Prettig om snel en gedegen een visie te krijgen op een hekele kwestie.

Snelle reactie, goed advies. Echte hulp bij een moeilijke kwestie. Zeker aanrader om laagdrempelig een moeilijke kwestie voor te leggen.

• Ervaring met: Vraag de notaris

Snelle reactie. Duidelijke uitleg

Prima!

Het oprichten van vennootschappen werkt snel en goed. In tegenstelling tot andere aanbieders, vind ik het erg goed, meen zelfs wenselijk, dat men de notaris in kwestie ontmoet. Indien men andere zaken via een notaris opricht etc, kan dit via een notariële volmacht plaatsvinden. De prijs is zéér concurrend.

• Ervaring met: BV / Coörperatie

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij doen ons best om het oprichten van een BV zo goed mogelijk te laten verlopen. Team DHZN

Snelle reaktie op email

Op de site is veel duidelijke informatie te lezen over ANBI zaken. Desondanks had ik nog wel een vraag wat specifieker was. Na een korte email kreeg ik vrij snel een duidelijk en helder antwoord terug. Zeer tevreden met DoeHetZelfNotaris!

• Ervaring met: Overige vragen

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij proberen zoveel mogelijk informatie op de website te plaatsen. Voor meer specifiekere vragen zijn wij uiteraard te bereiken via de mail. Team DoeHetZelfNotaris

Snelle reactie via email

Snelle reactie op vraag naar meer informatie

• Ervaring met: Overige vragen

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Team DoeHetZelfNotaris

Precies wat ik nodig had. Vriendelijk bedankt.

Heel snel antwoord op mijn vraag. Perfecte afhandeling.

• Communicatie N.v.t.
  • Gemak N.v.t.

Snel 'n duidelijk en goed antwoord op 'n ongebruikelijke vraag

Ik had 'n ongebruikelijke vraag over de verkoop van 'n woning. De DoeHetZelfNotaris heeft daar snel 'n duidelijk en goed antwoord op gegeven.

• Ervaring met: Testament

Bedankt voor de goede beoordeling! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Team DHZN

Zeer klant vriendelijk en eenvoudig.

Door het zelf online te regelen kun je je veel geld besparen, het kost even wat tijd en moeite maar uiteindelijk is het een eenvoudig proces waar je stap voor stap door heen wordt geloosd. Zeer aan te bevelen.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij zijn elke dag bezig om de stappen zo eenvoudig mogelijk te maken zodat je er snel doorheen kan. Team DoeHetZelfNotaris

Goed overzichtelijk. Tot het inloggen op het eind

Heb door een foutje van mijzelf in het begin de verkeerde bank opgegeven. Hierdoor geprobeerd terug te gaan in het programma wat niet lukte. Om toch volledig en juist af te leveren alles verwijderd en opnieuw begonnen Op het eind weer hetzelfde bij inloggen, Ander wachtwoord aangevraagd en gekregen. Werkte niet. Weer alles opnieuw ingevuld en na lang wachten bij het inloggen toch gelukt. Verder is alles goed verlopen, ook de reactie’s daarna

• Ervaring met: N.v.t.

Tot op heden een snelle reaktie op mijn vragen.

De vragen werden deskundig en zeer snel beantwoord.

• Ervaring met: BV / Coörperatie

Heel duidelijk

Vraag gesteld omtrent schenking voor 1e woning. Hoe dit in overeenkomst te zetten wanneer je als gevolmachtigde tekent. Helder en begrijpelijk antwoord ontvangen.

• Ervaring met: Schenkservice

Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn dat wij je hebben kunnen helpen. Team DoeHetZelfNotaris

kennelijk een te complexe vraag voor een diepgaander en minder algemeen antwoord.

Feitelijk krijg ik een algemeen antwoord op een zeer specifieke vraag, waarbij andere deskundigen stellen niet zo maar te kunnen antwoorden. Niet alle vragen zijn geschikt voor een dergelijke algemene "vraagbaak". Dus het "verplicht" hieronder in te vullen antwoord heeft geen enkele waarde!

• Communicatie N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Wij gaven wel degelijk antwoord. Ook deels inhoudelijk. Zoals dat de ingeschakelde deskundigen geen executeur zijn en dus niet vallen onder vergoeding voor de executeur. Ook gaven we aan dat de grens van de beloning te vinden is in het testament. Plus een tip hoe om te gaan als erfgenaam met een executeur waar je geen vertrouwen in hebt. Dat lijkt me vrij uitgebreid voor een gratis en snel advies. Gelet op de belangen, die ik hier niet in het openbaar zal herhalen, lijkt het me ook logischer om niet op zoek te gaan naar gratis advies. Een advocaat is meer op zijn plek, die kost dan wel 200 euro per uur. In welk geval deze evaluatie vermoedelijk meer gepast was. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Geweldig behoorlijk snel een antwoord waarje wat mee kan

Ik heb veel opgestoken van kijken op de site alleen al. Daarnaast is mijn vraag snel beantwoord dank U daarvoor

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij doen ons best om zoveel mogelijk informatie op de website te zetten en alle vragen te beantwoorden. Team DoeHetZelfNotaris

Snelle en heldere uitleg

Zoekende naar informatie over erfbelasting kwam ik op deze website. Ik had een inhoudelijke vraag over een alinea, en kreeg heel snel een helder antwoord met uitleg. Dat heeft mij geholpen, en stelde ik zeer op prijs!

• Ervaring met: Overige vragen

Bedankt voor de goede beoordeling! Daar zijn wij blij mee. Team DoeHetZelfNotaris

Goed.

Snel en duidelijke reply op vraag.

• Ervaring met: Schenkservice

Fantastisch!!!!!!!!!!

Het is onbegrijpelijk dat jullie zo belangeloos uitstekende tools beschikbaar stellen. En alles wat je wilt weten is bij jullie terug te vinden. Bedankt!

• Ervaring met: N.v.t.

Snel en accuraat antwoord op de gestelde vräag

Hulp Laagdrempeliger voor niet ingewikkelde zaken.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

eenvoudig on line

eenvoudige online aanvraag en afhandeling. de tijdsduur aangegeven op de site om de aanvraag in te voeren is te optimistisch, in de praktijd kostte het mij een stuk meer tijd (terwijl ik alle stukken digitaal paraat had)

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Het kan zijn dat je er iets langer over doet dan de aangegeven tijd. Dat kan namelijk per geval verschillen. Hoe meer erfgenamen je moet invullen, hoe langer je er over doet uiteindelijk. Team DoeHetZelfNotaris

Positief en snelle reactie

Heeft Mr. Pablo van Klinken 2 petten op!!! 1. als directeur Overeenkomsten.nl en 2. als directeur van DoeHetZelfNotaris.nl? Heb 2x mail ontvangen van zowel 1. als 2. namens Mr. Pablo van Klinken!!

• Ervaring met: N.v.t.

Ja, bij beiden ben ik de eindverantwoordelijke. Staat ook op beide sites heel duidelijk vermeld. Overeenkomsten levert de juridische zaken die je helemaal zelf kan afhandelen. Bij DoeHetZelNotaris heb je (meestal) de notaris nog nodig. We verwijzen soms ook naar de andere site en noemen die dan "onze zustesite". mr. Pablo van Klinken (directeur)

Slecht bereikbaar. Chat en Mail worden niet beantwoord en telefoon niet opgenomen

Invullen en controleren gaat makkelijk. duidelijk concept. Maar communicatie een ramp.

• Ervaring met: Overige vragen

Wij zijn niet zo slecht bereikbaar. Wij kunnen van u geen vraag terugvinden in de chat en/of mail. Wegens Corona werken wij thuis en staat de telefoon doorgeschakeld, daar kan misschien even iets mis zijn gegaan. Als u nog een vraag heeft kunt u die uiteraard stellen via de chat of mail, of telefonisch contact opnemen. Team DoeHetZelfNotaris

Duidelijke site

De site is duidelijk. Toch 2 zaken waar ik tegen aan liep: -de gevolmachtigde kon niet ingevuld worden - bij een erfgenaam het geode geslacht ingevuld maar bij het afdrukken stond daar opeens een ander geslacht.

• Ervaring met: Nabestaandenservice

Keurige reactie

Snelle en duidelijke reactie op een vraag.

• Ervaring met: Testament

Mijn vraag was niet zo moeilijk maar wel snel een duidelijk antwoord vind vooral het tarief voor de akte belangrijk (schenking op papier)

prima. snel, bondig en duidelijk antwoord

prima. snel, bondig en duidelijk antwoord

goed snel en duidelijk

snel duidelijk en goed

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.