team DoeHetZelfNotaris

Tot zover dik tevreden

Eenvoudiger dan ik had verwacht, maar ik ben nog maar aan het begin.

• Ervaring met: Testament

Goede comunicatie en correcte afhandeling

De mails waren in mijn ongewenste mail terechtgekomen waardoor ik ze over het hoofd heb gezien. Nu wordt de zaak correct afgehandeld en duidelijk gecommuniceerd

• Ervaring met: Schenkservice

Alle brieven komen direct met de betaling in de mail. Vermoedelijk is deze brief in uw map met ongewenste mail gekomen. Dat komt omdat de brief een Word document is en die worden door mailfilters vaak verplaatst. Daarna heeft u een vraag gesteld en direct antwoord. Ook dat antwoord staat vermoedelijk op dezelfde plaats. Want pas met het antwoord gaat dit verzoek naar u toen. Dat is een geautomatiseerd proces. Dus zonder antwoord geen beoordeling. Ik hoop dat u inmiddels alles heeft gevonden, anders kunt u het beste even bellen. Dan kijken we samen. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

werken snel maar afstandelijk

Doehetzelfnotaris is een uitkomst voor een snelle standaard brief voor een lage prijs, maar ieder geval is uniek evenals de uitzonderlijke situaties die zich in het Leven kunnen voordoen, in mijn geval onterving nadat vader overleden was, miste ik enorm een mogelijkheid tot telefonisch contact. Voor mij apart belasten jullie mij hiervoor. Eigenlijk vind ik het voor een Landelijk Notariaat van belang uw klant ook telefonisch contact aan te bieden voor de ingewikkeldere zaken. Want naast de vele opties die jullie mij bieden kwam ik er niet helemaal uit. Het antwoord op mijn mail met verzoek tot hulp werd kort en bondig en zonder uitleg geantwoord dmv terug verwijzing naar linkjes op uw site. Maar die had ik natuurlijk ook al gezien.

• Ervaring met: Testament

Wij zijn tijdens kantoortijden prima telefonisch bereikbaar. Alleen in deze tijden van thuiswerken staan de telefoons doorgeschakeld. Dat wil zeggen dat ze na elkaar binnen komen. Dus soms moeten we dan later terugbellen. Als je een ingewikkeld geval hebt dan moet je vermoedelijk een juridisch advies inwinnen. Wij zijn een eerste lijn gratis dienst. Maar bel gerust tijdens kantoortijden.

heldere terugkoppeling

Ik heb een heldere en snelle terugkoppeling gekregen op mijn gestelde vraag

vlotte afhandeling

Dank je, graag gedaan, Team DoeHetZefNotaris.nl

Snel, duidelijk antwoord, duidelijke instructies

Ik had een vraag of een verklaring van erfrecht in ons geval afdoende zou zijn. Ik had een beschrijving van de situatie gestuurd en had zeer snel een duidelijk antwoord. Inmiddels heeft mijn broer dit via jullie aangevraagd en ook daarin zijn de instructies voor wat we moeten doen zeer duidelijk.

Uitstekend.

Een uitstekende informatie en razendsnel.

Dank je, Team DoeHetZelfNotaris.nl

Nil

Geen reactie gehad dus hoe beoordeel ik jullie dan?

• Ervaring met: Wonen

Natuurlijk gaven we eerst antwoord. De beoordeling gaat automatisch pas uit nadat het antwoord is verzonden. Kijk voor het antwoord even in je ongewenste mail/spam. In jouw geval was het antwoord zelfs heel snel. Binnen een paar uur na je vraag, (antwoord nogmaals gegeven via de mail) mr. Pablo van Klinken (directeur)

snelle reactie na een vraag

door een verschil in vraagstelling met de inspecteur van de belastingdienst, en daardoor een niet gewenst antwoord, wilde ik een helder antwoord van een derde persoon.

• Ervaring met: N.v.t.

Werd boven verwachting snel geantwoord, heel prettig en goed advies ben er blij mee dank u wel. vr.gr. Annemarie Tiben

• Ervaring met: Testament

De snelheid wisselt per dag. Soms is het erg druk. Maar we doen ons best. Goed en duidelijk is het uitgangspunt. Het gaat ons erom dat het recht voor iedereen te begrijpen moet zijn, Team DoeHetZelfNotaris

Makkelijk te doen en er wordt snel gereageerd super .

• Ervaring met: Wonen

Snelle reactie

Snel gereageerd op vraag

Dank je, team DoeHetZelfNotaris.nl

Vlot en duidelijk

Een duidelijk antwoord op mijn vraag gehad

Dank je, team DoeHetZelfNotaris.nl

Prompte beantwoording met goede aanzet voor vervolg.

Goede toegangkelijkheid. Benieuwd of vervolgcontact even snel en soepel verloopt.

• Ervaring met: Overige vragen

De website is prettig en biedt mogelijkheden om een antwoord te vinden op vele vragen.

• Ervaring met: Nabestaandenservice

uitstekende service

binnen één dag antwoord op mijn vraag in duidelijke begrijpbare taal.

• Ervaring met: N.v.t.

Dank je, wij doen ons best om de antwoorden zo eenvoudig als mogelijk te maken. Juridische taal is meestal heel lastig te begrijpen. Voor een goed antwoord is dat bovendien niet noodzakelijk. Team DoeHetZelfNotaris

Het opstellen van de akte was heel goed te doen.

De akte opstellen ging prima, maar voor aanvullende vragen naar, in dit geval, een volmacht voor het passeren van de akte, is redelijk lastig.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Misleidend mbt werkelijke kosten.

Telefonisch slecht bereikbaar. Kostenraming misleidend. Als kosten voor een verklaring van erfrecht wordt 285 euro genoemd. Ik ga aan het invullen en aan het eind komt er een nota uitrollen die bijna 600 euro bedraagt. Ik heb dus de uiteindelijke aanvraag niet gedaan. Met vriendelijke groeten, Theo Bleumer

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Sorry, maar in deze tijden werken we zoveel mogelijk vanuit huis. Dat wil zeggen dat telefoons staan doorgeschakeld. We nemen die aan, bellen terug. Maar dat wil zeggen dat we bijvoorbeeld maar 1 lijn tegelijk kunnen beantwoorden. Daarnaast beantwoorden we de chatfunctie tijdens kantoortijden, hebben we Whatsapp en de optie van Vraag de Notaris. De prijsopgave is inclusief de eerste drie erfgenamen. Aan het bedrag dat u noemt kom je alleen als je en meer erfgenamen hebt. Bovendien is dat het tarief voor een Verklaring als het een complexe situatie is. Vermoedelijk een overlijden van een broer/zus of een kind. In dat geval moet er meer onderzoek gedaan. We zullen dat nog duidelijke communiceren. Ik denk dat bij andere notarissen dit uiteindelijk nog duurder zal uitpakken. Zij hebben de extra gemeenteonderzoeken niet in de prijs opgenomen. Die staan onder de post: "kosten van derden zullen worden doorbelast" mr. Pablo van Klinken (directeur)

ik kreeg een goed en duidelijk antwoord

Ik weet weinig van erfenis zaken en ben blij met het antwoord en weet nu wat te doen

• Gemak N.v.t.

Goed en snel

Mijn vraag werd snel en kort beantwoord.

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.