Snel en duidelijk

Razendsnel en duidelijk antwoord.

Eenvoudig zelf iets regelen

Ik zat erg tegel het opstellen van een overeenkomst aan te hikken. Hoe doe je dat, wat moet erin en voor een simpele overeenkomst is een notaris toch wel duur. Op de site kon ik wat vragen beantwoorden en gegeven invullen en tegen een redelijke kleine vergoeding kreeg is een prima overeenkomst toegestuurd. De site staat nu in mijn favorieten. Kleine tip: Loop de grammatica even door. "is bepaald" is toch echt met een "d" en niet met een "t"

• Ervaring met: Schenkservice

Snelle levering van het document

Het document werd snel geleverd. De lay-out is wat gedateerd. Met een paar kleine aanpassingen ziet het er professioneler uit. Inhoudelijk is het correct.

Snel duidelijk antwoord

Ging over een schenking, had al een afspraak bij een notaris voor vrijblijvend gesprek, gaf gelukkig hetzelfde antwoord. Schenking voor huis aan kinderen hoeft niet via notaris, kan zelf overeenkomst maken, genoeg voorbeelden qua opzet op internet.

• Ervaring met: Schenkservice

Bedankt voor de goede beoordeling! Voor een schenking voor de eigen woning heb je inderdaad geen notaris nodig. Het voordeel van ons model is dat deze is opgesteld door ervaren juristen en ook rekening is gehouden met een eventuele uitsluitingsclausule. Team DoeHetZelfNotaris

fantastisch

helder en duidelijk,met een snel gericht antwoord.

• Ervaring met: Testament

Bedankt voor de goede beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Fijne en snelle reactie op mijn vraag.

De samenvatting hierboven zegt alles.

Zo kan het dus ook

Voorbeeldige aanpak, goed doordachte werkwijze (met IDIN etc) en waar er toch nog zaken 'met de hand' moeten worden geregeld, snel en accuraat. En mede daardoor goedkoop.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Dankjewel voor deze goede beoordeling! Wij doen ons best om het zo makkelijk mogelijk te maken. Team DoeHetZelfNotaris

Professioneel en empathisch

Mijn vraag is goed en volledig beantwoord inclusief het advies hoe verder te handelen. Dank.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Dank voor de goede beoordeling! Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk verder te helpen. Team DoeHetZelfNotaris

Snel en duidelijk advies

Zeer tevreden over duidelijke uitleg

• Ervaring met: BV / Coörperatie

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag ontvangen.

Zie boven, daar kan ik niets aan toevoegen.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Dankjewel voor de goede beoordeling. Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Team DoeHetZelfNotaris

Het aangeleverde document was prima, het proces om te verkrijgen wat minder.

Als je alle gevraagde gegevens hebt ingevoerd zou ik graag eerst een (niet kopieerbare) versie van het eindresultaat zien alvorens mij gevraagd wordt te betalen. Uiteindelijk resultaat was goed, maar toch even aarzeling bij doorzetten betaling als 'blinde gok'

• Ervaring met: Wonen

Bedankt voor de beoordeling. Op de website vermelden wij altijd wat er in het document staat en wat je ervan kan verwachten. Daarnaast staat er ook altijd wat je zelf eventueel nog moet invullen. Team DoeHetZelfNotaris

Zeer goed verder geholpen, even chatten, hup het was in orde. Nogmaals hartelijk dank voor de hulp

Zeer goed verder geholpen, even chatten, hup en het was in orde. Nogmaals hartelijk bedankt, dikke merci

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn dat we jou hebben kunnen helpen met jouw vragen. Team DoeHetZelfNotaris

Prima en snel geantwoord en geholpen!

Goedevervaring

GOED

Had nog wat aanvullende vragen, zeer snelle en duidelijke reactie hierop. TOP

• Ervaring met: Overige vragen

Duidelijke uitleg op een overzichtelijke website

De in te vullen velden zijn erg duidelijk en zonder problemen kunnen de gegevens worden ingevoerd. Prettig dat het tussentijds kan worden opgeslagen na het aanmaken van een account, hetgeen ook allemaal soepel verloopt.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Dank voor de goede beoordeling! Wij doen ons best om het allemaal zo makkelijk en gebruiksvriendelijk te maken. Team DoeHetZelfNotaris

Prettige online omgeving

Erg makkelijke en overzichtelijke site

• Ervaring met: Nabestaandenservice

Dank voor de goede beoordeling! Team DHZN

zeer goed

een verlichting in de wereld van het notariaat, alles helder op een rijtje gezet. dit is de 2e keer dat ik er gebruik van maak, meerdere zullen volgen

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over onze diensten. Wij doen ons best om alles zo eenvoudig en toegankelijk mogelijk te maken. Voor een volgende keer staan wij ook zeker weer voor u klaar. Team DoeHetZelfNotaris

Top advies

Op mijn vraag werd ruim binnen hun zelf gestelde tijd beantwoord. Duidelijke uitleg via de mail. Deze notaris is zeer goed op de hoogte van de lopende wetten.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te informeren. Team DoeHetZelfNotaris

Prima terugkoppeling na mijn vragen aan DoeHetZelfNotaris

Heel prettig dat je met vragen zit en zeer snel antwoord krijgt. De antwoorden zijn helder geformuleerd en helpen je zeker op weg.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn dat wij jou verder hebben kunnen helpen. Team DoeHetZelfNotaris

Wordt snel geholpen

Het is allemaal wel vreselijk ingewikkeld

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de goede beoordeling! Juridische zaken kunnen inderdaad vreselijk ingewikkeld zijn. Daarom doen wij ook ons best om het zo toegankelijk mogelijk te maken. Team DoeHetZelfNotaris

Voldoet niet aan de naam

De naam ‘doe hetzelf notaris’ deed mij vermoeden dat ik een transactie online met een notaris kon afhandelen. Dat is dus niet zo. Alleen de voorbereidingen gaan via deze site. Jammer

• Ervaring met: Overige vragen

Een groot deel kan je zelf regelen via de site. Helaas kunnen wij niet alles aanbieden omdat daarvoor maatwerk van de notaris nodig is. Daarom omschrijven we bij elke akte ook wat wij kunnen bieden. Team DoeHetZelfNotaris

kan niet beter

steeds een snel, adequaat en deskundig antwoord op mijn vraag.

• Ervaring met: Vraag de notaris

Bedankt voor de goede beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Snelle en duidelijke uitleg.

Snelle en duidelijke uitleg.

Dank! Daar doen wij ons best voor. Team DoeHetZelfNotaris

Snelle en duidelijke reactie op gestelde vraag

Tot dusver een goede indruk van de dienstverlening.

• Ervaring met: Vraag de notaris

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.