Geweldig !

Sneller en (50%) goedkoper dan de lokale notaris !

• Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor de goede beoordeling! Omdat wij veel online kunnen doen, kunnen wij sneller werken en onze prijzen laag houden. Team DoeHetZelfNotaris

Fijn dat je snel antwoord krijgt op vragen over kwesties waar je niets of heel weinig vanaf weet

Snel een reactie

Tevreden en tot nu toe ben ik goed geholpen.

• Ervaring met: Testament

Snel een duidelijk antwoord.

Ik kreeg zeer snel een reactie met een duidelijk antwoord op mijn vraag. Goede service.

Bedankt voor de goede beoordeling, daar zijn wij blij mee! Team DHZN

Duidelijk en overzichtelijk

Kon snel en eenvoudig tot een conclusie komen.

• Ervaring met: Testament

Met het antwoord kwam ik mooi een stap verder.

Ik had toch wel een paar zinnwn nodig om mijn vraag te kunnen stellen. Het antwoord kwam gauw en was to the point. Wat ik wilde was notarieel en fiscaal te regelen. Bedankt.

Toegankelijke website, goede support

Toen ik een vraag had, die niet meteen in de standaard paste, ben ik goed geholpen en is de applicatie aangepast.

• Ervaring met: Testament

ik ben niet goed met de computer,daarom ga ik niet verder

zie hierboven

• Ervaring met: Testament

heel fijn dat dit bestaat

Ik heb er veel aan gehad, ivm het overlijden van mijn broer hebben we wat vragen die we hadden opgelost door deze side te bezoeken

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Overlijden is geen leuk onderwerp, maar gelukkig hebben wij jou kunnen helpen met jouw vragen. Team DoeHetZelfNotaris

Fijn gesprek

Duidelijke uitleg

• Ervaring met: Vraag de notaris

Verklaringen om gemachtigde erfenis te worden erg eenvoudig te maken.

Duidelijke site, de formulieren om gemachtigde te worden bij een erfenis zijn gemakkelijk aan te maken. De opmaak van de uiteindelijke formulieren voor de erfgenamen zou iets "leuker" gemaakt kunnen worden, het is wat kaal.

Prima antwoord

Snel antwoord

Snel en zakelijk

Doe het zelf Notaris reageerd snel en zakelijk. Uiteindelijk komt het geheel zamen bij een Notaris. Enige minpuntje is dat het proces niet voorziet in het al vroeg kunnen aangeven bij welke notaris je dat het liefst hebt.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling, daar zijn we blij mee! De verklaring van erfrecht wordt centraal afgehandeld in Woerden, je hoeft hier dus geen notaris voor te kiezen, ook omdat je niet langs hoeft te komen. Team DoeHetZelfNotaris

Heldere en correcte reactie

Snelle correcte heldere reactie na vraag nover schenkbelasting

• Ervaring met: Schenkservice

misverstand over te vroege evaluatie

Ik ontving een verzoek tot evaluatie en meende dat dat op mijn zojuist begonnen traject voor de aanvraag van een verklaring van erfrecht ging. Echter ik had moeten evalueren hoe het antwoord op een eerdere door mij gestelde vraag was. Die was uitstekend (to the point en snel) vandaar dat ik ook verder ben gegaan met de doehetzelf notaris. de eerder afgegeven negatieve evaluatie is derhalve niet relevant. Mijn excuus. J. Verwijs. Ben als erfgenaam in de begin fase: aanvragen Verklaring van Erfrecht via de "doehetzelf" notaris. Het vragen om een beoordeling is derhalve veel te vroeg. Graag werk aan een enquête mee als het traject is afgerond maar niet nu al. MVG J. Verwijs

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling, daar zijn wij blij mee! Je ontvangt de vraag om beoordeling omdat je een vraag hebt gesteld, dat zit standaard zo in ons systeem. Team DoeHetZelfNotaris

Fantastisch resultaat!

Met minimale input maximale output.

• Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij proberen het zo makkelijk mogelijk te maken, door de klant alleen de noodzakelijke gegevens in te laten vullen. Team DoeHetZelfNotaris

Goed meedenkend en adviserend.

Goed meedenkend en adviserend. Het antwoord op mijn vraag valt buiten het bestek van de DoeHetZelfNotaris. Begrijpelijk, want het is een complexe vraag. Een antwoord kon niet gegeven worden, maar ik kreeg wel een nuttige doorverwijzing en een heel goed advies. Ik zal gebruik maken van de doorverwijzing en het advies zal ik zeker opvolgen, want wat mij is overkomen, mag nooit meer iemand overkomen.

• Ervaring met: Overige vragen

Bedankt voor de goede beoordeling, daar zijn wij blij mee! Helaas hebben wij je niet verder kunnen helpen, vandaar de doorverwijzing. Wel fijn dat wij jou een beetje op weg hebben kunnen helpen. Team DoeHetZelfNotaris

goed en snelle service

x

Bedankt voor de goede beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Snel en eenvoudig in te vullen.

De boedelvolmacht was op deze wijze direct voorhanden en klaar voor gebruik. Een druk op de knop en per email direct binnen.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn dat het zo snel geregeld is. Team DoeHetZelfNotaris

Weinig mee opgeschoten

Ik had een duidelijke gedetailleerde vraag gestelt via email maar kreeg een vaag antwoord dat me helemaal niets hielp.

• Gemak N.v.t.
  • Ervaring met: Afhandelen erfenis

Wij hebben wel antwoord gegeven op jouw vraag, met een link erbij met extra uitleg. Als het antwoord niet duidelijk genoeg was kan je altijd een aanvullende vraag stellen. Team DoeHetZelfNotaris

informatie verzoek bedacht

De doe-het-zelf-notaris heeft vlot gereageert. De tweede ontvangen e-mail zal ik bestuderen. De bedachte testamentswijziging zal ik dan e-mailen.

Bedankt voor de goede beoordeling, daar zijn wij blij mee! Team DHZN

Informatie verwarrend en toon en vorm in mail niet beleefd

De eerste mail die ik stuurde werd snel en netjes beantwoord maar ik kreeg niet de juiste informatie. Toen in een antwoord ik mijn situatie toelichtte kreeg ik een mail terug zonder aanhef of afsluiting, waarin ik ineens met je en jij aangesproken werd en waaruit irritatie bleek. Ik ben een leek op het gebied van erfrecht. Daarom stel ik vragen!

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Vervelend dat de mail zo is overgekomen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij proberen het op een eenvoudige manier uit te leggen, excuses als dit niet goed is overgekomen. Daarnaast gebruiken wij altijd de je/jij vorm, ook op onze website. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je die uiteraard aan ons stellen. Team DoeHetZelfNotaris

Helaas loop ik vast op de site

De inloggegevens worden niet herkend. Geen (snelle) ww reset mogelijk. Jammer

• Gemak N.v.t.
  • Ervaring met: Nabestaandenservice

Als je ons een bericht stuurt kunnen wij een wachtwoord reset sturen. Team DoeHetZelfNotaris

Makkelijk, snel en goedkoop

Via mail wordt ik door het hele proces van de opdracht geleid.

• Ervaring met: Nabestaandenservice

Snelle reactie op mijn vraag

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.