Snelle reactie

Gisteren een moeilijke, niet alledaagse vraag gesteld via de website en vandaag al antwoord. Top!

• Ervaring met: N.v.t.

Ik vond niet wat ik zocht

De website geeft heel veel informatie, maar ik miste een detail over wat tot vermogen wordt gerekend voor het vaststellen van het loon van de executeur. Ik kreeg heel snel een heldere duidelijke reactie.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Op de site staat in het woordenboek wat tot vermogen wordt gerekend. Wij hebben binnen een dag een reactie gestuurd. Wellicht dat deze bij je ongewenste email is binnengekomen. Met vriendelijke groet, Team DHZN

Duidelijk / snel en goed antwoord

Zeer snelle beantwoording van mijn vraag. Antwoord waar ik wat mee kan. Geen gedoe, geen kosten. Goed alternatief als je een inlichting wil. In mijn geval over erfrecht.

TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een goede service! Snel en geeft het gevoel van professioneel.

• Ervaring met: Schenkservice

Bedankt voor je complimenten en de goede beoordeling. Team DHZN

Niet tevreden

Het antwoord was erg kort: nee. Achteraf denk ik dat mijn vraag ook niet volledig was..

• Ervaring met: Testament

Het antwoord op je vraag had geen lange uitleg nodig. Maar was wel meer dan nee. Mocht je nog een aanvulling op je vraag hebben, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groeten, Mr. Pablo van Klinken Directeur DoeHetZelfNotaris

Voor mij redelijk duidelijk, voor die vriendin weet ik het nog niet

Toch ook een beetje dubbel. Er staat 'een op maat gemaakt' dus niet online. En daarna dat ik 'snel en goedkoop (…) een testament maak. Blijft een eerste indruk en die is prima.

• Ervaring met: Samenwonen / Huwelijk

Snelle reactie . En duidelijk.👍

Duidelijk en snel.

• Ervaring met: Testament

Dank je, hadden we wel weer even nodig, na die paar negatieve berichten. We werken hard voor onze gratis antwoorden. Team DoeHetZelfNotaris

snelle en duidelijke uitleg

Een dag na de vraag al antwoord en goed advies

te kort door de bocht

Er zijn diverse aannames gedaan bij het formuleren van het antwoord. Helaas alle aannames zijn foutief dus het antwoord is ontoereikend.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben wij je vraag opnieuw beantwoord. Hopelijk nu afdoende. Met vriendelijke groeten, Mr. Pablo van Klinken Directeur DoeHetZelfNotaris

Informatie goed, resultaat niet behaald

Onze vraag was net iets ingewikkelder dan waarin de standaard dienstverlening voorzag.

• Ervaring met: Schenkservice

ik heb nog geen ervaring

mijn ervaring is nog zo gering dat ik nog niet gericht kan reageren.

• Ervaring met: N.v.t.

eenvoudig en duidelijke uitleg in begrijpelijk Nederlands

Mede door een eerdere ervaring met DoeHetZelfNotaris, eenvoudig zelf te doen. Uitleg is in begrijpelijk Nederlands en een eventuele vraag/probleempje is zeer snel en afdoende behandeld. Grootste voordeel is de lage prijs in vergelijking met reguliere notaris.

Stichting en in Vereniging

Ik wilde even zeker weten of onze vereniging voldeed aan de voorschriften om nu plotseling een ALV via de email te versturen aan alle leden met alle bijlagen etc. terwijl deze vorig jaar nog gewoon over de post verstuurd werd. Mijn twijfel heeft u bevestigd. Geen van onze leden heeft er voor getekend en dus zal er nieuwe vergaderdata geprikt worden en de uitnodiging over de post verstuurd worden. Begin volgend jaar de statuten en het HHR tegen het licht gehouden worden. Dank voor uw duidelijke uitleg. Met vriendelijke Shantygroet, Hans Mayer PR

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Tot dusver 100%!

Nu nog het vervolg...

Duidelijk antwoord

Via website vraag gesteld over Statuten van een stichting met bijbehorend protocol.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Met vriendelijke groeten, Team DHZN

Heldere antwoorden

Op vragen waarover je goed moet nadenken kreeg ik antwoorden die heel logisch klinken.

• Ervaring met: Vraag de notaris

Duidelijk

Mijn vraag werd duidelijk en deskundig beantwoord. Erg tevreden

• Ervaring met: BV / Coörperatie

snel, adequaat en vriendelijk

Kreeg een snel en helder antwoord op mijn vraag waarmee ik verder kan.

• Ervaring met: Vraag de notaris

Dank je wel. Dat is goed om te horen. Met vriendelijke groeten, Team DHZN

matig

Voor mijn geval (splitsing klein stukje grond) doorgestuurd naar een notariskantoor in Venray (Mathijsen en Weys Notariaat)dat een schandalig hoge offerte stuurde. Bij een niet bij doehetzelfnotaris aangesloten kantoor maar wel een goed bekend staand notariskantoor inmiddels offerte met helder uitgeschreven werkzaamheden en voor normale en lagere kosten. Een meewerkend notariskantoor (als bovengenoemd) aan Notaris Online blijkt het duurste kantoor uit de regio. Misschien zou er vooraf aan de medewerking klein onderzoek naar de tarieven kunnen plaatsvinden. Daarom een lage score.

• Ervaring met: N.v.t.

Bij een akte die niet via onze site gemaakt kan worden, sturen wij de vraag door aan een notaris uit ons netwerk. Wij sturen een cc aan de vragensteller. Dit is een service vanuit ons, omdat we de klant niet zomaar weg willen sturen. De offerte en de verdere afhandeling is in handen van de notaris. Daar hebben wij geen enkele bemoeienis mee. De klant kan natuurlijk (zoals ook in dit geval) een offerte bij een andere notaris opvragen. Ik zou dus zeggen dat wij ons deel, snel en juist hebben uitgevoerd. Het lage cijfer moet u aan de notaris geven die de offerte heeft uitgebracht. Niet aan ons. mr. Pablo van Klinken (directeur)

Erg goede hulp!

De ervaring die ik tot nu toe van de DoeHetZelfNotaris via mail en telefonisch heb gehad, is zeer positief! Zeer behulpzaam met uitleg, hoe het een en ander aan te pakken. Krijgt van mij vijf sterren!

Snel en goed advies

Ik had een vraag en binnen een paar uur had ik duidelijk antwoord.

Prima. Snelle en adequate reactie

Geen negatieve punten te noemen.

• Ervaring met: Overige vragen

Prima adres voor eenvoudig testament.Onmogelijk adres voor iets ingewikkelde situaties{ pleegkindere

Levenstestament geen probleem, testament was lastig en niet uitvoerbaar in onze situatie.

• Ervaring met: Testament

Beste klant, Wij hebben als enige bron op het internet uitgelegd hoe je om kan gaan met pleegkinderen en nalatenschappen. Ik heb dat uit persoonlijke betrokkenheid gedaan. Natuurlijk kan je in die situatie geen testament via onze site maken. Wij maken standaard testamenten. Hoe je om wil gaan met pleegkinderen en een nalatenschap, dat is maatwerk. Zoals ook pleegzorg altijd maatwerk is en er geen twee situaties hetzelfde zijn. Pablo van Klinken (directeur)

Snel en duidelijk advies.

Het is een gemak om digitaal geinformeerd te zijn en daarbij verder te worden geholpen met een verwijzing naar aangesloten notarissen.

• Ervaring met: Overige vragen

Super snelle reactie

Wat een goede uitleg over mijn vraag. Ik heb over deze kwestie nog een vraagje en zal deze alsnog stellen

• Ervaring met: N.v.t.

Hartelijk bedankt voor je beoordeling. We zien je vervolgvraag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team DoeHetZelfNotaris

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.