Duidelijk en vlug

• Ervaring met: Overige vragen

Heldere opzet , evenwel niet goedkoop

Bij mijn aanvraag heb ik alle gegevens netjes ingevuld. Pas aan het einde komt in beeld welke kosten zijn verbonden aan de aanvraag. Ik schrok hier van en ben niet verder gegaan. Het zou goed zijn om al aan het begin van de aanvraag de (indicatie van de ) kosten al te tonen. Ook vreemd dat ik akkoord moet gaan met de verwerking van mijn persoonsgegevens voordat ik kan verzenden.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de beoordeling. Als onze tarieven staan op de site. Op de pagina van de betreffende akte staat ook hoe de prijs is opgebouwd en wat de eventuele extra kosten zijn. Deze kan je dus van tevoren inzien. Team DoeHetZelfNotaris

Duidelijke instructies on-line

Prima communicatie en tot nog toe geen problemen ondervonden

Gemakkelijk de voordelig

Bij een eerdere schenkingsakte aan mijn andere kind heb ik gebruik gemaakt van de diensten van een notariskantoor uit de omgeving. Dit kostte ruim €550. Mede dank zij deze ervaring kon ik gemakkelijk een nieuwe schenkingsakte voor mijn dochter opstellen

• Ervaring met: Schenkservice

Hartelijk dank, en dat was dan ook nog eens voor beduidend minder geld. Vriendelijke groet Team DoehetZelfNotaris.nl

simpel, effectief

Helder

Helder en een goed antwoord, dank.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Duidelijk en snel antwoord.

Mijn vraag duidelijk en snel beantwoord.

Duidelijk antwoord

Snel en duidelijk antwoord op de door mij gestelde vraag

goede voorbeeldbrief

na enkele aanpassingen brief klaar

Hartelijk dank voor de goede recensie. Team DoeHetZelfNotaris.nl

Tot nu toe alles onder controle en loopt soepeltjes, online regelen is voor mij perfect, afwachten hoe de afwikkeling verder verloopt.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Notariële Diensten houdt jou verder op de hoogte van het proces. Team DoeHetZelfNotaris

correct behandeld

De vragen die ik heb had zij naar mijn s inzien goed volledig beanrwoord .

• Ervaring met: Overige vragen

Bedankt voor de goede beoordeling. Daar zijn wij blij mee! Team DoeHetZelfNotaris

Snel en duidelijke reactie

Een duidelijk antwoord op mijn vraag waar ik verder mee kan.

Bedankt voor de goede beoordeling! Team DHZN

Snel antwoord op de vraag

Snel antwoord op de vraag

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Moet eerst sparen en dan ga ik veder

• Gemak N.v.t.

Duidelijk antwoord

Het advies vind ik niet relevant. Ik heb een prima executeur en wil geen grote organisatie daarvoor

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Het advies ging niet over de executeur, maar over het goede doel. Als je een groter goed doel benoemt als erfgenaam, is de kans dat die wordt opgeheven veel kleiner. Dan hoef je ook niet steeds het testament aan te passen. Team DoeHetZelfNotaris

Er is geen notaris in mijn buurt meer bij....

De statuten maken gaat snel en probleemloos. Ondertekenen wordt nog een dingetje, tenzij het online kan.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Reageren snel op mijn vraag

Er wordt snel op mijn vraag gereageerd. En heb ik nog een vervolg vraag over hetzelfde onderwerp wordt daar ook snel op geantwoord. Het geeft mij vertrouwen en ik ga zeker mijn zaken regelen via DoeHetZelfNotaris. Paul

• Ervaring met: Schenkservice

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij doen ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Team DoeHetZelfNotaris

keurige akte verzorgd

De gevraagde akte zag er prima uit. Het proces haperde even: na de betaling kon ik niet direct beschikken over mijn document. Binnen 24 uur was dit naar tevredenheid opgelost.

• Ervaring met: Schenkservice

Mijn vraag werd binnen een half uur beantwoord. Snel en correct

• Ervaring met: Vraag de notaris

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij doen ons best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Team DHZN

Prima opzet van de vragen

Ik vond het een duidelijke en logische opzet ,

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Snel en duidelijke informatie, extra antwoorden via chat

Voor familie is een overlijden triest en ingewikkeld genoeg. De financiële rompslomp is dan niet iets waar je echt niet op zit te wachten. Een simpele uitleg, stappenplan en heldere site zorgt ervoor dat je duidelijk wordt geïnformeerd. De eventuele vragen worden snel en passend beantwoord via de chat.

• Ervaring met: Nabestaandenservice

Goed geholpen en wijzigingen ook opgenomen

Goede ervaringen met het opmaken van een samenlevingscontract, ook de door ons voorgestelde wijziging werd overgenomen

• Ervaring met: Samenwonen / Huwelijk

Prima geholpen

Na registreren ingelogd, extra gratis advies per chat, document besteld, betaald en direct in de mailbox ontvangen.

Bedankt voor de goede beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

oogopener mbt erfrecht

ik was er niet mee op de hoogte dat broer (en zus) en halfbroer (en zus) voor wat betreft het erfrecht gelijk zijn bij een te ontvangen erfenis. Uw info kwam goed te pas.

Alleen nog informatie gevraagd

Heb voldoende informatie gekregen inzake mijn vraag over niet meer actuele testamenten van mij en mijn man. Nog geen verdere stappen ondernomen.

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.